Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen seksisuhteessa naimisissa olevan 2 lapsen isän kanssa, kysyttävää?

Vierailija
19.07.2015 |

Ollaan tapailtu seksin merkeissä noin pari kertaa kuussa kahden vuoden ajan, eikä miehen vaimo tiedä asiasta.

Kommentit (192)

Vierailija
101/192 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
102/192 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vastannut kysymyksiin vaikka lupasit. Esim miksi avauduit tästä tänne??

Kukaan ei ajattele etteikö pettäjä olisi se suurin vastuullinen , se on niin itsestään selvää. Mutta ei poista sitä tosiasiaa että sinä mahdollistat sen, olet osasyyllinen. Enkä usko että olet oikeasti tyytyväinen. Jos olisit, et olisi tänne palstalle tämän asian kanssa tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/192 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:53"]

Kuulostaa jotenkin tutulta toi tarina. Et ole välttämättä ollu poikien suosiossa nuorena. Baari-ikäsenä harrastanut yhdenillanjuttuja ja saanut miehet vonkaamaan seksiä jälkeenpäinkin ja kuvitellut, että seksin kautta miehet alkaavat tykkäämään susta ja nouset suosioon. Ehkä kannattaa lopettaa ennen kuin vaimo saa tietää. Etkö mieti yhtään millaisen maineen saat tosta, jos vaimo alkaa paljastumisen jälkeen levitellä susta juoruja (faktoja) varsinkin, jos asutte samassa kaupungissa.

[/quote]

Aika kaukana totuudesta on tuo teoriasi. Juoruileminen ei pelota tippaakaan, on tämä sen verran suuri kaupunki, ettei ihmisiä jaksa kiinnostaa yhden naisen katkeruus ja juorut. Emme edes kulje samoissa piireissä tämän vaimon kanssa, joten riskiä ei oikeastaan ole. Ap

[/quote]

Nyt naurattaa! Ai ettei ihmisiä kiinnosta juorut, ja iso on kaupunki. Amerikassako asut? Siellä voisi onnistuakin salassapito.

Juorut ja varsinkin huoraaminen kiinnostavat aina, ja aina on myös joku tuttu ja tutuntuttu juttua eteenpäin viemään. Face myös oiva väline, nimesi ja yhteystietosi leviää nopeammin, kuin bensa syttyy. Katkera ihminen on ikävä perässäjuoksija. Odottahan kun paska sattuu tuulettimeen, sinä ja oriisi saatatte huomata, että ihan turvassa ei oltukkaan. Mutta sinähän oletkin asian kanssa sinut, ja ylpeä itsestäsi. Jote, jos kunnia menee niin maine kasvaa ja tarjoukset lisääntyy!

Vierailija
104/192 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Olen YLE:n uutisten toimittaja. Sopisiko että sinusta tehtäisiin juttu pääuutislähetykseen. Me haluamme tukea ihmisten mahdollisuutta vapaasti toteuttaa seksuaalisuuttaan kaikissa sen muodoissaan. Sopisit hyvin juttuumme rohkeista nuorista naisista.

Vierailija
105/192 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:34"]

Höpö, höpö! 

Sinä elät unelmasi, joka mielestäni on vähintäänkin kyseenalainen, mutta onnea ja menestystä vaan.

Joko vihdoin uskallat vastata kysymykseen, miksi sinulla on tylsää?

[/quote]

Ihmisillä on aina välillä tylsää, ja arvasin että av:ltä saa takuuvarmaa viihdettä kun mammat pääsevät haukkumaan. Aika moni ajanviete jää kakkoseksi tällaisen keskustelun rinnalla. Ja torppaan argumentin jo alkuunsa, ei, yhdenkään miehen läsnäolo ei tätä asiaa muuta. Saisin tänne kyllä seuraa jos niin haluaisin. (Itse asiassa jopa tämän kyseisen varatun miehen, vaimo on reissussa lasten kanssa!) Ap

[/quote]

Jestas, miten säälittävää.....

Vierailija
106/192 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:09"]

Kuulostaa jotenkin tutulta toi tarina. Et ole välttämättä ollu poikien suosiossa nuorena. Baari-ikäsenä harrastanut yhdenillanjuttuja ja saanut miehet vonkaamaan seksiä jälkeenpäinkin ja kuvitellut, että seksin kautta miehet alkaavat tykkäämään susta ja nouset suosioon. Ehkä kannattaa lopettaa ennen kuin vaimo saa tietää. Etkö mieti yhtään millaisen maineen saat tosta, jos vaimo alkaa paljastumisen jälkeen levitellä susta juoruja (faktoja) varsinkin, jos asutte samassa kaupungissa.

[/quote]

Aika kaukana totuudesta on tuo teoriasi. Juoruileminen ei pelota tippaakaan, on tämä sen verran suuri kaupunki, ettei ihmisiä jaksa kiinnostaa yhden naisen katkeruus ja juorut. Emme edes kulje samoissa piireissä tämän vaimon kanssa, joten riskiä ei oikeastaan ole. Ap

[/quote]

Nyt naurattaa! Ai ettei ihmisiä kiinnosta juorut, ja iso on kaupunki. Amerikassako asut? Siellä voisi onnistuakin salassapito.

Juorut ja varsinkin huoraaminen kiinnostavat aina, ja aina on myös joku tuttu ja tutuntuttu juttua eteenpäin viemään. Face myös oiva väline, nimesi ja yhteystietosi leviää nopeammin, kuin bensa syttyy. Katkera ihminen on ikävä perässäjuoksija. Odottahan kun paska sattuu tuulettimeen, sinä ja oriisi saatatte huomata, että ihan turvassa ei oltukkaan. Mutta sinähän oletkin asian kanssa sinut, ja ylpeä itsestäsi. Jote, jos kunnia menee niin maine kasvaa ja tarjoukset lisääntyy!

[/quote]

Usko sinä vain tuohon, jos se oloasi helpottaa. Jos tuo pitäisi millään tasolla paikkaansa, kukaan koskaan ketään pettänyt ei enää löytäisi uutta puolisoa. Onko näin? Aika surullista, jos vaimo vaivautuu oikein Facebookissa lähtemään johonkin lokaamiskampanjaan. Kannattaa myös muistaa, että "toisella naisella" voi olla myös hänestä tietoja, joita ei välttämättä julkisuuteen halua. Ap

Vierailija
107/192 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:03"] 

Kuten yllä kirjoitin uskon, että aina löytyy naisia (tai ainakin prostutioituja), jotka ovat valmiita pettämään varatun kanssa. Miehellä on siis aina teoreettinen mahdollisuus pettämiseen, mikäli hän seksiä avioliiton ulkopuolelta haluaa. Jos mies haluaa pettää, aina siihen löytyy se kolmas "moraaliton" osapuoli.  Kuten sanoit, pettäminen on tietoinen valinta (mieheltä). Suoraan sanottuna mä en usko, että se kolmas osapuoli voi  "ihanuudellaan" houkutella miestä pettämään, vaan mies tekee itse sen päätöksen (ja usein antaa ymmärtää, että parisuhdetta ei ole, tai se on loppumaisillaan). En itse siedä pettäviä miehiä, koska he ovat vastuussa teoistaan ihan itse.

[/quote]

Kolmannen vastuuta on vois kuvata esim siten, että tietää henkilön olevan ihmiskaupan uhri ja ostaa tältä seksipalveluita. Ei ehkä paras mahdollinen esimerkki, mutta idean tasolla kyse on tästä.

Tai tietää, että toinen myy varastettua tavaraa ja ostaa silti.  Sitä, että tietää toisen tekevän jollekin väärin ja edesauttaa tapahtumaa. Antaa pahoinpitelyvälineen käteen. Ei tee suoraan pahaa sille uhrille, mutta on avustamassa tällaista pahuutta. Mahdollistaa sen ja toimii jopa sen edellytyksenä. (kuten olen sanonut, ei olis pettämistä ilman kolmatta) ja voi kai sitä itselleen selittää, että "se tapahtuisi joka tapauksessa, vaikka sitten jonkun muun kanssa kuin minun", mutta tuo ei poista sitä vastuuta.

[/quote]

Kiitos hyvästä vastauksestasi. Ehkä nyt ymmärrän hieman paremmin kolmannen osapuolen moraalittomuutta. Mutta sitä en ymmärrä, että se jotenkin vähentäisi miehen vastuuta väärintekemisestä (tai molempien vastuuta parisuhteen hoidosta). Mies on se joka ei selvitä suhteen ongelmia vaan hakee seksuaalista / henkistä tyydytystä ulkopuolelta. Vaimo on "uhri" ei vaadi mieheltä vastauksia, ongelmia ei korjata tai nähdä vaan syytetään sitä kolmatta osapuolta. Mielestäni sekä vaimolla että miehellä on vastuu omasta elämästään ja onnellisuudestaan. 
[/quote]
Jaa. No ei minulta ainakaan asiasta kysytty mitään, kun mies petti. Ihan heti en usko, että kyseisessä tapauksessakaan vaimolle on ok, että mies pettää.

Vierailija
108/192 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:34"]

Höpö, höpö! 

Sinä elät unelmasi, joka mielestäni on vähintäänkin kyseenalainen, mutta onnea ja menestystä vaan.

Joko vihdoin uskallat vastata kysymykseen, miksi sinulla on tylsää?

[/quote]

Ihmisillä on aina välillä tylsää, ja arvasin että av:ltä saa takuuvarmaa viihdettä kun mammat pääsevät haukkumaan. Aika moni ajanviete jää kakkoseksi tällaisen keskustelun rinnalla. Ja torppaan argumentin jo alkuunsa, ei, yhdenkään miehen läsnäolo ei tätä asiaa muuta. Saisin tänne kyllä seuraa jos niin haluaisin. (Itse asiassa jopa tämän kyseisen varatun miehen, vaimo on reissussa lasten kanssa!) Ap

[/quote]

Jestas, miten säälittävää.....

[/quote]

Jospa sillä on yksinäistä? 

Minulla ei nimittäin ole koskaan tylsää, elämä on mukavaa juuri näin, voin vaikka seurata mielenkiintoista (provo) keskustelua ja kirjoittaa tästä myöhemmin pakinan. 

Mutta minulla onkin mies, ihan oma, ja ei, hän ei ole käynyt luonasi, eikä kaltaistesi huorien, usko pois, minä tiedän. 

Teemme asiat yhdessä, hoidamme lapset, pyöritämme firmaamme, lomailemaan, juhlimme, sukuloimassa, matkustamme. 

Sinä jäät yksin kun panot on pantu.

Vierailija
109/192 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin aiemmin harrastanut jos jonkinlaisia suhteita. Nykyään olen sen verran psyykkisesti eheytynyt, että seksi ei ole mikään muusta elämästä ja persoonasta ja tunteista erillinen asia, vaan tiiviisti yhteydessä kaikkeen muuhun. Siksi en enää pystyisi tuollaiseen. Se kertoo persoonan, moraalin ja tunne-elämän pirstaloitumisesta, että suhtautuu seksiin muusta elämästä erillisenä ja irrallisena asiana. Oikeasti elämässä kaikki liittyy ja vaikuttaa kaikkeen. Sitä ei vaan välttämättä tajua, jos elää pirstaloitunutta elämää, jossa on toisistaan irrallisia osa-alueita. Se voi tuntua vaan kätevältä ja helpolta ratkaisulta, ja seksi pelkkänä seksinä voi olla tyydyttävää. Mutta psyykkisesti se on lopulta ihmistä hajottavaa ja köyhdyttävää, jos seksi on irrallaan muusta. Mutta jos ei ole koskaan parempaa kokenut, sellaista ei osaa myöskään kaivata, vaan tyytyy vähempään ja pintapuolisempaan. Seksi on vain mekaaninen tarve jonka voi tyydyttää, niin kuin nälän.

Vierailija
110/192 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:03"]

Kuten yllä kirjoitin uskon, että aina löytyy naisia (tai ainakin prostutioituja), jotka ovat valmiita pettämään varatun kanssa. Miehellä on siis aina teoreettinen mahdollisuus pettämiseen, mikäli hän seksiä avioliiton ulkopuolelta haluaa. Jos mies haluaa pettää, aina siihen löytyy se kolmas "moraaliton" osapuoli.  Kuten sanoit, pettäminen on tietoinen valinta (mieheltä). Suoraan sanottuna mä en usko, että se kolmas osapuoli voi  "ihanuudellaan" houkutella miestä pettämään, vaan mies tekee itse sen päätöksen (ja usein antaa ymmärtää, että parisuhdetta ei ole, tai se on loppumaisillaan). En itse siedä pettäviä miehiä, koska he ovat vastuussa teoistaan ihan itse.

[/quote]

Kolmannen vastuuta on vois kuvata esim siten, että tietää henkilön olevan ihmiskaupan uhri ja ostaa tältä seksipalveluita. Ei ehkä paras mahdollinen esimerkki, mutta idean tasolla kyse on tästä.

Tai tietää, että toinen myy varastettua tavaraa ja ostaa silti.  Sitä, että tietää toisen tekevän jollekin väärin ja edesauttaa tapahtumaa. Antaa pahoinpitelyvälineen käteen. Ei tee suoraan pahaa sille uhrille, mutta on avustamassa tällaista pahuutta. Mahdollistaa sen ja toimii jopa sen edellytyksenä. (kuten olen sanonut, ei olis pettämistä ilman kolmatta) ja voi kai sitä itselleen selittää, että "se tapahtuisi joka tapauksessa, vaikka sitten jonkun muun kanssa kuin minun", mutta tuo ei poista sitä vastuuta.

[/quote]

Kiitos hyvästä vastauksestasi. Ehkä nyt ymmärrän hieman paremmin kolmannen osapuolen moraalittomuutta. Mutta sitä en ymmärrä, että se jotenkin vähentäisi miehen vastuuta väärintekemisestä (tai molempien vastuuta parisuhteen hoidosta). Mies on se joka ei selvitä suhteen ongelmia vaan hakee seksuaalista / henkistä tyydytystä ulkopuolelta. Vaimo on "uhri" ei vaadi mieheltä vastauksia, ongelmia ei korjata tai nähdä vaan syytetään sitä kolmatta osapuolta. Mielestäni sekä vaimolla että miehellä on vastuu omasta elämästään ja onnellisuudestaan. 

[/quote]

Ok, tämä olkoon viimeinen viestini ettei mene jankkaukseksi. Olen mielestäni jo monta kertaa esittänyt aivan selvästi että suurin vastuu on pettäjällä itsellään. Kuitenkaan missään tapauksessa kolmannen vastuuta ei voi sulkea pois. Pettäjä ja "rikos"kumppani ottavat askeleen yhdessä ja siihen ei petetyllä ole mitään sananvaltaa. (olettaen että tämä apulainen tietää missä mennään).

Pettäjän on turha keksiä syitä ja selityksiä pettåmisteolle petetystä. Kukaan ihminen ei ole täydellinen, joten halutessaan kaikki voisivat keksiä jonkun selityksen mikä oikeuttaisi pettämisteon, jos toisesta haluaa vikoja etsiä. Pettäjä tekee tietoisen valinnan itse. Kukaan ei aja siihen. Mutta se ei poista kolmannen vastuuta. On täysin moraalitonta ryhtyä moiseen ja luoda edellytykset sille, että teko tapahtuu. 

Se, miksi täällä käsitellään asiaa "kolmannen naisen" näkökulmasta, eikä kaikista muista mahdollisista näkökulmista johtuu täysin ja vain ap:sta ja hänen tekemästään aloituksesta ja kommenteista. Ihmeellistä tulla uliisemaan, kun itse provoilee minkä kerkeää.

Jos joku aloittaa keskustelun kehumalla ostavansa piraattituotteita, on loogista, että moralisointi kohdistuu tähän kuluttajaan eikä koko tuotantoketjuun. 

Vierailija
111/192 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:09"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Usko sinä vain tuohon, jos se oloasi helpottaa. Jos tuo pitäisi millään tasolla paikkaansa, kukaan koskaan ketään pettänyt ei enää löytäisi uutta puolisoa. Onko näin? Aika surullista, jos vaimo vaivautuu oikein Facebookissa lähtemään johonkin lokaamiskampanjaan. Kannattaa myös muistaa, että "toisella naisella" voi olla myös hänestä tietoja, joita ei välttämättä julkisuuteen halua. Ap

[/quote]

Eipä taida katkera puoliso paljon välittää ja toinen nainen vain pahentaa tilannetta ja saa pettäjämiehen myös vastaansa, kun paskanlevitykseen lähtee. On muistettava että parilla on lapsia, ja jossain on lapsista välittäviä sukulaisia. Miehen on aika hankala jatkaa elämäänsä, kun paljastuu.

Mutta juu, eihän se sinua koske, mutta tukin jakorasiana arvostustakaa keräät esim. työnantajasi silmissä.

Mutta annas kun arvaan, olet itsesi esimies, eikä sinulla ole muita työkavereita kuin tämä panokaverisi. ; D

Vierailija
112/192 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:33"]

Eipä taida katkera puoliso paljon välittää ja toinen nainen vain pahentaa tilannetta ja saa pettäjämiehen myös vastaansa, kun paskanlevitykseen lähtee. On muistettava että parilla on lapsia, ja jossain on lapsista välittäviä sukulaisia. Miehen on aika hankala jatkaa elämäänsä, kun paljastuu.

Mutta juu, eihän se sinua koske, mutta tukin jakorasiana arvostustakaa keräät esim. työnantajasi silmissä.

Mutta annas kun arvaan, olet itsesi esimies, eikä sinulla ole muita työkavereita kuin tämä panokaverisi. ; D

[/quote]

Voi jeesus teidän kanssanne. Minulla ei ole mitään kiinnostusta lähteä vaimoa mollaamaan, vaikka siihen melko helposti kykenisinkin. Vaimo on minulle ihmisenä neutraali, hänen olemassaolonsa ja elämänsä ei omaani vaikuta. Muutenkin minusta olisi lähinnä surullista, jos asian mahdollisesti hänelle paljastuessa hän lähtisi juoruilemaan minusta. Ehkä järkevämpää olisi kuitenkin pohtia sitä miestä ja nähdä asia niin, että pettäjä pettää joka tapauksessa, ja kolmas osapuoli on siihen itse pettämiseen vain väline. Jos mies ei pettäisi minun kanssani, hän pettäisi varmasti jonkun muun kanssa. Tämä on minulle ihan selvä fakta, eikä se minua häiritse tai ahdista. Onko sellainen mies katkeroitumisen arvoinen?

Eikä sinun tarvitsee huolehtia minun työtilanteestani. Vaihdoin työpaikkaa muutama kuukausi ensitapaamisemme jälkeen, joten emme enää työskentele samassa yhteisössä. Epäilen, ettei nykyistä esimiestäni voisi vähempää kiinnostaa ketä minä panen tai en pane. Ap

Vierailija
113/192 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yhdessä miehen kanssa jolle seksi on addiktio ihan paperillakin on, niinpä päädyimme mieheni kanssa avoimeen suhteeseen jonka myötä myös nykyinen seksielämämme on vain parantunut, kumpaakaan ei kuitenkaan kiinnosta toistemme panot tai ei olla mustasukkaisia koska luotetaan toisiimme... Omasta mielestäni vieraiden miesten kanssa saa haettua sitä jännitystä pelkästään, oma mies on kuitenkin aina nro 1 ! Itselläni on kuitenkin se periaate vaikka "vieraissa" käynkin että en kyllä ikinä panisi perheenisiä !

Vierailija
114/192 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on äärettömän kokematon ja ylimielinen, ja se on aina huono yhdistelmä. mutta ehkä elämä vielä opettaa. 

Vierailija
115/192 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkinen auto hänellä on?

Vierailija
116/192 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu ap.

Vierailija
117/192 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

Vierailija
118/192 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunta?

Vierailija
119/192 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tapasitte ja kumpi lähestyi kumpaa?

Vierailija
120/192 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt ennenkin samasta aiheesta aloituksen? Miksi teit tämän aloituksen? Oletko jotenkin ylpeä itsestäsi, kun oikeesti sun sietäis hävetä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme