Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo tuli aamulla kotiin

Vierailija
18.07.2015 |

Vaimoni tuli vajaa tunti sitten kotiin. Lähti illalla baariin kaverinsa kanssa ja kertoi, että tulee kotiin viimeistään aamuyöllä. Soitin hänelle neljän maissa,puhelin oli kiinni. Nyt vaimo huutaa minulle, koska kusin aamulla hänen kenkäkaappiinsa. Kuulemma kalliita kenkiä, ja olen sika! Yritän pysyä tyynenä, jauhelihakeitto hautuu hellalla, lapsi leikkii takapihalla. Mitään selitystä ei ole kuulunut, kun kysyin, missä oli. Sanoi vaan että ei kuulu minulle, älä kysele. Mietin, että mitä kivaa vielä keksisin. Ehdotuksia? Väkivaltaa en hyväksy missään muodossa.

Kommentit (155)

Vierailija
1/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsaa vielä sen vaatekaappiin. Soita sen äidille tai isälle?

Vierailija
2/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa viikko pleikkaria. Nyt on sauma. Lähde yksin ulkomaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, pettääkö sinua? Jos kieltää huutaen, pettää sinua.

Vierailija
4/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jospa pakkaisit lapsen autoon ja lähdette jonnekkin yöksi? et ilmottele sen kummemmin mitään. anna vaimon miettiä rauhassa.

Vierailija
5/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin joku aikuismainen ratkasu olis parempi. Menkää mummolaan tai jotain

Vierailija
6/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusit kenkäkaappiin!

Oot sä kova sälli!

Vierailija
7/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kusiluikku. Ja ei. Kenkiä ei kusta jos pakko on niin kuse mieluumin sen vaimon päälle ja jätä kengät rauhaan.

Vierailija
8/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:42"]Vaimoni tuli vajaa tunti sitten kotiin. Lähti illalla baariin kaverinsa kanssa ja kertoi, että tulee kotiin viimeistään aamuyöllä. Soitin hänelle neljän maissa,puhelin oli kiinni. Nyt vaimo huutaa minulle, koska kusin aamulla hänen kenkäkaappiinsa. Kuulemma kalliita kenkiä, ja olen sika! Yritän pysyä tyynenä, jauhelihakeitto hautuu hellalla, lapsi leikkii takapihalla. Mitään selitystä ei ole kuulunut, kun kysyin, missä oli. Sanoi vaan että ei kuulu minulle, älä kysele. Mietin, että mitä kivaa vielä keksisin. Ehdotuksia? Väkivaltaa en hyväksy missään muodossa.
[/quote]

Sitten varmaan käyt pikaisesti puunaamassa kengät, koska tekosi on henkistä väkivaltaa. Sen määritelmään kuuluu toisen omaisuuden tuhoaminen. Oikeastaan et voi kostaa mitenkään, koska kaikissa toimenpiteissä on väkivaltainen luonne.

Vierailija
9/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aisankannattaja mies. Tyydy asemaasi leikkaa kalusi pois saksilla.

Vierailija
10/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin voin neuvoa, niin ihan pakko kysyä... Miksi ihmeessä kusit toisen kenkien päälle :D

Vierailija
11/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mikä perhe.

Vierailija
12/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaa vaimosi hääpuku, kaada moottorisahalla pihapuut jos asutte omakotitalossa. Hajota teidän yhteinen auto.

Vierailija
13/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:42"]Vaimoni tuli vajaa tunti sitten kotiin. Lähti illalla baariin kaverinsa kanssa ja kertoi, että tulee kotiin viimeistään aamuyöllä. Soitin hänelle neljän maissa,puhelin oli kiinni. Nyt vaimo huutaa minulle, koska kusin aamulla hänen kenkäkaappiinsa. Kuulemma kalliita kenkiä, ja olen sika! Yritän pysyä tyynenä, jauhelihakeitto hautuu hellalla, lapsi leikkii takapihalla. Mitään selitystä ei ole kuulunut, kun kysyin, missä oli. Sanoi vaan että ei kuulu minulle, älä kysele. Mietin, että mitä kivaa vielä keksisin. Ehdotuksia? Väkivaltaa en hyväksy missään muodossa.
[/quote]

Sitten varmaan käyt pikaisesti puunaamassa kengät, koska tekosi on henkistä väkivaltaa. Sen määritelmään kuuluu toisen omaisuuden tuhoaminen. Oikeastaan et voi kostaa mitenkään, koska kaikissa toimenpiteissä on väkivaltainen luonne.
[/quote]
Älä nyt viitsi. Aamun naurut tästä kommentista. :D

Vierailija
14/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, vaimolla on kymmeniä kenkiä ja minusta tuntui, että se osuu, jos kusen kenkien päälle. Ja niistä kengistä se vaahtoaa, ei halua selvitellä mitenkään että missä hän oli yön.

Vierailija
15/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:47"]Ihme kusiluikku. Ja ei. Kenkiä ei kusta jos pakko on niin kuse mieluumin sen vaimon päälle ja jätä kengät rauhaan.
[/quote]
Ai, näin naisena sanoisin, että mieluummin kuset kenkien päälle kuin minun päälle. Ehkä sinulla on joku fetissi pissaleikkeihin, mutta minulla ei.

Vierailija
16/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on.

Vierailija
17/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olet myös ollut öitä pois heh... Pitää kertoa vaimolle kaikki rehellisesti missä vehjettänsä lilluttaa..

Vierailija
18/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:12"]En sano yksityiskohtia lapsemme iästä ettei kukaan tunnista. Saatan tehdä tuon mummolajutun ja että menen sinne lapsen kanssa. Pitää selvittää tämä asia jotenkin. Olisi hyvä, jos vaimo suoraan myöntäisi, että petti. Hän ei puhu enää mitään. Sitä tässä ihmettelen, miksi reagoi noin nyt. Muuttui yhtäkkiä ihan välinpitämättömäksi.
[/quote]

Muuttui välinpitämättömäksi, koska huomasi kuinka dorka olet eikä sellaisen kanssa voi keskustella. Itsekin reagoisin noin kuin vaimosi.

Vierailija
19/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:52"]No siis, vaimolla on kymmeniä kenkiä ja minusta tuntui, että se osuu, jos kusen kenkien päälle. Ja niistä kengistä se vaahtoaa, ei halua selvitellä mitenkään että missä hän oli yön.
[/quote] no jos sulla on tapana tosiaan kusta toisten kentille, niin en oo ollenkaan yllättyny että vaimo lyö luurin kiinni jos se viihteellä käy, ite ottaisin vaimona eron enkä kattelis niitä "kusiläjiä" enempää ja laittaisin ukon remmiin ja veisin ja jättäisin koirapuistoon muitten koirien kanssa,

Vierailija
20/155 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:29"]Ööö... eikö suhde perustu luottamukseen? Miks vaimon pitäis joka välissä vastailla miehen "missä oot"-tiedusteluihin, jos on sopinu, et menee kaverin kans ulos ja tulee takas aamuyöllä? On munkii mies bilettäny. Ite en tykkää ja harvemmin käyn. Mut en valvo soittelemassa miehelle missä oot ja mitä teet. Tiedän että se rakastaa just mua ja vaan mua. Ja silti sil on ystäviä ja se viihtyy niitten kaa silloin tällöin pilkkuun asti. Miksi olisin mustasukkanen? Ei tarvi kusta sen kalastusvehkeisiin tai vinyyleihin. Tai yleensäkään tehdä mitään niin typerää kuin ap. Mä en kyl tajuu miten ootte vielä yhessä.
[/quote]

Sinun suhteesi perustuu luottamukseen tai sitten siihen että pistät silmäsi kiinni etkä haluakaan tietää. Jos perustuu luottamukseen niin miehesi tullessa aamupäivällä vaikka piti tulla aamuyöstä niin hän kertoo missä viipyi ihan oma-aloitteisesti ja ainakin jos kysyt. Jos perustuu silmien kiinni laittaamiseen niin sitten et varmaan kysy ettei tarvi kuulla jotain mitä ei haluaisi. Minun yställeni sanottiin että mies käy vieraissa mutta hän ei uskonut. Kunnes toinen nainen soitti aamuyöstä humalassa että miehesi on täällä minun kanssani. Ero tietty tuli.
[/quote] eiku sen suhde perustuu kusemiseen...