Olen seksisuhteessa naimisissa olevan 2 lapsen isän kanssa, kysyttävää?
Ollaan tapailtu seksin merkeissä noin pari kertaa kuussa kahden vuoden ajan, eikä miehen vaimo tiedä asiasta.
Kommentit (192)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:30"]Mistä luulet huonon itsearvostuksesi johtuvan, kun suostut kakkoseksi? [/quote] Itse asiassa minulla on oikein hyvä itsearvostus. Minä en tarvitse onnetonta ja uskotonta liittoa,asuntolainaa.. Yms,jos se on voittajan asema.
[/quote]
SINÄ olet keskellä onnetonta ja uskotonta liittoa. SINÄ olet se, jota käytetään hyväksi, haluat sitä uskoa tai et. SINULLA ei ole hyvä itsearvostus, kun olet mahdollistanut itsesi kolmanneksi pyöräksi. Jos koet olevasi sinut itsesi ja henkilökohtaisen elämäsi kanssa, olet varmastikin jo tuonut salasuhteen julki rakkaimpiesi kanssa? Mitäpä sitä salaamaan, kun sinusta ihan normaalia on.. Huonoa isäsuhdettako te paikkaatte näillä ukkomiehiin sekaantumisilla?
[/quote]
Kyllä. Olen kertonut tästä läheisimmilleni,en sitä salaakaan. Keittiöpsykologia on aina tervetullutta av-palstalle. Olisin varmasti keskellä liittoa,jos tuntisin molemmat henkilöt. Tässä seksisuhteessa on kyllä tasan kaksi henkilöä. Jos hänellä on muita partnereita,heidän juttunsa eivät kuulu minulle,eikä minun seksielämäni hänelle. Olemme itse asiassa näistäkin keskustelleet vapaasti.
Minäpä en koskaan kysy mieheltä, jonka kanssa olen seksisuhteessa mitään yksityiskohtia hänen yksityiselämästään. Varmasti suurin osa heistä on ollut naimisissa ja perheellisiä, jos on vaistoihin luottamista. En vaan ole kiinnostunut tietämään mahdollisesta avioliitosta ja teen tämän selväksi sillä kyse on vain seksistä ja kevyestä hauskanpidosta. En halua seurustella. Miehellekin varmasti helpotus, jos on naimisissa eikä tarvitse tilittää asiasta minulle.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:52"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:37"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:30"]Mistä luulet huonon itsearvostuksesi johtuvan, kun suostut kakkoseksi? [/quote] Itse asiassa minulla on oikein hyvä itsearvostus. Minä en tarvitse onnetonta ja uskotonta liittoa,asuntolainaa.. Yms,jos se on voittajan asema. [/quote] SINÄ olet keskellä onnetonta ja uskotonta liittoa. SINÄ olet se, jota käytetään hyväksi, haluat sitä uskoa tai et. SINULLA ei ole hyvä itsearvostus, kun olet mahdollistanut itsesi kolmanneksi pyöräksi. Jos koet olevasi sinut itsesi ja henkilökohtaisen elämäsi kanssa, olet varmastikin jo tuonut salasuhteen julki rakkaimpiesi kanssa? Mitäpä sitä salaamaan, kun sinusta ihan normaalia on.. Huonoa isäsuhdettako te paikkaatte näillä ukkomiehiin sekaantumisilla? [/quote] Kyllä. Olen kertonut tästä läheisimmilleni,en sitä salaakaan. Keittiöpsykologia on aina tervetullutta av-palstalle. Olisin varmasti keskellä liittoa,jos tuntisin molemmat henkilöt. Tässä seksisuhteessa on kyllä tasan kaksi henkilöä. Jos hänellä on muita partnereita,heidän juttunsa eivät kuulu minulle,eikä minun seksielämäni hänelle. Olemme itse asiassa näistäkin keskustelleet vapaasti.
[/quote]
Ahaa, voimmekin syyttää tästä hairahtumisesta huonoa ja vapaamielistä kasvatusta? Kuinka kukaan nainen voi vajota moraalisesti näin alas? Kerro ihmeessä.
Haloo Ap! Edelleenkään et vastaa ainoaan kiinnostavaan kysymykseen: Miksi mammojen on hyvä tietää mitä teet varatun miehen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:33"]
Eipä taida katkera puoliso paljon välittää ja toinen nainen vain pahentaa tilannetta ja saa pettäjämiehen myös vastaansa, kun paskanlevitykseen lähtee. On muistettava että parilla on lapsia, ja jossain on lapsista välittäviä sukulaisia. Miehen on aika hankala jatkaa elämäänsä, kun paljastuu.
Mutta juu, eihän se sinua koske, mutta tukin jakorasiana arvostustakaa keräät esim. työnantajasi silmissä.
Mutta annas kun arvaan, olet itsesi esimies, eikä sinulla ole muita työkavereita kuin tämä panokaverisi. ; D
[/quote]
Voi jeesus teidän kanssanne. Minulla ei ole mitään kiinnostusta lähteä vaimoa mollaamaan, vaikka siihen melko helposti kykenisinkin. Vaimo on minulle ihmisenä neutraali, hänen olemassaolonsa ja elämänsä ei omaani vaikuta. Muutenkin minusta olisi lähinnä surullista, jos asian mahdollisesti hänelle paljastuessa hän lähtisi juoruilemaan minusta. Ehkä järkevämpää olisi kuitenkin pohtia sitä miestä ja nähdä asia niin, että pettäjä pettää joka tapauksessa, ja kolmas osapuoli on siihen itse pettämiseen vain väline. Jos mies ei pettäisi minun kanssani, hän pettäisi varmasti jonkun muun kanssa. Tämä on minulle ihan selvä fakta, eikä se minua häiritse tai ahdista. Onko sellainen mies katkeroitumisen arvoinen?
Eikä sinun tarvitsee huolehtia minun työtilanteestani. Vaihdoin työpaikkaa muutama kuukausi ensitapaamisemme jälkeen, joten emme enää työskentele samassa yhteisössä. Epäilen, ettei nykyistä esimiestäni voisi vähempää kiinnostaa ketä minä panen tai en pane. Ap
[/quote]
Voi kuule, vastaan sivusta sinulle, että olet aivan väärässä.
Olen läheltä seurannut vastaavaa tapahtumaa (sisareni) ja voin kertoa että paska lensi. Kaikki tuhannen kilometrin säteellä saastui. Raivostuneelle petetylle ei minkään keinon käyttäminen ollut vierasta. Asiaan sotkettiin kaikki, ihan kaikki.
Asiasta ei varmasti kukaan toivu koskaan kunnolla, eniten säälittää lapset, mutta myös kolmen ihmisen lähisuku, työkaverit, ja jopa se työnantaja, joka nykyisin on mieheni, ei silloin ollut, tutustumme tuota paskaa sivummalle lapioidessamme.
Yritin puhua sisarelleni järkeä, mutta eipä se auttanut, nykyään kyllä sanoo, että olisi pitänyt osa jättää tekemättä, mutta suru ja tuska veivät mennessään, eikä järkeä päähän juuri silloin mahtunut.
Joten, vaikka kuinka todistelet, et koskaan voi olla täysin varma, etteikö elämä jotenkin sinua valinnoistaai vastuuseen vaadi.
Mutta uskon, että tiedät tämän itsekin, ja se vielä, että kyllä meille yritysomistajille työntekijän moraalivalinnatkin jostain kertovat. Enpä firmassamme etenemistä tukisi, jos jokumoisesta kiinni jäisi, niin se vain on. Sellainen ihminen ei ole luottamuksen arvoinen.
No mutta hei AP! Mulla ikää 28 ja myös oli vastikään muutaman kkden seksisuhde naimisissa olevaan mieheen, jolla kaksi lasta. Nämä lapset oli kyllä jo isommat, 12 ja 17 -vuotiaat. Ne peruslöpinät oli, että vaimo ei anna ja liitto on ihan paska ja yhdessä ollaan vaan lasten takia ja hän on jo vuosia ollut onneton. Annoin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Mies alkoi ahdistua, kun ei voi olla minulle oikea mies ja ansaitsen parempaa ja blaablaablaa. Liekö alkoi pelätä, että juttumme paljastuu. Minä en vaatinut häntä eroamaan, enkä elätellyt haaveita parisuhteesta. Sanoin, että selvä homma, minä jatkan elämääni ja etsin seksini jostain muualta. Myönnän, että noinkin lyhyen suhteen loppuminen satutti minua kovasti, kun miehen kanssa oltiin hyvin samalla aaltopituudella ja paljon tekstailtiin ja vietettiin aikaa yhdessä, mutta onhan noita miehiä maailmassa! Ja en ollut kyseisen herran ensimmäinen, enkä varmasti viimeinen sivusuhde. Niinkuin joku kirjoitti. Jokainen on vastuussa omasta onnellisuudestaan.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:04"]
Eipä taida katkera puoliso paljon välittää ja toinen nainen vain pahentaa tilannetta ja saa pettäjämiehen myös vastaansa, kun paskanlevitykseen lähtee. On muistettava että parilla on lapsia, ja jossain on lapsista välittäviä sukulaisia. Miehen on aika hankala jatkaa elämäänsä, kun paljastuu.
Mutta juu, eihän se sinua koske, mutta tukin jakorasiana arvostustakaa keräät esim. työnantajasi silmissä.
Mutta annas kun arvaan, olet itsesi esimies, eikä sinulla ole muita työkavereita kuin tämä panokaverisi. ; D
[/quote]
Voi jeesus teidän kanssanne. Minulla ei ole mitään kiinnostusta lähteä vaimoa mollaamaan, vaikka siihen melko helposti kykenisinkin. Vaimo on minulle ihmisenä neutraali, hänen olemassaolonsa ja elämänsä ei omaani vaikuta. Muutenkin minusta olisi lähinnä surullista, jos asian mahdollisesti hänelle paljastuessa hän lähtisi juoruilemaan minusta. Ehkä järkevämpää olisi kuitenkin pohtia sitä miestä ja nähdä asia niin, että pettäjä pettää joka tapauksessa, ja kolmas osapuoli on siihen itse pettämiseen vain väline. Jos mies ei pettäisi minun kanssani, hän pettäisi varmasti jonkun muun kanssa. Tämä on minulle ihan selvä fakta, eikä se minua häiritse tai ahdista. Onko sellainen mies katkeroitumisen arvoinen?
Eikä sinun tarvitsee huolehtia minun työtilanteestani. Vaihdoin työpaikkaa muutama kuukausi ensitapaamisemme jälkeen, joten emme enää työskentele samassa yhteisössä. Epäilen, ettei nykyistä esimiestäni voisi vähempää kiinnostaa ketä minä panen tai en pane. Ap
[/quote]
Olen läheltä seurannut vastaavaa tapahtumaa (sisareni) ja voin kertoa että paska lensi. Kaikki tuhannen kilometrin säteellä saastui. Raivostuneelle petetylle ei minkään keinon käyttäminen ollut vierasta. Asiaan sotkettiin kaikki, ihan kaikki.
Asiasta ei varmasti kukaan toivu koskaan kunnolla, eniten säälittää lapset, mutta myös kolmen ihmisen lähisuku, työkaverit, ja jopa se työnantaja, joka nykyisin on mieheni, ei silloin ollut, tutustumme tuota paskaa sivummalle lapioidessamme.
Yritin puhua sisarelleni järkeä, mutta eipä se auttanut, nykyään kyllä sanoo, että olisi pitänyt osa jättää tekemättä, mutta suru ja tuska veivät mennessään, eikä järkeä päähän juuri silloin mahtunut.
Joten, vaikka kuinka todistelet, et koskaan voi olla täysin varma, etteikö elämä jotenkin sinua valinnoistaai vastuuseen vaadi.
Mutta uskon, että tiedät tämän itsekin, ja se vielä, että kyllä meille yritysomistajille työntekijän moraalivalinnatkin jostain kertovat. Enpä firmassamme etenemistä tukisi, jos jokumoisesta kiinni jäisi, niin se vain on. Sellainen ihminen ei ole luottamuksen arvoinen.
[/quote]
Sisaresi ei vaikuta kovin tasapainoiselta ihmiseltä. En epäile, etteikö jossain pienyrityksessä asia voisi ollakin juuri noin, mutta minä en pienyrityksessä työskentele, kuten ei mieskään. Olemme molemmat ammateissa, joissa työllistyminen on käytännössä 100% varmaa, ja työmahdollisuuksia löytyy ympäri maata. En voi muutenkaan sulkea pois mahdollisuutta, että kyllästyn jossain vaiheessa nykyiseen asuinkaupunkiini ja muutan muualle, siinähän jäisi epävakaa rouvashenkilö sitä paskaansa lapioimaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:04"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sisaresi ei vaikuta kovin tasapainoiselta ihmiseltä. En epäile, etteikö jossain pienyrityksessä asia voisi ollakin juuri noin, mutta minä en pienyrityksessä työskentele, kuten ei mieskään. Olemme molemmat ammateissa, joissa työllistyminen on käytännössä 100% varmaa, ja työmahdollisuuksia löytyy ympäri maata. En voi muutenkaan sulkea pois mahdollisuutta, että kyllästyn jossain vaiheessa nykyiseen asuinkaupunkiini ja muutan muualle, siinähän jäisi epävakaa rouvashenkilö sitä paskaansa lapioimaan. Ap
[/quote]
Sinäkö olet tasapainoinen ihminen?
Kuka puhui pikkuyrityksestä? Etkö voi argumentoida tosiasioilla, moraalivalinnat ovat tärkeällä sijalla ihmistä arvioidessamme. Ei voi olla huomaamatta, että keskustellaan wt-porukasta, johon mm. moraaliltaan löysät luetaan.
Mutta minun ei tarvitse mitään todistella, kunhan tosiasian kerroin. Nyt lähdemme mieheni kanssa ajamaan kohti Helsinkiä ja kolmen viikon lomaa. Ensin Lontooseen ystävien luokse, sitten Etelä-Ranskaan mökille, eikä mitään tarvitse tehdä salassa ja piilotellen.
hyvää kesänjakoa!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:02"]
Olen itsekin 5 lapsen äidin kanssa seksisuhteessa. haluatko kysyä jotain?
[/quote]
onko miehen nimikirjaimet T.H.?
Ap ei liiku samoissa piireissä kuin miehen vaimo, sillä mies valitsee toisen naisen aina alemmasta sosiaaliluokasta. Aina ollut näin ja tulee olemaan.
Mullakin ollut pari kolme salarakasta. nuoria.