apua, mies oksentaa verta?!
Mitä pitäis tehdä, mies oksentaa ja oksennus on verenpunausta, kirkasta. On ryypänny rankasti viime vuodesta asti! Pitääkö se viedä päivystykseen???
Kommentit (238)
Oih, on kyllä lapselle tulossa ihana, välittävä ja rakastava lapsuus. Isi oksentaa verta ryyppäämisen takia ja rähisee äidille joka haluaisi miehen lääkäriin. Tätä ja kaikkea muuta huutoa, riehumista ja mahdollisesti äitiin ja itseensä kohdistuvaa väkivaltaa saa sitten kestää kunnes isukki kuolee vihdoin ryyppäämiseensä.
Miksi teet lapsen alkoholistin kanssa?
Mitä helvettiä? Jos oikeasti on hätä niin ei kukaan täysjärkinen sitä apua täältä kysele. Sitäpaitsi jos miehesi ei lähde sairaalaan niin se on hänen oma asiansa. Se on se itsemääräämisoikeus. Toivo, että menee esim. tajuttomaksi niin pääsee hoitoon.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:36"]
Mitä helvettiä? Jos oikeasti on hätä niin ei kukaan täysjärkinen sitä apua täältä kysele. Sitäpaitsi jos miehesi ei lähde sairaalaan niin se on hänen oma asiansa. Se on se itsemääräämisoikeus. Toivo, että menee esim. tajuttomaksi niin pääsee hoitoon.
[/quote]
Mikä hätä? Juopot hakevat huomiota. Kyllä ne osaavat avun hakea.
No lapsi nyt vaan päätti tulla. En mä itekkään oo tyytyväinen tilanteeseen, mut minkäs teet.. Nyt oon jo vähän rauhottunu.. Mut mies jatkaa kusipäisyyttään. Hmh. Mä nyt kysyin vaan täältä kun en kerennyt heti googlettakaan, että kuinka vakavaa tuo verioksennus on..
Huhhuh mitä porukkaa, lapsraukkaa, tässä taas yks tuleva sossun hyysättävä....
No se nyt meni nukkumaan.. Enkai mä sit soita apua kun ei kelpaa. Nukuttua en varmasti saa koko yönä, et pitää kai kattoo et hengittää edes tms.. Ja ennenkö joku kerkee ni en tuu kyl lasta täällä asuttamaan miehen kans. Me ollaan muuttamassa pois koska mies ei oo koko raskauden aikana odottanu merkkiäkään muutoksesta, sanoihin en luota ilman tekoja.
.
Terv. Aloittaja
Ja se vaan pahenee vuosi vuodelta. Toinen alkoholistin puoliso.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:04"]Huhhuh mitä porukkaa, lapsraukkaa, tässä taas yks tuleva sossun hyysättävä....
[/quote]
No ei tuu oleen sossun hyysättävä, mul on takuuvuokrat sun muut jo hoidossa itsellä ilman tukia tai apuja. On luojan kiitos varaa elättää itseni ja vauva. Ei tää mun mies oo aina ollu alkkis, muuttu viimevuonna lomallaan pahasti käytös ja aina pahentunu, ollaan siis jo eroomassa. Terve järkevä ja ahkera mies, arvostettu ja johtoasemassa työssä. Näköjään voi käydä kelle vaan, en ois seurustellessa ikinä uskonut.. :(
.
Aloittaja
höpöhöpö. Kukaan ei tule alkoholistisiksi joka oksentaa verta hetkessä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:12"]höpöhöpö. Kukaan ei tule alkoholistisiksi joka oksentaa verta hetkessä.
[/quote]
Höpöhöpö mies on juonut vuoden ajan JOKA päivä. On kyllä alkoholisti, siitä verioksusta en nyt tiiä ku höpisee ja muuttaa sanomisiaan ja kerkes huuhtoo etten kunnolla nähny mikä tilanne..
.
Aloittaja
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:15"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:12"]höpöhöpö. Kukaan ei tule alkoholistisiksi joka oksentaa verta hetkessä. [/quote] Höpöhöpö mies on juonut vuoden ajan JOKA päivä. On kyllä alkoholisti, siitä verioksusta en nyt tiiä ku höpisee ja muuttaa sanomisiaan ja kerkes huuhtoo etten kunnolla nähny mikä tilanne.. . Aloittaja
[/quote]
Vuoden ajan joka päivä? Ei ole edes fyysisesti mahdollista.
Käyt hakee lapion ja sanot isännälle, että alkaa kaivaa monttua takapihalle. "Kaiva niin kauan kun jaksat, niin minä kaivan loput sitten kun heität lusikan nurkkaan!" TAI nyt se saatanan lekurikäynti.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:15"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:12"]höpöhöpö. Kukaan ei tule alkoholistisiksi joka oksentaa verta hetkessä. [/quote] Höpöhöpö mies on juonut vuoden ajan JOKA päivä. On kyllä alkoholisti, siitä verioksusta en nyt tiiä ku höpisee ja muuttaa sanomisiaan ja kerkes huuhtoo etten kunnolla nähny mikä tilanne.. . Aloittaja
[/quote]
Vuoden ajan joka päivä? Ei ole edes fyysisesti mahdollista.
[/quote]
no selvästikään et oo ollu tekemisissä alkoholistin kanssa.. Päivittäinen juominen alkoi viimevuonna lomastaan, ryyppäs koko loman. Ku työt taas alko, otti aina pari kun pääsi kotiin. Määrä kasvoi kahdesta neljään, neljästä kuuteen ja niin edelleen. Viikonloppusin tai vapailla sitten kunnon känni olutta plus väkeviä. Ennen tätä kesälomaa (on siis nyt ollut lomalla kolme viikkoa) joi työpäivää edeltävänäkin iltana 12-18 olutta! Ei oo ottanu mun järkipuheita kuuleviin korviinsa, kun tulin raskaaksi niin rupes lupailee että loppuu mutta niin. No ei oo tehny elettäkään ja siks olen etsinyt uutta asuntoa mulle ja vauvalle.
.
Aloittaja
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:29"]Käyt hakee lapion ja sanot isännälle, että alkaa kaivaa monttua takapihalle. "Kaiva niin kauan kun jaksat, niin minä kaivan loput sitten kun heität lusikan nurkkaan!" TAI nyt se saatanan lekurikäynti.
[/quote]
Nukkuu jo, en saanu sitä lähteen päivystykseen.. Aika avuton olo kyllä, vaik en alkoholistia haluakaan hyysätä niin on ihan saatanan vaikeeta kattoo kun rakastamastaan miehestä on pikkuhiljaa muuttunut hirviö..
.
Aloittaka
Mahtanut olla mahtava seksielämä miehen kanssa joka juo vuoden putkeen jokaisena päivänä suurenevissa määrin? Ihme että on edes lapsi saanut alkunsa.
Aivan normaalia tähän aikaan vuodesta.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:50"]Mahtanut olla mahtava seksielämä miehen kanssa joka juo vuoden putkeen jokaisena päivänä suurenevissa määrin? Ihme että on edes lapsi saanut alkunsa.
[/quote]
Ei meidän seksielämässä ole ollut mitään vikaa, vieläkään.. Muussa elämässä sitten vähän enemmän. Seksi kyl sujuu mut myöhemmin illalla kun mies vitun kännissä niin rupee haukkumaan ja morkkaamaan, on arvaamaton jne. Siinä syy miks en kattele enää kauaa, ja tietenkään en vauvan kanssa voi enää antaa tän elämän jatkua omalta osaltani.. Toivottavasti raitistuu ja haluaa lapseen tutustua ja pitää yhteyttä.. Se tässä eniten huolestuttaa :/
.
Aloittaja
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 02:00"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:50"]Mahtanut olla mahtava seksielämä miehen kanssa joka juo vuoden putkeen jokaisena päivänä suurenevissa määrin? Ihme että on edes lapsi saanut alkunsa.
[/quote]
Ei meidän seksielämässä ole ollut mitään vikaa, vieläkään.. Muussa elämässä sitten vähän enemmän. Seksi kyl sujuu mut myöhemmin illalla kun mies vitun kännissä niin rupee haukkumaan ja morkkaamaan, on arvaamaton jne. Siinä syy miks en kattele enää kauaa, ja tietenkään en vauvan kanssa voi enää antaa tän elämän jatkua omalta osaltani.. Toivottavasti raitistuu ja haluaa lapseen tutustua ja pitää yhteyttä.. Se tässä eniten huolestuttaa :/
.
Aloittaja
[/quote]
Siis et kai harrasta moisen juopon kanssa enää seksiä?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:15"]
Ei tuo suostu. Sanoo et valehtelee että ei oo oksentanu verta. Juu, mulla ei oo ajokorttia, oon raskaana ja mies ympäri ppäissään.. Et siks soittaisin ambulanssia, en tosiia soittais turhaan. Ja en oo ite päissään, vitusti pelottaa vaan.
[/quote]
No jos se sit ei ollutkaan verta?