apua, mies oksentaa verta?!
Mitä pitäis tehdä, mies oksentaa ja oksennus on verenpunausta, kirkasta. On ryypänny rankasti viime vuodesta asti! Pitääkö se viedä päivystykseen???
Kommentit (238)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 02:09"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 02:00"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:50"]Mahtanut olla mahtava seksielämä miehen kanssa joka juo vuoden putkeen jokaisena päivänä suurenevissa määrin? Ihme että on edes lapsi saanut alkunsa.
[/quote]
Ei meidän seksielämässä ole ollut mitään vikaa, vieläkään.. Muussa elämässä sitten vähän enemmän. Seksi kyl sujuu mut myöhemmin illalla kun mies vitun kännissä niin rupee haukkumaan ja morkkaamaan, on arvaamaton jne. Siinä syy miks en kattele enää kauaa, ja tietenkään en vauvan kanssa voi enää antaa tän elämän jatkua omalta osaltani.. Toivottavasti raitistuu ja haluaa lapseen tutustua ja pitää yhteyttä.. Se tässä eniten huolestuttaa :/
.
Aloittaja
[/quote]
Siis et kai harrasta moisen juopon kanssa enää seksiä?
[/quote]
No olen kyllä harrastanu, ei liity nyt asiaan.. Rakkaus ei oo loppunut tai intohimo vaikka mies sairastu alkoholismiin.. Erokin tulee vain koska haluan suojella itseäni ja tulevaa vauvaamme tältä!
.
Aloittaja
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 02:09"]
Uskallankohan rueta nukkumaan? Tossa tuo mies nyt on koisannu ihan rauhallisena sohvalla.. Vai pitäskö mun valvoo, jos huijaskin ja oikeesti oksensi sitä verta... Ei ois kiva herää aamulla ja löytää kuolleena :'( . Aloittaja
[/quote]
Rupeat nukkumaan. Sä et voi asialle mitään. Jos kundille käy jotain, niin älä syytä itseäsi. Hän on vastuussa itse itsestään, ja tiesi mitä tekee.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:15"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:12"]höpöhöpö. Kukaan ei tule alkoholistisiksi joka oksentaa verta hetkessä. [/quote] Höpöhöpö mies on juonut vuoden ajan JOKA päivä. On kyllä alkoholisti, siitä verioksusta en nyt tiiä ku höpisee ja muuttaa sanomisiaan ja kerkes huuhtoo etten kunnolla nähny mikä tilanne.. . Aloittaja
[/quote]
Vuoden ajan joka päivä? Ei ole edes fyysisesti mahdollista.
[/quote]
Kyllä se vaan on.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 02:18"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:15"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:12"]höpöhöpö. Kukaan ei tule alkoholistisiksi joka oksentaa verta hetkessä. [/quote] Höpöhöpö mies on juonut vuoden ajan JOKA päivä. On kyllä alkoholisti, siitä verioksusta en nyt tiiä ku höpisee ja muuttaa sanomisiaan ja kerkes huuhtoo etten kunnolla nähny mikä tilanne.. . Aloittaja
[/quote]
Vuoden ajan joka päivä? Ei ole edes fyysisesti mahdollista.
[/quote]
Kyllä se vaan on.
[/quote]
Valitettavasti.. Ja ton takia en ihmettele vaikka oikeesti oksentanu sitä verta.. Mut kai se täytyy luovuttaa ja yrittää edes saada unta, vauvanki takia..
.
Aloittaja
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 02:09"]Uskallankohan rueta nukkumaan? Tossa tuo mies nyt on koisannu ihan rauhallisena sohvalla.. Vai pitäskö mun valvoo, jos huijaskin ja oikeesti oksensi sitä verta... Ei ois kiva herää aamulla ja löytää kuolleena :'(
.
Aloittaja
[/quote]
Kyllä mä sinuna vaan ihan oman selustani turvatakseni soittaisin nyt sinne päivystykseen. Jos sille nukkuessa tulee jotain niin se on Suomen oikeuslaitoksen tietäen sinä, joka siitä joutuu kuseen, kun et ole soittanut apua.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 02:23"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 02:09"]Uskallankohan rueta nukkumaan? Tossa tuo mies nyt on koisannu ihan rauhallisena sohvalla.. Vai pitäskö mun valvoo, jos huijaskin ja oikeesti oksensi sitä verta... Ei ois kiva herää aamulla ja löytää kuolleena :'(
.
Aloittaja
[/quote]
Kyllä mä sinuna vaan ihan oman selustani turvatakseni soittaisin nyt sinne päivystykseen. Jos sille nukkuessa tulee jotain niin se on Suomen oikeuslaitoksen tietäen sinä, joka siitä joutuu kuseen, kun et ole soittanut apua.
[/quote]
Mä kuvasin videon pätkän jossa sanoo selvästi ettei oo oksentanu verta ja että kieltää mua soittamasta ambulanssia eikä mene lääkäriin.. En mäkään nyt jaksais turhaan soittaa ja mies herää sit ja ei suostukkaan menee? Eikai ne voi pakosta ottaa sairaalaan.. Toki voin valvoo vaik kokoyön että jos hengitys vaikka lakkaa niin soitan välittömästi, mutten tiedä nyt onko se turhaa, voiko sittenkään enään tehdä mitään :/
.
Aloittaja
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 02:23"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 02:09"]Uskallankohan rueta nukkumaan? Tossa tuo mies nyt on koisannu ihan rauhallisena sohvalla.. Vai pitäskö mun valvoo, jos huijaskin ja oikeesti oksensi sitä verta... Ei ois kiva herää aamulla ja löytää kuolleena :'( . Aloittaja [/quote] Kyllä mä sinuna vaan ihan oman selustani turvatakseni soittaisin nyt sinne päivystykseen. Jos sille nukkuessa tulee jotain niin se on Suomen oikeuslaitoksen tietäen sinä, joka siitä joutuu kuseen, kun et ole soittanut apua.
[/quote]
Älä hulluja höpötä. Ap ei todellakaan ole vastuussa tässä asiassa. Ketään ei voi viedä pakolla hoitoon. Äijä ei halunnut, okei. Homma selvä, jätkä on itse vastuussa itsestään.
Mäkin oon joskus oksentanu verta, katso määrä sotkettuna mahanesteisiin,yleiskunto, tajunnan taso, syke.....t.lähihoitaja
Ap., minkä ikäinen olet? Entä mies? Monesko rv?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 02:36"]Ap., minkä ikäinen olet? Entä mies? Monesko rv?
[/quote]
Mä oon 25 ja mies 30, raskausviikko 28. Mut tää nyt liittyy tähän..?
.
Aloittaja
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 02:34"]Mäkin oon joskus oksentanu verta, katso määrä sotkettuna mahanesteisiin,yleiskunto, tajunnan taso, syke.....t.lähihoitaja
[/quote]
Mies huuhteli ne oksut ennenkuin ehdin nähdä :( yleiskunto? Tajunnantaso, tällähetkellä nukkuu kuin tukki.. Syke vaikuttaa normaalilta, pitäskö kumminki laskea?
.
Aloittaja
No tää lähihoitajakin 77 keskustelussa oksentanut verta Elämänkumppani sairaanhoitaja. Seuraavana päivänä maito, jäätelöä....
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 02:47"]No tää lähihoitajakin 77 keskustelussa oksentanut verta Elämänkumppani sairaanhoitaja. Seuraavana päivänä maito, jäätelöä....
[/quote]
Täh?
.
Aloittaja
Humala? T.lähihoitaja. Ja nyt sä osat ite, av palsta ei oo oikef kanava :)
Soita nyt kuitenkin sinne päivystykseen, sitten se on tehty. Kaiken varalta. Yksi puhelu ei kauaa aikaa vie.
Joku taitaa kännissä tänne kirjotella.. Ihan sama, voinpa sanoo et enpä oo ennen näin ilahtunu siitä et mies kuorsaa, helpotti heti kun selvästi kuulee hengityksen tähän makkariin.
.
Ja juu, ei vissiin oo av oikee paikka, olin vaan tässä kun mies tuli kertoo että oksentaa verta, heiti alotuksen ennenku rupesin googlettaan ja meinasin jo soittaa päivystykseen mutta mies ehti väliin ja kieltämään. Jatkoin nyt tässä keskustelua kun tilanne ja minä vähä rauhotuttii, on ees jotain tekemistä kun valvoo..
.
Aloittaja
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:43"]
Mitäs se mies nyt tekee? Onko ne 12 kaljaa jo tissuteltu? Loppuko juominen, vai lähtikö se lisää ostamaan?
[/quote]
Tuossa se söi, lepäilee sohvalla ja tissuttelee niitä kaljojaan.. Kuus taitaa olla jälellä, äsken vähä ahistuneelta vaikutti, puheli ääneen että "hitto" jne.. En oo hirveenä sitä huomioinu, ei ansaitse paapomista.
Aloittaja
[/quote]
Etkö edes sen verta saanut aikaiseksi, että olisit kaatanut ne kaljat viemäriin sillä aikaa kun mies nukkui? Tuskin hän siinä kunnossa olisi edes huomannut mitään vilunkipeliä, ja vaikka olisit huomannutkin, olisit voinut hyvin sanoa että pelästyit pahan kerran ja haluat nyt kerta kaikkiaan stopin sille juomiselle.
Heti huomenna muutat pois! Miehesi voi saada noin pitkän putken takia juoppohulluuskohtauksen eli deliriumin. Siinä tulee helposti ruumiita, myös puolisosta ja syntymättömästä lapsesta. Elät vaarallista elämää. Jos et välitä itsestäsi, ajattele edes lasta. Salailu -kulttuuri on teillä nyt alkanut. Käännyit väärin toenrisgeylseatä kun et soittanut apua! Miehesi olisi päässythoitoon! Nyt on kovaa vauhtia viemässä sua hautaan mukanaan. Sun ja lapsesesi tulevisuutta. Tee päätös. Hae apua! Edes itsellesi!
Vittuako te mammat vaahtootte? Kyllä se ap osaa näköjään toimia ihan itse. On jo päättänyt erota, joten kaikki hyvin?! Ukko joutaakin kuolla verioksennukseensa.
Uskallankohan rueta nukkumaan? Tossa tuo mies nyt on koisannu ihan rauhallisena sohvalla.. Vai pitäskö mun valvoo, jos huijaskin ja oikeesti oksensi sitä verta... Ei ois kiva herää aamulla ja löytää kuolleena :'(
.
Aloittaja