Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset nettideittailussa kysyvät aina ammattia?

Vierailija
17.02.2022 |

Olen pistänyt merkille, että tutustumisen aikana naiset eivät ikinä unohda kysyä mieheltä ammattia. Miksi tämä on niin tärkeää?
Muistan kerran yhdet treffit joiden alussa nainen kysyi, että mitäs teet työksesi ja sen jälkeen hän ei kysynyt enää yhtään mitään.
Harvoin kuulen esim. kysymystä, että minkälainen olet luonteeltasi.
Aina tuntuu olevan hirveä kiire kuulla se ammatti, käännetään se keskustelu heti töihin ihan kuin ilman sitä tietoa ei voisi jatkaa tutustumista.

Kommentit (654)

Vierailija
401/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsivät kustantajaa....

EDELLEEN - TE MIEHET VOITTE VALITA PAREMMIN TIENAAVAN NAISEN, KUKAAN EI PAKOTA VALITSEMAAN HUONOMMIN TIENAAVAA. OMA VALINTA.

Tämä! Miksi ikkasette eläteistä, jos kerta semmoisen itse valitsette?

Vierailija
402/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyn jatkossa miehiltä, mikä on heidän lemppari alkoholeista. Jos mies vastaa ettei juo, hän on entinen alkoholisti. Jos mies sanoo mitä tahansa alkoholia, hän on nykyinen tai tuleva alkoholisti. Suomi on täynnä juoppoja miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mulle työttömät on ehdoton ei. Jos mies vastaa että hän on työtön, lopetan hänen kanssaan kommunikoinnin. Ihan sama mitä opiskelee/työtä tekee, kunhan ei ole työtön

Itse kysyn aina ensimmäiseksi naisen painoa, yli 55kiloisille en edes vastaa takaisin, alle tuon jääviltä kysyn enemmän, mm onko lapsia jne, (Synnyttäneille sanon heti kiitos ei, en kaipaa rääkyviä ipanoita ja revittyä tavaraa elämääni).. 

Enpä usko, että kukaan muu nainen,kuin Kelan täti tai Alepan kassa kysyy sinulta yhtään mitään.

Et oikein kestä sitä jos miehelläkin on tiukat kriteerit? 

Vierailija
404/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsivät kustantajaa....

Kun itse aikoinaan tutustuin tulevaan mieheeni, hän kysyi melkein heti alkuun mitä teen työkseni. Etsikö hän siis itselleen elättäjää?

Mieluummin silti kysyy ammattia kuin jotain muuta.. mm nykyinen puolisoni kysyi lähes heti penikseni kokoa, oli ilmeisesti riittävä kun sovittiin treffit melko pian tuon jälkeen ja ollaan pian oltu jo 7v yhdessä. 

Vierailija
405/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kysyn jatkossa miehiltä, mikä on heidän lemppari alkoholeista. Jos mies vastaa ettei juo, hän on entinen alkoholisti. Jos mies sanoo mitä tahansa alkoholia, hän on nykyinen tai tuleva alkoholisti. Suomi on täynnä juoppoja miehiä.

Eli jos mies ei vaikka alkoholidementian vuoksi muista yhtään alkoholia, hän pääsee seulasi läpi puhtain paperein.

Vierailija
406/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan outo tämä Golddigger juttu. Naiset on nykyään koulutetumpia ja hakee samaa tasoa, että on varaa tehdä yhdessä juttuja. Siis ettei tarvitse rahoittaa miehen matkoja - ja kyllä aiemmassa suhteessa oli niin. Ei kiitos enää.

Jos ei kerro ammattia tai vielä pahempi "ota selvää", ei kukaan ota vaan selaa ohi ja sitten ihmetellään ettei osu.

Vierailija
407/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaahan sitä miehenäkin selvittää naisen ammatti hyvissä ajoin, ettei hank itselleen lompakkoloista. Ylipäätään kun kerran fakta on, että koulutettuja naisia on enemmän kuin koulutettuja miehiä, kannattaa miehen valkata parhaat päältä. Ei mitään järkeä ottaa jotakin humanistimaisteria, joka kirjoittelee päivät pitkät twitteriin maailmantuskaa anonyymillä biolla, jossa on pronominit ja piirroskuva.

Hei. Kuka teitä miehiä pakottaa ottamaan köyhän naisen, huonommin toimeen tulevan tai lompakkoloisen? Ei kukaan. Oma valinta. Teille ulkomäkö on tärkein kriteeri. Kun krvälla vamitsette, niin turha úlista vasnmenmä peilin äärreen etsimään syyllistä.

Kelle teille? Oma naiseni on hyvintoimeentuleva ja fiksu. Nätti myös. Itseasiassa kun muistelen lääkistä niin useimmat naiset olivat nättejä.

Päinvastoin kuin halutaan uskotella, korreloi äly ja kauneus usein melko vahvasti. Kauppakorkean käytävilläkään ei juuri pullukoita ja ulkoisesti epäviehättävän oloisia käyskentele..

Vierailija
408/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos mies ei vaikka alkoholidementian vuoksi muista yhtään alkoholia, hän pääsee seulasi läpi puhtain paperein.

Meinaat, että aivonsa pilalle juonut osaa näytellä normaalia? En minä ihan noin tyhmä ole.

Vierailija
409/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaahan sitä miehenäkin selvittää naisen ammatti hyvissä ajoin, ettei hank itselleen lompakkoloista. Ylipäätään kun kerran fakta on, että koulutettuja naisia on enemmän kuin koulutettuja miehiä, kannattaa miehen valkata parhaat päältä. Ei mitään järkeä ottaa jotakin humanistimaisteria, joka kirjoittelee päivät pitkät twitteriin maailmantuskaa anonyymillä biolla, jossa on pronominit ja piirroskuva.

Hei. Kuka teitä miehiä pakottaa ottamaan köyhän naisen, huonommin toimeen tulevan tai lompakkoloisen? Ei kukaan. Oma valinta. Teille ulkomäkö on tärkein kriteeri. Kun krvälla vamitsette, niin turha úlista vasnmenmä peilin äärreen etsimään syyllistä.

Kelle teille? Oma naiseni on hyvintoimeentuleva ja fiksu. Nätti myös. Itseasiassa kun muistelen lääkistä niin useimmat naiset olivat nättejä.

Päinvastoin kuin halutaan uskotella, korreloi äly ja kauneus usein melko vahvasti. Kauppakorkean käytävilläkään ei juuri pullukoita ja ulkoisesti epäviehättävän oloisia käyskentele..

Luultavasti heitä kuitenkin kiinnostaa puhekumppanin koulutus ja työ.

Vierailija
410/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on omatkin havainnot

Vierailija
411/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsivät kustantajaa....

EDELLEEN - TE MIEHET VOITTE VALITA PAREMMIN TIENAAVAN NAISEN, KUKAAN EI PAKOTA VALITSEMAAN HUONOMMIN TIENAAVAA. OMA VALINTA.

Tämä! Miksi ikkasette eläteistä, jos kerta semmoisen itse valitsette?

Kuinka niin, en minä ainakaan mitään elättiä ole valinnut vaan hyvätuloisen naisen.

Vierailija
412/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan outo tämä Golddigger juttu. Naiset on nykyään koulutetumpia ja hakee samaa tasoa, että on varaa tehdä yhdessä juttuja. Siis ettei tarvitse rahoittaa miehen matkoja - ja kyllä aiemmassa suhteessa oli niin. Ei kiitos enää.

Jos ei kerro ammattia tai vielä pahempi "ota selvää", ei kukaan ota vaan selaa ohi ja sitten ihmetellään ettei osu.

Tämä vain sitten tarkoittaa, että yhä suureneva joukko naisia jää yksin elleivät ole valmiita tinkimään vaatimuksistaan kumppanin koulutuksen ja tulotason suhteen.

Vierailija
413/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minua ainakin kiinnostaa tekeekö työkseen normipäivää, reissaako, tekeekö yötöitä jne. En haluaisi reissaavaa, yötyöläistä tai jotain uraohjusta. 

Vierailija
414/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vain sitten tarkoittaa, että yhä suureneva joukko naisia jää yksin elleivät ole valmiita tinkimään vaatimuksistaan kumppanin koulutuksen ja tulotason suhteen.

Yhä useampi nainen hankkii lemmikin ja viettää hyvää elämää ilman parisuhdetta.

Vierailija
415/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta miehet, joita ei kiinnosta minun työtehtäväni. Vietän työn parissa ison osan elämääni, olen siitä innostunut ja se tuo elämääni merkitystä.

Jos mies ei ole kiinnostunut ammatillisesta puolestani, oletan, että hän on kiinnostunut vain seksistä. 

Vierailija
416/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta miehet, joita ei kiinnosta minun työtehtäväni. Vietän työn parissa ison osan elämääni, olen siitä innostunut ja se tuo elämääni merkitystä.

