Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä satsaus omaan hyvinvointiisi on oikeasti kannattanut?

Vierailija
09.03.2022 |

Mikä yksittäinen, pieni tai iso asia on vaikuttanut huomattavasti terveyteesi tai hyvinvointiisi? Vinkkaa meille muillekin!

Itse sanoisin, että hyvä, laadukas sänky on ollut jokaisen euron arvoinen.

Kommentit (958)

Vierailija
241/958 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekhart Tollen kirjat, mm. Harjoituksia läsnäolon voimasta.

Vierailija
242/958 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden lopettaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/958 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Alkoholin käytön lopettaminen

-Tupakoinnin lopettaminen

- Erittäin vihamielisesti käyttäytyvän ihmisen vaikutuspiiristä kokonaan pois pääseminen

- Liikunnan säännöllisyys

-TV:n katselun lopettaminen

- Salaatin ja muiden kasvisten syönnin lisääminen ( iho, hiukset, yleinen virkeys )

- Hampurilaisten ymv käytön minimointi ( kerta-pari /vuosi)

- Jämäkkä petauspatja sängyssä

Tässä jotain

N42

Vierailija
244/958 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plastiikkakirurginen leikkaus. Ei enää haukkumisia eikä kompleksia asian suhteen. Olisi pitänyt aiemmin vaan mennä, se on ainoa mikä harmittaa. Positiivinen vaikutus. 

Sama täällä, fiksattiin vähän nenää ja poskipäitä.

Heh, tästä huokuu kaikkea muuta kuin välttämättömyys. Nämä turhat fiksaajat kyllä tiedetään. Sanavalinta jo kertoo kaiken.

Vierailija
245/958 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etten välitä mitä toiset ihmiset ajattelevat. En anna kenenkään määritellä itseäni.

Vierailija
246/958 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoutuminen. Tulot pieneni hetkeksi, mutta sillä ei mitään väliä, kun pää kerrankin voi järjettömän hyvin.

Vierailija
247/958 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerin jättäminen pois ruokavaliosta. Pikaruoka jätetty jo vuosikymmen sitten.

Hyvän patjan hankkiminen, ei jousellista patjaa.

Hyvän korkean tyynyn hankkiminen.

Työmäärän vähentäminen.

Vierailija
248/958 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakoinnin lopettaminen. Sillä on ollut pelkästään hyviä vaikutuksia. Ainoastaan se harmittaa, että en tehnyt sitä jo aiemmin.

Minä taas en ole huomannut yhtään mitään vaikutuksia tupakoinnin lopettamisesta, edes rahaa ei jää säästöön sen enempää kuin ennenkään. 

Täällä sama juttu. En vieläkään tiedä, mitä hyötyä lopettamisesta oli. Nyt kolme vuotta ilman tupakkaa.

Vierailija
249/958 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastuksen aloittaminen uudelleen aikuisena. Paras liikuntamuoto, se on superkivaa ja nuorrun 20 vuotta hevosen selässä.

Vierailija
250/958 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen sovelluksen ostaminen jonka avulla voin tehdä päivittäin kotijumpan. On juuri minulle sopivia jumppia ja olo tuntuu paljon paremmalta kun saa päivittäin liikettä.

No kerro että mikä sen nimi on, onko se suomenkielinen, helppo käyttää? T. Mummo 65v

Vierailija
251/958 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivallus metsurin töissä kuluneen selän saan pysymään kunnossa hiihtämällä. Vaimokin tykkää, kun on luonnollisesti hankittua voimaa.

Vierailija
252/958 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan hyvinvointiin on parhaiten vaikuttanut positiivisesti ruoka eli syön parasta mahdollista monipuolista ruokaa. Hyvä unirytmi, ei alkoholia eikä tupakkaa.

Vierailija
253/958 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi hyvä satsaus on ollut sunnuntain puoli tuntia, kun suunnittelen seuraavan viikon ruokalistan ja kauppalistan ja maantaina puoli tuntia kun valmistelen eli preppaan vihanneksia helposti jääkaappiin otettaviksi. porkkanaraaste tai porkkanatikkuja, kaaliraaste, perattu lehtikaali, pilkottu fenkoli, lohkottu paprika, idut, paistetut uunivihannekset, selleritikut, keitetyt parsakaalit, yms. mitä milloinkin. Yleensä 4-5 erilaista boksia arkipäivien varalle, joista on helppo koostaa aina jotain joka aterialle.

Tämä satsaus ajankäytöstä on lisännyt järkyttävän paljon kasvisten syöntiäni ja sitä myöten parantanut nopeasti vatsan toimintaa, painonhallintaa ja mielialaa. Epäterveelliset mieliteotkin olen onnistunut usein voittamaan näiden ”helpposyöntivihannesten” avulla.

Ennen luulin syöväni monipuolisesti ja riittävästi kasviksia, mutta oikeasti harvoin jaksoin tehdä edes salaattia tai ruveta keittämään jotain vihannesta spagetin ja jauhelihakastikkeen kylkeen.

Mä otan tämän idean myös itelleni

Vierailija
254/958 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että tämä ketju on saanut näin paljon asiallisia vastauksia!

Tässä oma listani:

kurjasta työpaikasta irtisanoutuminen

pt:n laatima kuntosaliohjelma

silmien laserleikkaus

golf

Vierailija
255/958 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ozempic. 120 euroa kuukaudessa, painoa pudonnut 1,5 vuodessa 45 kiloa eikä ole tarvinnut itse tehdä mitään. Olen vihdoin ja viimein tämän lääkkeen avulla oppinut syömään niin kuin normaalit ihmiset. Lääke itsessään on kallis, mutta ruokasäästöjä tulee tehtyä huimasti, kun ei enää tule syötyä samanlaisia ruokamääriä. No okei, nykyään ostan paljon kasviksia ja hedelmiä, koska niitä tekee jatkuvasti mieli, mutta muuten ruokakuluissa säästöä. Suosittelen kaikille reippaasti ylipainoisille, tämän ansiosta onnistuu varmasti.

Vierailija
256/958 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä psykoterapia. Oli todella rankka kokemus, mutta koko elämä muuttui sen myötä, sitten lopulta, kun sain vihdoin asiat käsiteltyä.

Olit onnekas. Sinne on todella vaikeaa päästä ,jonot ovat liian pitkiä.

Vierailija
257/958 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnan aloittaminen ja sen jälkeinen halpa,maittava lounas jossakin lounaspaikassa. Säästöä ruokakuluissa yli 100 /kk,olin yllättynyt että kävi näin päin! Ei tule syötyä mitään ylimääräisiä mielitekoja.Aion jatkaa samaa rataa.

Vierailija
258/958 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sauvakävellyt 26v. Lisäksi harrastan muutakin liikuntaa.

Liikunta = terveys = hyvä olo.

Vierailija
259/958 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plastiikkakirurginen leikkaus. Ei enää haukkumisia eikä kompleksia asian suhteen. Olisi pitänyt aiemmin vaan mennä, se on ainoa mikä harmittaa. Positiivinen vaikutus. 

Sama täällä, fiksattiin vähän nenää ja poskipäitä.

Kuka leikkasi nenän? Pitäisi myös mennä nenäleikkaukseen, mutta lääkärin etsiminen on vaikeaa.

Vierailija
260/958 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tupakoinnin lopettaminen 15v sitten

2. Purennan korjaaminen oikomishoidolla aikuisena

3. Hierojalla käyminen 3-4 viikon välein, sinne jäi niska-hartiajumit

4. Ero aikoinaan miehestä, joka vei kaikki rahat ja se oli ainut syy hällä olla kanssani jopa 16v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi