Pahin loukkaus, joka ulkonäöstäsi on sanottu?
Mul on pari aika hyvää: olit ennen ruma ja läski, nyt vaan ruma ! ( he he) ja "näytöt ihan tuksulta" ota noista selvää... ps. Oon ihan normaalinätti, ainaki mielestäni??!!! :D
Kommentit (191)
Oisit todella kaunis ellet ois niin lihava. Totesi ex-anoppi. Olin juuri synnyttänyt.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:54"]
Ei ehkä verbaalisesti sanottu, mutta osoitettu, Ala-asteella olin koulukiusattu ja pojat haukkui kaikilla mahdollisilla nimillä, yökkivät ja sylkivät päälle. Se oli sanoinkuvaamattoman ahdistavaa ja traumaattista aikaa, koulussa itkin monet kerrat.
Olin siihen aikaan hieman pyöreä tapaus ja kehityin muita luokan tyttöjä nopeammin. Vuosien jälkeen törmäsin noihin pahimpiin kiusaajiin ja oisitte nähneet niiden ilmeet, kun olin kaunistunut kasvettuani! Se voittajafiilis - hahha! Ja aikuisena oon aina ollut miesten piirittämä. Mutta vakavasti puhuen, kyllä se vuosien ulkonäön dissaus jätti jäljet, kesti tosi kauan uskoa, että oon ihan okei.
[/quote]
Mulla on todella samanlainen tarina, mutta opin olemaan itkemättä julkisesti. Vaikka lapsena oli kamalaa, on kieltämättä jännä tunne kun nykyään kelpaisi miehille eikä ainakaan ole saanut kuulla haukkumista vuosiin.
Kaverille on kuulemma myös sanottu päin naamaa "hyi vittu". Mikä näin sanovia nuoria miehiä oikeesti vaivaa? Usein ovat vieläpä itse rumia, projisointia?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:22"]
Lopetin pidempiaikaisen seksisuhteen, yritin keskustella asiasta järkevästi. Mies oli että ok, ei halua keskustella. Vuosi tämän jälkeen törmäsin netissä valtavaan sekopäiseen haukkumisketjuun mitä mies oli nettiin sepustanut, oli myös jakanut numeroani ja yrittänyt vissiin parhaansa mukaan keksiä kiusaa ja jäynää.
[/quote]
Todella kypsä tyyppi. Ei varmaan oikeaa syytä haukkumiselle kertonut?
Mua on haukuttu läskiksi (BI oli 21) läskiposkeksi koska hymyillessä on korkeat poskipäät, neekerihuuleksi, kääpiöksi. Sit jotku mua muutaman vuotta nuoremmat jätkät huuteli yläasteiässä mun ohi kävellessä, et kattokaa kuin ruma tuo on ja tekivät oksennus ääniä.
Joskus myöhemmin kuulin aivan eri ihmiseltä, että oon kuulema todella kaunis, ihanat korkeat poskipäät ja pusuhuulet, mutta en sillon enkä nykyäänkään näe itteä kauniina ja häpeän poskia, huulia, lihavuutta jne... Edelleen vähän etukäteen olemuksellani pyytelen anteeksi kun oon syntyny niin rumana.. Onneksi miehelleni kelpaan :)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:36"]
Mieheni haukkui vitun lehmäksi ja kohta olinkin vitun ruma mursu. Eipä mulla ylipainoa ollut, satuin vaan olemaan raskaana rv 32. Mieleen jäi ja ikuisiksi ajoiksi. Ja ilmeisesti tämä oli hänen rehellinen mielipide koska ei ole edes hipaissut mua puoleen vuoteen.
[/quote]
Ja sä olete tuollaisen "miehen" kanssa? Naisetkunnoittakaa itseänne vähän enemmän ja jättäkää tuollaiset kuvatukset.
Aikanaan kun asuttiin rivitalossa, naapurista kuului kun mies huusi vaimolleen juurikin vitun lehmää ja muuta yhtä "kaunista" Oltiin naapurin naisen kanssa raskaana tuolloin suurinpiirtein samoilla viikoilla. Se oli kauheaa kuunneltavaa. No onneksi nainen tajusi jättää tuon ukon aika pian lapsen syntymän jälkeen.
Tuttu sanoi minun näyttävän Sinkkuelämää-Carrielta, eli SJP:ltä. En todellakaan voinut pitää kohteliaisuutena, vaikka onhan hän kuitenkin ihan hyvännäköinen. Itse olin kuitenkin 19-vuotias silloin...
Ala-asteella pojat puhuivat luokan tyttöjen nenistä, omalla kohdallani yhdeltä tuli "sil on sellanen venäläisen nenä" 20 vuotta myöhemminkin häpeän nenääni, vaikka oikeasti ihan normaali nenä.
Baarissa todella humalainen puolituttu ärsyttävä mies sanoi kun huikkasin, että voit istua pöytäämme (ystäväni kaveri tää äijä) " luuletko oikeesti, että ton näköisen viereen tulen", myöhemmin kyllä pyyteli anteeksi.
Joskus 18vuotiaana kävelin yksin baarista kotiin päin ja joku porukka meni ohi ja yksi miehistä oli tulossa juttelemaan mulle, niin tämän naispuolinen ystävä: "älä puhu sille, se on raskaana" Normaalin painoinen olin.
Siinäpä kaikki asiat mitä olen negatiivista itsestäni saanut kuulla, mutta jäänyt mielettömän hyvin muistiin kaikki ja huonoina päivinä pompahtaa mieleen toisinaan.
"Vitun läski" taitaa olla pahin. Joten ei mitään dramaattista.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:56"]
"Laita pussi päähän" kadulla puolituttu huusi
[/quote]Taitaa olla mielenterveysongelmainen se puolituttu. Ei niiden huutelusta kannata välittää.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:50"]Kun olin tutustunut uuden työpaikan ihmisiin niin yksi miestyöntekijä sanoi että hän katsoi ensin että onpa tiukanoloinen nainen. Hölmistyin tuosta tahdittomuudesta niin etten älynnyt sanoa mitään. Olisinkin älynnyt niin olisin sanonut että katsoin ensin että onpa lihava mies ja olet sitten vain lihonut.
[/quote]
No voi kauhiaa! Tuliko oikein itku!
Olin laittanut lomakuvan faceen, jossa seisoin polvia myöten Punaisessa meressä uikkarit siis päällä.
Miesystävä laittoi kaikkien nähtäväksi seinälle: En tiennytkään, että Punaisessa meressä on valaita.
Nykyään on exä juuri sen takia, että aina haukkui lihavaksi. Se oli kohtuutonta, koska BMI oli 23 eli toki vähän ylimääräistä, kun siro ihminen olen, mutta ei nyt valaaksi voinut sanoa. Ja tietenkään ei pidä sanoa, vaikka BMI olisi 44.
Olin ex-kaverini kanssa. Tuo kaverini alkoi yht`äkkiä katsoa minua intensiivisesti silmiin noin puolen metrin päästä ja samalla toistelemaan tyylillä:" Sä olet niin ruma, sullei ole yhtään aavistustakaan, kuinka ruma sinä olet, voi luoja kuinka rumalta sä näytät, siis sä olet kyllä niin ruma jne.". Tätä jatkui varmaan kaksi kolme minuuttia ja minä häkellyin tuosta tilanteesta täysin.
Olin luullut tuota ihmistä ystäväkseni, mutta tuskin keltään aidolta ihmiseltä tulisi tuollaista moskaa suustaan. :`< Ja tietty tämän jälkeen kaverini - no entinen kaverini vain jatkoi asioitaan ilman mitään selittelyjä/perusteluja tuolle episodille, ja tuo tilanne oli niin yllättänyt ja pysäyttänyt minut, etten tajunnut reakoida siihen mitenkään, vaikka näin jälkeenpäin olisi tehnyt mieli kysyä mitä helvettiä tuo oli olevinaan.
Opiskeluaikoinani yksi älykääpiö oli seuraillut minua ja todennut minun olevan ulkoasultani onneton reppana. En tosiaan huolehtinut tuolloin ulkonäöstäni, olin täysin rikki, koska tein surutyötä. Veljeni oli juuri kuollut. Poika huusi minulle "hanki itsellesi mies" ohi mennessään. En vastannut mitään, sattuihan se, mutta kommentti huvitti myöhemmin. Olin tuolloin seurustellut kaksi vuotta silloisen poikaystäväni kanssa. Hän ei olisi koskaan huudellut muille naisille tuolla tavalla, hänellä oli älyä katsoa pintaa syvemmälle ja kunnioitusta naisia kohtaan. Yleensä nämä miespuoliset huutelijat ovatkin jonkin sortin sovinisteja sen lisäksi, etteivät osaa käytöstapoja.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:55"]
Näytän Frodolta.
[/quote]Mutta Frodo on suloinen <3 ilmeisesti sinäkin olet :)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 02:18"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:22"]
Lopetin pidempiaikaisen seksisuhteen...
[/quote]
Todella kypsä tyyppi. Ei varmaan oikeaa syytä haukkumiselle kertonut?
[/quote]
Ei. Mitään ei sanonut päin naamaa eikä vaikuttanut sellaiselta jolla olisi ongelma asian kanssa. Näin jälkikäteen miettinyt et kai se sitten oli se yliherkkä ego joka sai niin valtavan kolauksen siitä että minä olin suhteen katkaiseva osapuoli.
Baarissa joku jätkä tuli istumaan viereen, kehui kauniiksi ja noin 5min päästä kysyi, että suudeltaisiinko. Kieltäydyin, jonka jälkeen se sanoi, että mulla onkin ruma nenä ja lähti suuttuneena pois.. Tiiän kyllä, että mulla on iso ja ruma nenä, mut silti alkoi vaan naurattaa :D
Ala-asteella, noin 10-11-vuotiaana yksi kavereistani huomautti suihkussa, ettei mulla oo tissejä. Sillon se tuntui aika pahalta, varsinkin ystävän sanomana. Mut tissit kasvoi sit 15-16-vuotiaana, nyt kelpaisi pienemmätkin.. :)
"Laita pussi päähän" kadulla puolituttu huusi