Nainen, aloittaisitko suhteen, jos tietäisit, ettei sinuun voi ihastua?
Olen kaveriporukkani rumin nainen ja en ole koskaan saanut ystäviäni ymmärtämään suhtautumistani parisuhteisiin. Koska minuun ei voi ihastua, eikä kukaan voi haluta minua seksuaalisesti, olen päättänyt, etten aloita suhdetta ollenkaan. Kauniit ystäväni, joista miehet ovat aina olleet aidosti kiinnostuneita, eivät pysty ymmärtämään päätöstäni. Heidän mielestään minun "pitäisi edes kokeilla!"! Olen yrittänyt kysyä, että kokeilisivatko he minun asemassani, mutta en saa selkeää vastausta.
Nyt galluppina; jos olisit asemassani, ottaisitko miehen vain siksi, että sinullakin olisi joku vai olisitko yksin?
Kommentit (390)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"]
Miten te naiset olette täällä näin pihalla?
Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis.
[/quote]
Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään.
[/quote]
No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin.
[/quote]
Se, että on ottajia on aivan täysin eri asia kuin olisi ihastujia. Olisi minullakin ottajia, mutta ei ihastujia.
Ja jos ette minun sanaani usko, niin katsokaa, mitä miehet kirjoittaa näissä keskusteluissa naisista. He itsekin kertovat, että tavis otetaan vakipilluksi, mutta kauniita halutaan oikeasti.
[/quote]
Eli mieskäsityksesi perustuu av:n trollailijoiden kirjoituksiin. Olishan tää pitänyt arvata!
[/quote]
Ei perustu. Kerroin jo, että elämääni kuuluu paljon miehiä, koska minulla on vain veljiä ja vain miespuolisia serkkuja, joiden kautta tunnen paljon muitakin miehiä.
Ihan kuin miehet olisivat noin yksinkertaisia ja pinnallisia. En ainakaan tunne yhtäkään miestä joka olisi ottanut kumppanikseen naisen pelkästään ulkonäöllisistä syistä! Yhden illan jutut ovat sitten ihan oma juttunsa...
Oma miehenikin olisi rehellisesti sanottuna saanut paremman näköisen kuin minä, tiesin erittäin kauniita hänen perässään olevia naisia. Mutta tässä sitä ollaan, kohta 10v takana ja edelleen onnellisesti yhdessä, koska meillä synkkasi henkisesti ja pidimme toistemme luonteista.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:57"]
Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis.
[/quote]
Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään.
[/quote]
No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin.
[/quote]
Älä nyt sekoita sitä, että miehet haluaa panna sua siihen, että ne olisi ihastuneita.
Mäkin nuorena kuvittelin, että miehet olis ihastuneita mutta kokemuksesta opin, että se "ihastuminen" oli pelkästään seksuaalista halua ja vetovoimaa.
[/quote]
Paitsi että minua on pitänyt kosia ennen kuin on saanut panna. Ja silti niitä ottajia on ollut. Ja yksi, joka sitten sai.
[/quote]
Niin no katsos tässä tulee ero :D : sä olet varmasti kaunis, minä en. Kun naisena ulkonäkö on riittämäön joutuu olemaan joko yksin tai sitten jossain fwb-tyylisessä suhteessa, jossa tietää olevansa vain vaihtoehto paremman puutteessa miehelle, joka ei saa sitä oikeasti haluamaansa naista.
Minä olen ihastunut elämässäni aika monta kertaa ja aika pieni osa niistä on tapahtunut ulkonäön perusteella. Enhän minä tietysti miesten puolesta osaa sanoa, mutta luulisi, että heillekin voi näin käydä.
En ehkä "ottaisi" ketään vain että mulla ois joku, mutta jos joku tulis tarjolle ja tykkäisin hänestä niin aloittaisin suhteen, koska ei ole minun vastuullani miettiä, miten toinen asian kokee ja onhan mulla antaa toiselle jotain muuta kuin ulkoista shittiä, esim. onnettomat miehet ovat hyvä kohde, heitä voi lohduttaa ja tukea. Ja onneton kun olisin itsekin, niin olishan se vain oikeus ja kohtuus, että joku mies ilahduttais minua, jos suostuisin siihen. Niin miksen suostuisi?
Ihan sivusta; minä olen aina luullut, että nämä tässä puhutut asiat on yleistietoa... Oikeastiko näin moni nainen on näin pihalla siitä, miten miesten ajatusmaailma toimii?! Ei ihme, että on niin paljon avioeroja!
Mies on visuaalinen olento ja miehelle naisen ulkonäkö on tärkeää! Jokainen mies on ollut suhteessa, jossa ei ole ollut suuria tunteita, koska miehen on saatava pildeä.
Kyllä miehetkin ihastuu, mutta ei se ole niin yleistä kuin naiset luulee!
M39
Ap, tein syksyllä tänne keskustelun omista kokemuksista kun muhun ei ole koskaan ihastuttu ja sain kauhean lynkkayslauman niskaani :)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:06"]
Ihan kuin miehet olisivat noin yksinkertaisia ja pinnallisia. En ainakaan tunne yhtäkään miestä joka olisi ottanut kumppanikseen naisen pelkästään ulkonäöllisistä syistä! Yhden illan jutut ovat sitten ihan oma juttunsa... Oma miehenikin olisi rehellisesti sanottuna saanut paremman näköisen kuin minä, tiesin erittäin kauniita hänen perässään olevia naisia. Mutta tässä sitä ollaan, kohta 10v takana ja edelleen onnellisesti yhdessä, koska meillä synkkasi henkisesti ja pidimme toistemme luonteista.
[/quote]
En sanonutkaan niin, mutta et sinä nyt sanonutkaan mitään, mikä olisi ristiriidassa sanomani kanssa. Pointtini oli, että mies ei ihastu/rakastu vain tavallisen näköiseen naiseen. Miehet kyllä tyytyy tavallisen näköisiin naisiin, itse asiassa se taitaa olla yleisin tilanne.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:08"]
Minä olen ihastunut elämässäni aika monta kertaa ja aika pieni osa niistä on tapahtunut ulkonäön perusteella. Enhän minä tietysti miesten puolesta osaa sanoa, mutta luulisi, että heillekin voi näin käydä.
[/quote]
Mutta se juuri on naisten ja miesten ero!
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Älä nyt sekoita sitä, että miehet haluaa panna sua siihen, että ne olisi ihastuneita.
Mäkin nuorena kuvittelin, että miehet olis ihastuneita mutta kokemuksesta opin, että se "ihastuminen" oli pelkästään seksuaalista halua ja vetovoimaa.
[/quote]
Kun on ihastunut niin yleensä haluaa myös panna. Se fyysinen halu ei sulje ihastumista pois.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:19"]
No olipas kummallinen aloitus. Saat kyllä miehiä, mut kukaan ei kuitenkaan ole susta kiinnostunut, halua sua seksuaalisesti tai ihastu suhun. Mikä tää pointti ees oli? :D
[/quote]
Pointti oli kysyä, että aloittaisitko suhteen, jos tietäisit, että mies on huolinut sinut vain paremman puutteessa?
[/quote]
Kyllä, jos olisin itse rakastunut. Jos todella tykkäisin toisesta. Vastasin tähän nyt uudestaan, kun kysymys muotoiltiin hiukan uusiksi.
Saattaisin myös alentaa omaa rimaani niin, että olisin jollekin miehelle se ykkösvalinta. Itseasiassa olen niin tehnytkin, eli en ole yhdessä miehen kanssa, jollaisiin halusin rakastua, vaan miehen kanssa, joka halusi minut. Koska minussakin oli yksi paha puute, miksi miehet eivät halunneet minua: en nauttinut enkä siksi halunnut seksiä.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:09"]
Ap, tein syksyllä tänne keskustelun omista kokemuksista kun muhun ei ole koskaan ihastuttu ja sain kauhean lynkkayslauman niskaani :)
[/quote]
No voi. Mutta tavallaan kyllä ymmärrän, koska jos nämä naiset myöntää sanomani todeksi, moni heistä joutuu samalla myöntämään, että häneen itseensä on tyydytty. Onhan se vaikea myöntää, jos on vaikka pitkä suhde takana. Mutta olen kyllä yllättynyt, että aiheutin järkytyksen, luulin, että kaikki ei-niin-täydelliset naiset tietää nämä asiat.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:13"]
Kun on ihastunut niin yleensä haluaa myös panna. Se fyysinen halu ei sulje ihastumista pois.
[/quote]
:D Ihastunut mies ei häivy savuna tuuleen ensimmäisen seksikerran jälkeen etenkään kun olisi tapailtu jo aikoja ja tunteita olisi kaiken olettamuksen mukaan syntyneen kummallekin.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:21"]
Miehet ihastuu vain kauniisiin naisiin, muut otetaan "kun ei parempaa saa". Minä en halua olla vain paremman puutteessa huolittu. [/quote]
Olet niiiiiin väärässä. Minä olen mieheni sielunkumppani ja elämän suurin rakkaus vaikka minulta puuttuukin kauneus. Tai siis sse mikä yleiskäsitys kauneudesta on.
Kun sulla on on itselläsikin tuo kanta, niin sinäkin varmaan ihastut vaan komeisiin miehiin, jätät huomiotta ns. tavikset ja ne joille on vähemmän suotu sitä, mitä ulkomaailma on määritellyt komeudeksi.
Sitä saa mitä tilaa...
[/quote]
Kerro vain itsellesi tuota satua. Ei se kuitenkaan todellisuutta muuta.
[/quote]
Hyi, miten loukkaava sä olet. Sielusi taitaa olla ruman sammakon. Ei kannata tosiaan kokeilla, mutta se ei johdu niistä miehistä.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:46"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"]Miten te naiset olette täällä näin pihalla? Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis. [/quote] Tunnen todella tavallisia naisia, jotka ovat parisuhteessa eikä kyseessä ole mikään vähempään tyytyminen kummallakaan suhteen osapuolella. Kaikki ne naiset ovat kyllä fiksuja ja mukavia. [/quote] Miten ihmeessä sinä sen voisit tietää? Oletko kysellyt heiltä aidoista tunteistaan, kun he ovat olleet magneettikuvattavana? Koska se on edelleen ainoa keino tietää varmaksi, sanoahan voi mitä tahansa. [/quote] Kyllä jos molemmat osapuolet tuntee hyvin ja on keskustellut rakkausasioista niin kyllä tällaisetkin asiat selviää.
[/quote]
Ja sinä itse et pystyisi valehtelemaan kenellekään mistään, varsinkaan sellaisesta asiasta, jonka myöntämistä pidetään vähän kyseenalaisena ja josta olisi yksityiselämääsi katastrofaaliset seuraukset?
[/quote]
Parissa tapauksessa mies on ollut ihastunut ja kertonut siitä ennen kuin suhdetta on edes ollut. En näe syytä valehdella.
En ehkä "ottaisi" ketään vain että mulla ois joku, mutta jos joku tulis tarjolle ja tykkäisin hänestä niin aloittaisin suhteen, koska ei ole minun vastuullani miettiä, miten toinen asian kokee ja onhan mulla antaa toiselle jotain muuta kuin ulkoista shittiä, esim. onnettomat miehet ovat hyvä kohde, heitä voi lohduttaa ja tukea. Ja onneton kun olisin itsekin, niin olishan se vain oikeus ja kohtuus, että joku mies ilahduttais minua, jos suostuisin siihen. Niin miksen suostuisi?
[/quote]
Minä ajattelen, että mies ajattelisi minusta suhteessa niin rumasti, kun ei olisi mitään tunteita pehmentämässä vikojani. Lisäksi tilanne olisi niin epävarma, koska jos olisin itse ihastunut, niin mies saattaisi millä hetkellä tahansa tavata naisen, johon ihastuu ja jättää minut.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:12"]
[/quote]
Mutta se juuri on naisten ja miesten ero!
[/quote]Ai okei, tämä on taas tätä.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:31"]
Missä minä sanoin, että minuun ihastutaan? Nimenomaan ei ihastuta!
Onko muuten maailmassa oikeasti niin naiiveja naisia, että luulevat miesten oikeasti yrittävän naisia vain koska ovat ihastuneita?! Vau... Taidatte olla aika nuoria?
[/quote]
Näinpä. Suurimmassa osassa suhteista miesten syynä olla suhteessa on vakipillu. Ikävää, mutta totta.
[/quote]
No niin juuri! Tätä olen yrittänyt ilmaista, mutta kukaan ei kai halua ajatella olevansa vain se vakipillu.
[/quote]
Miksi sitten annat seksiä, jos ajatus noin häiritsee?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:21"]
Miehet ihastuu vain kauniisiin naisiin, muut otetaan "kun ei parempaa saa". Minä en halua olla vain paremman puutteessa huolittu. [/quote]
Olet niiiiiin väärässä. Minä olen mieheni sielunkumppani ja elämän suurin rakkaus vaikka minulta puuttuukin kauneus. Tai siis sse mikä yleiskäsitys kauneudesta on.
Kun sulla on on itselläsikin tuo kanta, niin sinäkin varmaan ihastut vaan komeisiin miehiin, jätät huomiotta ns. tavikset ja ne joille on vähemmän suotu sitä, mitä ulkomaailma on määritellyt komeudeksi.
Sitä saa mitä tilaa...
[/quote]
Kerro vain itsellesi tuota satua. Ei se kuitenkaan todellisuutta muuta.
[/quote]
Hyi, miten loukkaava sä olet. Sielusi taitaa olla ruman sammakon. Ei kannata tosiaan kokeilla, mutta se ei johdu niistä miehistä.
[/quote]
En ole, ainoastaan rehellinen.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:57"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Paitsi että minua on pitänyt kosia ennen kuin on saanut panna. Ja silti niitä ottajia on ollut. Ja yksi, joka sitten sai.