Vaimo tuli aamulla kotiin
Vaimoni tuli vajaa tunti sitten kotiin. Lähti illalla baariin kaverinsa kanssa ja kertoi, että tulee kotiin viimeistään aamuyöllä. Soitin hänelle neljän maissa,puhelin oli kiinni. Nyt vaimo huutaa minulle, koska kusin aamulla hänen kenkäkaappiinsa. Kuulemma kalliita kenkiä, ja olen sika! Yritän pysyä tyynenä, jauhelihakeitto hautuu hellalla, lapsi leikkii takapihalla. Mitään selitystä ei ole kuulunut, kun kysyin, missä oli. Sanoi vaan että ei kuulu minulle, älä kysele. Mietin, että mitä kivaa vielä keksisin. Ehdotuksia? Väkivaltaa en hyväksy missään muodossa.
Kommentit (155)
Ehkä siksi, että jotkut naiset ovat kevytkenkäisiä ja huolimattomia ja hypähtävät selälleen jalat auki vieraan miehen alle?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:53"]
Eniten tässä ketjussa ihmetyttää kuinka naiset pitää kenkiä niin tärkeinä. Kevyt fetissi vai mikä?
[/quote]
Eikö ne laita monta satasta kenkäpariin, niitä sitten huoneellinen, ja vielä jälleenmyyntiarvoakin pitäisi pysyä?
Ymmärrän jos näin, itsellä kun ei ole kuin alle kympin lenkkarit ja kumpparit, niin ei niin haittaa. Eikö se olisi sama jos nainen kävisi naarmuttamassa kyljen miehen autosta? Tulisi siitäkin kyllä varmasti melkoisesti sanomista.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:01"]
Ehkä siksi, että jotkut naiset ovat kevytkenkäisiä ja huolimattomia ja hypähtävät selälleen jalat auki vieraan miehen alle?
[/quote]
Kusiset kengät eivät ehkä niin keveitä?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:52"]
No siis, vaimolla on kymmeniä kenkiä ja minusta tuntui, että se osuu, jos kusen kenkien päälle. Ja niistä kengistä se vaahtoaa, ei halua selvitellä mitenkään että missä hän oli yön.
[/quote]
Vakka kantensa valitsee ja niin edelleen. Kai minäkin juoksisin vieraissa, jos kotona on tuommoinen kostonhimoinen merkkailija. Tai itse asiassa ei, minä olisin jo lähtenyt suhteesta ulos, en katselis tuommoista meininkiä hetkeäkään.
[/quote]
:'D
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:53"]
Eniten tässä ketjussa ihmetyttää kuinka naiset pitää kenkiä niin tärkeinä. Kevyt fetissi vai mikä?
[/quote]
Eikö ne laita monta satasta kenkäpariin, niitä sitten huoneellinen, ja vielä jälleenmyyntiarvoakin pitäisi pysyä?
Ymmärrän jos näin, itsellä kun ei ole kuin alle kympin lenkkarit ja kumpparit, niin ei niin haittaa. Eikö se olisi sama jos nainen kävisi naarmuttamassa kyljen miehen autosta? Tulisi siitäkin kyllä varmasti melkoisesti sanomista.
[/quote]
Tai kusemassa auton nahkapenkeille?
Ap:n reaktio oli ihan ymmärrettävä. Selvästikin joku on kajonnut hänen omaisuuteensa (=vaimoon), joten päätti merkitä reviirinsä virtsaamalla. Kun vaimo seuraavan kerran lähtee ulos, haistaa vieras uros hänen kengistään, ettei parane lähestyä.
Ok, olisin minäkin raivona sinulle, eli tässä hetkessä ei ole aihetta kysellä enempää, rauhoitutaan ensin. Olet muuten älyttömän lapsellinen.
Ette te mitään ihan tervettä porukkaa kyllä ole.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:52"]
No siis, vaimolla on kymmeniä kenkiä ja minusta tuntui, että se osuu, jos kusen kenkien päälle. Ja niistä kengistä se vaahtoaa, ei halua selvitellä mitenkään että missä hän oli yön.
[/quote]
Vakka kantensa valitsee ja niin edelleen. Kai minäkin juoksisin vieraissa, jos kotona on tuommoinen kostonhimoinen merkkailija. Tai itse asiassa ei, minä olisin jo lähtenyt suhteesta ulos, en katselis tuommoista meininkiä hetkeäkään.
Minäkö olen lapsellinen, jos vaimo ei voi kertoa, missä hän oli yön, ja miksi puhelin oli pois päältä. Soitin vaimon kaverillekin, niin hän ei sanonut mitään. Oli hiljaa ja sanoi sitten, ettei asia kuulu hänelle.
Kuka idiootti kusee toisten kenkien päälle! Vähän säälittävä ja lapsellinen veto. Olisit mieluummin lähtenyt lapsen kanssa vaikka mummolaan, ja jättänyt vaimon kotiin rauhoittumaan.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:47"]Ihme kusiluikku. Ja ei. Kenkiä ei kusta jos pakko on niin kuse mieluumin sen vaimon päälle ja jätä kengät rauhaan.
[/quote]
Ai, näin naisena sanoisin, että mieluummin kuset kenkien päälle kuin minun päälle. Ehkä sinulla on joku fetissi pissaleikkeihin, mutta minulla ei.
[/quote]
Kuule se on ihan eriasia. Kengät on pilalla jo rahallinen tappio. Vaimon ei tarvi käydä kuin suihkussa. Mutta ihme kosto kyllä kaikinpuolin. Kusiluikku.
Vaimosi pettää sinua. Asia on selvä.
Tiedoksi aplle että toisen omaisuuden tuhoaminen tahallaan on myös väkivaltaa. Olet inhottava. Jos olisin vaimosi, asuisin jo eri osoitteessa. Tajuatko että vaimosi on sinusta itsenäinen olento, hän kertoo menemisistään ja tekemisistään jos itse niin tahtoo.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:00"]Minäkö olen lapsellinen, jos vaimo ei voi kertoa, missä hän oli yön, ja miksi puhelin oli pois päältä. Soitin vaimon kaverillekin, niin hän ei sanonut mitään. Oli hiljaa ja sanoi sitten, ettei asia kuulu hänelle.
[/quote]
Kuka tommoiselle kuseksijalle mitään kertoisi? Ehkä vaimosi kävi kusemassa naapurin komeroon eikä saanut enää ovea auki.
Kuinka vanha lapsenne on?
Jos on kovinkin nuori, niin ei tuo ole vastuullista!
Käy ostamassa sille tusina kenkiä ja kukkapuska pääsette helpommalla.Paitsi jos muistutat esim.Josh Charlesia tai Jon Hammia niin sitten tuut tänne!Et pety!Tietysti kivempi jos käyt sitä ennen ostamassa ne kengät(koko 38)mutta eivät ole pakolliset.
Minusta tämä kenkiin kuseminen on innovatiivinen ratkaisu. Parempi kuin että olisi pistänyt vaimoaan turpiin. Sano vaimollesi että hän voi mennä kenkäkauppaan mutta suojaa pääsi samalla.
Älä kysy mitään, saattaapi näet olla, että joudut paskantamaankin rouvan kaappiin.