Olen seksisuhteessa naimisissa olevan 2 lapsen isän kanssa, kysyttävää?
Ollaan tapailtu seksin merkeissä noin pari kertaa kuussa kahden vuoden ajan, eikä miehen vaimo tiedä asiasta.
Kommentit (192)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:02"]Olen itsekin 5 lapsen äidin kanssa seksisuhteessa. haluatko kysyä jotain?
[/quote]
Onko löysä ?
Minkä ikäiset lapset miehellä on?
Tiedätkö kauanko mies on ollut naimisissa?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:04"]
Minkä ikäiset lapset miehellä on?
[/quote]
4- ja 6-vuotiaat.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:05"]
Tiedätkö kauanko mies on ollut naimisissa?
[/quote]
Ymmärtääkseni noin 5 vuotta, mutta en tiedä varmaksi. Suurin piirtein sen verran.
Oma ikäsi? Oletko nuorempi vai vanhempi kuin miehen vaimo? Oletko koskaan tullut itse petetyksi?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:08"]
Oma ikäsi? Oletko nuorempi vai vanhempi kuin miehen vaimo? Oletko koskaan tullut itse petetyksi?
[/quote]
Olen 28, vaimo on pari vuotta vanhempi, kuten on mieskin. Aika samaa ikäluokkaa tosin ollaan, kyse ei ole mistään keski-ikäisen ja parikymppisen suhteesta. En ole, osin siksi, etten harrasta ns. perinteisiä suhteita.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:03"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:02"]Olen itsekin 5 lapsen äidin kanssa seksisuhteessa. haluatko kysyä jotain? [/quote] Onko löysä ?
[/quote]jos pillua tarkoitat niin ei ole.
Se mies, joka pettää, löytää kyllä jonkun, jonka kanssa pettää. Eli ihan turhaan syyllistätte toista naista. Useimmiten liitto ei ole kunnossa jos toinen pettää, toki on niitäkin, joiden toinen luonto se on.
Minullakin on seksisuhde varatun miehen kanssa ja olen itsekin varattu. Omalta osaltani oma suhteeni on seksitön ja sen seurauksena myös läheisyys puuttuu. Seksikaverillani on sama tilanne. Todrlla pitkässä liitossa seksi on loppunut kokonaan ja loppui vielä tosi loukkaavalla tavalla. Puoliso kertoi ystävättärelleen inhoavansa jotain seksissä tapahtuvaa miehen kuullen. Eikä ollut 20 vuoden aikana voinut tätä miehelle kertoa. Seksi oli jo sitä ennen hiipunut pikkujutuista ja tuo oli vika tikki.
Mä en voi tuota naista käsittää, ko mies tekee sängyssä aivan kaiken naisen nautinnon eteen ja meidän välisemme kemia on mieletön.
Nainen on siemmin tiennyt ainakin yhdestä miehen suhteesta, muttei ole siitä välittänyt. Ja olen varma, että nainen tietää puolisonsa hoitavan seksijuttunsa jollain tavoin, niin seksuaalisesta miehestä on kyse.
Ehkä useammankin olisi syytä miettiä, miten oma suhde voidaan pitää läheisenä, ettei läheisyyttä ja seksiä tarvitse hakea muualta. Omani mieheni on esim. sanonut mulle, kun pyysin sänkyyn halimaan, että kyllä sä pärjäät. Pakkeja on tullut ilta toisensa jälkeen ja olen itkenyt itseni uneen lukemattomia kertoja.
Miksi me emme eroa, ei kuulu tänne.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:29"]
Se mies, joka pettää, löytää kyllä jonkun, jonka kanssa pettää. Eli ihan turhaan syyllistätte toista naista. Useimmiten liitto ei ole kunnossa jos toinen pettää, toki on niitäkin, joiden toinen luonto se on. Minullakin on seksisuhde varatun miehen kanssa ja olen itsekin varattu. Omalta osaltani oma suhteeni on seksitön ja sen seurauksena myös läheisyys puuttuu. Seksikaverillani on sama tilanne. Todrlla pitkässä liitossa seksi on loppunut kokonaan ja loppui vielä tosi loukkaavalla tavalla. Puoliso kertoi ystävättärelleen inhoavansa jotain seksissä tapahtuvaa miehen kuullen. Eikä ollut 20 vuoden aikana voinut tätä miehelle kertoa. Seksi oli jo sitä ennen hiipunut pikkujutuista ja tuo oli vika tikki. Mä en voi tuota naista käsittää, ko mies tekee sängyssä aivan kaiken naisen nautinnon eteen ja meidän välisemme kemia on mieletön. Nainen on siemmin tiennyt ainakin yhdestä miehen suhteesta, muttei ole siitä välittänyt. Ja olen varma, että nainen tietää puolisonsa hoitavan seksijuttunsa jollain tavoin, niin seksuaalisesta miehestä on kyse. Ehkä useammankin olisi syytä miettiä, miten oma suhde voidaan pitää läheisenä, ettei läheisyyttä ja seksiä tarvitse hakea muualta. Omani mieheni on esim. sanonut mulle, kun pyysin sänkyyn halimaan, että kyllä sä pärjäät. Pakkeja on tullut ilta toisensa jälkeen ja olen itkenyt itseni uneen lukemattomia kertoja. Miksi me emme eroa, ei kuulu tänne.
[/quote]
Ennenkuin alat muita neuvomaan parisuhteen ylläpidossa, niin kannattaiskohan sun aloittaa itsestäsi??? Olet pettäjä omassa "parisuhteessasi" ja vietät rietasta elämää varatun miehen kanssa. MIKÄ SIINÄ EROAMISESSA ON NIIN VAIKEAA?!? Mies joka haluaa pettää, löytää kyllä seksiseuraa, se on selvä. Mutta miksi käydä maksullisissa kun kaltaistasi, samoin ajattelevaa seuraakin löytyy? Käsittääkseni sinä tiedät salarakkaasi parisuhteesta vain ja ainoastaan toisen version (miehen)? Kuten itsekin totesit: liitto ei ole kunnossa, jos toinen pettää. Miksi suostut tälläiseen elämään? Ai niin, eroamattomuutennehan ei kuulunut tänne.. Tietäkö sun miehesi touhuistasi? Olisiko samaa mieltä teidän liiton jatkumisesta? Seksiä ja hellyyttä on saatava keinolla millä hyvänsä, kotona ei sitä suuta saada auki keskustelulle ja ollaan liian epävarmoja muuttamaan nykyistä tilannetta (eroamaan ja virallisesti viettämään sitä sinkkuelämää, jota jo teetkin). Ei heru säälipeukkuja sulle.
Ap oot säälittävä. Etkö saa muualta xD
Kun sulla on mies jota rakastat, toivon koko sydämestäni että se pettää sua toisen naisen kanssa koko loppu elämänsä . Mitä sä sitten itket horo?
Mitäpäs tuossa kysyttävää. Parempi naida kuin palaa, sanotaan raamatussakin.
Moraaliton paskiainen Ap! Toivottavasti tiedät, millaista harmia aiheutat perheelle, kun jäät kiinni. Hajoitat perheen, eikö hävetä? Onko oma napas niin tärkeä, että katsot oman etusi tärkeämmäksi kuin toisen perheen edun?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:29"]
Se mies, joka pettää, löytää kyllä jonkun, jonka kanssa pettää. Eli ihan turhaan syyllistätte toista naista. Useimmiten liitto ei ole kunnossa jos toinen pettää, toki on niitäkin, joiden toinen luonto se on. Minullakin on seksisuhde varatun miehen kanssa ja olen itsekin varattu. Omalta osaltani oma suhteeni on seksitön ja sen seurauksena myös läheisyys puuttuu. Seksikaverillani on sama tilanne. Todrlla pitkässä liitossa seksi on loppunut kokonaan ja loppui vielä tosi loukkaavalla tavalla. Puoliso kertoi ystävättärelleen inhoavansa jotain seksissä tapahtuvaa miehen kuullen. Eikä ollut 20 vuoden aikana voinut tätä miehelle kertoa. Seksi oli jo sitä ennen hiipunut pikkujutuista ja tuo oli vika tikki. Mä en voi tuota naista käsittää, ko mies tekee sängyssä aivan kaiken naisen nautinnon eteen ja meidän välisemme kemia on mieletön. Nainen on siemmin tiennyt ainakin yhdestä miehen suhteesta, muttei ole siitä välittänyt. Ja olen varma, että nainen tietää puolisonsa hoitavan seksijuttunsa jollain tavoin, niin seksuaalisesta miehestä on kyse. Ehkä useammankin olisi syytä miettiä, miten oma suhde voidaan pitää läheisenä, ettei läheisyyttä ja seksiä tarvitse hakea muualta. Omani mieheni on esim. sanonut mulle, kun pyysin sänkyyn halimaan, että kyllä sä pärjäät. Pakkeja on tullut ilta toisensa jälkeen ja olen itkenyt itseni uneen lukemattomia kertoja. Miksi me emme eroa, ei kuulu tänne.
[/quote]
Ennenkuin alat muita neuvomaan parisuhteen ylläpidossa, niin kannattaiskohan sun aloittaa itsestäsi??? Olet pettäjä omassa "parisuhteessasi" ja vietät rietasta elämää varatun miehen kanssa. MIKÄ SIINÄ EROAMISESSA ON NIIN VAIKEAA?!? Mies joka haluaa pettää, löytää kyllä seksiseuraa, se on selvä. Mutta miksi käydä maksullisissa kun kaltaistasi, samoin ajattelevaa seuraakin löytyy? Käsittääkseni sinä tiedät salarakkaasi parisuhteesta vain ja ainoastaan toisen version (miehen)? Kuten itsekin totesit: liitto ei ole kunnossa, jos toinen pettää. Miksi suostut tälläiseen elämään? Ai niin, eroamattomuutennehan ei kuulunut tänne.. Tietäkö sun miehesi touhuistasi? Olisiko samaa mieltä teidän liiton jatkumisesta? Seksiä ja hellyyttä on saatava keinolla millä hyvänsä, kotona ei sitä suuta saada auki keskustelulle ja ollaan liian epävarmoja muuttamaan nykyistä tilannetta (eroamaan ja virallisesti viettämään sitä sinkkuelämää, jota jo teetkin). Ei heru säälipeukkuja sulle.
[/quote]
Tiedätkö, mun ei tarvitse netissä avata tätä asiaa yhtään enempää. Oma liittoni on ihan minun ja mieheni välinen asia. Tiedän, että paskaa tulee niskaan joka tapauksessa. Sen verran kuitenkin voin sanoa, että me olemme puhuneet ja puhuneet. Mikään ei muuttunut.
Ja ei, en tiedä seksikumppani puolison näkökulmaa. Unohdat kuitenkin sen, että toisin kuin kuvittelet, olen tuntenut seksikumppani useita vuosia ennen kuin suhde alkoi. Tuona aikana hänellä ei ole ollut mitään tarvetta valehdella parisuhteestaan minulle. Teimme siis aiemmin monta vuotta töitä kaksin. Noiden vuosien aikana olen kuullut monenlaista millä ei ole ollut mitään tarkoitusta saada minua lankeamaan. Ihan samoin kuin hän on kuullut minuun puolisostani monenlaista.
miksi et harrasta normaaleja suhteita? siksi koska pelkäät kokevasi saman että sinua petettäisiin :D ? pistää jotenki vihaksi.. entä sitten jos vaimo ei anna seksiä miehen varmaan pitäisi siitä puhua vaimonsa kanssa eikä sinun
mitä järkeä sitten olla suhteessa jossa ei mikään muutu vaikka olette puhuneet? kannattaisi varmaan erota niin ei tule kellekkään mielipahaa
Olen itsekin 5 lapsen äidin kanssa seksisuhteessa. haluatko kysyä jotain?