Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, aloittaisitko suhteen, jos tietäisit, ettei sinuun voi ihastua?

Vierailija
28.06.2015 |

Olen kaveriporukkani rumin nainen ja en ole koskaan saanut ystäviäni ymmärtämään suhtautumistani parisuhteisiin. Koska minuun ei voi ihastua, eikä kukaan voi haluta minua seksuaalisesti, olen päättänyt, etten aloita suhdetta ollenkaan. Kauniit ystäväni, joista miehet ovat aina olleet aidosti kiinnostuneita, eivät pysty ymmärtämään päätöstäni. Heidän mielestään minun "pitäisi edes kokeilla!"! Olen yrittänyt kysyä, että kokeilisivatko he minun asemassani, mutta en saa selkeää vastausta.

Nyt galluppina; jos olisit asemassani, ottaisitko miehen vain siksi, että sinullakin olisi joku vai olisitko yksin?

Kommentit (390)

Vierailija
241/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voit olla niin varma, että miehet, jotka olisivat halunneet aloittaa suhteen kanssasi, eivät olleet aidosti sinusta kiinnostuneita. Luulo ei ole tiedon väärtti, sanoivat jo vanhat ja viisaat. Eivät kaikki miehet hingu vain kauniiden naisten perään. Ihan samalla tavalla mies ei välttämättä ole lainkaan aidosti kiinnostunut naisesta, olipa tämä kaunis tai ruma, kuten kuvittelet omalla kohdallasi. Se kaunis nainen voi olla vain saalis ja sulka miehen hattuun, ei sen enempää. Suhde ei toimi loppujen lopuksi. Kaunis ulkokuori ei takaa, että nainen on kiinostava ja sivistynyt kumppani. Todella fiksu mies ei tuijota naisen ulkonäköön, vaan hänelle merkitsee paljon enemmän se, mitä naisen päässä liikkuu. AP, hakeudu pikaisesti jonkinlaiseen terapiaan, että saat nuo ennakkoluuloiset ja typerät ajatukset päästäsi ja sen sijaan opit arvostamaan toista osapuolta. Opit antamaan toiselle mahdollisuuden osoittaa sen kaipaamasi aidon kiinnostuksen. Ja vielä: kauniitkin naiset rupsahtavat ikääntyessään!

Vierailija
242/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat todella rasittavalle. Asennemuutoksella voisit jopa saada oikeitakin ihastumisia miehiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:36"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:27"]

Suosittelen ihan oikeasti, että kannattaisi tilata aika psykologilta, saisit ehkä selvyyttä noihin sun keskenään ristriitaisiin ajatuksiisi. Joita et itse ole huomaavinasi "kun minuun ei voi ihastua ja silti minuun ihastutaan". Ihan oikeasti, käväise vähän juttelemassa ammattilaisen kanssa.

[/quote]

Missä minä sanoin, että minuun ihastutaan? Nimenomaan ei ihastuta!

Onko muuten maailmassa oikeasti niin naiiveja naisia, että luulevat miesten oikeasti yrittävän naisia vain koska ovat ihastuneita?! Vau... Taidatte olla aika nuoria?

[/quote]

Niin tai näin, vaikka luulet sinä että ne jotka kanssasi haluaisivat seurustella ottaisivat vain paremman puutteessa eikä sinuun ihastuta, niin kaikesta huolimatta suosittelen sitä ammattiauttajaa. Kenenkään ei tietenkään tarvitse seurustella kenenkään kanssa jos ei halua. Kuitenkin tuo vihamielinen suhtautumisesi asiaan, sekä se että asia selvästi tuntuu sinusta pahalta, kyllä kertoo ettet ole kuitenkaan oikeasti vapaaehtoisesti ikisinkku, vaan sinulla on todella paha itsetunto-ongelma. Edelleen suosittelen sitä ammattiauttajaa, niistä saattaa oikeasti olla apua, eikä se ole mikään häpeä enää nykypäivänä käydä psykologilla.

[/quote]

En minä suhtaudu vihamielisesti mihinkään, kärsivällisyyteni tyhmyyttä kohtaan vain on aika alhainen. 

