Olen seksisuhteessa naimisissa olevan 2 lapsen isän kanssa, kysyttävää?
Ollaan tapailtu seksin merkeissä noin pari kertaa kuussa kahden vuoden ajan, eikä miehen vaimo tiedä asiasta.
Kommentit (192)
Ap täällä vielä. Pistää ihmetyttämään tämä Av:llä esiintyvä vakioasenne, että ns. toinen nainen on se pahin ihmisjäte koko maailmassa. Eihän kukaan joudu siihen asemaan ilman varatun miehen osallisuutta, miksei syyttävät katseet kohdistu pettävään ukkoon? Miksi minä olisin perheensärkijä ja mies ei? Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:04"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:53"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:18"] [quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:37"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:30"]Mistä luulet huonon itsearvostuksesi johtuvan, kun suostut kakkoseksi? [/quote] Itse asiassa minulla on oikein hyvä itsearvostus. Minä en tarvitse onnetonta ja uskotonta liittoa,asuntolainaa.. Yms,jos se on voittajan asema. [/quote] SINÄ olet keskellä onnetonta ja uskotonta liittoa. SINÄ olet se, jota käytetään hyväksi, haluat sitä uskoa tai et. SINULLA ei ole hyvä itsearvostus, kun olet mahdollistanut itsesi kolmanneksi pyöräksi. Jos koet olevasi sinut itsesi ja henkilökohtaisen elämäsi kanssa, olet varmastikin jo tuonut salasuhteen julki rakkaimpiesi kanssa? Mitäpä sitä salaamaan, kun sinusta ihan normaalia on.. Huonoa isäsuhdettako te paikkaatte näillä ukkomiehiin sekaantumisilla? [/quote] Kyllä. Olen kertonut tästä läheisimmilleni,en sitä salaakaan. Keittiöpsykologia on aina tervetullutta av-palstalle. Olisin varmasti keskellä liittoa,jos tuntisin molemmat henkilöt. Tässä seksisuhteessa on kyllä tasan kaksi henkilöä. Jos hänellä on muita partnereita,heidän juttunsa eivät kuulu minulle,eikä minun seksielämäni hänelle. Olemme itse asiassa näistäkin keskustelleet vapaasti. [/quote] Höpsistä taas. Vanhemmillesi, isovanhemmillesi jne. kerrot että huorast varatun kanssa. Ovatko kovasti sinusta ylpeitä? [/quote] Huoraaminen on seksin harrastamista rahasta. Ihan selventääkseni. Isovanhempani ovat kuolleita olleet jo muutaman vuoden. En tiennyt,että minun tai läheisteni täytyisi ylpeillä ihmisten välisillä suhteilla. [/quote] Maksun voi hoitaa niin monella tapaa, nyt sinua paneva mies hoitaa maksun puhumalla, nostamalla itsetuntoasi ja nauraa partaansa, ilmaista pillua, rahat voi käyttää muuhun. Huoraamista tekonne on, ei se selittämällä miksikään muutu. [/quote] Tai sitten hän saa kehuja ja minä ilmaista seksiä suht. säännöllisesti. Miksi hän nauraisi? Molemmat saavat,mitä haluavat. Kaksi itsestään huolta pitävää ihmistä nauttivat rajusta ja intohimoisesta seksistä,juovat shampanjaa,syövät hyvin,nauravat yhdessä ja keskustelevat yhteiskunnallisista asioista.
[/quote]
Päivän parhaat naurut, olet tyhmempi kuin aikaisemmista viesteissäsi uskoinkaan! Siellä sinä elät unelmaa, voi tyttö rukka!
[/quote]
Elä ole noin kateellinen toiselle. Ainii,sellasiahan suurin osa naisista on.
[/quote]
Kateellinen, mistä? Siitä että hänellä on suhde varatun miehen kanssa, ja elääkseni sn asian kanssa hänen täytyy jakaa se täällä? Oletko ihan terve?
Mistä sinä olisit tässä tapauksessa kateellinen, en käsitä. Salapanoista? Mielestäni erotiikka ja seksi on muuta kuin pikainen pano salaa jossakin. Kasva aikuiseksi ja kestä se että moraalisi on olematon.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:41"]Ap täällä vielä. Pistää ihmetyttämään tämä Av:llä esiintyvä vakioasenne, että ns. toinen nainen on se pahin ihmisjäte koko maailmassa. Eihän kukaan joudu siihen asemaan ilman varatun miehen osallisuutta, miksei syyttävät katseet kohdistu pettävään ukkoon? Miksi minä olisin perheensärkijä ja mies ei? Ap
[/quote] Teette yhdessä eli olette kummatkin vastuussa, kuinka yksinkertainen oikein olet?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:41"]
Ap täällä vielä. Pistää ihmetyttämään tämä Av:llä esiintyvä vakioasenne, että ns. toinen nainen on se pahin ihmisjäte koko maailmassa. Eihän kukaan joudu siihen asemaan ilman varatun miehen osallisuutta, miksei syyttävät katseet kohdistu pettävään ukkoon? Miksi minä olisin perheensärkijä ja mies ei? Ap
[/quote]
No mutta, miksi sinua satuttaa se, että sinut, panokaverisi rinnalla, tuomitaan? Eikös sinun pitänyt olla meidän yläpuolellani nauttien sampanjasta ja ihanasta seksistä, kunnes miehellä on kiire kotiin, kun vaimo siellä odottaa, sinä jää yksin.
Minä nukun mieheni kainalossa seksin jälkeen, nauttien ja rakastaen. Sinä jäät yksin, ja sinulla on tylsää.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:47"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:41"]Ap täällä vielä. Pistää ihmetyttämään tämä Av:llä esiintyvä vakioasenne, että ns. toinen nainen on se pahin ihmisjäte koko maailmassa. Eihän kukaan joudu siihen asemaan ilman varatun miehen osallisuutta, miksei syyttävät katseet kohdistu pettävään ukkoon? Miksi minä olisin perheensärkijä ja mies ei? Ap [/quote] Teette yhdessä eli olette kummatkin vastuussa, kuinka yksinkertainen oikein olet?
[/quote]
Olen todennäköisesti melko paljon älykkäämpi ihminen kuin sinä. Juuri tätä tarkoitin, molemmat ovat vastuussa. Täällä on monta viestiä, joissa annetaan ymmärtää, että toinen nainen on saalistaja, joka käy kotoa hakemassa pahaa-aavistamattomat ja viattomat perheenistä petolliseen syleilyynsä. Ehei, kyllä se mies on lähes poikkeuksetta se aktiivinen osapuoli, ja jos pirttihirmu haluaa jonkun jota asiasta syyttää, tulisi sen olla mies ja vain mies.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:48"]
[/quote]
No mutta, miksi sinua satuttaa se, että sinut, panokaverisi rinnalla, tuomitaan? Eikös sinun pitänyt olla meidän yläpuolellani nauttien sampanjasta ja ihanasta seksistä, kunnes miehellä on kiire kotiin, kun vaimo siellä odottaa, sinä jää yksin.
Minä nukun mieheni kainalossa seksin jälkeen, nauttien ja rakastaen. Sinä jäät yksin, ja sinulla on tylsää.
[/quote]
Onnea vaan siihen miehesi kainaloon, kunhan muistat, että pari tuntia aiemmin minä olen siinä samassa kainalossa ollut. Ap
139 oli muuten myös Ap.
[/quote]
[/quote]
Onnea vaan siihen miehesi kainaloon, kunhan muistat, että pari tuntia aiemmin minä olen siinä samassa kainalossa ollut. Ap
139 oli muuten myös Ap.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:16"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:08"] Oma ikäsi? Oletko nuorempi vai vanhempi kuin miehen vaimo? Oletko koskaan tullut itse petetyksi? [/quote] Olen 28, vaimo on pari vuotta vanhempi, kuten on mieskin. Aika samaa ikäluokkaa tosin ollaan, kyse ei ole mistään keski-ikäisen ja parikymppisen suhteesta. En ole, osin siksi, etten harrasta ns. perinteisiä suhteita. [/quote] 28? Kannattaisi varmaan alkaa etsiä itselleen omaa kumppania. Jäät kohta lapsettomaksi vanhaksi piiaksi.
[/quote]
Toisille on vaikeetakäsittää, et kaikki ei halua elämältään samoja asioita. Kyllä näitä yksinhuoltajia tässäkin maassa riittää.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:15"]
Harrastan ihan samaa miehen kanssa,jolla juuri tuonikäiset lapset. Ovat vaimon kanssa eron partaalla,ja nukkuvat eri huoneissa. Itse olen kahden lapsen äiti,ja hiljattain eronnut. Yh-äidit eivät ole sinkkumarkkinoiden kärkitavaraa,ja mies on aika pro,niin mikä ettei. Vietettiin juuri viikonloppu hotellissa,enkä muista saaneeni tuollaista seksiä,hellyyttä ja samanhenkistä seuraa pitkään aikaan. Kyllä tässä molemmat saavat asiansa tyydytetyiksi,ja mies on vastuussa omasta liitostaan. En ole ensimmäinen enkä viimeinen hänen seksisuhteensa,mutta vastuullinen on,enkä minä valita viettää aikaa fiksussa seurassa rentoutuen hotellissa. Varsinkin näin opiskelijana rahat ovat tiukassa. Tiedän saavani mitä haluan,ja olen silti vapaa enkä vastuussa kuin lapsilleni.
[/quote]
Ihminen on aina vastuussa jokaiselle ihmiselle, joiden kanssa on tekemisisissä joko suoraan tai välillisesti. Toisin sanoen ei ole olemassa absoluuttista vapautta vaan vastuu, velvollisuus, moraaliset normit, oikeudenmukaiseen, kohtuus ja hyvyys sitoo jokaista ihmistä. Aina pitäisi pyrkiä miettimiään tekojensa seurauksia ja punnita, mitä siitä voi seurata ja haluaako olla sellaisessa mukana. Ei kukaan ole vapaa tekemään mitä haluaa.
[/quote]
Jos mies on kulissiliitossa,jossa hän on pakon edestä omasta mielestään,vaimo ei anna ja liitto odottaa viimeistä niittiä. Kumpi on pahantekijä,vaimo joka ei seksuaalisesti aktiiviselle miehelleen anna vai mies,joka sitten hakee sitä muualta? Jos tämä on tilanne,niin kuinka suuri vastuu minulla on tässä oikeasti?
[/quote]
Avioliittossa ei ole velvollisuutta tyydyttää kenenkään seksuaalisia tarpeita, se pitäisi kaikkien muistaa kun leikkiin lähtee. Kenenkään ei tarvitse harrastaa seksiä vastentahtoisesti, lääkitys/ehkäisyhormonit/sairaudet jne voivat vaikuttaa halukkuuteen/kykyyn harrastaa ja silloin ei ole mitään velvollisuutta olla puolison runkkukuppi. Eri asia sitten kannattaako päätyä eroon jos seksuaalisuus ja elämänkatsomus ei kohtaa.
T: Vaimo joka antaa lähes päivittäin omasta vapaasta tahdostaan.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:31"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:09"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:37"]
No nyt on kyllä todella tuomitsevia vastauksia. Mä en tajua, miten kolmatta henkilöä voidaan syyttää avioliiton rikkomisesta, koska siinä on kyse aina kahdesta ihmisestä. Saati, että aletaan syyttämään vielä lasten huumeiden käytöstä. Ihan kuin vaimolla tai miehellä ei olisi mitään vastuuta omasta elämästään, parisuhteestaan tai onnellisuudestaan. Lapsiakin olisi hyvä kasvattaa kestämään muuttuvia tilanteita elämässä, sillä elämässä tulee melkein kaikilla jossain vaiheessa jotain vastoinkäymisiä.
Kyllä jokainen ihminen on vastuussa omasta elämästään ja sen onnellisuudesta. Kolmannen osapuolen syyttäminen omista ongelmista on vain typerää.
[/quote]
Mikäli joku sekaantuu tietoisesti varattuun, niin on se silloin osallinen siihen pettämiseen. Yksin kun ei voi myöskään pettää. Väärin tekeminen, johon osallistuu kaksi. Siihen perustuu kolmannen vastuu.
Suurin pettäjä on se parisuhteen osapuoli, tottakai. Mutta ei mitenkään järjellä voi selittää etteikö kolmannella osapuolella olisi mitään osaa tai arpaa pettämiseen. Todellakin on. Siinä tapauksessa, että mies on valehdellut olevansa sinkku, asia on eri.
[/quote]
Sivusta seuranneena kyllä ne miehet ovat antaneet kuvan viimeisiään vetelevästä avioliistosta, jossa tavaroiden jakaminen on vain ajan kysymys ja sormuksia on otettu pois sormesta. Miehille löytyy aina nainen, joka ei välitä siitä onko mies vapaa vai varattu (viimeistään prostutioitu), jos mies lähtee hakemaan seksiä/seuraa avioliiton ulkopuolelta. Mielestäni keskustelun ydin pitäisi olla siinä, että miksi mies etsii seuraa avioliiton ulkopuolelta.
Ovatko molemmat suhteen osapuolet kääntäneet katseensa pois ongelmista jo vuosia, oikeista asioista ei puhuta? Tiesikö nainen jo alitajuisesti naimisiin mentäessä, että miehelle ei yksi nainen riitä? Kasvoivatko mies ja nainen erilleen? Menikö lasten kasvattaminen parisuhteen edelle? Eikö mies ottanut vastuuta avioliitosta?
[/quote]
No voit aloittaa siitä erikseen keskustelun, tässä ketjussa ap ylpeilee asemallaan säälittävänä syrjähyppynä.
Täähän on se nykyaikainen malli, et etsitään vaikka miten vikoja siitä petetystä osapuolesta. Pettäminen ei ole mitään mihin ajaudutaan vaan tietoinen valinta. Ei ole oikein pettää toista ja vielä osoittaa sormella päälle. Vastuu omista teoistaan tulee kantaa.
Ja on täysin moraalitonta kolmannelta väistellä omaa vastuutaan.
[/quote]
Eli siis parisuhteet ovat täydellisiä ja kolmas osapuoli viettelee miehen seksiin ja siten itseasiassa pettäminen on kolmannen osapuolen syy? Mä en todellakaan näe asiaa niin, vaan mielestäni miestä (täyjärkistä) ei voi "vietellä" vaan mies on vastuussa omista teoistaan (ja usein vielä valitettavasti aloitteellinen osapuoli) ja siten kyllä pettäminen on avioliitossa olevien kahden ihmisen asia.
[/quote]
Jatkanpa vielä kun vauhtiin pääsin. Kysyin omalta mieheltäni, kuka on syyllinen jos mies pettää tuossa tilanteessa. Hän ihmetteli, että miten ihmeessä se on kolmannen osapuolen syy, se on niiden kahden parisuhteessa olevan ihmisen ongelma. Jos oma mieheni pettäisi, ei tulisi mieleenkään syyttää kolmatta osapuolta siitä. Kyllä syyttäisin ihan reilusti omaa miestäni ja katsoisin myös peiliin, että mikä meni vikaan ja pohtisin eroa.
Ystävälläni oli suhde vuoden ajan varattuun 2 lapsen isään. Nyt seurustelee tämän kanssa vakituisesti. Minusta se on ällöttävää. "Onnea" vaan heille.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:41"]Ap täällä vielä. Pistää ihmetyttämään tämä Av:llä esiintyvä vakioasenne, että ns. toinen nainen on se pahin ihmisjäte koko maailmassa. Eihän kukaan joudu siihen asemaan ilman varatun miehen osallisuutta, miksei syyttävät katseet kohdistu pettävään ukkoon? Miksi minä olisin perheensärkijä ja mies ei? Ap
[/quote]
Minun mielestäni molemmat, pettäjä ja "toinen nainen", ovat syyllisiä. Ei siis vain yksi vaan kaksi osapuolta. Jos avioliitto ei toimi, seksuaalisuus ei vaimon kanssa enää kohtaa tms, otetaan ero. Pettäjä tekee siis tietysti väärin. Mutta myös tämä "salarakas" on moraaliltaan vähintäänkin kyseenalainen, hänenKIN tekonsa vaikuttavat kolmansiin osapuoliin (vaimo, lapset....) väistämättä tavalla tai toisella. Turhaan yrität sysätä vastuuta VAIN miehen kontolle, kyllä sinunkin tulee kantaa vastuu moraalittomasta toiminnastasi vaikka et sitä tahdo myöntää.
Millä perusteella pettäjän puoliso tekee väärin? Jos hän on huono puoliso niin otetaan ero, thats it. Ei mennä pettämään. Pettäjä ja salarakas ottavat tietoisen valinnan pettää, pettäjän puolisolla ei ole siihen sananvaltaa.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:51"]
[/quote]
[/quote]
139 oli muuten myös Ap.
[/quote]
Säälittävää! Et ole ollut, hän on ollut tuossa lähelläni ihan koko ajan.
Tajuan, että sinun on vaikea ymmärtää, että on olemassa ihmisiä, joilla on moraali. Minun läheiseni kuuluvat heihin, kierrämme kaukaa kaltaisesi. Niin se vain on.
Mutta, onnea valitsemallesi tielle, vieläkin ihmettelen kuitenkin, että miksi sinulla on tylsää, kun todistelet kaiken olevan hyvin? Siihen et ole vastannut, etkä hänelle, joka kysyi, ovatko vanhempasi tyytyväisiä valitsemaasi elämäntyylin? Mainitsit läheisillesi kertoneeksi kuinka elät. Minä äitinä en olisi onnellinen, jos tyttäreni olisi valinnut noin.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:14"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:51"]
[/quote]
[/quote]
139 oli muuten myös Ap.
[/quote]
Säälittävää! Et ole ollut, hän on ollut tuossa lähelläni ihan koko ajan.
Tajuan, että sinun on vaikea ymmärtää, että on olemassa ihmisiä, joilla on moraali. Minun läheiseni kuuluvat heihin, kierrämme kaukaa kaltaisesi. Niin se vain on.
Mutta, onnea valitsemallesi tielle, vieläkin ihmettelen kuitenkin, että miksi sinulla on tylsää, kun todistelet kaiken olevan hyvin? Siihen et ole vastannut, etkä hänelle, joka kysyi, ovatko vanhempasi tyytyväisiä valitsemaasi elämäntyylin? Mainitsit läheisillesi kertoneeksi kuinka elät. Minä äitinä en olisi onnellinen, jos tyttäreni olisi valinnut noin.
[/quote]
Kuten tuolla aiemmin tänä aamuna mainitsin, täällä on joku toinen kertonut omista kokemuksistaan myös, ilmeisesti myös että hänen läheisensä tietävät. Minun läheiseni eivät tiedä, koska asia on minun ja miehen välinen. Voihan se olla, että teillä on kaikki hyvin, mutta se ei suinkaan muuta sitä tosiasiaa, että suurin osa petetyiksi tulleista puolisoista ei olisi arvannut puolisonsa ryhtyvän moiseen. Niin se vaan on, että toisen ihmisen ajatuskulkua on lähes mahdotonta tuntea täysin, vaikka kuinka niin luulisi. Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:31"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:09"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:37"]
No nyt on kyllä todella tuomitsevia vastauksia. Mä en tajua, miten kolmatta henkilöä voidaan syyttää avioliiton rikkomisesta, koska siinä on kyse aina kahdesta ihmisestä. Saati, että aletaan syyttämään vielä lasten huumeiden käytöstä. Ihan kuin vaimolla tai miehellä ei olisi mitään vastuuta omasta elämästään, parisuhteestaan tai onnellisuudestaan. Lapsiakin olisi hyvä kasvattaa kestämään muuttuvia tilanteita elämässä, sillä elämässä tulee melkein kaikilla jossain vaiheessa jotain vastoinkäymisiä.
Kyllä jokainen ihminen on vastuussa omasta elämästään ja sen onnellisuudesta. Kolmannen osapuolen syyttäminen omista ongelmista on vain typerää.
[/quote]
Mikäli joku sekaantuu tietoisesti varattuun, niin on se silloin osallinen siihen pettämiseen. Yksin kun ei voi myöskään pettää. Väärin tekeminen, johon osallistuu kaksi. Siihen perustuu kolmannen vastuu.
Suurin pettäjä on se parisuhteen osapuoli, tottakai. Mutta ei mitenkään järjellä voi selittää etteikö kolmannella osapuolella olisi mitään osaa tai arpaa pettämiseen. Todellakin on. Siinä tapauksessa, että mies on valehdellut olevansa sinkku, asia on eri.
[/quote]
Sivusta seuranneena kyllä ne miehet ovat antaneet kuvan viimeisiään vetelevästä avioliistosta, jossa tavaroiden jakaminen on vain ajan kysymys ja sormuksia on otettu pois sormesta. Miehille löytyy aina nainen, joka ei välitä siitä onko mies vapaa vai varattu (viimeistään prostutioitu), jos mies lähtee hakemaan seksiä/seuraa avioliiton ulkopuolelta. Mielestäni keskustelun ydin pitäisi olla siinä, että miksi mies etsii seuraa avioliiton ulkopuolelta.
Ovatko molemmat suhteen osapuolet kääntäneet katseensa pois ongelmista jo vuosia, oikeista asioista ei puhuta? Tiesikö nainen jo alitajuisesti naimisiin mentäessä, että miehelle ei yksi nainen riitä? Kasvoivatko mies ja nainen erilleen? Menikö lasten kasvattaminen parisuhteen edelle? Eikö mies ottanut vastuuta avioliitosta?
[/quote]
No voit aloittaa siitä erikseen keskustelun, tässä ketjussa ap ylpeilee asemallaan säälittävänä syrjähyppynä.
Täähän on se nykyaikainen malli, et etsitään vaikka miten vikoja siitä petetystä osapuolesta. Pettäminen ei ole mitään mihin ajaudutaan vaan tietoinen valinta. Ei ole oikein pettää toista ja vielä osoittaa sormella päälle. Vastuu omista teoistaan tulee kantaa.
Ja on täysin moraalitonta kolmannelta väistellä omaa vastuutaan.
[/quote]
Eli siis parisuhteet ovat täydellisiä ja kolmas osapuoli viettelee miehen seksiin ja siten itseasiassa pettäminen on kolmannen osapuolen syy? Mä en todellakaan näe asiaa niin, vaan mielestäni miestä (täyjärkistä) ei voi "vietellä" vaan mies on vastuussa omista teoistaan (ja usein vielä valitettavasti aloitteellinen osapuoli) ja siten kyllä pettäminen on avioliitossa olevien kahden ihmisen asia.
[/quote]
Luitko yhtään mitä kirjoitin, kun vastaat niin omituisesti? Missä sanoin mitään täydellisistä parisuhteista? Ja enkö nimenomaan korostanut pettäjän omaa vastuuta?!
Pettäminen on tasan tarkkaan myös sen kolmannen teko, koska ilman kolmatta ei koko pettämistä olisi.
[/quote]
Koska sinä aloitit ketjun. Onko ihme, että nimenomaan sulle vastataan? Jos mies kirjoittaa, että hehee... Käyn vieraissa, miten luulet keskustelun silloin etenevän?
Taidat olla aika yksinkertainen.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:50"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:47"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:41"]Ap täällä vielä. Pistää ihmetyttämään tämä Av:llä esiintyvä vakioasenne, että ns. toinen nainen on se pahin ihmisjäte koko maailmassa. Eihän kukaan joudu siihen asemaan ilman varatun miehen osallisuutta, miksei syyttävät katseet kohdistu pettävään ukkoon? Miksi minä olisin perheensärkijä ja mies ei? Ap [/quote] Teette yhdessä eli olette kummatkin vastuussa, kuinka yksinkertainen oikein olet?
[/quote]
Olen todennäköisesti melko paljon älykkäämpi ihminen kuin sinä. Juuri tätä tarkoitin, molemmat ovat vastuussa. Täällä on monta viestiä, joissa annetaan ymmärtää, että toinen nainen on saalistaja, joka käy kotoa hakemassa pahaa-aavistamattomat ja viattomat perheenistä petolliseen syleilyynsä. Ehei, kyllä se mies on lähes poikkeuksetta se aktiivinen osapuoli, ja jos pirttihirmu haluaa jonkun jota asiasta syyttää, tulisi sen olla mies ja vain mies.
[/quote]
Laita ne viestit tähän, kiitos! Minä en ole sellaisiin törmännyt, jossa miestä pidetään viattomana tässä tapauksessa
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:08"]
Oma ikäsi? Oletko nuorempi vai vanhempi kuin miehen vaimo? Oletko koskaan tullut itse petetyksi?
[/quote]
Olen 28, vaimo on pari vuotta vanhempi, kuten on mieskin. Aika samaa ikäluokkaa tosin ollaan, kyse ei ole mistään keski-ikäisen ja parikymppisen suhteesta. En ole, osin siksi, etten harrasta ns. perinteisiä suhteita.
[/quote]
28? Kannattaisi varmaan alkaa etsiä itselleen omaa kumppania. Jäät kohta lapsettomaksi vanhaksi piiaksi.
[/quote]
Höpö höpö, ap:lla on vielä 10 vuotta aikaa
Jaahas, täällähän on homma lähtenyt ihan käsistä yön aikana. Sanottakoon, että tuo toinen varatun kanssa suhteessa oleva, joka täällä on paljon kirjoitellut viimeisen kolmen sivun aikana, ei ole Ap vaikka moni tuntuu niin luulevan. Minä olen ap, ja yhden viestin poimin vastatattavaksi tältä aamulta.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:16"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:08"] Oma ikäsi? Oletko nuorempi vai vanhempi kuin miehen vaimo? Oletko koskaan tullut itse petetyksi? [/quote] Olen 28, vaimo on pari vuotta vanhempi, kuten on mieskin. Aika samaa ikäluokkaa tosin ollaan, kyse ei ole mistään keski-ikäisen ja parikymppisen suhteesta. En ole, osin siksi, etten harrasta ns. perinteisiä suhteita. [/quote] 28? Kannattaisi varmaan alkaa etsiä itselleen omaa kumppania. Jäät kohta lapsettomaksi vanhaksi piiaksi.
[/quote]
Juu ehkä, mutta kun ei sen lasten hankkiminen minua kiinnosta. Pidempi ja vakavampi suhde tulee jos on tullakseen, siihen asti homma toimii hyvin näin.