Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo tuli aamulla kotiin

Vierailija
18.07.2015 |

Vaimoni tuli vajaa tunti sitten kotiin. Lähti illalla baariin kaverinsa kanssa ja kertoi, että tulee kotiin viimeistään aamuyöllä. Soitin hänelle neljän maissa,puhelin oli kiinni. Nyt vaimo huutaa minulle, koska kusin aamulla hänen kenkäkaappiinsa. Kuulemma kalliita kenkiä, ja olen sika! Yritän pysyä tyynenä, jauhelihakeitto hautuu hellalla, lapsi leikkii takapihalla. Mitään selitystä ei ole kuulunut, kun kysyin, missä oli. Sanoi vaan että ei kuulu minulle, älä kysele. Mietin, että mitä kivaa vielä keksisin. Ehdotuksia? Väkivaltaa en hyväksy missään muodossa.

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei sitten pohjaproppu pidä niin kauan, että ehtisit vessaan. Voi vaari parkaa, pitäisiköhän sulle hankkia vaipat?

Olet sinä kyllä aika lapsellinen mies. Mitäs jos vaimosi kävisi kusaisemassa sinun autosi kuskinpukille?

Vierailija
142/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ap lähti sinne mummolaan tai johonkin niin kuin jossai kohta sanoi? jos palaat tänne kerro miten päivä meni. ei oo helppoa tollanen mutta teit väärin kun omaisuutta tuhosit. lopeta sellainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää ap on joku pienimunainen luuseri mies, joka ei osaa edes naista panna. Itkee sitten täällä kun oma muija saa parempaa muualla. Hanki elämä.

Vierailija
144/155 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairaita on nää kommentoijat. Kaikki sitä mieltä että mies on ollut se pahis, mutta vastaavissa keskusteluissa joissa mies ei ole tullut yöksi kotiin niin käsketään tehdä ties mitä

Vierailija
145/155 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa edes vaivautua tällaisen viitteellisen tarinan takia kommentoimaan..
Jotain _tasoa_ näihin provoihin kiitos.

Vierailija
146/155 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pestään kusiset kengät

Vierailija
147/155 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sosiopaatit paikalla, yäk!

Vierailija
148/155 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun muijas pian harkitsee eroa

Vierailija
149/155 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko viä naimisissa?

Vierailija
150/155 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ap teki rikoksen. Aikuinen saa viettää yönsä missä tahansa, mutta toisen omaisuuden pilaaminen on rikos. Ap vankilaan.

Vierailija
151/155 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi pettää niin toinenkin saa pettää.

Vierailija
152/155 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:47"]Ihme kusiluikku. Ja ei. Kenkiä ei kusta jos pakko on niin kuse mieluumin sen vaimon päälle ja jätä kengät rauhaan.

Ai, näin naisena sanoisin, että mieluummin kuset kenkien päälle kuin minun päälle. Ehkä sinulla on joku fetissi pissaleikkeihin, mutta minulla ei.

Näissä tapauksissa kustaan sekä vaatteet että eukko.

Vierailija
153/155 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuollainen lunttu

Vierailija
154/155 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun jollain tasolla ap:een. Kyllä varmaan itsekin kusisin miehen kenkiin jos ei kuuluisi ajoissa kotiin eikä koskaan vastaisi huoleeni. Sillälailla sopivasti kusisin ja antaisin kuivua, että vain haisisi kuselta eikä mies ehkä sitä heti huomaisi. Ja puhkoisin reikiä kondomeihin (ei hätää ei lapsia meillä, enhän haluaisi omille lapsilleni perintöriitoja). Ja tietenkin seksi minun ja miehen välillä loppuisi. Sitten vain odottaisin suloista kostoa.

t. psyko-liisa (joo oikeasti jättäisin tuohon kusemiseen)

Vierailija
155/155 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis provohan tää on. Mutta naisena vaikka mies ei ole tullut baari illan jälkeen kun vasta seuraavana aamuna kotiin niin en kussut sen kenkiä että näin :") uskoin ihan sen selitykset mukisematta. No sen oma häpee jos tuli muuta sössittyä, mutta on se niin surkee tapaus ettei sitä vakkariks kukaan nainen huoli haha ^^ tai jos huolis niin sais pitää. Ai kauheeta oonpa mä kamala nainen. Ketään ei voi omistaa, joten täysin turhaa edes kysellä ketä kuksit. Se merkitsee aikooko pysyä suhteessa vai ei. Niin miehillä kuin naisilla.