Vierailija
244/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voit olla niin varma, että miehet, jotka olisivat halunneet aloittaa suhteen kanssasi, eivät olleet aidosti sinusta kiinnostuneita. Luulo ei ole tiedon väärtti, sanoivat jo vanhat ja viisaat. Eivät kaikki miehet hingu vain kauniiden naisten perään. Ihan samalla tavalla mies ei välttämättä ole lainkaan aidosti kiinnostunut naisesta, olipa tämä kaunis tai ruma, kuten kuvittelet omalla kohdallasi. Se kaunis nainen voi olla vain saalis ja sulka miehen hattuun, ei sen enempää. Suhde ei toimi loppujen lopuksi. Kaunis ulkokuori ei takaa, että nainen on kiinostava ja sivistynyt kumppani. Todella fiksu mies ei tuijota naisen ulkonäköön, vaan hänelle merkitsee paljon enemmän se, mitä naisen päässä liikkuu. AP, hakeudu pikaisesti jonkinlaiseen terapiaan, että saat nuo ennakkoluuloiset ja typerät ajatukset päästäsi ja sen sijaan opit arvostamaan toista osapuolta. Opit antamaan toiselle mahdollisuuden osoittaa sen kaipaamasi aidon kiinnostuksen. Ja vielä: kauniitkin naiset rupsahtavat ikääntyessään!

[/quote]

Kaikki tuo, mitä sanot, on miehen biologian vastaista. 

Vierailija
245/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt ihan varovasti vaan kerron... Hissisi ei aja yläkerroksiin asti. Muumisi on kännissä ja hortoili metsään, eksyi kauas laaksosta. Lepakkosi jäi sille tielleen prideissa. Älyttömin ja sekavin aloitus pitkiin aikoihin jopa tämän palstan tason huomioonottaenkin. Kuule, miehet ovat tuntevia ja ajattelevia ihmisiä, mutta nyt ihan sinusta itsestäsi en menisi juttujesi perusteella takuuseen.

Vierailija
246/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te naiset olette täällä näin pihalla?

Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis.

Vierailija
247/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:37"]

Vaikutat todella rasittavalle. Asennemuutoksella voisit jopa saada oikeitakin ihastumisia miehiltä.

[/quote]

Ei kuule tällä naamalla. 

Vierailija
248/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm jotenkin keskustelutyyli on hyvin samanlainen kuin eräällä miespuolisella trollaajalla eräällä toisella palstalla. Siinäkin tapauksessa jos tunnistin oikein, suosittelisin sitä ammattiauttajaa vanhojen tietojeni perusteella.

Vierailija
249/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"]

Mä nyt ihan varovasti vaan kerron... Hissisi ei aja yläkerroksiin asti. Muumisi on kännissä ja hortoili metsään, eksyi kauas laaksosta. Lepakkosi jäi sille tielleen prideissa. Älyttömin ja sekavin aloitus pitkiin aikoihin jopa tämän palstan tason huomioonottaenkin. Kuule, miehet ovat tuntevia ja ajattelevia ihmisiä, mutta nyt ihan sinusta itsestäsi en menisi juttujesi perusteella takuuseen.

[/quote]

Totuus sattuu, vai mitä? ;)

Vierailija
250/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:32"]

Onko muuten maailmassa oikeasti niin naiiveja naisia, että luulevat miesten oikeasti yrittävän naisia vain koska ovat ihastuneita?! Vau... Taidatte olla aika nuoria?

[/quote]

Näinpä. Suurimmassa osassa suhteista miesten syynä olla suhteessa on vakipillu. Ikävää, mutta totta.

[/quote]

No niin juuri! Tätä olen yrittänyt ilmaista, mutta kukaan ei kai halua ajatella olevansa vain se vakipillu. 

[/quote]

Mä tiedän ton itse kokemuksesta ja voin myöntää, että olen kelvannut vaan miehille seksiin :) On se aika kova paikka tunnustaa eikä siihen suurin osa edes pystyisi.

Vierailija
251/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"]

Miten te naiset olette täällä näin pihalla?

Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis.

[/quote]

Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään. 

Vierailija
252/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:40"]

Hmm jotenkin keskustelutyyli on hyvin samanlainen kuin eräällä miespuolisella trollaajalla eräällä toisella palstalla. Siinäkin tapauksessa jos tunnistin oikein, suosittelisin sitä ammattiauttajaa vanhojen tietojeni perusteella.

[/quote]

Olen ihan nainen. Mutta todella hämmentynyt siitä, että asia, minkä minä olen tiennyt nuoresta tytöstä saakka, on näin suuri järkytys ilmeisesti aikuisille naisille. 

Vierailija
253/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä et saa ketään ihastumaan itseesi, se ei todellakaan johdu ulkonäöstäsi, ei vaikka näyttäisit pyllyltä jossa on karvakato ja pelkkiä pukamia. Ne on noi jutut. Ne ne on. Jos mä olisin mies, ja jos sä olisit vaihtoehto jankkauksinesi, homoutuisin. Mikä sua vaivaa??

Vierailija
254/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, 38 unohti vastata kysymykseen. Kyllä, kyllä minä aloittaisin suhteen, sillä haluaisin antaa miehelle mahdollisuuden osoittaa, että hän on tosissaan ja aidosti kiinnostunut. Mistäpä minä voisin heti ensi tapaamisella tietää, mitä miehen päässä liikkuu. Annan ajan näyttää.

Tuli muuten mieleeni, että et suinkaan kierrä totuutta eli sitä, että ne miehet, jotka ovat sinusta kiinnostuneita, eivät kiinnosta sinua, koska he ovat mielestäsi alle sinun tasosi (sivistys, varallisuus, yhteiskunnallinen asema tms.)

Vierailija
255/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:32"]

[/quote]

Näinpä. Suurimmassa osassa suhteista miesten syynä olla suhteessa on vakipillu. Ikävää, mutta totta.

[/quote]

No niin juuri! Tätä olen yrittänyt ilmaista, mutta kukaan ei kai halua ajatella olevansa vain se vakipillu. 

[/quote]

Mä tiedän ton itse kokemuksesta ja voin myöntää, että olen kelvannut vaan miehille seksiin :) On se aika kova paikka tunnustaa eikä siihen suurin osa edes pystyisi.

[/quote]

Totta. Ja moni elää pilvilinnoissaan ja kuvittelee, että mies oikeasti rakastui... Se on valitettavasti todella harvinaista. 

Vierailija
256/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei trolli, mene vaikka uimaan.

Vierailija
257/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"]Miten te naiset olette täällä näin pihalla?

[/quote]

Tunnen todella tavallisia naisia, jotka ovat parisuhteessa eikä kyseessä ole mikään vähempään tyytyminen kummallakaan suhteen osapuolella. Kaikki ne naiset ovat kyllä fiksuja ja mukavia.

Vierailija
258/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:43"]

Jos sä et saa ketään ihastumaan itseesi, se ei todellakaan johdu ulkonäöstäsi, ei vaikka näyttäisit pyllyltä jossa on karvakato ja pelkkiä pukamia. Ne on noi jutut. Ne ne on. Jos mä olisin mies, ja jos sä olisit vaihtoehto jankkauksinesi, homoutuisin. Mikä sua vaivaa??

[/quote]

Suurimpaan osaan naisista ei ole koskaan ihastuttu. Minua vaivaa ilmeisesti kyvyttömyys valehdella itselleni ja elää saduissa. 

Vierailija
259/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"]Miten te naiset olette täällä näin pihalla? Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis. [/quote] Tunnen todella tavallisia naisia, jotka ovat parisuhteessa eikä kyseessä ole mikään vähempään tyytyminen kummallakaan suhteen osapuolella. Kaikki ne naiset ovat kyllä fiksuja ja mukavia.

[/quote]

Mutta mitäs ne kelpaamattomat tavisnaiset?

Vierailija
260/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:44"]

Ai niin, 38 unohti vastata kysymykseen. Kyllä, kyllä minä aloittaisin suhteen, sillä haluaisin antaa miehelle mahdollisuuden osoittaa, että hän on tosissaan ja aidosti kiinnostunut. Mistäpä minä voisin heti ensi tapaamisella tietää, mitä miehen päässä liikkuu. Annan ajan näyttää.

Tuli muuten mieleeni, että et suinkaan kierrä totuutta eli sitä, että ne miehet, jotka ovat sinusta kiinnostuneita, eivät kiinnosta sinua, koska he ovat mielestäsi alle sinun tasosi (sivistys, varallisuus, yhteiskunnallinen asema tms.)

[/quote]

Minun ei tarvitse kokeilla, minulla on peili. 

Osa on ollut sellaisia, etten olisi itsekään huolinut, osa on ollut ihan ok. Olisin jopa kerran saanut miehen, johon olin itse ihastunut. Tai no, "saanut" koska tuskin se olisi kauaa kestänyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän