Vaimo tuli aamulla kotiin
Vaimoni tuli vajaa tunti sitten kotiin. Lähti illalla baariin kaverinsa kanssa ja kertoi, että tulee kotiin viimeistään aamuyöllä. Soitin hänelle neljän maissa,puhelin oli kiinni. Nyt vaimo huutaa minulle, koska kusin aamulla hänen kenkäkaappiinsa. Kuulemma kalliita kenkiä, ja olen sika! Yritän pysyä tyynenä, jauhelihakeitto hautuu hellalla, lapsi leikkii takapihalla. Mitään selitystä ei ole kuulunut, kun kysyin, missä oli. Sanoi vaan että ei kuulu minulle, älä kysele. Mietin, että mitä kivaa vielä keksisin. Ehdotuksia? Väkivaltaa en hyväksy missään muodossa.
Kommentit (155)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:04"]Minusta tämä kenkiin kuseminen on innovatiivinen ratkaisu. Parempi kuin että olisi pistänyt vaimoaan turpiin. Sano vaimollesi että hän voi mennä kenkäkauppaan mutta suojaa pääsi samalla.
[/quote]
Suosittelen kypärän käyttöä
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:47"]Ihme kusiluikku. Ja ei. Kenkiä ei kusta jos pakko on niin kuse mieluumin sen vaimon päälle ja jätä kengät rauhaan.
[/quote]
Ai, näin naisena sanoisin, että mieluummin kuset kenkien päälle kuin minun päälle. Ehkä sinulla on joku fetissi pissaleikkeihin, mutta minulla ei.
[/quote]
Kuule se on ihan eriasia. Kengät on pilalla jo rahallinen tappio. Vaimon ei tarvi käydä kuin suihkussa. Mutta ihme kosto kyllä kaikinpuolin. Kusiluikku.
[/quote]
*Eri asia..... saapahan vaimo hyvän syyn ostaa uusia kenkiä. Ja tekee vaimolle ihan hyvää putsata kengät, varsinkin jos on käynyt vieraissa. Samalla voi miettiä mitä tuli tehtyä. Edelleen, minä en tykkää pissaleikeistä. 10 pistettä miehelle, kekseliästä, eikä tullut henkilövahinkoja. :)
Ap ei nyt saanut kovinkaan paljon ymmärrystä. Mutta jos joku mamma kertoisi täällä samanlaisen tarinan, niin johan löytyisi ymmärtäjiä ja varmaan sivukaupalla nokkelia ehdotuksia, kuinka kostaa pettävälle miehelle. Ei mulla muuta, jatkakaa.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:07"]Ap ei nyt saanut kovinkaan paljon ymmärrystä. Mutta jos joku mamma kertoisi täällä samanlaisen tarinan, niin johan löytyisi ymmärtäjiä ja varmaan sivukaupalla nokkelia ehdotuksia, kuinka kostaa pettävälle miehelle. Ei mulla muuta, jatkakaa.
[/quote]
No se on tämä av:n kaksinaismoralismi mikä jyllää... Samaa mieltä kanssasi.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:07"]
Ap ei nyt saanut kovinkaan paljon ymmärrystä. Mutta jos joku mamma kertoisi täällä samanlaisen tarinan, niin johan löytyisi ymmärtäjiä ja varmaan sivukaupalla nokkelia ehdotuksia, kuinka kostaa pettävälle miehelle. Ei mulla muuta, jatkakaa.
[/quote]
ei kyllä missään pettämis ketjussa suositela mitään kostoa.
Olisikohan ap saanut hieman erilaisia vastauksia, ilman kusemista?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:07"]
[/quote]
No ei paljoa sympatiaa heruisi, jos se vaimo olisi pissannut vaikka miehen tietokoneen päälle ennen kotiintuloa...
Munkin mies lähti kerran ilmoittamatta terassille, jolloin väänsin tortut sen kalleimman puvun päälle. Kotiin tullessaan suuttui mulle, eikä itse selitellyt mitenkään menojaan!?
Autatko AP ymmärtämään mitä miehen päässä oikein liikkuu?
En sano yksityiskohtia lapsemme iästä ettei kukaan tunnista. Saatan tehdä tuon mummolajutun ja että menen sinne lapsen kanssa. Pitää selvittää tämä asia jotenkin. Olisi hyvä, jos vaimo suoraan myöntäisi, että petti. Hän ei puhu enää mitään. Sitä tässä ihmettelen, miksi reagoi noin nyt. Muuttui yhtäkkiä ihan välinpitämättömäksi.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:52"]
No siis, vaimolla on kymmeniä kenkiä ja minusta tuntui, että se osuu, jos kusen kenkien päälle. Ja niistä kengistä se vaahtoaa, ei halua selvitellä mitenkään että missä hän oli yön.
[/quote]
Nyt täältä puuttuu kaikki normaalit vastaukset. Sikaile takaisin, pidä omia lomia ja lopuksi jätä se.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:07"]Ap ei nyt saanut kovinkaan paljon ymmärrystä. Mutta jos joku mamma kertoisi täällä samanlaisen tarinan, niin johan löytyisi ymmärtäjiä ja varmaan sivukaupalla nokkelia ehdotuksia, kuinka kostaa pettävälle miehelle. Ei mulla muuta, jatkakaa.
[/quote]
Täällä kukaan olisi neuvonnut ap:tä kostamaan vaikka olisi nainen.Jos ap olisi nainen kaikki olis vaan sanonnu että jätä se mies!Ihan kun elämä olisi niin helppoa.
Koska se petti sinua. Älä nyt muuta uskottele siellä itsellesi
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:00"]
Minäkö olen lapsellinen, jos vaimo ei voi kertoa, missä hän oli yön, ja miksi puhelin oli pois päältä. Soitin vaimon kaverillekin, niin hän ei sanonut mitään. Oli hiljaa ja sanoi sitten, ettei asia kuulu hänelle.
[/quote]
Mitä jos olisit jättänyt kusemisen pois. Nyt sen sijaan että voisitte vaimon kanssa riidellä vaimon pettämisestä, riitelette kusisista kengistä. Teit itsellesi oikean karhun palveluksen.
Mutta mieti nyt haluatko olla naisen kanssa , joka pettää. Minä eroaisin.
[/quote]
Hahaha.. naisen logiikkaa. Ilman muuta voi keskustella vaimon tekemisestä edelleen siinä missä aikaisemminkin. Sanot että jos ei vastausta kuulu, saa vaimo kerätä kampsunsa ja häipyä.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:07"]Ap ei nyt saanut kovinkaan paljon ymmärrystä. Mutta jos joku mamma kertoisi täällä samanlaisen tarinan, niin johan löytyisi ymmärtäjiä ja varmaan sivukaupalla nokkelia ehdotuksia, kuinka kostaa pettävälle miehelle. Ei mulla muuta, jatkakaa.
[/quote]
Täällä kukaan olisi neuvonnut ap:tä kostamaan vaikka olisi nainen.Jos ap olisi nainen kaikki olis vaan sanonnu että jätä se mies!Ihan kun elämä olisi niin helppoa.
[/quote]
Et itsekään usko tuohon mitä kirjoitit.... ainahan täällä on näitä kostojuttuja ketjut pullollaan.
Kun mun mies petti niin kävin kuseen autonsa takapenkin ja paskansin kuskin paikalle. Ei vissiin haissu kauheesti ku töissä vasta oli sanottu että mitä sulla on persiissä. Uitin hammasharjansa vessan pöntössä. Kusin eila maitoonsa. Ripustin kaikki rakkaat cd levynsä puihin "linnunpelättimksi" pelkää siis lintuja. Hankin täytetyn metson, variksen, lokin, korpin ja pulun kun haluttu vähän sisustaa.
Mies rakastaa minua ja minä häntä. Luulen että oppi meni perille.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:42"]Vaimoni tuli vajaa tunti sitten kotiin. Lähti illalla baariin kaverinsa kanssa ja kertoi, että tulee kotiin viimeistään aamuyöllä. Soitin hänelle neljän maissa,puhelin oli kiinni. Nyt vaimo huutaa minulle, koska kusin aamulla hänen kenkäkaappiinsa. Kuulemma kalliita kenkiä, ja olen sika! Yritän pysyä tyynenä, jauhelihakeitto hautuu hellalla, lapsi leikkii takapihalla. Mitään selitystä ei ole kuulunut, kun kysyin, missä oli. Sanoi vaan että ei kuulu minulle, älä kysele. Mietin, että mitä kivaa vielä keksisin. Ehdotuksia? Väkivaltaa en hyväksy missään muodossa.
[/quote]Ansaitsette toisemme täysin. Tyypillistä alemman sosiaaliluokan toimintaa.
Muuttui välinpitämättömäksi = suunnittelee eroa.
Ap, oot k-pää. Ei ihme, että teidän liitto natisee.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:17"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:07"]Ap ei nyt saanut kovinkaan paljon ymmärrystä. Mutta jos joku mamma kertoisi täällä samanlaisen tarinan, niin johan löytyisi ymmärtäjiä ja varmaan sivukaupalla nokkelia ehdotuksia, kuinka kostaa pettävälle miehelle. Ei mulla muuta, jatkakaa. [/quote] Täällä kukaan olisi neuvonnut ap:tä kostamaan vaikka olisi nainen.Jos ap olisi nainen kaikki olis vaan sanonnu että jätä se mies!Ihan kun elämä olisi niin helppoa. [/quote] Et itsekään usko tuohon mitä kirjoitit.... ainahan täällä on näitä kostojuttuja ketjut pullollaan.
[/quote]
En ole nähnyt yhtään kosto ketjua. Yksittäisiä provo viestejä varmaan on. Linkkaa ihmeessä sellainen ketju missä ap:ta kehutaan kostosta, tai missä mietitään miten kostaa miehelle pettäminen, minulta on mennyt ohi.
Jos on petturi, jäte se , oli mies tai nainen kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:22"]
Kun mun mies petti niin kävin kuseen autonsa takapenkin ja paskansin kuskin paikalle. Ei vissiin haissu kauheesti ku töissä vasta oli sanottu että mitä sulla on persiissä. Uitin hammasharjansa vessan pöntössä. Kusin eila maitoonsa. Ripustin kaikki rakkaat cd levynsä puihin "linnunpelättimksi" pelkää siis lintuja. Hankin täytetyn metson, variksen, lokin, korpin ja pulun kun haluttu vähän sisustaa. Mies rakastaa minua ja minä häntä. Luulen että oppi meni perille.
[/quote]
Oletpa omistushaluinen. Mitä haittaa siitä sinulle koitui, että mies kävi virkistäytymässä ja piristämässä seksielämäänne?
Ap, mitä väliä missä vaimosi on ollut, koska tosiasia on se mikä on eli suhteenne on ohi.
Vaimosi toovottavasti tekee sinusta rikosilmoituksen ts. vahingonteosta. Joudut korvaamaan aiheuttamasi vahingon. Noin eivät aikuiset ihmiset toimi.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:00"]
Minäkö olen lapsellinen, jos vaimo ei voi kertoa, missä hän oli yön, ja miksi puhelin oli pois päältä. Soitin vaimon kaverillekin, niin hän ei sanonut mitään. Oli hiljaa ja sanoi sitten, ettei asia kuulu hänelle.
[/quote]
Mitä jos olisit jättänyt kusemisen pois. Nyt sen sijaan että voisitte vaimon kanssa riidellä vaimon pettämisestä, riitelette kusisista kengistä. Teit itsellesi oikean karhun palveluksen.
Mutta mieti nyt haluatko olla naisen kanssa , joka pettää. Minä eroaisin.