Pahin loukkaus, joka ulkonäöstäsi on sanottu?
Mul on pari aika hyvää: olit ennen ruma ja läski, nyt vaan ruma ! ( he he) ja "näytöt ihan tuksulta" ota noista selvää... ps. Oon ihan normaalinätti, ainaki mielestäni??!!! :D
Kommentit (191)
Enoni sanoi minua pienenä ihan vaan "rumaksi lapseksi". Olin joskus 3-4-vuotiaana sanonut että enolla on ruma parta. Eno siis jatkoi tätä nimittelyä vuosikausia, etunimeäni hän ei käyttänyt. Ex-mieheni sanoi mm.että tissini ovat kuin kaksi rusinaa. 23-vuotiaana sanoi että olen jo rupsahtanut ja ikäloppu. Kun pukeuduin seksikkäisiin alusvaatteisiin, purskahti nauruun minut nähdessään. Onneksi tajusin lähteä, noita kahta ihmistä lukuunottamatta ulkonäköäni ei ole koskaan haukuttu.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:50"]
Kun olin tutustunut uuden työpaikan ihmisiin niin yksi miestyöntekijä sanoi että hän katsoi ensin että onpa tiukanoloinen nainen. Hölmistyin tuosta tahdittomuudesta niin etten älynnyt sanoa mitään. Olisinkin älynnyt niin olisin sanonut että katsoin ensin että onpa lihava mies ja olet sitten vain lihonut.
[/quote]
Tiukanoloinen?
Voi olla sukupolvi ja murre-eroja mutta täälläpäin tiukka=tight=positiivinen asia, eikä siis tarkoita sukupuolielintä vaan joko kehoa tai tyyliä, pukeutumista ja olemusta.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:15"]Ammattikoulussa yksi nainen otti minut silmätikuksi ja aukoi jatkuvasti päätä milloin mistäkin.
Kerran tuli yhtökkiä muutaman muun kanssa viereen ja alkoi kysellä että olenko katsonut ikinä Twin Peaks tai x-files sarjoja ja jatkoi juttua puhumalla miten David Duchovny oli Twin Peaksissa esittänyt naista. En ollut nähnyt Twin Peaksia joten olin yllättynyt tästä. Tähän sitten tuli jotain ilmeisesti ennalta porukassa hihiteltyä juttua miten minä kuulemma näytän ihan samalta kuin tämä David Duchovny, paitsi että sekin näyttää enemmän naiselta kuin minä. Tässä vaiheessa tämä kiusaajaporukka lähti poistumaan paikalta naureskellen, vielä jotain huutelivat että meikillä sustakin saa ehkä ihan naisen näkösen mut aika kauheen naisen kyllä..
[/quote]
David oli aika hottis nainen ja mitkä sääret mieheksi! :-D
Itse näytän isältäni ja olen nainen.
"Nyt vasta tajuaa, miten kolho ja miehekäs naama sulla on kun läskit lähti päältä!"
( ex pudotettuani 15kg)
" en voi pussata naista jolla näkyy nenäkarvat"
( deittikumppanilta tullut tekstiviesti kun kyselin miksei halua enää tavata. Eipä helpottanut kompleksia suurista sieraimistani!)
" hymyile äläkä irvistä! "
(Mm. Koulukuvaaja ja ex jossain lomareissulla. Hymyni on tuskainen, tiedän sen kyllä)
Ex sanoi "läpällä" läskiksi, vaikken ollut edes pyöreä. Ei tuntunut mukavalta, kun sain samaa haukkumasanaa kuunnella lähes koko peruskoulun ajan.
Saatanan läski, Oon tapaillut yleensä vain kauniita tyttöjä, Paljonko painat? Varmaan jotain 100 kiloo? Jos laihduttaisit jotain 5 kiloo,näyttäisit paremmalta, oot ku vyötiäinen,sullon tollanen panssari,
No pahimmat traumat olen varmaan saanut siitä, kun ex sanoi, että "tissis roikkuu ku jollain lehmällä" ollessani raskaana. Myös norsuksi nimitteli, vaikka en ollut ylipainoinen, mutta itse on kuin kukkakeppi ja sellaiseen naiseen vaihtoi minutkin sitten kaiken jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:16"]
Ex sanoi "läpällä" läskiksi, vaikken ollut edes pyöreä. Ei tuntunut mukavalta, kun sain samaa haukkumasanaa kuunnella lähes koko peruskoulun ajan.
[/quote]
Niin tosiaan, ei sanonut vain kerran vaan aina silloin tällöin, kielloistani huolimatta.
Kasiluokalla kemiantunnilla eräs poika sanoi, että olen rumin koko kaupungissamme ja piteli jotain happopulloa kasvojeni vieressä, kuin olisi ollut aikeissa ruiskuttaa ainetta päälleni. Se oli aika nöyryyttävä ja epämiellyttävä kokemus ja mahdollisesti pahin. Yhtä sun toista muutakin olen saanut vuosien varrella kuulla.
Sua ei oo kyllä kauneudella pilattu.
Exä sanoi ennen suhteen aloittamista : "kyllä jokainen mies haluaa ainakin yhden läskin koeajaa sängyssä"
Hän koeajoi minua noin puoli vuotta kunnes vaihtoi parhaaseen kaveriini.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:47"]Yksi mies josta pidin hyvin paljon halusi lopettaa suhteen, koska ei sanojensa mukaan kehdannut liikkua kanssani missään. Siitä on jo viitisen vuotta mutta en oikein pääse siitä yli.
[/quote]
Kamalaa:( miten joku voi edes sanoa noin?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:33"]Mua on haukuttu hirveksi...
[/quote]
Johanna?
Mua tosi usein yläasteella luultiin pojaksi. Köksänope sanoi mun ryhmää "pojiksi". Kassalla humalainen päästi minut ja kaverini edelle ja sanoi että pojilla on niin pienet ostokset että menkööt ensin. Mulla on lyhyet, leukamittaiset punaiset hiukset ja rinnatkin oli siellä hupparin alla. Ketuttaa vieläkin.
:( Kamalaa... Voi kun ketään ei haukuttaisi ulkonäön perusteella.
Oma äitini käytti lapsuuteni ulkonäköni haukkumiseen. Olin ruma pikkuhuora, laiha luikku joka ei koskaan tule saamaan miestä kun ei edes tissit kasva vaikka olen jo 12-vuotias. Muisti tosiaan joka ilta kertoa tämän kun peitteli sänkyyn kera päälle sylkemisen. No äitini kiusaksi minusta kuitenkin kasvoi ulkopuolisten silmissä hyvin kaunis nainen, tosin itse en pysty koskaan omaa kauneuttani näkemään. Niin tuhottu omakuva minulla on eikä sitä korjaa kukaan eikä mikään ikinä.
Hei, luin koko ketjun, mutta mua kiinnostaa että mitä te ootte vastanneet noihin loukkauksiin? Ootteko jääneet vaan hiljaa vai sanoneet napakasti jotain takaisin?
Pahin läski kommentti, minkä olen saanut.. Oli taannoin rippijuhlissa.. Exäni oli sankarin kummi, joten menimme kaikki paikalle, ja siellä sitten sankarin isosetä, yli seitenkymppinen mies, aloitti isolla ja kuuluvalla äänellä kommentoimaan minua, että olen kuulemma niin lihava, ettei minua saisi ulos päästää ollenkaan..kuuluisin kuulemma jonnekkin laitokseen.
Olin synnyttänyt viisi lasta, tein kahta työtä..eli siinäkin oli jaksamista, saati painon vartioimisessa. Kukaan vieraista tai talonväestä ei tullut puolustamaan, vaan kaikki syöksyivät sisälle kattomaan perunakattilaa.. Minun teki mieli ottaa ja lähteä kotiin.. ei oikein tehnyt mieli juhlia.
En ole häntä sen koommin tavannut, enkä pahemmin kyllä vieraillut kyseisessä paikassakaan..mutta laihtunut olen..
Töissä oli tyky-aamupäivä ja olin valinnut luistelun. Tulin iltapäiväksi töihin, niin esimies sanoi: näytätpä punaposkiselta ja raikkaalta. Yleensä nimittäin et näytä!
Täyttää melkein työpaikkakiusaamisen määritelmän. Esimiehen pitäisi olla tarkka, mitä sanoo.