Nauravatko naiset 28-vuotiaalle neitsytmiehelle?
Kertokaa vain ihan rehellisesti mielipiteenne. Sattuuhan se, mutta paskaako siitä. Toivon kuitenkin, ettette ole tahallaan ilkeitä.
-Olen 28-vuotias.
-Olen käynyt ammattikorkeakoulun.
-Minulla on ollut kaksi vuotta koulutustani vastaava työ. Sitä ennen olin mm. varastossa ja ajelin jakeluautoa.
-Olen mukana järjestötoiminnassa, jossa olen vastuuasemassa, mutta muuten olen melko yksinäinen. Joitakin kaljakavereita on.
-Olen normaalipainoinen (178 cm/71 kg)
-Netin naamakuva-arvioinnista sain kohtalaiset pisteet. En ole kasvoistani lähelläkään komeaa, mutta en nyt mitenkään rumakaan.
-En ole seuramies, mutta pystyn keskustelemaan edes jotenkuten menemättä jumiin.
-En ole koskaan pitänyt tyttöä kädestä.
-En ole koskaan suudellut tyttöä.
-En ole koskaan harrastanut seksiä tytön kanssa.
Niin kuin arvaatte, henkiset paineet ovat hirmuiset (paljon suuremmat kuin fyysiset), koska mistään läheisestä kanssakäymisestä ei ole kokemusta. Kysymys ei ole siitä, etten koskaan olisi saanut huomiota naisilta, vaan siitä, että olin nuorena aivan hirveän ujo ja sitten kun vanhenin ilman kokemuksia, minua rupesi hävettämään kokemattomuuteni enkä uskaltanut lähestyä naisia.
Olen pohtinut tässä mm. huoriin menoa, että saisi edes jonkinlaisen seksikokemuksen. Toisena vaihtoehtona on se, että laitan johonkin nettiin ilmoituksen, mutta eivät naiset taida miesten ilmoituksiin vastailla, eivät ainakaan tässä tilanteessa olevan miehen.
Mitä mieltä olette, kannattaako ilmoitusta edes yrittää vai menenkö suoraan huoriin? Ja ilmoituksessa on siis tarkoitus kertoa nuo asiat, jotka yllä ovat. Sillä tavalla en pysty naista tapaamaan, etten etukäteen kerro kokemattomuudestani.
Kommentit (476)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:52"]Täällä olisi 24v kokematon nuorimies ja jos jollain olisi kiinnostusta viedä poikuus niin mielellään ottaisi yhteyttä. Voi olla joko toinen neitsyt tai vanhempi nainen, joka tahtoo opettaa nuorta miestä. Ottakaa rohkeasti yhteyttä, tutustutaan sähköpostitse lisää ja vaikka ei tulisi mitään, onhan se mukavaa vaihtaa viestejä. jani90@suomi24.fi
[/quote]
Tämän tyypin sunnuntai menee varmasti sähköpostiviesteistä mieleistä naista etsiessä :D
Oppiipahan ainakin ettei naiset ota netin välityksellä mieheen yhteyttä. Voi olla tyytyväinen, jos saa edes yhden viestin.
t: kokemusta on
Mieheni oli nuorena kovin ujo, poikuus säilyi pitkälle päälle kahdenkympin. Tyttöystävän sai päälle kolmikymppisenä. Nyt on onnellinen perheenisä. Ehtii sitä vähän vanhempanakin, ei kaikkien tartte polkea jo teininä.
En nauras.Ymmärrän että on erilaisia elämiä,ei kaikki todellakaan mene sänkyyn teininä.Itse olin 19vee.Yksi exä oli 21vee kun sain olla hänen Eka.Älä turhaan mieti noita seksuaalisia juttuja heti kättelyssä,parempi hän Se on että löytäisit oikeasti jonkun mukavan tytön jonka kanssa sitten katsoa tykkäättekö toisistanne.Ihastuminen kun tulee Niin kädestä pitäminen ja suukotteli tulee ihan luonnostaan.Sitten kun olette tunteneet hetken ja alkaa tuntua että vaatteet revitään kohta päältä niin voit kertoa että olet kokematon.Kyllä nainen ymmärtää olla hienovarainen jos tuohon vaiheeseen pääsette.Pää kuule pystyyn,ei sinua määrittele Se että panetko pitkin kyliä koko ajan.Elämä ja parisuhteet on paljon muutakin.
Ihailisin ja himoitsisin 28v neitsyt miestä. Missä päin Suomea asut?
T. Neitsyt nainen 22v.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:32"]
Minun mielestäni aloittaja on rohkea! Mutta saisit kyllä yrittää olla hieman lempeämpi itsellesi. Ei pidä asettaa niin kauheita paineita itselleen. Se syö kaiken rohkeuden ja luovuuden kun luulet ilmeisesti, että asioista pitää suoriutua tietyllä tavalla. Ei deittailu ja seksi ole vakavaa. Ei elämäkään saa olla liian vakavaa! Rakastuminen on ihanaa ja kaikki siihen liittyvä jännityskin on ihanaa, kun sitä ei ota liian vakavasti (joo, helpommin sanottu kuin tehty).
Kyllä.
Kyllä sinä tapaat vielä jonkun jonka kanssa synkkaa ja on luontevaa olla. Prostitoidut voivat auttaa neitsyysasiassa, mutta onko se niin iso asia? Minä itse arvostaisin ihan vaan rehellisyyttä ja että uskaltaa olla oma itsensä. Se, että se ei jollekin toiselle riitä/kelpaa, kertoo sitten teidän epäsopivuudesta tai siitä toisesta henkilöstä. Mutta sinun huonommuuttahan se ei missään nimessä ole, rehellisyys ei ikinä ole huono!! Teeskentelijät ovat paljon heikompia.
Lopeta. Oikeasti lopeta.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:25"]
Jännityksellä seuraan lähteekö lisää poikuuksia pois tämän ketjun edetessä. (Lähtee hakemaan popkorneja)
[/quote]
Ei kannata pidättää hengitystä . :)
m41
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:24"]Kerro nyt ap miten meni?[/quote]
No, ensiksikin yleisesti voi todeta, että nainen oli kaunis ja naisellinen, älykäs, ystävällinen ja tomera. Ei tarvinnut arvailla mitä hän toivoo, eikä hän arkaillut kysyä, mitä minä toivon.
-Tapasimme lauantaina varhain aamupäivällä. Kuljeskelimme kaupungilla, kävimme syömässä kevyesti. Oli ihan rentoa. Nainen puheli jonkin verran, minä vain vähän, mutta silti ei ollut kiusallista.
-Menimme naisen asunnolle ja joimme kahvit.
-Menimme makuuhuoneeseen ja riisuuduimme. Ei tuntunut mukavalta. Olo oli kuin telotuskomppanian edessä tai kuolemanvakavan suorituksen edessä. Siitä sitten seurasi, että mulla ei seissyt, mutta naista se ei onneksi hämmentänyt.
-Nainen hyväili mua sängyssä, kunnes mulla rupesi ottamaan vähän eteen ja ohjasi mun käden pillulleen ja pyysi tunnustelemaan ja sivelemään kevyesti. Sivelin aina vähän aikaa ja sitten nainen kertoi, miten tuntuisi paremmalta.
-Sitten suutelimme ja suutelin naisen rintoja ja vartaloa ja hän teki saman minulle. Sitten taas hyväilimme, kunnes nainen otti liukkarin esiin, levitti sen, auttoi mulle kortsun ja pyysi mut päälleen.
-Kun alussa ei seisonut, niin lopussa sitten ei kestänyt. Tulin muutamalla työnnöllä. Naisen päälle rojahtaminen tuntui hyvältä, jotenkin eläimellisen nautinnolliselta.
-Nainen pyysi että jatkaisin hänen hyväilyään kädellä. Hän sanoi, että tuntui hyvältä, vaikka ei hän orgasmia saanutkaan (en osannut sitä antaa).
Yllä kuvattu oli siis mun eka kerta.
-Seksin jälkeen lähdimme uudestaan kaupungille, kävimme muutamassa "kulttuuripuljussa" ja taas syömässä. Sitten palasimme takaisin naisen asunnolle.
-Nainen joi muutaman lasillisen viiniä, minä kaljan ja lisäksi viiniä.
-Nainen kysyi, tahtoisinko kokeilla suuseksiä. Sanoin, että arastuttaa, mutta voin kokeilla.
-Nainen taas kertoi, mikä tuntuu hyvältä. Nainen sanoi nauttineensa, mutta en vieläkään osannut antaa hänelle orgasmia.
-Sitten nainen antoi mulle suuseksiä.
Siinä oli koko päivä seksin osalta. Iltatoimia en kuvaa.
-Sunnuntai aamulla sitten toteutui koko lauantain paketti moneen otteeseen. Kaksi yhdyntää, käsiseksiä ja molemminpuolista suuseksiä. Minä laukesin neljä kertaa, nainen ei kertaakaan (en osannut). Nainen kuitenkin sanoi olevansa tyytyväinen.
Kivointa oli se, että nainen oli jotenkin niin aikuinen. Vaikka jännitin kovasti enkä osannut, niin silti tilanteessa alun kauhun jälkeen ei ollut mitään kiusallisuutta, koska nainen neuvoi ja sanoi aina niin suoraan. Mä luulen että kun puuhaan jonkun toisen kanssa, niin osaan sitten kysyä siltäkin, mitä se tahtoo ja mikä tuntuu hyvältä.
Tapaamme uudestaan. Nainen ehdotti sitä itse. Jos ei olisi ehdottanut, minä olisin kysynyt.
Itseluottamus kasvoi valtavasti. Rumasti sanoen tiedän nyt ainakin sen, miltä yksi pillu tuntuu, maistuu, näyttää ja miten sitä voi koskea. Sama koskee rintoja. Rinnat tuntuivat jotenkin satumaisilta, vaikka olivat pienet. Kun niitä ei itsellä ole, niin niissä oli kummallista taikaa. Samoin suurissa nänneissä.
Ei minun osalta ainakaan tule mitään suorituspainotteista neitsyyden menetystä, sillä minä etiskelen naista suhteeseen, jossa seksi tulkoon sitten ajan kanssa, en seksisuhteeseen.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:51"]
Ei minun osalta ainakaan tule mitään suorituspainotteista neitsyyden menetystä, sillä minä etiskelen naista suhteeseen, jossa seksi tulkoon sitten ajan kanssa, en seksisuhteeseen.
[/quote]Eli seuraavassa elämässä sitten :D
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:54"]
[/quote]
Huumorimiehiä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:54"]
[/quote]
Sekö on vain niin vaikea käsittää, että kaikkia miehiä ei kiinnosta seksi? Ihan suorilta voin sanoa, että ei tosiaan kiinnosta juuri yhtään. Ei tule olemaan sitä seksiä siinäkään vaiheessa liialti kun suhteessa alan elää. Minä etsin ihmistä, en sukupuolielintä.
Älä nyt ap rupea kenenkään vanhan akan rattopojaksi. Reippaasti sitä omaa tyttöystävää etsimään ja kohti uusia seikkailuja. Harjoittelemaan ehdit sitten tulevaisuudessa kivojen oman ikäisten tyttöjen kanssa. Ihmissuhde on muutakin kuin seksiä ja kirjoittamasi perusteella haet ihmissuhdetta etkä pelkkää panoa.
Kai AP muisti käyttää myös suuseksissä kortsua? Kumi kalun päällä ja naista nuollessasi halkaistu kondomi pillun päällä. Muuten voipi tulla ikäviä ylläreitä.. Voit saada kurkkuusi seksitaudin, jota levität eteenpäin. Tai pahimmassa tapauksessa voi tulla kurkkusyöpä.
Kondylooma ja herpes ei näy testeissä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:00"]Älä nyt ap rupea kenenkään vanhan akan rattopojaksi.[/quote]
Voi kuule, musta on oikein kiva olla tässä tilanteessa rattopoika. Saa läheisyyttä, hellyyttä ja seksiä. Ja 42-vuotiasei ole elinikäennusteen mukaan kai vielä edes elämänsä puolivälissä, joten ei niin kovin vanha.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:01"]Kai AP muisti käyttää myös suuseksissä kortsua? [/quote]
En käyttänyt nuollessani. Tiedän kyllä riskit. Mutta eivät ne riskit siitä juurikaan pienene, vaikka seksiä harrastaa vakituisen kumppanin kanssa. Sen verran aktiivisia ihmiset seksuaalisesti nykyään ovat.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:01"]Kai AP muisti käyttää myös suuseksissä kortsua? [/quote]
En käyttänyt nuollessani. Tiedän kyllä riskit. Mutta eivät ne riskit siitä juurikaan pienene, vaikka seksiä harrastaa vakituisen kumppanin kanssa. Sen verran aktiivisia ihmiset seksuaalisesti nykyään ovat.
[/quote]
Kyllä ne pienenee. Aidossa ja luottamuksellisessa suhteessa eläminen on täysin eri asia kuin satunnaiset ja irtosuhteet ja seksisuhteet.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:05"]Kyllä ne pienenee. Aidossa ja luottamuksellisessa suhteessa eläminen on täysin eri asia[/quote]
Minä olen saanut ainoan seksitautini pitkässä parisuhteessa. Ja se, mitä kumppaniltaan saa, ei välttämättä heti näy.
Vaikka kumpikin kävisi testeissä ennen seksin aloittamista, niin sekään ei takaa mitään. Ja sitten on vielä pettämiset.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:07"]Minulle ei tosin olisi kelvannut noin vanha nainen.[/quote]
Jos on vara valita, niin sitten valitsee. Minulla ei ollut ja olen erittäin onnellinen, että apuaan tarjosi niin viehättävä ja fiksu nainen kuin tarjosi, olkoonkin 42-vuotias.
No ei todellakaan haittaisi, jos mies olisi neitsyt! En nauraisi yhtään, olipa syy neitsyydelle mikä tahansa. Pää pystyyn ja tutustu ihmisiin! :)