Yle: Keski-ikäiset mammat ahdistelevat miehiä festareilla
Miehet kertovat seksuaalisesta häirinnästä festareilla: yksi naisryhmä erottuu joukosta. Usein tekijät ovat keski-ikäisiä humalaisia naisia.
Koskettelua, ehdottelua, selfieitä. Halailua ilman lupaa.
- Eräs 50-vuotias mamma tuli suoraan iholle. Hän ilmoitti hiukan päihtyneenä, että ei voittanut äskeisestä dildobingosta ja kysyi, saako munaa. Sitten hän työnsi kätensä liivini alle, Hannu avautuu.
Festivaalitutkija Maarit Kinnusen mukaan naiset lähentelevät erityisesti itseään nuorempia miehiä. Häiritsijöitä on myös nuorempien joukossa.
- Erityisen huolestuttavaa on se, että myös alle 15-vuotiaat pojat kokevat seksuaalista häirintää festareilla, Kinnunen sanoo.
Hyi helvata
Kommentit (10)
Tämähän on humalaisten keski-ikäisten naisten mielestä vain biletykseen kuuluvaa hauskanpitoa, avointa ja voimaantunutta flirttiä, kevyttä kontaktin ottoa vastakkaiseen sukupuoleen.
Miehiltä asiallinen jutteluyritys - tai nykyään jopa katse- on ahdistavaa ja häiritsevää käytöstä. Ei ihme, että kaikki sosiaaliset suhteet luodaan nykyään verkossa, jossa suostumus esim. tapaamisen on etukäteen tiedossa ja mahdollinen romanttinen intentio.
Sinne kaikki neitsytmiehet kokemaan, mitä on kun naiset tekee aloitteita. Voitte sitten miettiä, onko se aina niin kivaa ja ihanaa, että pitää kadehtia naisilta sitäkin.
Mutta se on totta, että nainen saa aina halutessaan seuraa. Eilen olin paikallisessa ja siellä olisi lähtenyt neljä äijää mukaani, kukin toisistaan tietämättä ja ihan puolin ja toisin kopeloimatta. Otin sitten sen fiksun basistin, joka oli mua kymmenen vuotta nuorempi. Niin ne taisivat kyllä kaikki olla.
Tinder on luusereille.
N61
Kuten jutussa sanottiin, mies suhtautui siihen huumorilla. Oma on ongelmanne jos ette osaa suhtautua siihen kuin naiset, eli pystypäin ja murenematta.
Vaasan Jaakko puhui jo 1930-luvulla rakkauden faskisteista, jotka kaappasivat poikamiehiä autoonsa, muiluttivat metsään ja eivät päästäneet ilman naimalupausta. "Autohon, autohon" sanoivat ja oli mentävä.
Vierailija kirjoitti:
Sinne kaikki neitsytmiehet kokemaan, mitä on kun naiset tekee aloitteita. Voitte sitten miettiä, onko se aina niin kivaa ja ihanaa, että pitää kadehtia naisilta sitäkin.
Mutta se on totta, että nainen saa aina halutessaan seuraa. Eilen olin paikallisessa ja siellä olisi lähtenyt neljä äijää mukaani, kukin toisistaan tietämättä ja ihan puolin ja toisin kopeloimatta. Otin sitten sen fiksun basistin, joka oli mua kymmenen vuotta nuorempi. Niin ne taisivat kyllä kaikki olla.
Tinder on luusereille.
N61
Saa hetkellistä seuraa tuossa iässä mutta entäs pysyvää?
Helvetin demarimummot saatana!
Enää ei riitä että on kädet kyynärpäitä myöden taskuilla, nyt yrittävät jo raiskatakin!
Muutan kyllä heti ensi viikolla metsään, asumaan karhujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuten jutussa sanottiin, mies suhtautui siihen huumorilla. Oma on ongelmanne jos ette osaa suhtautua siihen kuin naiset, eli pystypäin ja murenematta.
Niinpä, ei ole haitannut kännisten miesten iskuyritykset. Joskus ei ole meinattu uskoa kun olen kieltäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on luusereille.
N61
Saa hetkellistä seuraa tuossa iässä mutta entäs pysyvää?
Saa jos haluaa ja on tavannut sellaisen jonka kanssa voi olla parisuhteessa.
Festareille mieluummin karhujen kanssa kuin naisten