Mikä satsaus omaan hyvinvointiisi on oikeasti kannattanut?
Mikä yksittäinen, pieni tai iso asia on vaikuttanut huomattavasti terveyteesi tai hyvinvointiisi? Vinkkaa meille muillekin!
Itse sanoisin, että hyvä, laadukas sänky on ollut jokaisen euron arvoinen.
Kommentit (958)
Vierailija kirjoitti:
Muutin saksaan töihin. Palkka +50%, elinkustannukset -30%. On muuten ostovoima hieman eriluokkaa!
Mutta joudut asumaan Saksassa. Eli se siitä hyödystä.
Kävely luonnossa, yksinkertaisista asioista nauttiminen. Kiitollisuus 🙏
Lähes päivittäinen sauvakävely. N. 5 km. kerrallaan.
Talo etelä-Euroopassa. Elämäni paras investointi!
Lämpö vie kivut ja säryt, iästä lähtee 10v samalla hetkellä kun astun lentokoneen ovesta:)
Aito, laadultaan erinomainen, kohtuuhintainen lähiruoka. Hedelmät! Viiniä lasillinen sillointällöin.
Olen ottanut neljä (4) koronapiikkiä, ja nyt olen ilmeisesti lähes 100-prosenttisesti turvassa ainakin taudin vaikealta muodolta?? ; )
Hesarin tilauksen lopettaminen.
Turhan stressaamisen lopettaminen. Sen tajuaminen että kaikki me kuollaan joskus. ei oo niin vakavaa. Omia unelmia kohti vaan. Jos käy huonosti, aina voi ottaa askeleen taaksepäin.
rohkeus kokeilla, tavoitella unelmia. On motivaatiota arjessa kun on haasteita ja tavoitteita.
saa aikaan tunteen, että on elossa.
ja sen tajuaminen että kaikkia ei voi miellyttää.
Parin "ystävän" hylkääminen ja täydellinen estäminen.
Huomattavasti kevyempi olo kun ei enää tarvitse sietää sitä jatkuvaa yksipuolista mankumista ja valittamista & minun aliarvioimistani.
Jooga
oma rauhallinen aika yksin ilman lapsia
kahvikone
Minulla edessä sama :(
Tiedä mikä suomalaisessa viljassa vikana, vaikuttaako nuo myrkyt joita ruiskutetaan monta kertaa kesässä?
Sännöllinen kuntosalilla käynti kohensi omaa terveyttäni ja samalla vuodessa tippui painoa melkein 10 kiloa ilman mitään ruokailumuutoksia. Lievän ylipainon puolelta paino palasi normaalin puolelle
Lopetin työskentelyn yläkoulussa. Hankin töitä lukiosta. Ei enää sisävalvontoja ja sähkötupakoijien kyttäystä. Ei enää rynniviä laumoja pahimmassa teini-iässä olevia riehujia minun vastuullani. Enemmän palkkaa vähemmän stressaavasta työstä.
Muutin saksaan töihin. Palkka +50%, elinkustannukset -30%. On muuten ostovoima hieman eriluokkaa!