Raivostuttavin ääni maailmassa?
Kuorsaus!! Se saa verenpaineen kohoamaan nopeastikin ja sitä ei pysty kauaa kuunnella. Yleensä pakeni tulpat korvissa sohvalle nukkumaan. Niin raivostuttavin ääni!
Kommentit (120)
Se kun raapii haarukalla lautasta
Remppaäänet varsinkin saatanallinen poraus!
Se kun joku niiskuttaa ja räkäpallot pamahtelee nenässä.
Vauvan itku, herätyskello, suvivirsi. Valehtelematta nousee karvat pystyyn pelkästä ajatuksesta.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 02:04"]
Se kun raapii haarukalla lautasta
[/quote]
Vielä pahempaa on se, kun kalisuttaa haarukkaa hampaisiinsa joka kerta, kun kuljettaa ruokaa suuhun. Arrrgh! Maiskutus suu auki syödessä saa mut kanssa raivon partaalle.
Pitkien kynsien kaivamisesta/puhdistamisesta lähtevä "naksauttelu". Inhoan kun jotkut harrastavat tätä julkisissa. Tuntuu, että ne töhnät lentelee mun päälle.
Mässytys syödessä! Helvetin raivostuttavaa kun joku syö suu auki ja läträä ruokaa suussa todella kovaan ääneen! Ja raivostuttaa enemmän kuin remppaäänet naapurissa. Remppa loppuu aikanaan, mässyttäjä ei lopeta koskaan D:
Erään henkilön huokaisema "Jessus".
"Väsyttää. Ja ihan oma syy. Huulta nuuska ärsyttää."
11 huh huh kun sai kelata tuota tekstiäsi!! Ap
"Äiti, mä oksensin sänkyyn"
En siis lapselle tuosta ole raivoissani, vaan tilanne tuntuu raivostuttavalta ja harmistuttavalta.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 02:13"]"Äiti, mä oksensin sänkyyn"
En siis lapselle tuosta ole raivoissani, vaan tilanne tuntuu raivostuttavalta ja harmistuttavalta.
[/quote]
I feel you! Heräät syvästä unesta tai juuri saanut unen päästä kiinni..mikä työ tuosta lauseesta seuraakaan. Ap
Suoraputkisen moottoripyörän rääkyminen. Ison pyörän matala murina on komeaa, mutta ne karseat ylä-äänet jotka tulevat mökäputkista...
Ajan itsekin moottoripyörää, matka-ajoa, mutten käsitä miten kukaan haluaa kuunnella yhtään enemmän melua kuin on tarpeen.
Ja sitten ne idiootit jotka tulevat kyselemään onko hyvät äänet. Kyllä on, mahdollisimman hiljaiset. Vaikka pyörä näyttää hyvältä ja kulkee rivakasti, ei sen tarvitse huutaa niin saatanasti.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 02:15"]Vaimon valitus kaikesta.
[/quote]
Mistä vaimosi yleensä eniten nalkuttaa?
Minulle raivostuttavin ääni on korkokengillä käytävää edestakaisin jyskyttävät työntekijät toimistossa.
Sama kuin joutuisi tekemään töitä rakennustyömaalla paalutusjuntan vieressä.