Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin loukkaus, joka ulkonäöstäsi on sanottu?

Vierailija
01.08.2015 |

Mul on pari aika hyvää: olit ennen ruma ja läski, nyt vaan ruma ! ( he he) ja "näytöt ihan tuksulta" ota noista selvää... ps. Oon ihan normaalinätti, ainaki mielestäni??!!! :D

Kommentit (191)

Vierailija
81/191 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sydämellinen poikaystäväni aikoinaan sanoi että näytän oksettavalta kun itken. Tuli näin alkajaisiksi mieleen.

Vierailija
82/191 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ota toi naamari pois, oot niin kauheen näkönen!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/191 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin treffeillä uuden tuttavuuden kanssa joka kesken syömisen alkoi ihmettelemään miksi sieraimeni ovat niin suuret. Vitsaili vielä että käytänkö kokaiinia!
:D Nykyään melkeimpä naurattaa mutta 18-vuotiaana tuo tuntui kamalalta kun oli muutenkin niin huono itsetunto.

Vierailija
84/191 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin tutustunut uuden työpaikan ihmisiin niin yksi miestyöntekijä sanoi että hän katsoi ensin että onpa tiukanoloinen nainen. Hölmistyin tuosta tahdittomuudesta niin etten älynnyt sanoa mitään. Olisinkin älynnyt niin olisin sanonut että katsoin ensin että onpa lihava mies ja olet sitten vain lihonut.

Vierailija
85/191 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos joku on raiskatun näkönen ni se oot kyllä sinä"

Vierailija
86/191 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulussa yksi nainen otti minut silmätikuksi ja aukoi jatkuvasti päätä milloin mistäkin.

Kerran tuli yhtökkiä muutaman muun kanssa viereen ja alkoi kysellä että olenko katsonut ikinä Twin Peaks tai x-files sarjoja ja jatkoi juttua puhumalla miten David Duchovny oli Twin Peaksissa esittänyt naista. En ollut nähnyt Twin Peaksia joten olin yllättynyt tästä. Tähän sitten tuli jotain ilmeisesti ennalta porukassa hihiteltyä juttua miten minä kuulemma näytän ihan samalta kuin tämä David Duchovny, paitsi että sekin näyttää enemmän naiselta kuin minä. Tässä vaiheessa tämä kiusaajaporukka lähti poistumaan paikalta naureskellen, vielä jotain huutelivat että meikillä sustakin saa ehkä ihan naisen näkösen mut aika kauheen naisen kyllä..

Vierailija
87/191 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin pidempiaikaisen seksisuhteen, yritin keskustella asiasta järkevästi. Mies oli että ok, ei halua keskustella. Vuosi tämän jälkeen törmäsin netissä valtavaan sekopäiseen haukkumisketjuun mitä mies oli nettiin sepustanut, oli myös jakanut numeroani ja yrittänyt vissiin parhaansa mukaan keksiä kiusaa ja jäynää.

Vierailija
88/191 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinulla on hyppyrimäkinenä"!

Vierailija
89/191 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni humalssa haukkunut huoraksi..

Ja koulussa sanottu että pieni perse..

Vierailija
90/191 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai

Vierailija
91/191 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:29"]No aika kiva oli se, kun tuttava tökkäisi mahaan ja kysyi, onkos siellä joku. Ei todellakaan ole. Ja en edes ole lihava, hemmetti soikoon!!!
[/quote]luin että tökkäsi maahan

Vierailija
92/191 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko raskaana" kun en ollut, lihonut vain.

Vierailija
93/191 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ku rankattu rullaluistelu, ruma ku ryssä

Vierailija
94/191 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ku runkattu rullatuoli *

Vierailija
95/191 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"onpa siinä ruma muija" hyvää syntymäpäivää mulle siis, meni fiilikset tältä illalta :( hyvä että löyty edes sitten tää "vertaistukiketju"! Hirveää kyllä miten ilkeitä ihmiset näköjään voivat toisilleen olla.

Vierailija
96/191 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:51"]

"Olet älyttömän hyvä laulaja, mutta et voi pärjätä, kun et täytä nykyajan kauneusihanteita." Suutuin niin että tärisin, kun ihan tuntematon ihminen kehtasi tulls noin mulle sanomaan.

[/quote]

No pitäskö sit laihduttaa?

Vierailija
97/191 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on sanottu. Lihavaksi haukkuminen on kuitenkin satuttanut aina eniten. Ei väliä, olenko ollu ali-, normaali- tai ylipainoinen, aina juuri se on osunut ja uponnut.

Vierailija
98/191 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:48"] "Iso perse!" Tuota ovat toistelleet niin tutut kuin tuntemattomat ollessani teini. Perseeni herätti huomiota. Nykyään käytän vain mekkoja ja hameita. Housuissa perse on törkeän näköinen. [/quote] Mullekin on sanottu näin, otin kohteliaisuutena. [/quote] 80-luvulla iso perse ei ollut kenenkään mielestä hyvännäköinen. Persevillitys on tullut vasta 2000-luvulla.

[/quote]

Muistaakseni ko. kommentin aikaan muotia olivat hyvin laihat tytöt, eikä perseeni ole oikeasti mitenkään erityisen iso. Käänsin sen vain mielessäni kohteliaisuudeksi, vaikka se kai piikittelyä olikin.

Vierailija
99/191 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:30"]

Ex-poikaystävä sanoi mulle jotenkin niin, että "sun kanssa oon oppinut ymmärtämään, ettei ulkonäkö ole naisessa tärkeintä". Oli varmaankin tarkoitettu kohteliaisuudeksi, mutta olihan se melkonen sammakko. Olin tuolloin ihan normaalin nätti 20+ nuori nainen.

[/quote]

Mäkin kuullut tällaisen kommentin, vaikka myös olen nätti. En kuitenkaan mikään huippukaunotar, jollaisen tämä mies olisi epärealistisesti halunnut.

Vierailija
100/191 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai sä olitkin noin ruma."

Pahinta ei ollut edes nuo sanat, vaan se että kasvoilta näin että sanoja oli aidosti yllättynyt/järkyttynyt ja tuo vain livahti suusta lievästi humalaisen rehellisyytenä. Oli ilmeisesti seurannut aiemmin vain sivusta tai taaempaa. Tuli kyllä tosi paha mieli. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi