Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka kerroitte pettämisestä, saitteko vihat päällenne?

Vierailija
23.07.2024 |

Jos olette olleet tilanteessa jossa olette esimerkiksi päätyneet varatun henkilön kanssa petipuuhiin ja olette asiasta kertoneet pettäjän puolisolle, mitä tapahtui? Ammutaanko viestin tuoja ja totuuden kertoja poikkeuksetta näissä tilanteissa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun asia kertoa. Ainoastaan kerron omalle puolisolleni jos käynyt niin että olen pettänyt ja haluan hänen tietävän. Jollekin randomille en ala tilittämään hänen naisensa tekemisiä kanssani. Pääsääntöisesti kyllä se toinen eli oman "kiltin kullan" kanssa panemassa käynyt on roisto ja pettäjä uhri jos joku ilmoittaa asiasta puolisolle. Eli raivotar olisi vastassa.

Vierailija
2/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun asia kertoa. Ainoastaan kerron omalle puolisolleni jos käynyt niin että olen pettänyt ja haluan hänen tietävän. Jollekin randomille en ala tilittämään hänen naisensa tekemisiä kanssani. Pääsääntöisesti kyllä se toinen eli oman "kiltin kullan" kanssa panemassa käynyt on roisto ja pettäjä uhri jos joku ilmoittaa asiasta puolisolle. Eli raivotar olisi vastassa.

Mutta mitä jos petetty puoliso tulee sinulta suoraan kysymään asiasta, kiellätkö vain kaiken?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten pettäjä olisi uhri tuollaisessa tilanteessa?

Vierailija
4/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki riippuu kaikesta, ei ole yhtä ja oikeaa vastausta.

Esim. Jos pettäminen on ohi, ei sen kertomisesta taida olla iloa kenellekkään.

Vierailija
5/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä jos petetty puoliso tulee sinulta suoraan kysymään asiasta, kiellätkö vain kaiken?

En tietenkään kieltäisi jos kysymään tulisi mutta käsitin että ottaisinko minä yhteyttä puolisoon ja silloin vastaus on ei.

Vierailija
6/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin vaimoaan eksänsä kanssa pettävälle ystävälle, että nyt puhutte tai minä puhun. No hän puhui ja he erosi. Vaimo llysi uuden miehen ja sai perheen.

Vierailija
7/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten pettäjä olisi uhri tuollaisessa tilanteessa?

Huomasit varmaan lainausmerkit ja sen tarkoitus oli osoittaa ettei ole uhri mielestäni. Ei ole mitenkään harvinaista että kuulee jonkun naisen sanovan että toinen nainen väkisin viekotteli hänen miehensä sänkyynsä ja mies ei voinut asialle käytännössä mitään. Ja haukutaan pitkin kaupunkia se nainen törkeästi kun kuitenkin oma puoliso oli se joka suhteessa petti eikä vieras nainen.  

Vierailija
8/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä ainakin olisin toivonut, että mulle olisi kerrottu. Sainkin tietää sitten myöhemmin muulla tavalla eikä ollut mukavaa.

Vierailija
9/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerroin.Ja tilanne oli siis se,etten tiennyt,että mies oli varattu,valehteli suoraan olevansa vapaa.

Kerroin vaimolle,kun itse en katselisi peittävää miestä päivääkään ja olisin kiitollinen,jos mulle kerrottaisi.Mutta ei kaikki niin ajattele.Tämä muija alkoi vainota minua ja lopulta eskaloutui niin, että löi mua,kun sattumalta osuttiin samaan baariin.

Juttu meni käräjille.Sai sakot ja mä muutaman satasen korvausta.

Vierailija
10/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kerroin.Ja tilanne oli siis se,etten tiennyt,että mies oli varattu,valehteli suoraan olevansa vapaa.

Kerroin vaimolle,kun itse en katselisi peittävää miestä päivääkään ja olisin kiitollinen,jos mulle kerrottaisi.Mutta ei kaikki niin ajattele.Tämä muija alkoi vainota minua ja lopulta eskaloutui niin, että löi mua,kun sattumalta osuttiin samaan baariin.

Oliko vaivan arvoista?

Vierailija
11/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko vaivan arvoista?

No ei se jälkeenpäin enää mietitytä. Ihan tyytyväinen olen kyllä siihen,että rikolsestaan sai sit rangaistuksen,kun niin sekopää oli.

Vierailija
12/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin toimittu, mutta pistä välilyönti aina välimerkin jälkeen. Se on mukavampi lukea, kun on yhtenäistä ja väljempää tekstiä.

Vierailija
13/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi tullut mieleenkään missään tilanteessa kertoa kellekään. Niin ja kyllä se viestintuoja ammutaan.

Vierailija
14/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin miehelle hänen pettämisestään muiden naisten kanssa. Ero tuli, minä olin syyllinen siihen. 

Vierailija
15/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet syyllinen myös. 

Vierailija
16/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia miehelle ei pidä koskaan kertoa pettämisestä, siinä ei ole kuin yksi tie mihin se johtaa, mies käy silmittömän väkivaltaiseksi.

Vierailija
17/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pettäminen ole koskaan "ohi". Jos on petetty niin on petetty, menneisyyttä ei voi muuttaa. Puolisolla on oikeus tietää millainen k*sipää olet.

Vierailija
18/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pettäminen ole koskaan "ohi". Jos on petetty niin on petetty, menneisyyttä ei voi muuttaa. Puolisolla on oikeus tietää millainen k*sipää olet.

Pyh. Täysin turhanpäiväistä rikkoa niitä ennestään heikkoja välejä. Sitten vain hiljalleen eroaa, niin asiasta ei tule tarpeetonta numeroa ja mahdollisia kostotoimia. 

Vierailija
19/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertominen tässä maassa ei ole koskaan turvallista naiselle. Kannattaa pitää se mielessä, että siihen liittyy suora väkivallan uhka ja sillä voi perustella aivan hyvin kertomatta jättämisen. Tärkein on tehdä tili itselleen ja pohti, että onko seurustelusuhteen lopettaminen sittenkin se järkevämpi vaihtoehto.

Vierailija
20/24 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi