Olen seksisuhteessa naimisissa olevan 2 lapsen isän kanssa, kysyttävää?
Ollaan tapailtu seksin merkeissä noin pari kertaa kuussa kahden vuoden ajan, eikä miehen vaimo tiedä asiasta.
Kommentit (192)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:20"]Monta perhettä ja monen perheen lapsien elämä ollut ERITTÄIN vaikeaa kun Tälläinen isän ja vieraan naisen seksi suhde paljastunut! Hyh! Eräs tyttö masentui niin äitinsä puolesta että ratkesi huumeisiin. Ei muuta sanottavaa. [/quote] Et ole ainoa joka tälläistä kuullut! Huh! Minun ystäväni ratkesi juomaan kun paljastui että hänen oma erittäin rakas mies oli ollut suhteessa monta vuotta toisen naisen kanssa. Juu kyllä siinä lapsetkin kärsivät! Itsekästä ja etovaa.
[/quote]
Tuohon ensimmäiseen tapaukseen riittää sympatiaa mutta toiseen ei. Aikuinen nainen ratkesi ryyppäämään erottuaan ja siitä pitäisi exää syyttää vai? Pyh.. Se, että lapset kärsivät äitinsä juomisesta ei ole kenenkään muun kuin äidin vika. Itse olen eronnut pettävästä miehestä, ja oli aluksi hieman rankkaa, mutta en ikipäivänä vahingoittaisi lapsiani millään tavalla. Minun onnellisuteni tai elämäni ei ole yhdestä miehestä kiinni, ja lapseni ovat paljon tärkeämpiä kuin jossain paskassa suhteessa roikkuminen ja katkeroituminen siitä.
[/quote]
Ymmärrän pointtisi, toisaalta on ihmisiä, jotka eivät vaan ole niin vahvoja. Taipumus esim. alkoholismiin saa vallan.
Olen itsekin eronnut aikoja sitten, vieläkin muistan alkuaikojen tuskan, ja pään sekoamisen. Aloin täristä aina kun näin mieheni uuden naisensa kanssa, ja niitä uusia riitti. Mutta onneksi selvisin, elimme lasten kanssa hyvää elämää, mutta arvet ero jätti. Huomaan, että nyt kun 60 alkaa olla mittarissa, asiat pyörivät mielessä, nuoruus ja unelmien särkyminen.
No, jospa tästäkin kerään itseni, entinen mieheni on jo kuollut, katuu kovasti perheensä jättämistä, onneksi meillä on hienot lapset, hoitivat isänsä lämmöllä hautaan, vaikka katkeriakin olisivat voineet olla.
Toisella on tosin masennusta ollut nyt aikuisiällä.
Saarnani tarkoitus on osoittaa että kyllä ne satuttaa nämä tylsyydenpoistopanot, olisi hienoa, jos naiset ajattelisivat muutakin kuin itseään. Itsearvostuksesta ja vastuunkannosta on ensisijaisesti kyse, kuten joku teistä tuolla ylempänä niin hienosti kirjoitti.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:37"]
No nyt on kyllä todella tuomitsevia vastauksia. Mä en tajua, miten kolmatta henkilöä voidaan syyttää avioliiton rikkomisesta, koska siinä on kyse aina kahdesta ihmisestä. Saati, että aletaan syyttämään vielä lasten huumeiden käytöstä. Ihan kuin vaimolla tai miehellä ei olisi mitään vastuuta omasta elämästään, parisuhteestaan tai onnellisuudestaan. Lapsiakin olisi hyvä kasvattaa kestämään muuttuvia tilanteita elämässä, sillä elämässä tulee melkein kaikilla jossain vaiheessa jotain vastoinkäymisiä.
Kyllä jokainen ihminen on vastuussa omasta elämästään ja sen onnellisuudesta. Kolmannen osapuolen syyttäminen omista ongelmista on vain typerää.
[/quote]
Voi hyvänen aika, siis pieniä lapsia, 2-6 v, tulee kasvattaa siihen, että on ok kun isi käy vähän nusasemassa kivaa tätiä jolla on tylsää? Anna minun kaikki kestää, et ole tosissasi. Se mies voisi ottaa älyn käteen ja selvittää asian vaimonsa kanssa, ja tämä tylsyyden kuningatar voisi hyväksyä sen, ettei kelpaa kenellekään vakituiseksi. Siihenkin voit näetsen kasvaa, siitä voisi ottaa vastuun ja kehittää luonnettaan ja jättää huoraamisen vähemmälle. Meillä aikuisilla on vastuu lapsista, kaikilla!
Ihminen, joka pettää sen sijaan, että lähtisi suhteesta, jonka kokee niin huonoksi, että pitää pettää on selkärangaton luuseri. Kun on itse jossain roolissa tällaisessa kuviossa löytää toki satoja perusteluja ja syitä toiminnalleen. Usein vasta jälkikäteen näkee, miten moraalitonta ja henkisesti hajottavaa kyseinen toiminta oli. Siihen ei pysty kuin rikkinäinen, yleensä henkisesti erittäin epätasapainoinen ihminen. Hoitakaa ihmiset päänne kuntoon niin ei tarvitse hajottaa muita ihmisiä omien ongelmienne takia.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:18"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:37"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:30"]Mistä luulet huonon itsearvostuksesi johtuvan, kun suostut kakkoseksi? [/quote] Itse asiassa minulla on oikein hyvä itsearvostus. Minä en tarvitse onnetonta ja uskotonta liittoa,asuntolainaa.. Yms,jos se on voittajan asema. [/quote] SINÄ olet keskellä onnetonta ja uskotonta liittoa. SINÄ olet se, jota käytetään hyväksi, haluat sitä uskoa tai et. SINULLA ei ole hyvä itsearvostus, kun olet mahdollistanut itsesi kolmanneksi pyöräksi. Jos koet olevasi sinut itsesi ja henkilökohtaisen elämäsi kanssa, olet varmastikin jo tuonut salasuhteen julki rakkaimpiesi kanssa? Mitäpä sitä salaamaan, kun sinusta ihan normaalia on.. Huonoa isäsuhdettako te paikkaatte näillä ukkomiehiin sekaantumisilla? [/quote] Kyllä. Olen kertonut tästä läheisimmilleni,en sitä salaakaan. Keittiöpsykologia on aina tervetullutta av-palstalle. Olisin varmasti keskellä liittoa,jos tuntisin molemmat henkilöt. Tässä seksisuhteessa on kyllä tasan kaksi henkilöä. Jos hänellä on muita partnereita,heidän juttunsa eivät kuulu minulle,eikä minun seksielämäni hänelle. Olemme itse asiassa näistäkin keskustelleet vapaasti. [/quote] Höpsistä taas. Vanhemmillesi, isovanhemmillesi jne. kerrot että huorast varatun kanssa. Ovatko kovasti sinusta ylpeitä? [/quote] Huoraaminen on seksin harrastamista rahasta. Ihan selventääkseni. Isovanhempani ovat kuolleita olleet jo muutaman vuoden. En tiennyt,että minun tai läheisteni täytyisi ylpeillä ihmisten välisillä suhteilla.
[/quote]
Maksun voi hoitaa niin monella tapaa, nyt sinua paneva mies hoitaa maksun puhumalla, nostamalla itsetuntoasi ja nauraa partaansa, ilmaista pillua, rahat voi käyttää muuhun. Huoraamista tekonne on, ei se selittämällä miksikään muutu.
[/quote]
Tai sitten hän saa kehuja ja minä ilmaista seksiä suht. säännöllisesti. Miksi hän nauraisi? Molemmat saavat,mitä haluavat. Kaksi itsestään huolta pitävää ihmistä nauttivat rajusta ja intohimoisesta seksistä,juovat shampanjaa,syövät hyvin,nauravat yhdessä ja keskustelevat yhteiskunnallisista asioista.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:20"]Monta perhettä ja monen perheen lapsien elämä ollut ERITTÄIN vaikeaa kun Tälläinen isän ja vieraan naisen seksi suhde paljastunut! Hyh! Eräs tyttö masentui niin äitinsä puolesta että ratkesi huumeisiin. Ei muuta sanottavaa. [/quote] Et ole ainoa joka tälläistä kuullut! Huh! Minun ystäväni ratkesi juomaan kun paljastui että hänen oma erittäin rakas mies oli ollut suhteessa monta vuotta toisen naisen kanssa. Juu kyllä siinä lapsetkin kärsivät! Itsekästä ja etovaa.
[/quote]
Tuohon ensimmäiseen tapaukseen riittää sympatiaa mutta toiseen ei. Aikuinen nainen ratkesi ryyppäämään erottuaan ja siitä pitäisi exää syyttää vai? Pyh.. Se, että lapset kärsivät äitinsä juomisesta ei ole kenenkään muun kuin äidin vika. Itse olen eronnut pettävästä miehestä, ja oli aluksi hieman rankkaa, mutta en ikipäivänä vahingoittaisi lapsiani millään tavalla. Minun onnellisuteni tai elämäni ei ole yhdestä miehestä kiinni, ja lapseni ovat paljon tärkeämpiä kuin jossain paskassa suhteessa roikkuminen ja katkeroituminen siitä.
[/quote]
Hieno vastaus, liian moni syyttää muita omasta onnettomuudestaan. Jos haluaa olla "uhri" omassa elämässään, niin se ei ole ainakaan tie onnelliseen ja tasapainoiseen elämään. Elämä ja onnellisuus ei todellakaan ole kiinni yhdestä miehestä ellei sen anna olevan!
No nyt on kyllä todella tuomitsevia vastauksia. Mä en tajua, miten kolmatta henkilöä voidaan syyttää avioliiton rikkomisesta, koska siinä on kyse aina kahdesta ihmisestä. Saati, että aletaan syyttämään vielä lasten huumeiden käytöstä. Ihan kuin vaimolla tai miehellä ei olisi mitään vastuuta omasta elämästään, parisuhteestaan tai onnellisuudestaan. Lapsiakin olisi hyvä kasvattaa kestämään muuttuvia tilanteita elämässä, sillä elämässä tulee melkein kaikilla jossain vaiheessa jotain vastoinkäymisiä.
Kyllä jokainen ihminen on vastuussa omasta elämästään ja sen onnellisuudesta. Kolmannen osapuolen syyttäminen omista ongelmista on vain typerää.
[/quote]
Mikäli joku sekaantuu tietoisesti varattuun, niin on se silloin osallinen siihen pettämiseen. Yksin kun ei voi myöskään pettää. Väärin tekeminen, johon osallistuu kaksi. Siihen perustuu kolmannen vastuu.
Suurin pettäjä on se parisuhteen osapuoli, tottakai. Mutta ei mitenkään järjellä voi selittää etteikö kolmannella osapuolella olisi mitään osaa tai arpaa pettämiseen. Todellakin on. Siinä tapauksessa, että mies on valehdellut olevansa sinkku, asia on eri.
Voihan sitä olla kylmä ja välinpitämätön, mitäs siitä jos olen osallinen eroon ja sen aiheuttamiin pitkäkestoisiin kärsimyksiin ja ongelmiin. Kyllä suhteissa on ongelmia, ne vaan ei yleensä ratkea pettämisillä . Uskon että se joka ajattelee vain omaa napaansa, tulee saamaan rangaistuksensa, ei millään mystiikalla, vaan siten että tekee lyhytnäköisiä ja pitkän päälle kestämättömiä ratkaisuja elämässään.
Minulle on henk.koht ihan sama mitä ja missä huoraatte, mutta pitäkää huoli ettei vaimoon tartu teidän likaisista vituistanne mitään tauteja.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:53"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:18"] [quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:37"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:30"]Mistä luulet huonon itsearvostuksesi johtuvan, kun suostut kakkoseksi? [/quote] Itse asiassa minulla on oikein hyvä itsearvostus. Minä en tarvitse onnetonta ja uskotonta liittoa,asuntolainaa.. Yms,jos se on voittajan asema. [/quote] SINÄ olet keskellä onnetonta ja uskotonta liittoa. SINÄ olet se, jota käytetään hyväksi, haluat sitä uskoa tai et. SINULLA ei ole hyvä itsearvostus, kun olet mahdollistanut itsesi kolmanneksi pyöräksi. Jos koet olevasi sinut itsesi ja henkilökohtaisen elämäsi kanssa, olet varmastikin jo tuonut salasuhteen julki rakkaimpiesi kanssa? Mitäpä sitä salaamaan, kun sinusta ihan normaalia on.. Huonoa isäsuhdettako te paikkaatte näillä ukkomiehiin sekaantumisilla? [/quote] Kyllä. Olen kertonut tästä läheisimmilleni,en sitä salaakaan. Keittiöpsykologia on aina tervetullutta av-palstalle. Olisin varmasti keskellä liittoa,jos tuntisin molemmat henkilöt. Tässä seksisuhteessa on kyllä tasan kaksi henkilöä. Jos hänellä on muita partnereita,heidän juttunsa eivät kuulu minulle,eikä minun seksielämäni hänelle. Olemme itse asiassa näistäkin keskustelleet vapaasti. [/quote] Höpsistä taas. Vanhemmillesi, isovanhemmillesi jne. kerrot että huorast varatun kanssa. Ovatko kovasti sinusta ylpeitä? [/quote] Huoraaminen on seksin harrastamista rahasta. Ihan selventääkseni. Isovanhempani ovat kuolleita olleet jo muutaman vuoden. En tiennyt,että minun tai läheisteni täytyisi ylpeillä ihmisten välisillä suhteilla. [/quote] Maksun voi hoitaa niin monella tapaa, nyt sinua paneva mies hoitaa maksun puhumalla, nostamalla itsetuntoasi ja nauraa partaansa, ilmaista pillua, rahat voi käyttää muuhun. Huoraamista tekonne on, ei se selittämällä miksikään muutu. [/quote] Tai sitten hän saa kehuja ja minä ilmaista seksiä suht. säännöllisesti. Miksi hän nauraisi? Molemmat saavat,mitä haluavat. Kaksi itsestään huolta pitävää ihmistä nauttivat rajusta ja intohimoisesta seksistä,juovat shampanjaa,syövät hyvin,nauravat yhdessä ja keskustelevat yhteiskunnallisista asioista.
[/quote]
Päivän parhaat naurut, olet tyhmempi kuin aikaisemmista viesteissäsi uskoinkaan! Siellä sinä elät unelmaa, voi tyttö rukka!
Onpa toisten vaikee niellä näitä asioita. Seksittömässä suhteessa ei tarvii olla muuta vikaa, niin miks siitä pitäs lähteä pois, jos sen asian voi hoitaa toisella tapaa? Miusta ei ole pettämistä, jos oman puolison kanssa ei sänkyhommat toimi.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:04"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:53"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:18"] [quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:37"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:30"]Mistä luulet huonon itsearvostuksesi johtuvan, kun suostut kakkoseksi? [/quote] Itse asiassa minulla on oikein hyvä itsearvostus. Minä en tarvitse onnetonta ja uskotonta liittoa,asuntolainaa.. Yms,jos se on voittajan asema. [/quote] SINÄ olet keskellä onnetonta ja uskotonta liittoa. SINÄ olet se, jota käytetään hyväksi, haluat sitä uskoa tai et. SINULLA ei ole hyvä itsearvostus, kun olet mahdollistanut itsesi kolmanneksi pyöräksi. Jos koet olevasi sinut itsesi ja henkilökohtaisen elämäsi kanssa, olet varmastikin jo tuonut salasuhteen julki rakkaimpiesi kanssa? Mitäpä sitä salaamaan, kun sinusta ihan normaalia on.. Huonoa isäsuhdettako te paikkaatte näillä ukkomiehiin sekaantumisilla? [/quote] Kyllä. Olen kertonut tästä läheisimmilleni,en sitä salaakaan. Keittiöpsykologia on aina tervetullutta av-palstalle. Olisin varmasti keskellä liittoa,jos tuntisin molemmat henkilöt. Tässä seksisuhteessa on kyllä tasan kaksi henkilöä. Jos hänellä on muita partnereita,heidän juttunsa eivät kuulu minulle,eikä minun seksielämäni hänelle. Olemme itse asiassa näistäkin keskustelleet vapaasti. [/quote] Höpsistä taas. Vanhemmillesi, isovanhemmillesi jne. kerrot että huorast varatun kanssa. Ovatko kovasti sinusta ylpeitä? [/quote] Huoraaminen on seksin harrastamista rahasta. Ihan selventääkseni. Isovanhempani ovat kuolleita olleet jo muutaman vuoden. En tiennyt,että minun tai läheisteni täytyisi ylpeillä ihmisten välisillä suhteilla. [/quote] Maksun voi hoitaa niin monella tapaa, nyt sinua paneva mies hoitaa maksun puhumalla, nostamalla itsetuntoasi ja nauraa partaansa, ilmaista pillua, rahat voi käyttää muuhun. Huoraamista tekonne on, ei se selittämällä miksikään muutu. [/quote] Tai sitten hän saa kehuja ja minä ilmaista seksiä suht. säännöllisesti. Miksi hän nauraisi? Molemmat saavat,mitä haluavat. Kaksi itsestään huolta pitävää ihmistä nauttivat rajusta ja intohimoisesta seksistä,juovat shampanjaa,syövät hyvin,nauravat yhdessä ja keskustelevat yhteiskunnallisista asioista.
[/quote]
Päivän parhaat naurut, olet tyhmempi kuin aikaisemmista viesteissäsi uskoinkaan! Siellä sinä elät unelmaa, voi tyttö rukka!
[/quote]
Elä ole noin kateellinen toiselle. Ainii,sellasiahan suurin osa naisista on.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:04"]
Minkä ikäiset lapset miehellä on?
[/quote]
4- ja 6-vuotiaat.
[/quote]
Itselläni myös seksisuhde miehen kanssa, jolla nyt 4- ja 6) vuotiaat lapset.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:59"]
[/quote]
Mikäli joku sekaantuu tietoisesti varattuun, niin on se silloin osallinen siihen pettämiseen. Yksin kun ei voi myöskään pettää. Väärin tekeminen, johon osallistuu kaksi. Siihen perustuu kolmannen vastuu.
Suurin pettäjä on se parisuhteen osapuoli, tottakai. Mutta ei mitenkään järjellä voi selittää etteikö kolmannella osapuolella olisi mitään osaa tai arpaa pettämiseen. Todellakin on. Siinä tapauksessa, että mies on valehdellut olevansa sinkku, asia on eri.
[/quote]
Sivusta seuranneena kyllä ne miehet ovat antaneet kuvan viimeisiään vetelevästä avioliistosta, jossa tavaroiden jakaminen on vain ajan kysymys ja sormuksia on otettu pois sormesta. Miehille löytyy aina nainen, joka ei välitä siitä onko mies vapaa vai varattu (viimeistään prostutioitu), jos mies lähtee hakemaan seksiä/seuraa avioliiton ulkopuolelta. Mielestäni keskustelun ydin pitäisi olla siinä, että miksi mies etsii seuraa avioliiton ulkopuolelta.
Ovatko molemmat suhteen osapuolet kääntäneet katseensa pois ongelmista jo vuosia, oikeista asioista ei puhuta? Tiesikö nainen jo alitajuisesti naimisiin mentäessä, että miehelle ei yksi nainen riitä? Kasvoivatko mies ja nainen erilleen? Menikö lasten kasvattaminen parisuhteen edelle? Eikö mies ottanut vastuuta avioliitosta?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:04"]
Onpa toisten vaikee niellä näitä asioita. Seksittömässä suhteessa ei tarvii olla muuta vikaa, niin miks siitä pitäs lähteä pois, jos sen asian voi hoitaa toisella tapaa? Miusta ei ole pettämistä, jos oman puolison kanssa ei sänkyhommat toimi.
[/quote]
Se on pettämistä, jos toinen osapuoli ei tiedä mitä touhuat. Varsinkin, jos uskollisuus on ollut nimenomainen lupaus alttarilla tai kuten yleensä, vahva oletus ja kaiken lähtökohta suhteessa.
Jos se ei ole sinusta pettämistä, olet varmaan avoimesti kertonut mitä puuhaat toisen selän takana.
Voihan sitä olla kylmä ja välinpitämätön, mitäs siitä jos olen osallinen eroon ja sen aiheuttamiin pitkäkestoisiin kärsimyksiin ja ongelmiin. Kyllä suhteissa on ongelmia, ne vaan ei yleensä ratkea pettämisillä . Uskon että se joka ajattelee vain omaa napaansa, tulee saamaan rangaistuksensa, ei millään mystiikalla, vaan siten että tekee lyhytnäköisiä ja pitkän päälle kestämättömiä ratkaisuja elämässään.
[/quote]
Juuri näin! Ja kun se "rangaistuksen" tms. hetki koittaa, viisaat oppii virheistään ja tyhmät ja itsekkäät jatkavat muiden ja itsensä satuttamista vanhaan malliin
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:08"]
Oma ikäsi? Oletko nuorempi vai vanhempi kuin miehen vaimo? Oletko koskaan tullut itse petetyksi?
[/quote]
Olen 28, vaimo on pari vuotta vanhempi, kuten on mieskin. Aika samaa ikäluokkaa tosin ollaan, kyse ei ole mistään keski-ikäisen ja parikymppisen suhteesta. En ole, osin siksi, etten harrasta ns. perinteisiä suhteita.
[/quote]
28? Kannattaisi varmaan alkaa etsiä itselleen omaa kumppania. Jäät kohta lapsettomaksi vanhaksi piiaksi.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:09"]
[/quote]
[/quote]
Sivusta seuranneena kyllä ne miehet ovat antaneet kuvan viimeisiään vetelevästä avioliistosta, jossa tavaroiden jakaminen on vain ajan kysymys ja sormuksia on otettu pois sormesta. Miehille löytyy aina nainen, joka ei välitä siitä onko mies vapaa vai varattu (viimeistään prostutioitu), jos mies lähtee hakemaan seksiä/seuraa avioliiton ulkopuolelta. Mielestäni keskustelun ydin pitäisi olla siinä, että miksi mies etsii seuraa avioliiton ulkopuolelta.
Ovatko molemmat suhteen osapuolet kääntäneet katseensa pois ongelmista jo vuosia, oikeista asioista ei puhuta? Tiesikö nainen jo alitajuisesti naimisiin mentäessä, että miehelle ei yksi nainen riitä? Kasvoivatko mies ja nainen erilleen? Menikö lasten kasvattaminen parisuhteen edelle? Eikö mies ottanut vastuuta avioliitosta?
[/quote]
No voit aloittaa siitä erikseen keskustelun, tässä ketjussa ap ylpeilee asemallaan säälittävänä syrjähyppynä.
Täähän on se nykyaikainen malli, et etsitään vaikka miten vikoja siitä petetystä osapuolesta. Pettäminen ei ole mitään mihin ajaudutaan vaan tietoinen valinta. Ei ole oikein pettää toista ja vielä osoittaa sormella päälle. Vastuu omista teoistaan tulee kantaa.
Ja on täysin moraalitonta kolmannelta väistellä omaa vastuutaan.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:09"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No voit aloittaa siitä erikseen keskustelun, tässä ketjussa ap ylpeilee asemallaan säälittävänä syrjähyppynä.
Täähän on se nykyaikainen malli, et etsitään vaikka miten vikoja siitä petetystä osapuolesta. Pettäminen ei ole mitään mihin ajaudutaan vaan tietoinen valinta. Ei ole oikein pettää toista ja vielä osoittaa sormella päälle. Vastuu omista teoistaan tulee kantaa.
Ja on täysin moraalitonta kolmannelta väistellä omaa vastuutaan.
[/quote]
Eli siis parisuhteet ovat täydellisiä ja kolmas osapuoli viettelee miehen seksiin ja siten itseasiassa pettäminen on kolmannen osapuolen syy? Mä en todellakaan näe asiaa niin, vaan mielestäni miestä (täyjärkistä) ei voi "vietellä" vaan mies on vastuussa omista teoistaan (ja usein vielä valitettavasti aloitteellinen osapuoli) ja siten kyllä pettäminen on avioliitossa olevien kahden ihmisen asia.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:01"]Ollaan tapailtu seksin merkeissä noin pari kertaa kuussa kahden vuoden ajan, eikä miehen vaimo tiedä asiasta.
[/quote]
Itse olen myös seksisuhteessa naimisissa olevan kahden lapsen isän kanssa. Lisäkdi olen vielä avioliitossa tämän kanssa ja lastensa äiti. Käyn salilla ja olen timmissä kunnossa puolivuotta harrastanut potkunyrkkeilyä ja oon sen verran hyvä jo että tapaisin mielelläni ihan luonnossa ap:n..
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:10"]
Oletko tehnyt ennenkin samasta aiheesta aloituksen? Miksi teit tämän aloituksen? Oletko jotenkin ylpeä itsestäsi, kun oikeesti sun sietäis hävetä?
[/quote]
En ole tehnyt aiemmin, ja lähinnä siksi että sattui olemaan tylsää. Toisaalta taas mammojenkin olisi hyvä toisinaan tajuta, että se unelmien perheenisä ei olekaan aina ihan niin tyytyväinen parisuhteeseensa kuin antaa ymmärtää. En ole erikseen ylpeä enkä häpeä, miksi pitäisi? Ap
[/quote]
Mitä tarkoitat tällä että mammojen olisi hyvä tietää jne? Oletko nyt jonkin sortin hyväntekijä kun kerrot täällä palstalla mitä puuhaat ukkomiesten kanssa? Siis ihan todellako uskottelet itsellesi olevasi joku mahtava pano tuolle varatulle miehelle? Miksi mammojen on hyvä tietää? Etkö pohjimmiltasi hyväksymään pettämistä vai käykö sinun ne mammat kateeksi?