On tosiasia, että naisia viehättää enemmän varattu kuin sinkku mies
Sinkku mies nähdään huonommassa valossa kuin varattu. Varatulle (kaikista eniten jos on sormus sormessa) miehelle on aina enemmän vientiä naisten keskuudessa.
Kommentit (19)
No onko tuo ihme. Työnantajaakin kiinnostaa enemmän työssäoleva kuin työtön työnhakija.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ainakaan viehätä. Varattuun ei kosketa.
sinkku?
No ei viehätä. Takavuosina yksi varattu otti aina sormuksen pois, se pelimies. Myöhemmin avovaimonsa kysyi multa että eikös miehellä ollut sormus sormessa tai joku jälki, ei ollut mitään näkyvissä. Luulisi muuten että jää edes auringonpolttama iho ja valkoinen rinki. Miten mies sai ihon sellaiseksi ettei näy mitään.
Naisilla on joku ihmeelinen himo rikkoa toisen avioliitto.
Ähäkutti onnistuimpa vikittelemään miehesi.
Vierailija kirjoitti:
No ei viehätä. Takavuosina yksi varattu otti aina sormuksen pois, se pelimies. Myöhemmin avovaimonsa kysyi multa että eikös miehellä ollut sormus sormessa tai joku jälki, ei ollut mitään näkyvissä. Luulisi muuten että jää edes auringonpolttama iho ja valkoinen rinki. Miten mies sai ihon sellaiseksi ettei näy mitään.
Itseruskettavalla voiteella saa sormuksen rajat pois.
Vierailija kirjoitti:
Eikö hänen olisi pitänyt jättää sormus paikalleen? Olisi tullut varmaan siltikin kiinnostusta naisilta.
Käytän vain varattuja, ne ei jää nurkkiin pyörimään. Kun mennään viikonloppureissuille, keikoille, Lappiin jne., varatut maksaa kaiken, on aina parhaat hotellihuoneet, illalliset, tarjoilut, ihan kaikki. Pidetään hauskaa ja sit jatketaan matkaa.
Älkää peljätkö, en ole teidän miesten perässä. Varatut on täys turn-off ja vielä pahempi jos on muksuja mennyt hankkimaan. Miksi antaisin pettäjälle?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne miehet ihan itse tarjoavat itseään, miksi ihmeessä kieltäytyisin, olen seksiä hakemassa, en miestä nurkkiini vastuksiksi. Ja ne teidän kultamussukkanne ovat niin antelijaita kun päästää pitemmälle, aina parhaat hotellit, illalliset jne. Miehet oikein kilpailevat kuka on paras.
Vierailija kirjoitti:
Niillä teidän miehillänne on joku ihmeellinen himo meihin kauniisiin ja kivoihin naisiin, jotka pidämme vain hauskaa, emme kitise turhista mutta emme myöskään huoli niitä miehiänne itsellemme. En osta lehmää jos halua lasin maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää peljätkö, en ole teidän miesten perässä. Varatut on täys turn-off ja vielä pahempi jos on muksuja mennyt hankkimaan. Miksi antaisin pettäjälle?
Pelätkää vaan, vaikka mitäpä se auttaa, kyllä he miehet tarjoavat itseään kotona pelkäävästä turvonneesta vaimosta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ainakaan viehätä. Varattuun ei kosketa.
Niihinhän sitä vasta kosketaankin, sinkku luulee heti, että mennään naimisiin, naimisissa oleva ei luule.
Katsoin toissapäivänä YouTubesta videon, jossa käytiin läpi ja pohdittiin tästä asiasta tehtyjä tutkimuksia. Muistaakseni Dan Bacon eli "Modern man". En muista nyt videon nimeä enkä ehdi sitä nyt etsimään, kun olen lähdössä salille.
Tutkimuksissa on todettu, että naiset ovat huomattavasti kiinnostuneempia varatuista miehistä. Se nähdään ns. laadun takeena ja myös herättää naisessa halun kilpailla ko. miehen huomiosta.
Kahdessa eri tutkimuksessa tutkittiin myös naisten reaktioita, kun sama mies on yksin tai naisen kanssa. Pelkästään naisen seurassa oleminen sai miehen näyttämään selvästi haluttavammalta. Ja mitä kauniimpi tai "tasokkaampi" nainen, niin sitä enemmän! Sillä ei ollut merkittävää eroa, sanottiinko naisen olevan puoliso vai satunnainen tuttava.
Nuorempana, kun kävin baareissa ja ns. viihteellä, itsekin tuli huomattua tämä. Kun menin jonkun naisen seuraan tai pöytään tai tanssimaan hänen kanssaan, niin ei aikaakaan kun kyljessä oli joku toinen nainen ja sitten usein vielä kolmas. Enkä edes ole pitkä, mutta hyväkuntoinen kyllä ja pukeudun aina hyvin. Niin kauan, kun muisti pitää itsensä coolina ja itsevarmana, homma jatkui. Usein iltaa jatkettiin sitten mun luonani joskus yhden ja joskus kahden naisen kanssa.
En sinänsä kannata pettämistä enkä pidä sitä hyväksyttävänä. Tosiasia on kuitenkin, että tässä iässä kaikki "hyvät" naiset ja miehet ovat jo varattuja. Eivätkä kaikki suhteet aina ole niin hyviä ja onnellisia, että niitä kannattaisi jatkaa. Usein pettäminen voi myös piristääkin jo hiipuvaa suhdetta, kun toteaa saavansa huomiota muualtakin, kunhan ei tee siitä itselleen mitään omantunnon ongelmaa eikä kerro kenellekään, ei edes sille, jota luulee parhaaksi kaverikseen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mieheni kaverit ovat ehdottaneet minulle seksiä, löyhäk*lleja vai avionrikkojia?
Omakohtaisen kokemuksen mukaan minusta kiinnostuvat naiset, olin varattu tai ei. En ole huomannut määrissä eroa.
Tietyllä tapaa kyllä. Varattu mies osoittaa sitoutumiskykyä, sinkku nähdään helposti epätoivoisena ja luuserina joka ei saa naista pidettyä tyytyväisenä tai sitten häntäheikkinä jota kukaan ei halua parisuhteeseen.