Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua, mies oksentaa verta?!

Vierailija
02.08.2015 |

Mitä pitäis tehdä, mies oksentaa ja oksennus on verenpunausta, kirkasta. On ryypänny rankasti viime vuodesta asti! Pitääkö se viedä päivystykseen???

Kommentit (238)

Vierailija
181/238 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienristeyksestä, viime yönä. Korjausliike, ja äkkiä! Se mitä et kestäisi kuulla taoahtuneen läheiselle ystävällesikään, on väärin myös omaa itseäsi kohtaan. Eli joutua vahtimaan toisen tulevaa verensyöksyä peloissaan. Miehesi kohtele sua väärin pakottamalla tuollaiseen elämään arkeen! JSSAP. Valvominen ja stressi, huoeltranskausaikana ei Ole hyväksi vauvallekaan! T. Äskeinen

Vierailija
182/238 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa prakaa.
Ensimmäinen merkki kirroosista on laskimolaajentumat ruokatorven alueella (eli suonikohjuja, jotka siis puhjetessaan aiheuttaa verisen oksennuksen ja - ulosteen)
Nyt asap terkkariin ja labroihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/238 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lasten isä aikoinaan, oltiin jo muutettu erilleen, mutta hän oli meillä usein,

Ryyppäsi yön ja piti muakin hereillä.
No hän päätti lähteä hakemaan tupakkaa aamu kuuden aikaan.
Minä olin helpottunu että nyt saan nukkua.
Lapsi oli vielä vauva silloin.

No en miettiny millä hän tupakkaa lähtee hakee ja menin nukkumaan.

Aamupäivästä sitten herään siihen kun ikkunaan koputetaan.
Mieshän se siellä verissäpäin.

Hän oli ajanut kolarin, pää tuulilasista läpi.
Ja kun en ollut vastannut kun hän sairaalasta soitti, niin karkas sieltä.
Poliisit tuli hetken päästä hakemaan.

Tää tyyppi kehtas vielä ruveta syyllistään mua, kun minä vaan nukuin enkä vastannut kun hän soitti.

Tuon jälkeen hän ei kauaa elänytkään.....
Vaikka selvis kolarista niin lähti sitten oman käden kautta.

Ja näin voin sanoa että en ikävöi hetkeäkää.
Tuollaset juopot pilaa vaan muitten ihmisten elämän. Parempi kun kuolevatkin pois.

Vierailija
184/238 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:43"]

Mitäs se mies nyt tekee? Onko ne 12 kaljaa jo tissuteltu? Loppuko juominen, vai lähtikö se lisää ostamaan?

[/quote]

Tuossa se söi, lepäilee sohvalla ja tissuttelee niitä kaljojaan.. Kuus taitaa olla jälellä, äsken vähä ahistuneelta vaikutti, puheli ääneen että "hitto" jne.. En oo hirveenä sitä huomioinu, ei ansaitse paapomista.

Aloittaja

[/quote]

Etkö edes sen verta saanut aikaiseksi, että olisit kaatanut ne kaljat viemäriin sillä aikaa kun mies nukkui? Tuskin hän siinä kunnossa olisi edes huomannut mitään vilunkipeliä, ja vaikka olisit huomannutkin, olisit voinut hyvin sanoa että pelästyit pahan kerran ja haluat nyt kerta kaikkiaan stopin sille juomiselle.

[/quote]

No kokemuksesta tiedän, että jos olisin kaatanut kaljat viemäriin, olisi se vaan hakenut heti aamusta enemmän, eli olisin vaan tehnyt ns. "karhun palveluksen".. Muuten olisinkin toiminut näin :( 

Nyt tilanne on hyvä, kaljat loppu ja mies ei oo ees voivotellut asiaa.. On semmosessa kunnossa että aamulla ei olis ehkä niin paha olo, että hakisi heti lisää.. Toivottavasti se nyt jaksaa tsempata, itsensä vuoksi..

Aloittaja

Vierailija
185/238 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:12"]

Vittuako te mammat vaahtootte? Kyllä se ap osaa näköjään toimia ihan itse. On jo päättänyt erota, joten kaikki hyvin?! Ukko joutaakin kuolla verioksennukseensa.

[/quote]

Eikö ookkin ollu ihan ihmeellistä tylytystä?! Siis ymmärtäisin että mua tylytettäis jos oisin jäämässä tähän ja voivottelisin mies-rukkaa ja paapoisin ja hyysäisin.. Mut mitään tämmöstä kun ei oo niin en tajua.. 

Aloittaja

Vierailija
186/238 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, miten ikävä tilanne sinulla! Kuulostaa tosiaan maksakirroosin oireelta ja toisaalta ei kuulosta siltä että miehesi olisi kauheasti pelästynyt kun on vetänyt noin monta kaljaa tänään. Se on kaikki täyttä myrkkyä vaurioituneelle maksalle. Pömpöttääkö vatsa? Nesteen kertyminen vatsaonteloon on myös yksi oire.
Oma läheiseni sairastaa maksakirroosia ja tilanne on varsin toivoton. Voisinpa viedä miehesi häntä tapaamaan, näkisi mikä häntä odottaa jos ei lopeta. Ei ole kaunista katsottavaa.
Onko sinulle selvinnyt, miksi miehesi juo joka päivä? Onko masennusta? Toivon koko sydämestäni että hän löytää riittävästi motivaatiota lopettaa juomisen ja saatte vielä onnellisen tulevaisuuden. Jos ei, sinun kannattaa jatkaa elämääsi eri suuntaan. Voimia!

