Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, aloittaisitko suhteen, jos tietäisit, ettei sinuun voi ihastua?

Vierailija
28.06.2015 |

Olen kaveriporukkani rumin nainen ja en ole koskaan saanut ystäviäni ymmärtämään suhtautumistani parisuhteisiin. Koska minuun ei voi ihastua, eikä kukaan voi haluta minua seksuaalisesti, olen päättänyt, etten aloita suhdetta ollenkaan. Kauniit ystäväni, joista miehet ovat aina olleet aidosti kiinnostuneita, eivät pysty ymmärtämään päätöstäni. Heidän mielestään minun "pitäisi edes kokeilla!"! Olen yrittänyt kysyä, että kokeilisivatko he minun asemassani, mutta en saa selkeää vastausta.

Nyt galluppina; jos olisit asemassani, ottaisitko miehen vain siksi, että sinullakin olisi joku vai olisitko yksin?

Kommentit (390)

Vierailija
201/390 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kun se ei ole mahdollista, että minuun ihatutaan ulkonäön kautta, niin minussa ei ole sitten miehille mitään, mitä antaa, paitsi pillu ja rempseä (ei yhtään nipo) luonteeni. Se kelpaisi miehille, mutta olisin kakkosvaihtoehto. Mies haluaa rakastaa naisensa ulkonäköä. Ei minua. 

Tämä siis tarkennuksena ap:n mietteisiin.

Vierailija
202/390 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 07:51"]Niin ja kun se ei ole mahdollista, että minuun ihatutaan ulkonäön kautta, niin minussa ei ole sitten miehille mitään, mitä antaa, paitsi pillu ja rempseä (ei yhtään nipo) luonteeni. Se kelpaisi miehille, mutta olisin kakkosvaihtoehto. Mies haluaa rakastaa naisensa ulkonäköä. Ei minua. 

Tämä siis tarkennuksena ap:n mietteisiin.
[/quote]

Hanki sokea mies, siis jos nyt on olet ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/390 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa oikeasti, jos kelpuuttaminen ei riitä. 

Loput suhteen eteen kun voi tehdä itse. Valitsee vaan ensin miehen, jonka eteen kannattaa tehdä. (Siis jolta saat samaa hyvää kohtelua takaisin, jota itsekin annat.)

[/quote]

No jos vähäänkään kunnioittaa itseään, niin ei tasan tarkkaan riitä se että joku kelpuuttaa sinut, kun ei paremaakaan saa.

En minä ainakaan voisi alkaa palvelemaan ja mielistelemään sellaista miestä joka ei minua pyyttettömästi ihailisi.

En osaa tätä asiaa teille selittää. Te ette ole kykeneväisiä käsittelemään mitään infoa, joka voisi mullistaa teidän elämän valheellisia rakenteita.

Vierailija
204/390 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli konsensus on että kehenkään ei voi aidosti ihastua koska aina on joku parempi tuolla jossain, Miss Suomeenkin tyydytään koska maailmasta löytyy paremmankin näköisiä naisia. Ap on mies, ja vielä surullinen trolli, jos ihastumista pidetään ainoastaan ulkonöän perusteella tapahtuvaksi ollaan ihan hakoteillä. 

Ei tarvitse uskoa satuihin uskoakseen rakkauteen, jonka ainoa kriteeri ei ole ulkoinen geneerinen kauneus. Toisen silmiin on yleensä oltava viehättävä, mutta se on eri asia kuin kauneus. Tavis voi olla viehättävä, kaikki mallit ja missit sen sijaan eivät ole kaikkien silmiin viehättäviä.

Vierailija
205/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi marttyyri vmp, ini ini, vali vali. Jos sinä et saa miestä, niin se voi mahdollisesti johtua tuosta masentavasta asenteestasi. Kuka tommosta jaksaa. Viimeksi kun otin pääni pois perseestäni ja katselin avoimesti maailmaa, näin aika montakin, no, suht ei-kaunista ihmistä, joilla näytti olevan kumppanit.

Vierailija
206/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma asenne heijastuu käytökseen.

Vierailija
207/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:11"]

Voi marttyyri vmp, ini ini, vali vali. Jos sinä et saa miestä, niin se voi mahdollisesti johtua tuosta masentavasta asenteestasi. Kuka tommosta jaksaa. Viimeksi kun otin pääni pois perseestäni ja katselin avoimesti maailmaa, näin aika montakin, no, suht ei-kaunista ihmistä, joilla näytti olevan kumppanit.

[/quote]

Missäköhän sanoin, etten saisi miestä? Tajusitko sanaakaan aloituksestani?

Vierailija
208/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:13"]

[/quote]

Miten se tähän liittyy?

Korjataan nyt vielä, kun näköjään molemmat vastanneet ovat joko tyhmiä tai eivät osaa lukea. Olisin kyllä saanut miehen, mutta ne miehet eivät olleet minusta aidosti kiinnostuneita. Juuri sen aidon kiinnostuksen puutteen takia en halunnut aloittaa mitään feikkisuhdetta. 

Vierailija
209/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:11"]

[/quote]

[/quote]

Hoida ensin pääsi kuntoon, mieti vasta sitten.

Vierailija
210/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:11"]

[/quote]

[/quote]
Siis täh!!??
Saisit miehen kumppaniksi muttet halua koska miehet ei ihastu sinuun ja siitä syystä et saa miestä?????

Vierailija
211/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas kummallinen aloitus. Saat kyllä miehiä, mut kukaan ei kuitenkaan ole susta kiinnostunut, halua sua seksuaalisesti tai ihastu suhun. Mikä tää pointti ees oli? :D

Vierailija
212/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet sinun mielestäsi aloittaisivat parisuhteen kanssasi?

Vierailija
213/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:17"]

[/quote]

Miten se tähän liittyy?

Korjataan nyt vielä, kun näköjään molemmat vastanneet ovat joko tyhmiä tai eivät osaa lukea. Olisin kyllä saanut miehen, mutta ne miehet eivät olleet minusta aidosti kiinnostuneita. Juuri sen aidon kiinnostuksen puutteen takia en halunnut aloittaa mitään feikkisuhdetta. 

[/quote]

Ai sä tulet nimittelemään vastaajia tyhmiksi, vaikka itse olet selvästikin sekä tyhmä, marttyyri että jonkin sortin hullukin. Jos et osaa tuon selkeämmin ilmaista asiaasi, niin äläpä siitä vastaanottajia solvaa. Jos sä menet kiparille ja mumiset jotain ömmömmhduhjckjaw, niin on se joo ihme, jos et heti saa sitä mitä haluut.

Vierailija
214/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kans aloitusta. Jos ei saa ketään ihastumaan itseensä, ei saa ketään kiinnostumaan, ei silloin myöskään saa miestä.

t. yksi sellainen

Vierailija
215/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:11"] Voi marttyyri vmp, ini ini, vali vali. Jos sinä et saa miestä, niin se voi mahdollisesti johtua tuosta masentavasta asenteestasi. Kuka tommosta jaksaa. Viimeksi kun otin pääni pois perseestäni ja katselin avoimesti maailmaa, näin aika montakin, no, suht ei-kaunista ihmistä, joilla näytti olevan kumppanit. [/quote] Missäköhän sanoin, etten saisi miestä? Tajusitko sanaakaan aloituksestani? [/quote] Siis täh!!?? Saisit miehen kumppaniksi muttet halua koska miehet ei ihastu sinuun ja siitä syystä et saa miestä?????

[/quote]

Miehet ihastuu vain kauniisiin naisiin, muut otetaan "kun ei parempaa saa". Minä en halua olla vain paremman puutteessa huolittu. 

Vierailija
216/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pystyy feikkaamaan "ihastuksen" tai paremmin muotoiltuna kohtelee hyvin ja tunnen itseni onnelliseksi hänen seurassaan, niin sitten aloittaisin.

Vierailija
217/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas kummallinen aloitus. Saat kyllä miehiä, mut kukaan ei kuitenkaan ole susta kiinnostunut, halua sua seksuaalisesti tai ihastu suhun. Mikä tää pointti ees oli? :D

[/quote]

Pointti oli kysyä, että aloittaisitko suhteen, jos tietäisit, että mies on huolinut sinut vain paremman puutteessa?

Vierailija
218/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:20"]

Miksi miehet sinun mielestäsi aloittaisivat parisuhteen kanssasi?

[/quote]

Koska eivät saa sellaista naista, jonka oikeasti haluaisivat, eivätkä halua olla yksin. 

Vierailija
219/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:22"]

[/quote]

Pointti oli kysyä, että aloittaisitko suhteen, jos tietäisit, että mies on huolinut sinut vain paremman puutteessa?

[/quote]Jos sulla kauheasti tuollaisia miehiä nurkissa pyörii, vaikutat kyllä päinvastaiselta persoonalta. Meitä ihan oikeasti yksinäisiäkin on.

Vierailija
220/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:17"]

[/quote]

Miten se tähän liittyy?

[/quote]

Ai sä tulet nimittelemään vastaajia tyhmiksi, vaikka itse olet selvästikin sekä tyhmä, marttyyri että jonkin sortin hullukin. Jos et osaa tuon selkeämmin ilmaista asiaasi, niin äläpä siitä vastaanottajia solvaa. Jos sä menet kiparille ja mumiset jotain ömmömmhduhjckjaw, niin on se joo ihme, jos et heti saa sitä mitä haluut.

[/quote]

Ilmaisin ihan selkeästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän