Pahin loukkaus, joka ulkonäöstäsi on sanottu?
Mul on pari aika hyvää: olit ennen ruma ja läski, nyt vaan ruma ! ( he he) ja "näytöt ihan tuksulta" ota noista selvää... ps. Oon ihan normaalinätti, ainaki mielestäni??!!! :D
Kommentit (191)
Naisporukalla saunassa, yksi meistä pitkällä raskaana. Eräs sitten kommentoi, että minulla oli isompi maha kuin tällä odottajalla. Nimimerkillä "Keskivartalolihava". Minkäpä sitä ikäville totuuksille mahtaa.
Vieras mies tuli luokseni, katsoi silmiin ja käski tappamaan itseni kun olen niin ruma kuulemma.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:54"]Exä sanoi ennen suhteen aloittamista : "kyllä jokainen mies haluaa ainakin yhden läskin koeajaa sängyssä"
Hän koeajoi minua noin puoli vuotta kunnes vaihtoi parhaaseen kaveriini.
[/quote]
Nyt en kyllä ymmärrä miksi aloitit suhteen tuon kommentin jälkeen?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:54"]Exä sanoi ennen suhteen aloittamista : "kyllä jokainen mies haluaa ainakin yhden läskin koeajaa sängyssä" Hän koeajoi minua noin puoli vuotta kunnes vaihtoi parhaaseen kaveriini. [/quote] Nyt en kyllä ymmärrä miksi aloitit suhteen tuon kommentin jälkeen?
[/quote]
Samaa ihmettelin. Ei tuollaisia saisi jättää noteeraamatta. Kertovat paljon sanojasta. Tietysti joskus sanoo ajattelemattomia, mutta yleensä sen sitten tajuaa ja pyytää anteeksi.
Pahin saamani ulkonäköön liittyvä kommentti tuli vanhojentanssipäivän illalla, kun joku poika pyysi minulta tupakkaa ja sanoin, etten polta... "Näytät ihan tupakoitsijalta." Kyllä sattui, vaikka olin nuori, nätti tyttö, jolla ei ollut ihon kanssa ongelmia. Tapahtumasta on jo yli 20-v, mutta mitään muuta kommenttia en ole pitänyt yhtä pahana. Anteeksi kaikki tupakoitsijat! Itselleni tuli tuosta kommentista sellainen olo, että kommentoijan silmissä olin huonoihoinen, kellertävä, rumahampainen ja haiseva (hampaanikin olivat ja ovat siistit ja ehjät).
Yläasteen tokana päivänä kuulin uuden lempinimeni: Notre Damen kellonsoittaja. Nimittely päättyi vasta vuosia myöhemmin. On niitä varmasti pahempiakin, mutta en jaksa enkä halua muistella.
"jos oisit eläin oisit varmasti possu!"
Mies sanoi etten ole hänen mielestään seksikäs.
Aika karu kommentti. Oliko vielä oma mies vai joku random vastaan tullut? :/
Oma mies sanoi läskiperseeksi. Enkä silloin edes ollut! Muistan sen kyllä ikuisesti. Ja itse ukko oli ollut varsinainen läski jo vuosikausia, enkä IKINÄ ollut kommentoinut hänen painonnousuaan, koska se ei mua oikeastaan häirinnyt. Onneks on ex-mies.
Olen saanut kuulla leukakuopastani hiirenpillu- ja "tuolla on pillu jo naamassa, hyi vittu!" -kommentteja. IRC-galleriaankin perustettiin aikanaan yhteisö jossa minua haukuttiin. Pojat erikoistuivat ulkonäköni arvosteluun, tytöt taas ottivan kaiken ilon irti herkkästä luonteestani. Jouduin kiusaamisen takia psykiatriselle ja itsetuntoni on aikalailla nollissa vielä nyt 25-v.
baarissa joku ällöttävä mies totesi minusta ja kaveristani ettemme ole tarpeeksi tasokkaita hänelle, mutta voisi panna meitä. Kiitos ei.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:56"]
"Ai sä olitkin noin ruma."
Pahinta ei ollut edes nuo sanat, vaan se että kasvoilta näin että sanoja oli aidosti yllättynyt/järkyttynyt ja tuo vain livahti suusta lievästi humalaisen rehellisyytenä. Oli ilmeisesti seurannut aiemmin vain sivusta tai taaempaa. Tuli kyllä tosi paha mieli. :(
[/quote]
Ei se mikään humalaisen vahinko rehellisyys ollut, vaan aivan tietoinen ja tarkoituksellinen loukkaus - vaikka olisikin hämmästynyttä esittänyt. Toki humalalla on voinut olla vaikutusta arviokykyyn tuossa tilanteessa, mutta ei kukaan vahingossa toista rumaksi sano päin naamaa. Kyllä siinä on aivan aito tarkoitus loukata sillä hetkellä. Älä hetkeäkään kuvittele, että olisit niin ruma että sitä ei voisi omana tietona pitää, sillä et ole. Ihminen joka käyttäytyy noin on joko lapsi/teini (jolloin leikitään vielä naiveja valtaleikkejä ja alistetaan toista kommenteilla, toki kaikki ei noin tee teininäkään, tai sitten mieleltään sairas aikuinen.
Mietippä itse hetkinen, oletko ikinä nähnyt niin rumaa ihmistä, että et voisi estää mitä suustasi tulee? Aivan, jokainen pystyy säätelemään suustaan tulevia sanoja, myös humalassa. Jos joku sanoo sinua rumaksi, hänellä on vain yksi tarkoitus: loukata sinua. Sillä oletko sinä ruma hänen mielestään vai et, ei edes ole mitään merkitystä, jos hän kokee tarpeekseen loukata sinua. Kenties oli aiemmin katsellut sinua, ja olit vaikuttanut ylpeältä tms., ja sitten halusi näpäyttää sinua. Älkää ihmiset ikinä kuvitelko, että olette niin rumia että on ihan luonnollista että joku huomauttaa siitä. Niin ei ole. En ole ikinä nähnyt niin rumaa ihmistä, ettenkö sitä voisi omana tietonani pitää. Itseasiassa todella rumat ihmiset ovat harvassa, suurin osa teistäkin on ihan normaaleja/nättejäkin, joilla saattaa olla yksi/kaksi kauneus"virhettä", joihin on helppo tarttua. Anteeksi annettakoon lapsille, mutta aikuisilta tuommoinen käytös on oikeista sen merkki, että pääkopassa ei ole kaikki normaalisti.
Vitun ruma. Ja se mitä yleensä kuulen että olen miehen näköinen. No ei paljoa hetkauta kylläkään.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 02:50"]
Tuttu sanoi minun näyttävän Sinkkuelämää-Carrielta, eli SJP:ltä. En todellakaan voinut pitää kohteliaisuutena, vaikka onhan hän kuitenkin ihan hyvännäköinen. Itse olin kuitenkin 19-vuotias silloin...
[/quote]Ottaisin todellakin kohteliaisuutena, Yksi kauneimmista naisista jota tiedän
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:00"]
baarissa joku ällöttävä mies totesi minusta ja kaveristani ettemme ole tarpeeksi tasokkaita hänelle, mutta voisi panna meitä. Kiitos ei.
[/quote]Lukenut pelimiehen opasta. :D eipä vaan taida onnnistaa tuolla taktiikalla. Eli siis ppointtina on se että ensin yritetään musertaa naisen itsetuntoa, ennen kuin isketään... Voinen sanoa,ettei tule onnistamaan kellään miehellä tuo taktiikka. Saa vähintään selän takana haukut päälle, ja sitten kaveritkin osaa alkaa välttelemään. Aito kohteliaisuus ja herramiesmäisyys on ainoa tie naisen sydämeen..
Mulla hirvittää eniten näissä ystävien tekemät ilkeät kommentit. Kyllähän varmasti kaikki ovat saaneet osansa ilkeistä kommenteista riitakumppaneilta ja random tyypeiltä, vaikka oikeaksi se ei toki sitä tee. Alle parikymppisenä nämä vielä voi jossain määrin ymmärtää, sillä ihmisillä on niin epäkypsät tavat riidellä ja itsehillintä on monilla vielä nollatasoa (ihan tosi, aivojen etulohko kehittyy vielä 25-vuotiaaksi saakka, joten mitään mystista ykskaks aikuistumista meillä ei tapahdu 18-vuotiaana, niin kuin fysiologiselta kannalta). Mutta jo lapsena mua ihmetytti, että miten joillakin ei ole mitään lojaaliuden tajua ystäviä kohtaan. Sanotaan ties mitä törkeyksiä bestikselle tämän ulkonäöstä päin kasvoja ihan huvíkseen ja alistaakseen vaan. Lapsena muistan kun mulla oli muutama tällainen ystävä, sain mm. kommentteja nenästäni, laihuudestani ja vaatteistani. Itse olin pahasuinen, jos tuli jonkun kanssa riitaa joka ei ollut mun kaveri, mutta ikinä ei tullut mieleenkään ketään ystävää haukkua. Tai siis sekin on jo tarpeeksi paha asia, mitä joutuu tuntemattomilta kohtamaan, niin miksi vielä pitäisi toisia lytätä ystävien kesken? Noh, pahintahan on, että joillakin tämä jatkuu läpi aikuisuuden valitettavasti.
Läskiksi haukuttu, kuten vissiin lähes joka naista. En edes jaksa muistaa, onko muuta. Haukkujat olleet teinipoikia lähinnä, myös pari teinityttöä.
Mua ällöttää se, miten teinipoikia kasvatetaan - tai siis paremminkin, miten heitä ei kasvateta. Nuoremmat miehet on nykyään sellaisia ikuisia äiskän lellipentuja, joilla ei ole mitään käytöstapoja, ja joita ei kiinnosta muu kuin oma napa. Sitten itketään, kun naiset ei anna p...ua, ja tullaan miesasiamiehiksi. Kun kaikki pitäisi saada tuosta vaan, ikään kuin kaikki naiset on syntynyt pikkuherrojen tarpeita tyydyttämään, ja sitten katkeroituvat, kun naiset ei suostukaan, kuten mamma suostui lapsuudenkodissa.
Toki on niitä hyviäkin poikia, mutta tämä on jotenkin niin yleinen trendi nykyään, tällainen lellivauva-mies -yhdistelmä. Miettikää vaikka sitä bile-Dania, joka toivottavasti on aika ääriesimerkki, mutta pahoin pelkään, että äiskät helmoissaan kasvattaa läjäpäin samanlaisia psykoja.
Iso pää :DD nykyään naurattaa, teininä tuli traumat. Nyt nuorena aikuisena olen tyytyväinen ulkonäkööni, vaikka siinä jotain kauneusvirheitä onkin. Kaikilla onneksi on.