Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään niin kova valkkaaja kuin 45+ akateeminen, työuralla menestynyt, hyvätuloinen ja liikunnallinen mies?

Vierailija
30.10.2025 |

Tuntuu että mikään ei kelpaa ja kokoajan vaan haetaan nuorempaa

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Jos ei kelpaa niin on ilman.

Vierailija
2/16 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ryhmällä on varaa, mistä valita. Liian moni nainen on kiinnostunut samasta, pienestä miesryhmästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ryhmällä on varaa, mistä valita. Liian moni nainen on kiinnostunut samasta, pienestä miesryhmästä.

Valitettavasti näin

Vierailija
4/16 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret ja kauniit naiset ovat vähintäänkin yhtä valikoivia.

Vierailija
5/16 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tiedän yhden tällaisen kuusikymppisen jolle kelpaa vain korkeintaan nelikymppinen, mielummin kolmekymppinen.

Lähinnä ihmettelen niitä naisia kenelle nuo kelpaavat.

Vierailija
6/16 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti näin

Mikä siinä on valitettavaa? Naisten kapea miesmaku?

Vierailija
7/16 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole 45 vuoteen naisille kelvannut, niin potut maksetaan pottuina

Vierailija
8/16 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on kuin minä. Parisuhde takana, lapset maailmalla. Olen todennut viihtyväni paremmin yksin, sekä bonuksena jää enemmän aikaa työuralle ja matkailuun. Bonuksena vähemmän draamaa, miinuksena yksinäiset illat.

Vierailija
9/16 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun mikään ei kelpaa ei vaan ole kohdannut oikeaa ihmistä. Silloin kannattaakin jatkaa etsimistä. Kunhan muistaa että ne matkallaan kohtaamansa naisetkin ovat ihmisiä ja heilläkin on tunteet. Rehellinen kannattaa olla niin itselleen kuin toisille. 

Itse kun olen elämäni rakkauden löytänyt ja suureksi ilokseni vieläpä vastavuoroisen sellaisen niin kyllä mä kaikille sitä haluaville sen soisin. 

Ei nimittäin ole sellaista tunnetta että ei kelpaisi, tai että pitäisi enää etsiä mitään muuta. On vain rauha, ja onni. 

Vierailija
10/16 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole keneltäkään pois, siinähän valkkaavat ihan rauhassa.

Vierailija
11/16 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 'ketään' vaan 'kukaan'.

Vierailija
12/16 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 'ketään' vaan 'kukaan'.

MINUN piti kirjoittaa tuo.

Vierailija
13/16 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Parikymppisenä ei ollut kovin häävi menestys naisrintamalla. Kolmekymppisenä menestys oli parempi, muttei kuitenkaan intohimoinen vaan enemmänkin sellainen tavalliseen tyytyminen.

Osun aika hyvin tuohon mieskategoriaan. Tässä iässä on helppo erottua, kun valtaosa ikäluokan miehistä on suunnattoman läskejä, sossupummeja, päihde/mt ongelmaisia tai muuten elämä retuperällä.

Itse en ole kakskymppisten perään, mutta tosiaan, jos nyt on varaa valita, miksen käyttäisi mahdollisuuttani hyväksi? M43

Vierailija
14/16 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tottuneet kilpailuttamaan vakuutusyhtiöitä, työnantajia ym. Miksei myös puolisoehdokkaita? Siihen oravanpyörään vaan juoksemaan, jos kunto kestää.

Vierailija
15/16 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Parikymppisenä ei ollut kovin häävi menestys naisrintamalla. Kolmekymppisenä menestys oli parempi, muttei kuitenkaan intohimoinen vaan enemmänkin sellainen tavalliseen tyytyminen.

Osun aika hyvin tuohon mieskategoriaan. Tässä iässä on helppo erottua, kun valtaosa ikäluokan miehistä on suunnattoman läskejä, sossupummeja, päihde/mt ongelmaisia tai muuten elämä retuperällä.

Itse en ole kakskymppisten perään, mutta tosiaan, jos nyt on varaa valita, miksen käyttäisi mahdollisuuttani hyväksi? M43

Toivottavasti et kerännyt katkeruutta naisia kohtaan nuoruuden kokemuksistasi, maksaen nyt kalavelkoja.

Vierailija
16/16 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katseletko ikäluokasta 25+