Vierailija
187/238 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
188/238 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:12"]

Vittuako te mammat vaahtootte? Kyllä se ap osaa näköjään toimia ihan itse. On jo päättänyt erota, joten kaikki hyvin?! Ukko joutaakin kuolla verioksennukseensa.

[/quote]

Eikö ookkin ollu ihan ihmeellistä tylytystä?! Siis ymmärtäisin että mua tylytettäis jos oisin jäämässä tähän ja voivottelisin mies-rukkaa ja paapoisin ja hyysäisin.. Mut mitään tämmöstä kun ei oo niin en tajua.. 

Aloittaja

[/quote]

Tsemppiä seulle, ap. Kyllä sun aloituksesta jo näki, että olisit hälyttänyt apua jos siihen olisi tarvetta ollut. Mies on nyt ihan itse joutunut tilanteeseensa, ja sinä et siitä ole vastuussa. Toivon onnea asunnonhakuun ja vauvan kanssa parempaa elämää ilman huolta aikuisesta äijästä. Voinee palata elämäänne (tai lapsen elämään) kun on ihan ITSE saanut itsensä paremmalle tolalle. Voimia ja valoa elämään! :)

Vierailija
189/238 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua läpi mutta tsemppiä sulle ap! Itse vuosi sitten juoposta eronnut. Huoli ollut kova väliin mutta pikkuhiljaa oppinut elämään itselle. En minä häntä voi pelastaa enkä enää syyllisty siitä. Parhaani aikanaan yritin ja se ei riittänyt. Onneksi meillä ei yhteisiä lapsia.

Vierailija
190/238 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 17:24"]

En jaksanut lukea koko ketjua läpi mutta tsemppiä sulle ap! Itse vuosi sitten juoposta eronnut. Huoli ollut kova väliin mutta pikkuhiljaa oppinut elämään itselle. En minä häntä voi pelastaa enkä enää syyllisty siitä. Parhaani aikanaan yritin ja se ei riittänyt. Onneksi meillä ei yhteisiä lapsia.

[/quote]

Kiitos. Täs on saanu aika moista tylytystä lukee, ja vahvistaa vaan sitä etten esim. tahdo kertoa miehen ongelmista ystävilleni tai sukulaisilleni.. Muutakin ahistuksen aihetta tässä tilanteessa :( Toivottavasti asunto löytyy pian ja pääsen laittamaan kodin valmiiksi ennen vauvan syntymää..

aloittaja

Vierailija
191/238 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat asua missä haluat, mutta vauva ei.

Vierailija
192/238 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanista kommenteista ja tsempeistä!
.
Tässä just mies kävi yöpuulle sohvalle, toivoteltiin hyvät yöt ja viimesenä sano että 'tästä se täytyy nyt kääntää selvä päivä'.. Eli sormet ja korvat ristissä että pystyy siihen! Todellakin toivon miehelle kaikkea hyvää, vaikka ei koskaan yhteen palattaisikaan.. Tietysti miehen itsensä takia ja syntymättömän lapsen..
.
Miehellä on ollut rahahuolia (paljon yllättäviä menoja), ja töissä paineita.. Eli taitaa olla jonkun asteista loppuun palamista /masennusta jonka vuoksi sitten tarttui pulloon? :( on ollut aina semmonen tsemppaaja ja jaksava, ei vaivaa muita murheillaan.. En ihmettelis siis tota masennusta. Vatsakin on alkanut pömpöttämään ihan viime kuukausista, monet sille vitsaillutkin että kumpi meistä olikaan raskaana jne..
.
Voimaa ja valoa tähän tarvitaan, kiitos vielä <3
.
Aloittaja

Vierailija
193/238 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:43"]

Mitäs se mies nyt tekee? Onko ne 12 kaljaa jo tissuteltu? Loppuko juominen, vai lähtikö se lisää ostamaan?

[/quote]

Tuossa se söi, lepäilee sohvalla ja tissuttelee niitä kaljojaan.. Kuus taitaa olla jälellä, äsken vähä ahistuneelta vaikutti, puheli ääneen että "hitto" jne.. En oo hirveenä sitä huomioinu, ei ansaitse paapomista.

Aloittaja
[/quote]
Huh tota menoa, jos se menisi vaan hoitoon tosta. Luulisi, että itsekin tajuaa, että sillä on nyt lähdössä perhe ja terveys alta, varmaan seuraavaksi työ. Kysy siltä, haluaako käydä ihan pohjalla vai olisiko nyt hyvä lopettaa, kun on vielä jotain pelastettavaa. Se kandeis käydä verikokeessa, voi olla sisäelimet aika huonossa jamassa.

Vierailija
194/238 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkolle ennen lomien loppua!! Soittakaa sinne päihdehuoltoon. Heti huomenna!!!!!

Vierailija
195/238 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:43"]

[/quote]

Aloittaja
[/quote]
Juoko se niitä puolen litran tolkkejä, vai 0.33 lasipulloja?

Vierailija
196/238 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastailepa nyt!

Vierailija
197/238 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerkiä kun pitää kehittää juonta.

Vierailija
198/238 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtiks se äijä jo kapakkiin?

Vierailija
199/238 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap ja ap:n mies!

Vierailija
200/238 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies pysynyt raittiina? Kerro, miten menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi