Jos Venäjä hyökkäisi Suomeen olisiko miehet yhtä motivoituneita taistelemaan nykyisen yhteiskunnan puolesta?
Kommentit (1425)
Otsikossa kysyttiin aika seksistisesti, että miehet? Nytkö sekin termi alkaa sitten kelpaamaan. Tähän asti niitä on koitettu karsia ja vaatia pois lähes kaikesta ja jotkut sanomalehdetkin mm aamulehti on pyrkineet välttelemään seksististiä sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tätä paska maata puolustaa miksi? Ennen Putinin alla mä ainakin olisin..
Valloittajana ne kyllä kuljettaa miehet kuolemaan siperiaan, siis ne, joita ei ammuta heti ja tuo omat tilalle.
OOtko edelleen tyytyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ei ole olemassa muita vaihtoehtoja. Orjuus ja likvidointi eivät ole vaihtoehtoja. On pakko taistella, kävi miten kävi. Kuolema on parempi vaihtoehto kuin orjuus. Muistakaa tämä!
Mä oon mies ja totean saman arvoisena että olen erimieltä kanssasi. Kuole sinä. Minä ole tottunut orjuuteen. 9e päivähommat ja 8-10e tunrihommat oli tän maan kompastuskivi työkkärin alistamisineen. Se vei vihonviimeiset rippeet tililtä ja isänmaallisuudesta. Köyhä on köyhä venäjälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Venäjä hyökkäis Suomeen, niin siellähän ap olet samassa poterossa Tauskin, Aleksi Herlevin, BB-Kristianin, Cristal Snown ja Henny (Henry) Harjunsolan kanssa ahahahaha :DDDD
Ja metsän siimeksestä kuului "vitttttuuuuuuuuuuuu"
ja kaiku vastasi yhtä hartaasti.
Kyllä ;DD Semmonen oikeen helsinkiläinen "VÖI VITHYYYYYY" vaan kaikuisi metsässä milloin mistäkin pienestä asiasta.
Lähtee synnyinmaahansa. Monilla kaksoiskansalaisuus.