Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Venäjä hyökkäisi Suomeen olisiko miehet yhtä motivoituneita taistelemaan nykyisen yhteiskunnan puolesta?

Vierailija
25.02.2022 |

Mielipiteitä?

Kommentit (1425)

Vierailija
201/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo, kyllä te ämmät saatte mennä sinne. Kyllä vanja luikkii karkuun kun suomimamma rääkyy rintamalla.

Vierailija
202/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut pojalleni että tämä maa ei ole enää pitkään aikaan ollut suomalaisten joten sen vuoksi ei kannata henkeänsä uhrata. Eivät ne Tulijatkaan itseään uhraa. Miksi antaisit henkesi että He saisivat täällä lokoisasti oleilla?

Ihme ajattelua. Suomalaiset ja ja kaikki muutkin täällä asuvat tietenkin puolustaisivat maataan. Jotkut raukat pakenesivat mutta ei kuulu sellainen suomalaiseen luonteeseen, ei nyt eikä ole ennenkään kuulunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa nuorissa vellihousu pleikkarinpelajia, ei olisi taistelemaan fyysisesti. Eikä saisi pitsaakaan rintamalle....

Vierailija
204/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo, kyllä te ämmät saatte mennä sinne. Kyllä vanja luikkii karkuun kun suomimamma rääkyy rintamalla.

Kun sinne menee työtön mies niin sen ei tarvitse tehdä yhtään mitään kun ei ole muutenkaan tottunut mitään tekemään. 

Vierailija
205/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut pojalleni että tämä maa ei ole enää pitkään aikaan ollut suomalaisten joten sen vuoksi ei kannata henkeänsä uhrata. Eivät ne Tulijatkaan itseään uhraa. Miksi antaisit henkesi että He saisivat täällä lokoisasti oleilla?

Ihme ajattelua. Suomalaiset ja ja kaikki muutkin täällä asuvat tietenkin puolustaisivat maataan. Jotkut raukat pakenesivat mutta ei kuulu sellainen suomalaiseen luonteeseen, ei nyt eikä ole ennenkään kuulunut. 

Paitsi sinä. Sinä et taistelisi oikeasti yhtään, vaadit sitä vain muilta.

Vierailija
206/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt ainakaan kokoomuksen takia ryhtyisi.

Vierailija
207/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nainen, enkä käynyt armeijaa. Pelkään aseita. Mutta silti tekisin sen, mitä voisin isänmaani eteen. Vaikka sitten keittäisin puuroa jossain, hoitaisin haavottuineita (ammattini puolesta osaisin sen), valmistaisin polttopulloja. Mitä tahansa.

Minulla on kokin koulutus niin että menisin tärkeimpään ruoka huoltoon sillä ihminen ei ilman ruokaa pärjää. 

Vierailija
208/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä paljon kuului kuin feminismi.

Vierailija
209/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin en lähtisi kotoa mihinkään taistellen viimeiseen asti ja olen valmis kuolemaan niin etten kuolemaa pelkää.

Vierailija
210/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ikänsä ammuskelupelejä pelanneet nuoret saattavat ollakin hyviä sotilaita. Sanoo niille vain "hei tulkaa pelaamaan" niin johan vihollista kaatuu. Venäläiset nuoret on enempi keskittyneet vodkan juomiseen.

Vierailija
211/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä palstaa lukiessa huomannut, että sodan syttyessä naiset ovatkin yhtäkkiä se heikompi sukupuoli ja miesten joita te päivittäin täällä palstalla haukutte millon mistäkin pitäisi teitä suojella? Miten se sota teistä yhtäkkiä tekee heikompia kun rauhan aikana ollaan niin voimain tunnossa?

Minä en ole heikko ja tosi mielelläni lähden sotaan, mutta en ole käynyt armeijaa. Sopiiko silti tulla mukaan? En tarvitse suojelua.

On hienoa kuulla, että noinkin ajattelevia naisia löytyy.

Vierailija
212/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolustakoon ne suomea joilla on täällä jotain puolustamisen arvoista. En ole yhteiskuntaanne kelvannut, en kiusaajayhteisksunnan puolesta ole valmis taistelemaan. Puolustakoon kultamunanne nyt teitä.

Meillä on vapaus elää ja turvallista. Suomesta on luotu hyvä yhteiskunta elää joten miksi et puolustaisi? Pidätkö tätä silti jonain itsestään selvyytenä?

Kerrotko mitä vapautta on elää 500 eurolla kuussa ja mitä turvallista on kun joka päivä on että kultamunanne tulee vastaan kaupungilla kulkiessa roikkumaan rinnuksissa. Ei ole turvallista. Eikä vapautta.

Olet vapaa lähtemään muualle ihan milloin vain. Ovi on vielä hetken auki, hopi hopi.

Vierailija
213/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä En halua venäjän alaisuuteen. Jos se tänne hyökkää, niin ensimmäisen hyökkääjän kohdatessani nakkaan polttopullon. Joudan jo kuolemaan, mummo 81v.

Vierailija
214/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä palsta . Kiva lukea.

Niin selvää ulkomaista vaikutusta että.

Trolliarmeija kirjoittaa 80% sisällöstä.

Saavat varmaan palkkaa.

Kun eivät ymmärrä miten me ajattelemme niin kyllä naurattaa leningradin nettiarmeija.

Vierailija
215/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin en lähtisi kotoa mihinkään taistellen viimeiseen asti ja olen valmis kuolemaan niin etten kuolemaa pelkää.

Aivan, et lähtisi mihinkään kotoa, eli et lähtisi oikeasti taistelemaan. Olet selkärangaton suunsoittaja, isot sanat ja teot tasan nolla. Nyt ja tulevaisuudessa.

Vierailija
216/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen omia poikiani. Kyllä he tekisivät velvollisuutensa. Ei ole muuta vaihtoehtoa. Tai onhan se, ikuinen itsehalveksunta.

Vierailija
217/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän maata puolustettais, kun vaihtoehtona on orjuus-kakkosluokan kansalaisuus tai työleiri Siperiassa. Hankalimmat älyköt putoilevat ikkunoista.

Vierailija
218/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö muista että Suomen perustuslain mukaisesti JOKAISELLA Suomen kansalaisella on maanpuolustusvelvollisuus.

Todella noloja olette kaikki te jotka ette ole valmiita puolustamaan maatanne. Maanpetturuus on rikos.

Ongelma on se, että meillä pirusti ostarilla not kuin, jotka eivät ole Suomen kansalaisia..... Naisia huomattavasti enemmän kuin miehiä etenkin, kun huomioidaan maanpuolustusvelvollisuuden ikärajat.... Kyllä tässä naiset saa aseet ottaa....

Vierailija
219/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin suomalaisen miehen kunnianpalautus on tehtävä. Kaikki naiset on ihania lässytys pois ja miehille se arvo mikä ansaitaan. Saa loppua se setämiehittely mediassa ja kaikkialla. Sekin yksi ämmä kirjoitti muka hauskan kirjan kuinka puhua setämiehelle. Ihan selkeä julkinen anteeksipyyntö suomalaiselle miehelle.

Huom olen tästä tosissani. Tämä tarvitaan, että mies viitsii maata puolustaa. Se yksi kirjailija Jenni Karjalainen saa pyytää julkisesti anteeksi. Suomalaismiehen vähättely ja halveksuntaa on loputtava. Jos tätä maata pitää puolustaa hengellään, niin en kyllä kuuntele mitään paskanjauhantaa , cis oletettu setämies plää plää

Vierailija
220/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin suomalaisen miehen kunnianpalautus on tehtävä. Kaikki naiset on ihania lässytys pois ja miehille se arvo mikä ansaitaan. Saa loppua se setämiehittely mediassa ja kaikkialla. Sekin yksi ämmä kirjoitti muka hauskan kirjan kuinka puhua setämiehelle. Ihan selkeä julkinen anteeksipyyntö suomalaiselle miehelle.

Huom olen tästä tosissani. Tämä tarvitaan, että mies viitsii maata puolustaa. Se yksi kirjailija Jenni Karjalainen saa pyytää julkisesti anteeksi. Suomalaismiehen vähättely ja halveksuntaa on loputtava. Jos tätä maata pitää puolustaa hengellään, niin en kyllä kuuntele mitään paskanjauhantaa , cis oletettu setämies plää plää

Ei sota yhtä miestä kaipaa.