Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo tuli aamulla kotiin

Vierailija
18.07.2015 |

Vaimoni tuli vajaa tunti sitten kotiin. Lähti illalla baariin kaverinsa kanssa ja kertoi, että tulee kotiin viimeistään aamuyöllä. Soitin hänelle neljän maissa,puhelin oli kiinni. Nyt vaimo huutaa minulle, koska kusin aamulla hänen kenkäkaappiinsa. Kuulemma kalliita kenkiä, ja olen sika! Yritän pysyä tyynenä, jauhelihakeitto hautuu hellalla, lapsi leikkii takapihalla. Mitään selitystä ei ole kuulunut, kun kysyin, missä oli. Sanoi vaan että ei kuulu minulle, älä kysele. Mietin, että mitä kivaa vielä keksisin. Ehdotuksia? Väkivaltaa en hyväksy missään muodossa.

Kommentit (155)

Vierailija
101/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla hutsi gutsi all night long & vähän bang, bang bang ! Toivottavasti käyttivät kumia , mutta tuskinpa "työperäisten muuttajien uskonto ei sellaista salli ja kaikki ne ovat myös allergisia kumille , joten paljaalla siis aina ! Se oli sitten interracial  :D  

Vierailija
102/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:54"]

Kumma fetissi ap:lla.

[/quote]

Pitää sitä saaha vähän piluilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:50"]

Tämä mieskö se sika nyt on? Uskomaton foorumi

[/quote]

Mä pidän koirana. Yleensä kun koirat tuppaavat kusemaan esim. kenkien päälle.

Vierailija
104/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kengät näyttää olevan tärkeämpiä kuin parisuhde niin polta joka parista toinen kunnes kertoo missä luuhasi. Sitten heität vaatteet pihalle ja akan perässä. Voi kuulostaa uskomattomalta mutta niitä on uskollisiakin naisia. Hommaa sellainen tilalle.

Vierailija
105/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:42"]Vaimoni tuli vajaa tunti sitten kotiin. Lähti illalla baariin kaverinsa kanssa ja kertoi, että tulee kotiin viimeistään aamuyöllä. Soitin hänelle neljän maissa,puhelin oli kiinni. Nyt vaimo huutaa minulle, koska kusin aamulla hänen kenkäkaappiinsa. Kuulemma kalliita kenkiä, ja olen sika! Yritän pysyä tyynenä, jauhelihakeitto hautuu hellalla, lapsi leikkii takapihalla. Mitään selitystä ei ole kuulunut, kun kysyin, missä oli. Sanoi vaan että ei kuulu minulle, älä kysele. Mietin, että mitä kivaa vielä keksisin. Ehdotuksia? Väkivaltaa en hyväksy missään muodossa.
[/quote]

Oli pakko laittaa alapeukku ku se oli sadas.

Vierailija
106/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi huorahan tämä nainen on.

Vierailija
107/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaa siit pillu verille tietää käyneensä vieraissaa

Vierailija
108/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... eikö suhde perustu luottamukseen? Miks vaimon pitäis joka välissä vastailla miehen "missä oot"-tiedusteluihin, jos on sopinu, et menee kaverin kans ulos ja tulee takas aamuyöllä? On munkii mies bilettäny. Ite en tykkää ja harvemmin käyn. Mut en valvo soittelemassa miehelle missä oot ja mitä teet. Tiedän että se rakastaa just mua ja vaan mua. Ja silti sil on ystäviä ja se viihtyy niitten kaa silloin tällöin pilkkuun asti. Miksi olisin mustasukkanen? Ei tarvi kusta sen kalastusvehkeisiin tai vinyyleihin. Tai yleensäkään tehdä mitään niin typerää kuin ap. Mä en kyl tajuu miten ootte vielä yhessä.

Vierailija
109/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te miehet teette tuota jatkuvasti ja emme kuse kaappeihin ja keksi kostoja. Tyynesti hoidettava muksut ja kotihommat silti vaikka toinen tulee räjähtäneenä puoleltapäivin kotiin jostain. Se on sitten suoraan vaan joku kerta tavarat pakattuna ja eropaperit pöydällä jos sikailu ei ota loppuakseen. Me naiset pärjäämme yksin lastenkin kanssa mainiosti toisin kuin te miehet.

Vierailija
110/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, paras kosto kenkien kautta, varmasti kirvelee vaimoa pitkään. Osta joku Hyvää päivää mehu jääkaappiin ja kuse siihenkin. Sitten alkaa olla sopiva määrä. Ehkä vapaailta sullekin olisi paikallaan.

Vierailija
111/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:58"]

. Ja kenkiin kuseminen on lapsellista, mutta pettäminen painii ihan eri sarjassa

[/quote]

Pettäminen on todellisuutta vasta miehen päässä.

Vierailija
112/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa sekä aloittajalta että suurimmalta osalta vastaajilta todella sivistymättömältä touhulta.
Miten muka kenkien pilaaminen virtsalla auttaa ko.asiaa ja teidän ongelmia liitossanne.
Tuskin on hetken ajatus olla tulematta yöksi kotiin?
Väärin hoidettu homma vaimoltakin jos tällä tavoin näyttää,että suhde vetelee viimeisiään.
Yritä nyt vaan saada joku selitys,että onko lorun loppu viime öinen käytös vai mitä yrittää viestiä?

Vierailija
113/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:29"]Ööö... eikö suhde perustu luottamukseen? Miks vaimon pitäis joka välissä vastailla miehen "missä oot"-tiedusteluihin, jos on sopinu, et menee kaverin kans ulos ja tulee takas aamuyöllä? On munkii mies bilettäny. Ite en tykkää ja harvemmin käyn. Mut en valvo soittelemassa miehelle missä oot ja mitä teet. Tiedän että se rakastaa just mua ja vaan mua. Ja silti sil on ystäviä ja se viihtyy niitten kaa silloin tällöin pilkkuun asti. Miksi olisin mustasukkanen? Ei tarvi kusta sen kalastusvehkeisiin tai vinyyleihin. Tai yleensäkään tehdä mitään niin typerää kuin ap. Mä en kyl tajuu miten ootte vielä yhessä.
[/quote]

Sinun suhteesi perustuu luottamukseen tai sitten siihen että pistät silmäsi kiinni etkä haluakaan tietää. Jos perustuu luottamukseen niin miehesi tullessa aamupäivällä vaikka piti tulla aamuyöstä niin hän kertoo missä viipyi ihan oma-aloitteisesti ja ainakin jos kysyt. Jos perustuu silmien kiinni laittaamiseen niin sitten et varmaan kysy ettei tarvi kuulla jotain mitä ei haluaisi. Minun yställeni sanottiin että mies käy vieraissa mutta hän ei uskonut. Kunnes toinen nainen soitti aamuyöstä humalassa että miehesi on täällä minun kanssani. Ero tietty tuli.

Vierailija
114/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:58"]

. Ja kenkiin kuseminen on lapsellista, mutta pettäminen painii ihan eri sarjassa

[/quote]

Pettäminen on todellisuutta vasta miehen päässä.
[/quote]

Totta mutta miksi vaimo ei voi kertoa missä oli aikuismaisesti? Jos se asia on ok , niin sitten paneudutaan seuraavaksi kusemisepisodiin. Siinähän on muutakin kuin pilalle menneet kengät.

Vierailija
115/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:07"]

Ap ei nyt saanut kovinkaan paljon ymmärrystä. Mutta jos joku mamma kertoisi täällä samanlaisen tarinan, niin johan löytyisi ymmärtäjiä ja varmaan sivukaupalla nokkelia ehdotuksia, kuinka kostaa pettävälle miehelle. Ei mulla muuta, jatkakaa.

[/quote]

Ihan samaa täällä ihmettelen. Jos meillä olisi kumpi tahansa yön pois ilmoittamatta missä on, siitä ei pelkällä kenkään kusemisella selvittäisi.

Vierailija
116/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan oo minnekkään kussut. Tarina on sadusta. Pili pölkylle ja kirveellä poikki.

Vierailija
117/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:47"]Ihme kusiluikku. Ja ei. Kenkiä ei kusta jos pakko on niin kuse mieluumin sen vaimon päälle ja jätä kengät rauhaan. [/quote] Ai, näin naisena sanoisin, että mieluummin kuset kenkien päälle kuin minun päälle. Ehkä sinulla on joku fetissi pissaleikkeihin, mutta minulla ei. [/quote] Kuule se on ihan eriasia. Kengät on pilalla jo rahallinen tappio. Vaimon ei tarvi käydä kuin suihkussa. Mutta ihme kosto kyllä kaikinpuolin. Kusiluikku.

[/quote]

Niin niin, et sulle merkkaa enemmän se rahallinen tappio.
[/quote]

Vitut ku ne kengät! Tietty jos kaappi täynnä jotain kumppareita ja crokseja ja joskus 70 luvulla ostetut talvilämikkäät asia on eri.

Vierailija
118/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan tuon tilanteen kääntää hyödyksi. Kun akka kerran tykkää jakaa bebaa niin sama laittaa se tienamaan sillä. Rahat reilusti jakoon naiselle 30 % ja miehelle loput.

Vierailija
119/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei pysty tyydyttämään vaimoaan ja itkee vauvapalstalla. Onneks sen kaverit ei oo vielä huomanneet. Voi sitä häpeän määrää.

Vierailija
120/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä pelaa luottamus eikä mies onneksi ole niin lapsellinen, että kusisi tavaroitteni päälle, jos olen jäänyt esim. Ystävän sohvalle nukkumaan (sammunut). Ikinä en ole pettänyt eikä ole edes käynyt mielessä ja osaan jo juoda niin, etten sammuile ja ilmoitan ainakin jos en tule yöksi kotiin (30 km matka eikä huvita odottaa taksia, jos pääsee lähelle kaverin luo nukkumaan).