Pahin loukkaus, joka ulkonäöstäsi on sanottu?
Mul on pari aika hyvää: olit ennen ruma ja läski, nyt vaan ruma ! ( he he) ja "näytöt ihan tuksulta" ota noista selvää... ps. Oon ihan normaalinätti, ainaki mielestäni??!!! :D
Kommentit (191)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:06"]
Oma äitini käytti lapsuuteni ulkonäköni haukkumiseen. Olin ruma pikkuhuora, laiha luikku joka ei koskaan tule saamaan miestä kun ei edes tissit kasva vaikka olen jo 12-vuotias. Muisti tosiaan joka ilta kertoa tämän kun peitteli sänkyyn kera päälle sylkemisen. No äitini kiusaksi minusta kuitenkin kasvoi ulkopuolisten silmissä hyvin kaunis nainen, tosin itse en pysty koskaan omaa kauneuttani näkemään. Niin tuhottu omakuva minulla on eikä sitä korjaa kukaan eikä mikään ikinä.
[/quote]
Mikä mielenterveysongelma äidilläsi oli? Ei ihan tervettä juttua..
[/quote]
En tiedä. Oli myös hyvin sadistisen väkivaltainen minua kohtaan. Poltti tupakalla ja hakkasi niin, että lääkärissä piti käydä useamman kerran. Se oli sitä kultaista 90-lukua jolloin ketään ei kiinnostanut. (Sossut/lääkärit/poliisit) Itse epäillyt jotain persoonallisuushäiriötä. Ehkä jopa psykopatiaa tms. En ole ollut tekemisissä teini-iän jälkeen, en tiedä yhtään nykytilannetta. Asun mahdollisimman kaukana hänestä etten vahingossakaan törmää häneen.
"Miten noin ruma on saanu tuollaisen poikaystävän?" Olimme 15, nainen keski-ikäinen... humalassa tosin
Niin paljon että vaikea valita, mutta yksi aika paha oli kun "kaverini" sanoi että näytän nelikymppiseltä. Ikää oli silloin 14v...
Otin ekaa kertaa rintsikat pois erään miehen edessä, ja hän totesi pettynenä: "oh, they are so small". Jätti push uppeja silloin, ei mitään hirveitä toppauksia ollut mutta sen verran että näyttivät toki isommilta rintsikoissa.
Tuon jälkeen olen ostanut vain normirintsikoita ilman mitään toppauksia eli jäihän se takaraivoon...
Vanha akka ja bubiruusu...ei sinänsä liity ulkonäköön mutta mielikuva noista on aivan eri, eikä tulis mieleenkään edes sille bubiruusulle sanoa vastaavaa. Urheilun ja treenaan, oon hoikassa kunnossa ja nätti. Päättelin, että henkilöllä on sillon itsellä päässä vikaa, mutta loukkaaviahan kaikki tuommoiset kommentit on, ei voi kieltää. Jotku ihmiset kokevat oikeudekseen latistaa toisia.
Olin rankasti koulukiusattu ja olen saanut elämäni aikana kuulla kaikenlaista juttua läskeydestäni ja rumuudestani. Kerran kuitenkin minut yllätettiin kommentoimalla hampaitani. Kommentoija oli vielä yksi lukiokaverini, joka kuului samaan tyttöporukkaan, mutta ei ollut niin hyvä kaveri: "Minä en sinuna hymyilisi tai nauraisi ikinä." Sanoi vielä tosi ilkeästi ja aivan yllättäen välitunnilla.
Minulle on ilmaistu erilaisin sanankääntein, että olen ruma. Pahinta kommenttia en osaa valita. Kuitenkin hirveimpinä mieleen ovat jääneet ne tilanteet, joissa sanoja on vaikuttanut aggressiiviselta ja uhkaavalta. Myös poikaporukoiden huutelu on jäänyt mieleen, koska se asetelma (nuori tyttö yksin vs. tuntemattomien poikien porukka) oli niin epäreilu ja tilanne kokonaisuudessaan nöyryyttävä.
"On eläinkidutusta kun sun näköisellä ihmisellä on koira".
Et sinä kaunis ole mutta helvetin miellyttävä. Otin tämän kohteliaisuutena.
Kun kysyin mieheltäni, näytänkö lihavalta uudessa mekossani, niin vastasi rehellisesti.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:06"]
Oma äitini käytti lapsuuteni ulkonäköni haukkumiseen. Olin ruma pikkuhuora, laiha luikku joka ei koskaan tule saamaan miestä kun ei edes tissit kasva vaikka olen jo 12-vuotias. Muisti tosiaan joka ilta kertoa tämän kun peitteli sänkyyn kera päälle sylkemisen. No äitini kiusaksi minusta kuitenkin kasvoi ulkopuolisten silmissä hyvin kaunis nainen, tosin itse en pysty koskaan omaa kauneuttani näkemään. Niin tuhottu omakuva minulla on eikä sitä korjaa kukaan eikä mikään ikinä.
[/quote]
Mikä mielenterveysongelma äidilläsi oli? Ei ihan tervettä juttua..