Vaimo tuli aamulla kotiin
Vaimoni tuli vajaa tunti sitten kotiin. Lähti illalla baariin kaverinsa kanssa ja kertoi, että tulee kotiin viimeistään aamuyöllä. Soitin hänelle neljän maissa,puhelin oli kiinni. Nyt vaimo huutaa minulle, koska kusin aamulla hänen kenkäkaappiinsa. Kuulemma kalliita kenkiä, ja olen sika! Yritän pysyä tyynenä, jauhelihakeitto hautuu hellalla, lapsi leikkii takapihalla. Mitään selitystä ei ole kuulunut, kun kysyin, missä oli. Sanoi vaan että ei kuulu minulle, älä kysele. Mietin, että mitä kivaa vielä keksisin. Ehdotuksia? Väkivaltaa en hyväksy missään muodossa.
Kommentit (155)
Mun mielestä ap:n teko ei ollut kohtuuton. Ne on vaan kenkiä, poliisit naurais aika makeasti jos joku nainen menisi sinne asemalla, että mieheni kusi minun kenkiini, tutkikaa.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:12"]
En sano yksityiskohtia lapsemme iästä ettei kukaan tunnista. Saatan tehdä tuon mummolajutun ja että menen sinne lapsen kanssa. Pitää selvittää tämä asia jotenkin. Olisi hyvä, jos vaimo suoraan myöntäisi, että petti. Hän ei puhu enää mitään. Sitä tässä ihmettelen, miksi reagoi noin nyt. Muuttui yhtäkkiä ihan välinpitämättömäksi.
[/quote]
Ei se piittaa enää sinusta, jos ei vastaa mitään, eikä vaivaudu edes keskustelemaan.
Potkaise pellolle.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:12"]En sano yksityiskohtia lapsemme iästä ettei kukaan tunnista. Saatan tehdä tuon mummolajutun ja että menen sinne lapsen kanssa. Pitää selvittää tämä asia jotenkin. Olisi hyvä, jos vaimo suoraan myöntäisi, että petti. Hän ei puhu enää mitään. Sitä tässä ihmettelen, miksi reagoi noin nyt. Muuttui yhtäkkiä ihan välinpitämättömäksi.
[/quote]
Harvemmin ne pettäjät mitään myöntää. Kuulostaa siltä, että vaimollasi ei kiinnosta paskan vertaa, mitä mieltä olet tai loukkaako asia sinua. Eli teillä on varmaan mennyt pitempään huonosti? Kuulostaa siltä, että edessä on väistämättä ero.
Jätä se sika! (miten kesti näin kauan ennen kuin kerrotaan miesrukalle miten mitää toimia?)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:34"]
Jätä se sika! (miten kesti näin kauan ennen kuin kerrotaan miesrukalle miten mitää toimia?)
[/quote]
Myöhästyit -mä olin eka. Lueppa vastaus 53.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:47"]Ihme kusiluikku. Ja ei. Kenkiä ei kusta jos pakko on niin kuse mieluumin sen vaimon päälle ja jätä kengät rauhaan. [/quote] Ai, näin naisena sanoisin, että mieluummin kuset kenkien päälle kuin minun päälle. Ehkä sinulla on joku fetissi pissaleikkeihin, mutta minulla ei. [/quote] Kuule se on ihan eriasia. Kengät on pilalla jo rahallinen tappio. Vaimon ei tarvi käydä kuin suihkussa. Mutta ihme kosto kyllä kaikinpuolin. Kusiluikku.
[/quote]
Niin niin, et sulle merkkaa enemmän se rahallinen tappio.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:36"]
[/quote]
[/quote]
On sitä aikaisemmissa viesteissäkin, mutta ei tuolla sana valinnalla.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:50"]Spermaa vaimosi hääpuku, kaada moottorisahalla pihapuut jos asutte omakotitalossa. Hajota teidän yhteinen auto.
[/quote]
Nauhaa:DDD, just noin teet.
Säälittävä mies kusee toisen kenkiin. Et osaa varmaan edes tyydyttää naista. ei ole ihme että vaimosi pettää.
Kyllä tossa miehessä pitää olla jotain vikaa. Yäk mikä mies
Eiköhän tässä pahemman teon ole tehnyt tämä vaimo joka ei tullut kotiin ja oli ties missä.
Akat.. Voi vittu niidenkin kanssa..
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:07"]
Ap ei nyt saanut kovinkaan paljon ymmärrystä. Mutta jos joku mamma kertoisi täällä samanlaisen tarinan, niin johan löytyisi ymmärtäjiä ja varmaan sivukaupalla nokkelia ehdotuksia, kuinka kostaa pettävälle miehelle. Ei mulla muuta, jatkakaa.
[/quote]
No ei paljoa sympatiaa heruisi, jos se vaimo olisi pissannut vaikka miehen tietokoneen päälle ennen kotiintuloa...
[/quote] En kans usko että kusijanaiselle heruis myötätuntoa yhtään sen enempää.
Suosittelen heteromiehiä pysymään sinkkuina. Elämä on paljon helpompaa.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:47"]Ihme kusiluikku. Ja ei. Kenkiä ei kusta jos pakko on niin kuse mieluumin sen vaimon päälle ja jätä kengät rauhaan. [/quote] Ai, näin naisena sanoisin, että mieluummin kuset kenkien päälle kuin minun päälle. Ehkä sinulla on joku fetissi pissaleikkeihin, mutta minulla ei. [/quote] Kuule se on ihan eriasia. Kengät on pilalla jo rahallinen tappio. Vaimon ei tarvi käydä kuin suihkussa. Mutta ihme kosto kyllä kaikinpuolin. Kusiluikku.
[/quote]
Niin niin, et sulle merkkaa enemmän se rahallinen tappio.
[/quote]
Niin mitäpä siitä, että liitto on pilalla ja sen avioeron selvittely tulee kalliimmaksi kuin ne kengät.
Lisäksi rahallisena tappiona voidaan laskea, kun kaksi ihmistä laittaa esim. talon lihoiksi, että ne voi päästä sitten lyhentämään jotain kämäistä kerrostalobunkkeria yksinänsä ja toisesta tulee luultavasti yksinhuoltaja.
Eihän noilla asioilla mitään merkitystä ole .. eihän.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:00"]Minäkö olen lapsellinen, jos vaimo ei voi kertoa, missä hän oli yön, ja miksi puhelin oli pois päältä. Soitin vaimon kaverillekin, niin hän ei sanonut mitään. Oli hiljaa ja sanoi sitten, ettei asia kuulu hänelle.
[/quote]
Anna sille vaimokkeelle nyt YKS VAPAA ILTA! Hei haloo.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:36"]
[/quote]
[/quote]
On sitä aikaisemmissa viesteissäkin, mutta ei tuolla sana valinnalla.
[/quote]
Kunhan härnäsin tuota, joka luuli keksineensä idean ensimmäisenä ;)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:43"]
Soita sen äidille tai isälle?
[/quote]
Toi olis kyllä paha. Lähti eilen baariin, ei ole tullut kotiin vielä, tuliko ehkä teille yöksi.
"Väkivaltaa en hyväksy" - sulla on erikoinen käsitys väkivallasta, jos et pidä kenkäkaappiin kusemista väkivaltana. Väkivaltaa on muutakin kuin hakkaaminen, esim. juuri tuollainen henkinen väkivalta ja toiselle tärkeiden tavaroiden tuhoaminen.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:00"]Minäkö olen lapsellinen, jos vaimo ei voi kertoa, missä hän oli yön, ja miksi puhelin oli pois päältä. Soitin vaimon kaverillekin, niin hän ei sanonut mitään. Oli hiljaa ja sanoi sitten, ettei asia kuulu hänelle.
[/quote]
No eikö se nyt ole aika selvä sitten. Vaimosi pettää sinua.
Ehkä se kenkiin kuseminen on loppupeleissä melko pientä siihen verrattuna, vaikka äärimmäisen lapsellista onkin.