Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttavin ääni maailmassa?

Vierailija
21.07.2015 |

Kuorsaus!! Se saa verenpaineen kohoamaan nopeastikin ja sitä ei pysty kauaa kuunnella. Yleensä pakeni tulpat korvissa sohvalle nukkumaan. Niin raivostuttavin ääni!

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäriasema poran kuuleminen.

Vierailija
22/120 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiskutus syödessä. Suu kiinni syödään s**tana.

Hyttysen ininä pimeässä makuuhuoneessa, kiljuvat ja itkevät kakarat, naismainen korkea tyttöääni miehellä, lässyttävä laulutyyli (L-kirjaimen lapsellinen ääntäminen, erit. Sanni!), S:n lausuminen korostetun terävänä, kanta-astuminen yläkerrassa, kuorsaus, kynnet ja liitutaulu, naurettavat kovaääniset moottoripyörät, ihon raavinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koira pesee itseään (karsee lussutus), oven narina, jääkapin/pakastimen poksumis äänet, kompuran lataus ääni, auton jarrujen taikka laturin vikinä jotain niin järkyttävää :s

Vierailija
24/120 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leukaluista kuuluva lonksunta, se on niin ärsyttävä ääni ja ällö... Ja miten ollakkaan rupesin itse tuosta vaivasta kärsimään muutamia vuosia sitten... Eli ei paskempi tuuri :D

Vierailija
25/120 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden kirskuva narskutus yöllä.

Vierailija
26/120 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mässytys. Huomasin ilokseni, että tapailemani mies ei mässytä. ♡ hän on muutenkin täydellinen. :)

Vierailija
27/120 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEHTIPUHALLIN!!! En vihaa mitään niin paljon (melkein yhtä paljon vihaan trimmerin ja ruohonleikkurin ääntä). Ja helv... kun se saatanan pöristely pitää aloittaa AINA klo 7-8 aikaan aamulla (olen lomalla ja haluaisin nukkua pitkään). Jostain syystä huoltoyhtiö aloittaa aina meidän talosta, ja kesät talvet pitää sitä vitun lehtipuhallinta huudattaa!

Vierailija
28/120 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tuo laturin vikinä, jonka jo pari tyyppiä on maininnut? Olenko kuuro?

Vierailija
29/120 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:39"]Mitä on tuo laturin vikinä, jonka jo pari tyyppiä on maininnut? Olenko kuuro?
[/quote]
Jotkut laturit alkavat vikisemään. Sellanen tosi korkee ääni. Mulla tekee yks laturi sitä. Ei pysty olemaan samassa huoneessa.

Vierailija
30/120 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiaisen ähinäääääääh.

Vierailija
31/120 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:39"]Mitä on tuo laturin vikinä, jonka jo pari tyyppiä on maininnut? Olenko kuuro?
[/quote] minä tarkoitan auton laturia xD

Vierailija
32/120 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ku toisen nenä alkaa vinkua ku yritetään nukkua, huoh...

Vierailija
33/120 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:39"]Mitä on tuo laturin vikinä, jonka jo pari tyyppiä on maininnut? Olenko kuuro?
[/quote] minä tarkoitan auton laturia xD
[/quote] olen siis tuo 72. Niin ja yleensä
Kun auton laturi vikisee mitä aika monella niin merkkaa sitä että vaihtaa pitäs se laturi.... Muista latureista en tiiä vikiseekö, itsellä ei kokemusta ainakaan :)
T72

Vierailija
34/120 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ärsyttävin ääni on My Little Pony sarjan suomalaisen naisen lauluääni.. Karvat nousee pystyyn ja verenpaine nousee kohisten. Ja mun tyttären lempiohjelma. Täytynee katkaista netflix..

Vierailija
35/120 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhusten suhiseva ässä. Esimerkiksi kirkossa isä meidän -rukous sai minut aikoinaan raivon partaalle. Se sihinän ja suhinan ääni kaikuen satakertaisena..!

Vierailija
36/120 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen rapiseva paperin ääni, sitten askeleet ja roskalaatikon oven kolahdus. Tarkoittaa että kuulin kun vaimo repäisi terveyssiteen kääreen auki ja vei sen kääreen hetken päästä roskiin. Tarkoittaa että viikko pitää odotella...

Vierailija
37/120 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kauhean ääniset prätkät! Tehtaalta tulevat hiljaisempina, mutta sen jälkeen viritetään sitä munanjatketta että KAIKKI huomaa, että Reijo 55 v, on kaupungin kingi! Tästähän on ollut puhetta, että nuo pärinät aiheuttavat rytmihäiriöitä, jopa sydäreitä ja traumatisoivat pikkulapsia. Mulla tuntuu aina ihan luissa, lihaksissa ja sisäelimissäkin tuo jyrinä.

Vierailija
38/120 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyttävä, hidas ja ylirauhallinen puhetyyli. Hermot ei kestä kuuntelemista, koska tietää jo kuunnellessaan miten tarina päättyy. Joidenkin Somalien huutaminen puhelimeen puhuessaan, he ilmeisesti luulevat että vastapuoli on umpikuuro tai ei kuule ilman kurkku suorana huutamista.

Vierailija
39/120 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuan mässyttäminen! Hyi vitunvitunvittu ja oksennus.

Vierailija
40/120 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALOO PIZZAMIES KERROTKO KUINKA MONTA PIZZAA ON OLEMASSA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä