Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin puhua opinnoista, mies heitti sormuksen seinään

Vierailija
15.07.2015 |

Tiedän että luovaa-alaa ei kannata opiskella jos haluaa työllistyä, mutta minua silti kiinnostaa. Yritin puhua miehelle tuntemuksistani, juurikin tästä ristiriidasta. En ehtinyr paljoa sanoa, kun mies jo suuttui "ootko vieläki noin lapsellinen" "eikö yksi v*tun paska tutkinto jo riitä" viitaten siihen että minulla on yksi luovan-alan tutkinto.
Mies meni makkariin ja kohta kuulin kun hän heitti tänne olkkarin seinään sormuksen.
Tilanne on yhä päällä ja olen sanaton.

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 18:59"]Ettei vaan miehesi etsisi keinolla millä hyvänsä syitä lähteä suhteesta? En oikein muuten käsitä tuollaista primitiivireaktiota ja kiukkuamista ja sormuksen nakkelua seinään. Lähde sinä ensin ennen kuin mies käskee. Kun olet sitten itse vastuussa yksin omasta elämästäsi, voit kenenkään estämättä pyrkiä minne kouluun tahansa. Olet itse vastuussa niin viisaista kuin typeristäkin päätöksistä.
[/quote]
Mies on nykyää usei n haastanut riitaa. Ja riidan aikana tingannut että haluanko muuttaa omaan asuntoon, ja huomenna katsotaan asuntoja yms. Sitten hokenut kuinka en välitä hänestä, vaikka kuinka yritän päivittäin itse tuoda ilmi että välitän. Hän vaikuttaa hirveän epävarmalta ja luulee jostain syystä että tahdon erota, vaikka käyttäydyn täysin päinvastaisesti ja suunnittelen yhteistä tulevaisuutta.
Elämä on hankalaa, kun saan jatkuvasti pelätä milloin mies taas suuttuu. Onkohan mahdollista saada vastentahtoinen puoliso jotenkin parisuhddterapiaan? Olemme puhuneet tulevista häistämmekin. Mies itse kosi jokin kuukausi takaperin ja käyttähtyy nyt niinkuin katuisi koko asiaa.
Ap

Vierailija
142/153 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 18:11"]

... Silloin hän vaikutti tyytyväinen kun olin työttömänä kotona ja puunasin kotia. Ap

[/quote]

Juu, aika tyypillinen miehen ajatus, 1950-luvulla, ja tavallista vieläkin. Ei vaan ole ihan helppo enää nykyään löytää naista, joka tyytyisi siihen. Onko mies sitten ilomielin ollut valmis kustantamaan sinun elämääsi "kotirouvana", jos et pääse mihinkään töihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 18:59"]Ettei vaan miehesi etsisi keinolla millä hyvänsä syitä lähteä suhteesta? En oikein muuten käsitä tuollaista primitiivireaktiota ja kiukkuamista ja sormuksen nakkelua seinään. Lähde sinä ensin ennen kuin mies käskee. Kun olet sitten itse vastuussa yksin omasta elämästäsi, voit kenenkään estämättä pyrkiä minne kouluun tahansa. Olet itse vastuussa niin viisaista kuin typeristäkin päätöksistä.
[/quote]
Mies on nykyää usei n haastanut riitaa. Ja riidan aikana tingannut että haluanko muuttaa omaan asuntoon, ja huomenna katsotaan asuntoja yms. Sitten hokenut kuinka en välitä hänestä, vaikka kuinka yritän päivittäin itse tuoda ilmi että välitän. Hän vaikuttaa hirveän epävarmalta ja luulee jostain syystä että tahdon erota, vaikka käyttäydyn täysin päinvastaisesti ja suunnittelen yhteistä tulevaisuutta.
Elämä on hankalaa, kun saan jatkuvasti pelätä milloin mies taas suuttuu. Onkohan mahdollista saada vastentahtoinen puoliso jotenkin parisuhddterapiaan? Olemme puhuneet tulevista häistämmekin. Mies itse kosi jokin kuukausi takaperin ja käyttähtyy nyt niinkuin katuisi koko asiaa.
Ap
[/quote]
ehkä hän tosiaan katuu. selvää on että mies käyttäytyy väärin ja hänellä on joku ongelma nyt.

sinuna kysyisin ITSELTÄSI kannattaako suhteessa olla?

just saying.. tuo käytös.. ja jos uusi koulukin on eri paikkakunnalla, niin ehkä kannattaa lähteä. mies saattaa munattomana riehua koska ei itse uskalla erota.

ja tosiaan kuinkahan usein hän kysyy sinulta mitä haluaa tehdä.

Vierailija
144/153 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:07"]Raha vs onnellisuus. Tämänkin ketjun vastausten perusteella on helppo päätellä minkä perusteella nykymaailmassa päätöksiä tehdään. Ei sovi omaan arvomaailman sitten mitenkään päin.
[/quote]
Minulla sama arvomaailma, olin luullut että miehelläkin. Elämme vaatimattomasti, mutta kuitenkin niin että mies ostelee itselleen enemmän, koska on aina tienannut enemmän. Itse olen köyhästä perheestä ja hän keskiluokkaisesta. Luulen että se on ripauksen vaikutganut hänen ajatuksiinsa.
Ap

Vierailija
145/153 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos hankkisit koulutuksen, jolla työllistyy ja harrastaisit vapaa-ajalla niitä luovia juttuja, joista olet kiinnostunut.

Vierailija
146/153 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:08"]Miksi siedät tuollaista miestä? Mahtaa olla kuluttavaa seurustella lapsen kanssa.
[/quote]
En oikein tiedä. Jos kuulisin jonkun toisen kertovan omasta parisuhteestaan juuri niinkuin meidä parisuhde on nyt, en ymmärtäisi. Sanon kliseisesti että mies on ihana silloin kun ei ole vihainen. Tiedän että on aivan idioottia sanoa edes noin, mutta minun on jotenkin hankala ajatella että oldmme olleet kohta 10v yhdessä ja kaikki loppuisi kuin seinään. Sen takia kun ihanasta miehestä muuttui vuosien varrella kamala räyhääjä.
Ap

Vierailija
147/153 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keittiössä tarvi mitään tutkintoja.

Vierailija
148/153 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:09"]Mitä sä ap saat tuollaisesta suhteesta? Jossa ei siis voi keskustella mitään ilman että toinen huutaa ja raivoo? Mitä hyviä puolia sun elämääsi tuo se, että seurustelet miehen kanssa? Onko niitä? Oletko ajatellut mitä teet loppuelämäsi? Kuuntelet raivoavaa k***päätä....? Tämä kaikki edellinen oletuksella, että ei ole kyse mistään yksittäisestä suuttumisesta vaan toimintamallista, kuten annat jälkimmäisissä viesteissä ymmärtää.
[/quote]
Kyseessä on jatkuva toimintamalli. Silloin kun mies ei räyhää, hän osaa kyllä olla kannustava, järjen ääni. Mutta kun mies suuttuu, niin hän suuttuu ihan kunnolla. Huutaa, heittelee tavaroita, ei pysty hillitsemään itseään, sanoo mitä sylki suuhun tuo ja jatkaa pitkään.
Tämä on pahentunut mitä kauemmin olemme olleet yhdessä. Ennen hän ei heitellyt tavaroita.
Ap

Vierailija
149/153 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuon juntin kanssa, joka rajoittaa sinua? Olet vapaa lähtemään ja tekemään elämästäsi sen mitä haluat.

Vierailija
150/153 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:08"]Miksi siedät tuollaista miestä? Mahtaa olla kuluttavaa seurustella lapsen kanssa.
[/quote]
Ai, mun mielestä ap on se lapsi tässä suhteessa. "Mutku mä haluuuunnnn!!!!" Toivottavasti mies etsii itselleen järkevämmän puolison, ei tuollaisesta haihattelijasta mitään irti saa. Ymmärrän miehen turhautumisen oikein hyvin. Mua ärsyttää nyt jo ap, vaikka luen vain hänen kommentteja. Juu ja olen nainen ja tätä mieltä.

Vierailija
151/153 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäpä vaan loiseläjä-ap ottaa eron miehestään ja menee sossuun ruikuttamaan. "Että mä nyt taiteilen, niin niitä tukia kiitos? Miten paljon mä saan, kun mun mies kyllästyi mun loisimiseen ja yhteiskunta saa nyt sitten antaa mulle rahaa? Että mihin mä allekirjotan?"

Onhan vaihtoehtona etsiä myös sellanen limanen vanha sugardaddy "sponsoriksi".

Vierailija
152/153 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:15"]

[/quote]

Anteeksi että sanon näin suoraan, mutta vaikuttaa pettämiseltä - jos puolisosi nykyään haastaa riitaa (muttei ennen ainakaan samalla tavalla?), syyllistää herkästi ("et välitä minusta" vaikka et ole vähentänyt huomiointia) ja on mustasukkainen (ei aina tarkoita pettämisepäilyjä sinun suuntaan vaan voi hyvinkin liittyä opiskeluun, uratoiveisiin, ihan mihin vaan asiaan mihin hänellä ei ole todellista määräysoikeutta, ts. valta-asemaa) niin syy on yleensä kolmas/neljäs/viides pyörä.

Ota asia ihan suoraan (mutta rakastavasti) pyödälle ja kerro mahdollisimman suoraan mikä tuossa käytöksessä häiritsee (kuten nyt tänne) ja kysy, miksi hän toimii noin. Kommunikaatio on avain ihmissuhteissa, ja aito ihmissuhde rakkautta. Sellaisessa kykenee ainakin kohtuullisen mietintätauon jälkeen selvittämään ongelmia ja aloittaa niiden korjaaminen. Mikäli toinen ei osaa tai halua selittää käytöstään tai ei suostu parisuhteen ylläpitoon, on pidemmällä aikavälillä parempi erota tai vähintäänkin muuttaa eri osoitteisiin.

Vierailija
153/153 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan tee lapsia tämän miehen kanssa joka suuttuessaan huutaa, raivoaa ja heittelee tavaroita!!!!

Raivohullu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän