Raivostuttavin ääni maailmassa?
Kuorsaus!! Se saa verenpaineen kohoamaan nopeastikin ja sitä ei pysty kauaa kuunnella. Yleensä pakeni tulpat korvissa sohvalle nukkumaan. Niin raivostuttavin ääni!
Kommentit (120)
Maiskutus syödessä. Suu kiinni syödään s**tana.
Hyttysen ininä pimeässä makuuhuoneessa, kiljuvat ja itkevät kakarat, naismainen korkea tyttöääni miehellä, lässyttävä laulutyyli (L-kirjaimen lapsellinen ääntäminen, erit. Sanni!), S:n lausuminen korostetun terävänä, kanta-astuminen yläkerrassa, kuorsaus, kynnet ja liitutaulu, naurettavat kovaääniset moottoripyörät, ihon raavinta.
Kun koira pesee itseään (karsee lussutus), oven narina, jääkapin/pakastimen poksumis äänet, kompuran lataus ääni, auton jarrujen taikka laturin vikinä jotain niin järkyttävää :s
Leukaluista kuuluva lonksunta, se on niin ärsyttävä ääni ja ällö... Ja miten ollakkaan rupesin itse tuosta vaivasta kärsimään muutamia vuosia sitten... Eli ei paskempi tuuri :D
Hampaiden kirskuva narskutus yöllä.
Mässytys. Huomasin ilokseni, että tapailemani mies ei mässytä. ♡ hän on muutenkin täydellinen. :)
LEHTIPUHALLIN!!! En vihaa mitään niin paljon (melkein yhtä paljon vihaan trimmerin ja ruohonleikkurin ääntä). Ja helv... kun se saatanan pöristely pitää aloittaa AINA klo 7-8 aikaan aamulla (olen lomalla ja haluaisin nukkua pitkään). Jostain syystä huoltoyhtiö aloittaa aina meidän talosta, ja kesät talvet pitää sitä vitun lehtipuhallinta huudattaa!
Mitä on tuo laturin vikinä, jonka jo pari tyyppiä on maininnut? Olenko kuuro?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:39"]Mitä on tuo laturin vikinä, jonka jo pari tyyppiä on maininnut? Olenko kuuro?
[/quote]
Jotkut laturit alkavat vikisemään. Sellanen tosi korkee ääni. Mulla tekee yks laturi sitä. Ei pysty olemaan samassa huoneessa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:39"]Mitä on tuo laturin vikinä, jonka jo pari tyyppiä on maininnut? Olenko kuuro?
[/quote] minä tarkoitan auton laturia xD
Se ku toisen nenä alkaa vinkua ku yritetään nukkua, huoh...
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:39"]Mitä on tuo laturin vikinä, jonka jo pari tyyppiä on maininnut? Olenko kuuro?
[/quote] minä tarkoitan auton laturia xD
[/quote] olen siis tuo 72. Niin ja yleensä
Kun auton laturi vikisee mitä aika monella niin merkkaa sitä että vaihtaa pitäs se laturi.... Muista latureista en tiiä vikiseekö, itsellä ei kokemusta ainakaan :)
T72
Ehdottomasti ärsyttävin ääni on My Little Pony sarjan suomalaisen naisen lauluääni.. Karvat nousee pystyyn ja verenpaine nousee kohisten. Ja mun tyttären lempiohjelma. Täytynee katkaista netflix..
Vanhusten suhiseva ässä. Esimerkiksi kirkossa isä meidän -rukous sai minut aikoinaan raivon partaalle. Se sihinän ja suhinan ääni kaikuen satakertaisena..!
Sellainen rapiseva paperin ääni, sitten askeleet ja roskalaatikon oven kolahdus. Tarkoittaa että kuulin kun vaimo repäisi terveyssiteen kääreen auki ja vei sen kääreen hetken päästä roskiin. Tarkoittaa että viikko pitää odotella...
Ne kauhean ääniset prätkät! Tehtaalta tulevat hiljaisempina, mutta sen jälkeen viritetään sitä munanjatketta että KAIKKI huomaa, että Reijo 55 v, on kaupungin kingi! Tästähän on ollut puhetta, että nuo pärinät aiheuttavat rytmihäiriöitä, jopa sydäreitä ja traumatisoivat pikkulapsia. Mulla tuntuu aina ihan luissa, lihaksissa ja sisäelimissäkin tuo jyrinä.
Lässyttävä, hidas ja ylirauhallinen puhetyyli. Hermot ei kestä kuuntelemista, koska tietää jo kuunnellessaan miten tarina päättyy. Joidenkin Somalien huutaminen puhelimeen puhuessaan, he ilmeisesti luulevat että vastapuoli on umpikuuro tai ei kuule ilman kurkku suorana huutamista.
Ruuan mässyttäminen! Hyi vitunvitunvittu ja oksennus.
HALOO PIZZAMIES KERROTKO KUINKA MONTA PIZZAA ON OLEMASSA
Hammaslääkäriasema poran kuuleminen.