Jos mies ei ole kiinnostunut ammatillisesta puolestani, oletan, että hän on kiinnostunut vain seksistä. 

Miksi siitä työstä pitäisi olla erityisesti kiinnostunut, jos se työ ei kumppania kiinnosta? En kyllä haluaisi toisen työstä keskustella vapaa-ajalla, mutta ilmeisesti sinun työstäsi pitäisi keskustella? 

Vierailija
417/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä työstä pitäisi olla erityisesti kiinnostunut, jos se työ ei kumppania kiinnosta? En kyllä haluaisi toisen työstä keskustella vapaa-ajalla, mutta ilmeisesti sinun työstäsi pitäisi keskustella? 

Mulla meni välillä hermot, kun eksä ei muusta puhunutkaan kuin työstään. 

Vierailija
418/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ketjussa eivät tunnu sisäistävän kysymyksen pointtia.

Edelleenkin on täysin ok kysyä ammattia jos se on vain small talkia, mutta todella suurelle osalle naisista se on kynnyskysymys eli he lopettavat tutustumisen jos mies ei ole kärjistetysti esim. lääkäri/juristi/ktm/lentäjä.

Tuon taustalla olevan motiivin takia jotkut miehet kuten minä lopetamme keskustelun jos keskustelu menee väkisin siihen ammatin kysymiseen.

Joku mies vastasikin edellisellä sivulla osuvasti sen, että jos treffeillä puhutaan monta tuntia kaikesta muusta kuin työstä tai koulutuksesta niin se on se mitä mä kaipaan. En hae uranaista, jolla on työ jatkuvasti mielessä.

AP

Treffeillä on tarkoitus tutustua ja tunnustella olemmeko yhtään samanlaisia ihmisiä. Minä ihmettelen, ellet kysy ammattiani ja varmasti kysyn sitä itse. Miksikö? Olen uranainen. Minulle työ on tärkeä asia ja osa identiteettiäni ja elämäntapaani. Ja sun onni, että kysyisin, sillä sittenhän tajuaisit että olen uranainen, juuri sellainen joka sinua ei kiinnosta. Ja näin pääsimme välittömästi toisistamme riittävään selvyyteen ja molemmille valkeni, että tutustumista ei kannata jatkaa. Sinä voitat siinä missä minäkin, sillä et halua uranaista ja kummankin aika säästyi sopivimpiin kumppaniehdokkaisiin.

Vierailija
419/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän ot, mutta ei ole mitään järkeä kysyä vain painoa. pitää kysyä se JA pituus tai bmi tai vyötärön/rinnaympärys..

Vierailija
420/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kysy luonteesta? Jokainenhan voi kertoa luonteestasn mitä tahansa, mutta ammattia ei voi valehdella. Ammatti kertoo ihmisestä paljon. Esim sen,että on pitkäkänteisyyttä ja tavoitteellisuutta ja älyä sen verran,että on kyennyt suorittamaan jonkun tutkinnon.

Taisi osua, eli ap:lla ei ole mitään ammattia.

P. S Ihmiset ylipäätään kysyvät ammattia, kun tutustuvat toisiinsa,ihan perusjuttu.

Jep. Eiköhän luonne ole sellainen asia, joka selviää tutustuessa muutenkin paremmin kuin kysymällä. Ja ei se minusta ole pinnallista - vaikka joillekin voi toki ollakin materia tärkeintä - kysyä mitä ihminen tekee eli onko töissä, yrittäjä, opiskelija tms. Aika outoa olisi minusta kiertää tätä aihetta, jos aikoo siis ylipäätään tutustua toiseen ihmiseen ollenkaan. Jos siis tuntuu, ettei oma toimenkuva ole sellainen, jota haluaa "mainostaa", kannattaa muuttaa sitä, eli hakea erilaisiin töihin, alkaa opiskelemaan tai kehittämään yritystoimintaa tms. ja hups, oma rooli yhteiskunnassa alkaa kuulostaa itsestäkin aktiivisemmalta  / paremmalta.  On tosin myös tärkeää muistaa, että rehellinen ja laillinen työ on arvokasta (ehkä joitakin moraaliltaan arveluttavia asioita lukuunottamatta), ja jos itse viihdyt työssäsi, ei sinun tarvitse sitä muiden takia alkaa vaihtamaan. Jos olet hyvä tyyppi, se kyllä huomataan ja eiköhän se seurustelukumppanikin löydy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi