Vaimo tuli aamulla kotiin
Vaimoni tuli vajaa tunti sitten kotiin. Lähti illalla baariin kaverinsa kanssa ja kertoi, että tulee kotiin viimeistään aamuyöllä. Soitin hänelle neljän maissa,puhelin oli kiinni. Nyt vaimo huutaa minulle, koska kusin aamulla hänen kenkäkaappiinsa. Kuulemma kalliita kenkiä, ja olen sika! Yritän pysyä tyynenä, jauhelihakeitto hautuu hellalla, lapsi leikkii takapihalla. Mitään selitystä ei ole kuulunut, kun kysyin, missä oli. Sanoi vaan että ei kuulu minulle, älä kysele. Mietin, että mitä kivaa vielä keksisin. Ehdotuksia? Väkivaltaa en hyväksy missään muodossa.
Kommentit (155)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:58"] . Ja kenkiin kuseminen on lapsellista, mutta pettäminen painii ihan eri sarjassa [/quote] Pettäminen on todellisuutta vasta miehen päässä. [/quote] Totta mutta miksi vaimo ei voi kertoa missä oli aikuismaisesti? Jos se asia on ok , niin sitten paneudutaan seuraavaksi kusemisepisodiin. Siinähän on muutakin kuin pilalle menneet kengät.
[/quote]
Ehkä vaimon on vaikea olla aikuismainen, kun toinen on kussut kenkien päälle. Voisin kuvitella.
Vaan tapoihin kuuluisi päivittää tarinan etenemistä. Alku oli harvinaisenkin sähäkkä. Iltapäivä on jo pitkällä...
[/quote]
Ok, mutta ei aikuismaisuus tarkoita sitä että olen aikuismainen jos sinä olet ensin. Olisi voinut laittaa viestin tms. Hänellähän oli puhelin aamuyöstä kiinni.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:55"]
Kuka jaksaa edes vaivautua tällaisen viitteellisen tarinan takia kommentoimaan.. Jotain _tasoa_ näihin provoihin kiitos.
[/quote]
Mikä tässä aloituksessa on se uskomaton osuus?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:45"]tai jospa pakkaisit lapsen autoon ja lähdette jonnekkin yöksi? et ilmottele sen kummemmin mitään. anna vaimon miettiä rauhassa.
[/quote] älä vie lasta, lähde itse, muuten tänne syntyy toinen avaus että sikamieheni kaappasi lapseni mitä teen ja sinua haukutaan ja jäljitetään täällä kissan ja koiran voimin
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:42"]
Ja pakkohan tuossa liitossa on jo olla jotain pahasti vialla, jos yksi yö saa toisen noin sekaisin. On täällä av:llakin ollut tuhat aloitusta siitä, kun joku odottaa huolissaan kännäämässä ollutta miestään kotiin.
[/quote]
Ero onkin siinä että miehet ovat usein kännäämässä kaverilla aamu aurinkoon saakka. Naiset harvemmin kännäävät koko yötä, silloin ollaan yleensä luvattomilla teillä, mutta miehellä sammuminen tai koko yön kännääminen ei harvinaista, tai voi olla pelaamassa kaverilla yms.
Vanha sanonta : Ensin asia tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan.
Tässä tapauksessa ap hutki = kusi asiaa tutkimatta.
Pettää voi vaikka työpaikan pöydällä. Siitähän tässä ei ole kysymys, vaan siitä että vaimo on välinpitämätön, ei ilmoita miehelleen mitään ja loppujen kukkuraksi kengät ovat liittoa tärkeämmät.
Oletko mielenterveysongelmainen, kun menit noin tekemään? Asioista kuuluu keskustella. Ehkä saat vielä selityksen, kun et heittäydy lapseksi itse.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:58"] . Ja kenkiin kuseminen on lapsellista, mutta pettäminen painii ihan eri sarjassa [/quote] Pettäminen on todellisuutta vasta miehen päässä. [/quote] Totta mutta miksi vaimo ei voi kertoa missä oli aikuismaisesti? Jos se asia on ok , niin sitten paneudutaan seuraavaksi kusemisepisodiin. Siinähän on muutakin kuin pilalle menneet kengät.
[/quote]
Ehkä vaimon on vaikea olla aikuismainen, kun toinen on kussut kenkien päälle. Voisin kuvitella.
Vaan tapoihin kuuluisi päivittää tarinan etenemistä. Alku oli harvinaisenkin sähäkkä. Iltapäivä on jo pitkällä...
[/quote]
Aikuismainen vaimo laittoi puhelimen kiinni 04:00, eikä ole kahteen päivään selvittänyt liikkeitään. Niinpä niin. Tuskin ensimmäisenä kun astui ovesta sisään tiesti että kengät tuoksahtavat eritteille. Miksi ei siis selvittänyt liikkeitään heti kotiin tullessaan?
Vaimo on voinut pettää ap:ta tai sitten ei. Silti tuo kenkäkaappiin kuseminen ei auta asian selvittämisessä.
Oliko edes hyvää jauhelihakeittoa?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:54"] [quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:58"] . Ja kenkiin kuseminen on lapsellista, mutta pettäminen painii ihan eri sarjassa [/quote] Pettäminen on todellisuutta vasta miehen päässä. [/quote] Totta mutta miksi vaimo ei voi kertoa missä oli aikuismaisesti? Jos se asia on ok , niin sitten paneudutaan seuraavaksi kusemisepisodiin. Siinähän on muutakin kuin pilalle menneet kengät. [/quote] Ehkä vaimon on vaikea olla aikuismainen, kun toinen on kussut kenkien päälle. Voisin kuvitella. Vaan tapoihin kuuluisi päivittää tarinan etenemistä. Alku oli harvinaisenkin sähäkkä. Iltapäivä on jo pitkällä... [/quote] Ok, mutta ei aikuismaisuus tarkoita sitä että olen aikuismainen jos sinä olet ensin. Olisi voinut laittaa viestin tms. Hänellähän oli puhelin aamuyöstä kiinni.
[/quote]
Tai ehkä akku oli sammunut? Nämä nykyälypuhelimet kuluttaa akkua kuulemma aika nopsaan. Ja ehkä naisen kaveri oli joutunut onnettomuuteen ja häntä piti olla tukemassa koko yö ja aamupäiväkin. Aloitusviestin mukaan mies on jo aamulla kussut kenkäkaappiin, kun vaimo tuli vasta noin 11 aikoihin ja oli sitten alkanut huutaa kenkiensä tähden, eikä ollut sen jälkeen suostunut kertomaan, missä on ollut. Emme voi tietää, mikä suhteen tilanne on ollut ennen tätä episodia, joten aikuismaisuuden vaatiminen saattaa olla ylimitoitettua molempien kohdalla.
Itse asiassa taustalla on ehkä pakkokin olla jotain suhdehämminkiä, koska mies ei kuule mitään vaimostaan koko yönä ja hänen reaktionsa on pissata vaimon kenkien päälle, eikä esim. soittaa vaimon kaverille, että onks vaimoo näkyny.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:54"] [quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:58"] . Ja kenkiin kuseminen on lapsellista, mutta pettäminen painii ihan eri sarjassa [/quote] Pettäminen on todellisuutta vasta miehen päässä. [/quote] Totta mutta miksi vaimo ei voi kertoa missä oli aikuismaisesti? Jos se asia on ok , niin sitten paneudutaan seuraavaksi kusemisepisodiin. Siinähän on muutakin kuin pilalle menneet kengät. [/quote] Ehkä vaimon on vaikea olla aikuismainen, kun toinen on kussut kenkien päälle. Voisin kuvitella. Vaan tapoihin kuuluisi päivittää tarinan etenemistä. Alku oli harvinaisenkin sähäkkä. Iltapäivä on jo pitkällä... [/quote] Ok, mutta ei aikuismaisuus tarkoita sitä että olen aikuismainen jos sinä olet ensin. Olisi voinut laittaa viestin tms. Hänellähän oli puhelin aamuyöstä kiinni.
[/quote]
Tai ehkä akku oli sammunut? Nämä nykyälypuhelimet kuluttaa akkua kuulemma aika nopsaan. Ja ehkä naisen kaveri oli joutunut onnettomuuteen ja häntä piti olla tukemassa koko yö ja aamupäiväkin. Aloitusviestin mukaan mies on jo aamulla kussut kenkäkaappiin, kun vaimo tuli vasta noin 11 aikoihin ja oli sitten alkanut huutaa kenkiensä tähden, eikä ollut sen jälkeen suostunut kertomaan, missä on ollut. Emme voi tietää, mikä suhteen tilanne on ollut ennen tätä episodia, joten aikuismaisuuden vaatiminen saattaa olla ylimitoitettua molempien kohdalla.
Itse asiassa taustalla on ehkä pakkokin olla jotain suhdehämminkiä, koska mies ei kuule mitään vaimostaan koko yönä ja hänen reaktionsa on pissata vaimon kenkien päälle, eikä esim. soittaa vaimon kaverille, että onks vaimoo näkyny.
[/quote]
Hänhän jossain vaiheessa soittikin mutta tämä oli sanonut ettei puutu asiaan
Joopa joo. Tuo kenkiin kuseminen kertoo aloittajasta olennaisen. Ei ihme jos vaimosi kävisi vieraissa.
Mun alko tekeen mieli jauhelihakeittoa.
Siis oikeesti tosi sairasta reagoida heti kusemalla toisen tavaroihin, jos ei tule ajoissa kotiin. Jos vaikka vaimo olisi saanut sairaskohtauksen ja joutunut sairaalaan, niin olisipa sillä kiva tulla kotiin kun kengät kustu pilalle. Tai vaikka vaimo olisi kännissä horjahtanut järveen ja hukkunut. Toku uskon että tässä tarinassa nainen on pettänyt ja on kusipää mutta eikö olisi voinut vähän malttaa mielensä? En itse ole pettänyt mutta jos mun mies kusisi mun tavaroihin kun olen poissa, se olis eron paikka heti.
Jaksoin lukea sivulle 3 joten en tiedä mitä sen jälkeen on paljastunut, mutta jotenkin veikkaisin vaimon ja kaverinsa suhtautumisesta ja miehen teksteistä että kyseessä on yltiömustasukkainen, vaimon elämää vakavasti rajoittava ja lapsellinen mies. Vaimolle on sitten riittänyt koko paska ja päätynyt toiminaan juuri kuten mies pelkää.
Kusinen temppu, kusinen vastine. Ymmärrän täysin turhautumisen. Sivistys karisee kun käydään perimmäisten asioiden häntäluuhun kiinni. En mottaisi mutta miettisin mahdollisemman rutaalin vastalauseen kuten ap.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:54"]
[/quote]