Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että taivaassa soitellaan kultaista harppua ja

Vierailija
18.07.2015 |

pukeudutaan valkoiseen mekkoon?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaassa on tylsää, jos ei ole kovin musiikillinen.

Vierailija
2/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan, koska ei kiinnosta harpun soitto eikä pukeutuminen mekkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon täysin.

Vierailija
4/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
5/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa harppumekkoilla, voi. Minä aion juoda viiniä ja lukea kirjoja. Ei känniä, vaan ikuinen sydäntäilahduttava pikku nousuhumala ja kaikki maailmoiden parhaat kirjat!

Vierailija
6/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan.

Mutta kun sanotaan että on olemassa taivas ja helvetti, niin uskon tämän maanpäällisen elämän olevan se helvetti.

Vierailija
7/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon että me olemme jo kuolleet ja tämä paikka on taivas, jossa me saamme pitää hauskaa täydestä sydämestämme.

Vierailija
8/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskohan soittaa huuliharppua ja pukeutua Marimekon unikkokankaiseen mekkoon?

Vierailija
9/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan taustalla marakasseja, saisko viimeiset hitit, kiitos!

Vierailija
10/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä varmasti happuakin soitellaan ja valkeat vaatteat varmaankin on. Joka tapauksessa tulee olemaan niin upeaa, että kukaan meistä ei voi käsittää täällä mitään siitä kauneudesta mitä tulee olemaan.

Vierailija
11/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:21"]

Kyllä siellä varmasti happuakin soitellaan ja valkeat vaatteat varmaankin on. Joka tapauksessa tulee olemaan niin upeaa, että kukaan meistä ei voi käsittää täällä mitään siitä kauneudesta mitä tulee olemaan.

[/quote]

harppua

korj.

Vierailija
12/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat harput

Vierailija
13/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako siellä hamppua?

Vierailija
14/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee hyvä kuoro kun on niin helvetisti porukkaa.

Vierailija
15/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat vertauskuvia, kuten mielikuva Karitsan häistä.  Valkeat vaatteet ja häät olivat juhlallisia siihen aikaan kun Raamatun kirjoitukset syntyivät.  Miksei nytkin voisi olla juhlaa kumminkin vain vertausta.  Kuvittele hyvä olo ja kaikki ovat ystäviäsi, ei sosiaalista ahdistusta, sanoinko jotain aiheesta poiketen.

Vierailija
16/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutamia suuria lupauksia suoraan Raamatusta:

"Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia. Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme. Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin. Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä. Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle-ei omasta tahdostaan, vaan alistajan-kuitenkin toivon varaan, koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen. Sillä me tiedämme, että koko luomakunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa hamaan tähän asti; eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruumiimme lunastusta." Room. 8:16-23

"Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista. Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on. Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan. Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus." 1. Kor. 13:10-13

"Älköön siis kukaan kerskatko ihmisistä; sillä kaikki on teidän, teidän on Paavali ja Apollos ja Keefas, teidän on maailma ja elämä ja kuolema, nykyiset ja tulevaiset, kaikki on teidän. Mutta te olette Kristuksen, ja Kristus on Jumalan." 1. Kor. 3:21-23

"Eikä yötä ole enää oleva, eivätkä he tarvitse lampun valoa eikä auringon valoa, sillä Herra Jumala on valaiseva heitä, ja he hallitsevat aina ja iankaikkisesti." Ilm. 22:5 

Vierailija
17/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:28"]

Toivottavasti ei. Olen musikaalisesti heikkolahjainen ja koskaan en ole tykännyt mekkoa pitää.

[/quote]

Kyllä sinne yks soraäänikin joukkoon mahtunee.

Vierailija
18/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:14"]

Minä uskon että me olemme jo kuolleet ja tämä paikka on taivas, jossa me saamme pitää hauskaa täydestä sydämestämme.

[/quote] EI HELVETTI, ÄLÄ RUOKI MUN MANIAA, MÄ ALAN USKOO TÄHÄN KANS!!! 

Vierailija
20/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako siellä painaa niitä harppuja? Liekö tiedossa kunnon mature orgiat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi