Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyselin kasiluokkalaiselta pojaltani terveystiedon kokeeseen ja kysyin häneltä, että kauanko kuukautiset keskimäärin kestää

Vierailija
09.03.2022 |

Hänen mielestään kuukauden... 😂 Onneksi ei sentään. Hänen tarvitsee vielä hieman opiskella.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naurattaisi. Oman kanssa olen nämä asiat puhunut jo vuosi sitten läpi. Kannattaisi sun tehdä viimeistään nyt sama juttu. Selvästi ei tiedä tytöistä vielä yhtään mitään sun poikasi.

Vierailija
2/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naurattaisi. Oman kanssa olen nämä asiat puhunut jo vuosi sitten läpi. Kannattaisi sun tehdä viimeistään nyt sama juttu. Selvästi ei tiedä tytöistä vielä yhtään mitään sun poikasi.

En ole ap mutta miksi pitäisi tietää? Ei minunkaan seiskaluokkalainen poika vielä mitään tytöistä tiedä. Kerkiää sitä vielä elämänsä aikana seurustelemaan yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 ihan looginen ajatus sinänsä, jos nimen perusteella päättelee

Vierailija
4/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodolla saisi olla jokin muu nimitys. Kuukautiset viittaa hyvin selkeästi kuukauteen. 

Vierailija
5/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap pojan isä vai äiti?

Vierailija
6/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet kokeisiin? Eikö pitäisi osata lukea jo itse?

Vierailija
7/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuodolla saisi olla jokin muu nimitys. Kuukautiset viittaa hyvin selkeästi kuukauteen. 

Vai voisko nimi liittyä siihen että ne tulee suunnilleen kerran kuussa?

Vierailija
8/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyselet kokeisiin? Eikö pitäisi osata lukea jo itse?

Just tämän takia, että tiedän, miten mun lapsella koulussa menee, mitä on oppinut, onko joku asia vaikea, jossa tarvii mun apua, tulee samalla vaihdettua kuulumisia ja vietettyä yhdessä aikaa. Nyt katettiin samalla yhdessä pöytää ja laitettiin ruokaa. Ap

Vierailija
9/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttökin oli nimen perusteella luullut, että koko kuukauden vuotaa ja aina vaan sitten vuotaa :D

Hänen reaktionsa oli sellainen helpottuneen oloinen "aaa no eihän siinä sit mitään" kun tarkensin, että yleensä kerran kuukaudessa tulevat eivätkä kestä kauaa. 

Vierailija
10/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä naurelisi lapsestani missään keskustelupalstoilla.

Vierailija
11/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni aikuinenkaan ei tiedä lisääntymisbiologiasta juuri mitään. Meille kaikille on peruskoulussa uskoteltu mm. että raskaaksi voi tulla koska tahansa ja varmoja päiviä ei ole. Tämähän on ihan täyttä paskaa, kuten kuka tahansa lasta aktiivisesti yrittävä tietää. Se aikaikkuna on todellisuudessa erittäin kapea. Olen myös lukenut, että miehistä *enemmistö* luulee, että naisen hedelmällisyys alkaa heiketä vasta n. 45-vuotiaana.

Vierailija
12/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kuukautishullu täällä oikein on. Ensin tule veret töissä housuun ja nyt tämä.

Vierailija
13/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni aikuinenkaan ei tiedä lisääntymisbiologiasta juuri mitään. Meille kaikille on peruskoulussa uskoteltu mm. että raskaaksi voi tulla koska tahansa ja varmoja päiviä ei ole. Tämähän on ihan täyttä paskaa, kuten kuka tahansa lasta aktiivisesti yrittävä tietää. Se aikaikkuna on todellisuudessa erittäin kapea. Olen myös lukenut, että miehistä *enemmistö* luulee, että naisen hedelmällisyys alkaa heiketä vasta n. 45-vuotiaana.

Joo ja mä naisena luulin, että n 40v loppuu kuukautiset. Äidiltäni loppui 42v. No itselläni on runsaat kuukautiset joka kuukausi vielä 49-vuotiaana.

Vierailija
14/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä naurelisi lapsestani missään keskustelupalstoilla.

Kyllä anonyymina voi hyväntahtoisesti nauraa. Ei se loukkaa lasta

Vierailija
15/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojille kannattaisi ainakin opettaa, miten helposti nuori nainen tulee raskaaksi, ettei tule yllätyslapsia. Siittiöt säilyvät viikon naisen sisällä, joten ehkäisyä on käytettävä aina, jos ei halua isäksi. Nuoren naisen kierto ei ole välttämättä säännöllinen, joten ovulaatio voi tapahtua milloin vain.

Kondomi kondomi kondomi

Kaikkein tärkein oppi pojalle.

Vierailija
16/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojille kannattaisi ainakin opettaa, miten helposti nuori nainen tulee raskaaksi, ettei tule yllätyslapsia. Siittiöt säilyvät viikon naisen sisällä, joten ehkäisyä on käytettävä aina, jos ei halua isäksi. Nuoren naisen kierto ei ole välttämättä säännöllinen, joten ovulaatio voi tapahtua milloin vain.

Kondomi kondomi kondomi

Kaikkein tärkein oppi pojalle.

Entäs tytölle?

Pessaari pessaari pessaari.

Vierailija
17/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsehän törmäsin kerran vahvasti keski-ikäiseen mieslääkäriin, joka kysyi ihan vakavissaan minulta, että monesko päivä kuuta mun kuukautiset aina alkaa. Että onko ne aina alkukuusta, puolivälissä kuuta vai loppukuusta. Kyllä hetki piti tuijottaa sitä epäuskoisena, että onko tuo oikeasti lääkäri. En kehdannut edes alkaa sivistämään sitä, vaan vastaisin jotain epämääräistä. 

Vierailija
18/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, moni aikuinenkaan mies ei tiedä kuukautisista tai naisten fysiologiasta ja anatomiasta ylipäätään v**tuakaan, joten ei yllätä.

Vierailija
19/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, moni aikuinenkaan mies ei tiedä kuukautisista tai naisten fysiologiasta ja anatomiasta ylipäätään v**tuakaan, joten ei yllätä.

Olen mies ja samaa mieltä. Ei sillä että naisetkaan tietäisi miehen fysiologiasta tai anatomiasta juuri mitään.

Vierailija
20/33 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutäti vauhdissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi