Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, aloittaisitko suhteen, jos tietäisit, ettei sinuun voi ihastua?

Vierailija
28.06.2015 |

Olen kaveriporukkani rumin nainen ja en ole koskaan saanut ystäviäni ymmärtämään suhtautumistani parisuhteisiin. Koska minuun ei voi ihastua, eikä kukaan voi haluta minua seksuaalisesti, olen päättänyt, etten aloita suhdetta ollenkaan. Kauniit ystäväni, joista miehet ovat aina olleet aidosti kiinnostuneita, eivät pysty ymmärtämään päätöstäni. Heidän mielestään minun "pitäisi edes kokeilla!"! Olen yrittänyt kysyä, että kokeilisivatko he minun asemassani, mutta en saa selkeää vastausta.

Nyt galluppina; jos olisit asemassani, ottaisitko miehen vain siksi, että sinullakin olisi joku vai olisitko yksin?

Kommentit (390)

Vierailija
221/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:21"]

En ymmärrä kans aloitusta. Jos ei saa ketään ihastumaan itseensä, ei saa ketään kiinnostumaan, ei silloin myöskään saa miestä.

t. yksi sellainen

[/quote]

Tottakai saa! Itse asiassa tutkimusten mukaan suurempi osa parisuhteista on niitä, joissa on otettu "vain joku", kuin aidosti ihastuttu! 

Vierailija
222/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oikeasti ruma ja sellainen, johon yksikään mies ei ole ihastunut. En ole saanut miestä vaikka joskus yritinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:22"]

Jos mies pystyy feikkaamaan "ihastuksen" tai paremmin muotoiltuna kohtelee hyvin ja tunnen itseni onnelliseksi hänen seurassaan, niin sitten aloittaisin.

[/quote]

Tuo on tietysti totta. Mutta silti minua ahdistaisi olla miehen kanssa, joka ei minusta tykkää, vaikka hän kohtelisikin hyvin. 

Vierailija
224/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ihastuu vain kauniisiin naisiin, muut otetaan "kun ei parempaa saa". Minä en halua olla vain paremman puutteessa huolittu. [/quote]

Olet niiiiiin väärässä. Minä olen mieheni sielunkumppani ja elämän suurin rakkaus vaikka minulta puuttuukin kauneus. Tai siis sse mikä yleiskäsitys kauneudesta on.

Kun sulla on on itselläsikin tuo kanta, niin sinäkin varmaan ihastut vaan komeisiin miehiin, jätät huomiotta ns. tavikset ja ne joille on vähemmän suotu sitä, mitä ulkomaailma on määritellyt komeudeksi.

Sitä saa mitä tilaa...

Vierailija
225/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ihan oikeasti, että kannattaisi tilata aika psykologilta, saisit ehkä selvyyttä noihin sun keskenään ristriitaisiin ajatuksiisi. Joita et itse ole huomaavinasi "kun minuun ei voi ihastua ja silti minuun ihastutaan". Ihan oikeasti, käväise vähän juttelemassa ammattilaisen kanssa.

Vierailija
226/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:23"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:19"]

No olipas kummallinen aloitus. Saat kyllä miehiä, mut kukaan ei kuitenkaan ole susta kiinnostunut, halua sua seksuaalisesti tai ihastu suhun. Mikä tää pointti ees oli? :D

[/quote]

Pointti oli kysyä, että aloittaisitko suhteen, jos tietäisit, että mies on huolinut sinut vain paremman puutteessa?

[/quote]Jos sulla kauheasti tuollaisia miehiä nurkissa pyörii, vaikutat kyllä päinvastaiselta persoonalta. Meitä ihan oikeasti yksinäisiäkin on.

[/quote]

No ei niitä nyt jonoksi asti ole, mutta toki olisin kumppanin saanut, jos olisin ottanut. Mutta aitoa kiinnostusta en olisi saanut ja siksi en ottanut miestäkään. 

Vierailija
227/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ottaisi miestä, joka haluaisi minut vain paremman puutteessa. Mutta se on ihan eri asia, kuin että olisit ihminen, johon ei voi ihastua. Ihan varmasti voi, ihmiset tykkäävät niin erilaisista jutuista. Lopeta pinnallinen ulkonäön vertailu. Sinussa on omat kauniit piirteesi, ja lisäksi oma ainutlaatuinen persoonasi.

Vierailija
228/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:11"] Voi marttyyri vmp, ini ini, vali vali. Jos sinä et saa miestä, niin se voi mahdollisesti johtua tuosta masentavasta asenteestasi. Kuka tommosta jaksaa. Viimeksi kun otin pääni pois perseestäni ja katselin avoimesti maailmaa, näin aika montakin, no, suht ei-kaunista ihmistä, joilla näytti olevan kumppanit. [/quote] Missäköhän sanoin, etten saisi miestä? Tajusitko sanaakaan aloituksestani? [/quote] Siis täh!!?? Saisit miehen kumppaniksi muttet halua koska miehet ei ihastu sinuun ja siitä syystä et saa miestä?????

[/quote]

Miehet ihastuu vain kauniisiin naisiin, muut otetaan "kun ei parempaa saa". Minä en halua olla vain paremman puutteessa huolittu. 

[/quote]

Sähän olet pihalla kuin hevosenpaska kylätiellä. :D Aah ha hah. Mitähän paskaa olet oikein lukenut netistä ja omaksunut täysin suodattamatta. Sun jutut on niin ristiriitaa täynnä ja ei tästä maailmasta, että kannattais nyt vähän miettiä uudemman kerran.

Vierailija
229/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:11"] Voi marttyyri vmp, ini ini, vali vali. Jos sinä et saa miestä, niin se voi mahdollisesti johtua tuosta masentavasta asenteestasi. Kuka tommosta jaksaa. Viimeksi kun otin pääni pois perseestäni ja katselin avoimesti maailmaa, näin aika montakin, no, suht ei-kaunista ihmistä, joilla näytti olevan kumppanit. [/quote] Missäköhän sanoin, etten saisi miestä? Tajusitko sanaakaan aloituksestani? [/quote] Siis täh!!?? Saisit miehen kumppaniksi muttet halua koska miehet ei ihastu sinuun ja siitä syystä et saa miestä?????

[/quote]

Miehet ihastuu vain kauniisiin naisiin, muut otetaan "kun ei parempaa saa". Minä en halua olla vain paremman puutteessa huolittu. 

[/quote]

Mistä sinä tiedät kaikkien miesten kauneusihanteet?
Kuulostat siltä että jos joku mies yrittäisi kehua sinua aivan vilpittömästi niin et uskoisi häntä vaikka kuinka tosissaan olisi.

Vierailija
230/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:26"]

Miehet ihastuu vain kauniisiin naisiin, muut otetaan "kun ei parempaa saa". Minä en halua olla vain paremman puutteessa huolittu. [/quote]

Olet niiiiiin väärässä. Minä olen mieheni sielunkumppani ja elämän suurin rakkaus vaikka minulta puuttuukin kauneus. Tai siis sse mikä yleiskäsitys kauneudesta on.

Kun sulla on on itselläsikin tuo kanta, niin sinäkin varmaan ihastut vaan komeisiin miehiin, jätät huomiotta ns. tavikset ja ne joille on vähemmän suotu sitä, mitä ulkomaailma on määritellyt komeudeksi.

Sitä saa mitä tilaa...

[/quote]

Kerro vain itsellesi tuota satua. Ei se kuitenkaan todellisuutta muuta. 

Vierailija
231/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohuoraamista, nythän mä sen keksin.

Vierailija
232/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi vain siksi.

Mistä tiedät ettei sinuun voi ihastua.  Joka pelkästään ulkonäköä tuijottaa voisitko itse pitää hänestä?  Mies voi pitää kauniita naisia kalseina.

Vierailija
233/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:27"]

Suosittelen ihan oikeasti, että kannattaisi tilata aika psykologilta, saisit ehkä selvyyttä noihin sun keskenään ristriitaisiin ajatuksiisi. Joita et itse ole huomaavinasi "kun minuun ei voi ihastua ja silti minuun ihastutaan". Ihan oikeasti, käväise vähän juttelemassa ammattilaisen kanssa.

[/quote]

Missä minä sanoin, että minuun ihastutaan? Nimenomaan ei ihastuta!

Onko muuten maailmassa oikeasti niin naiiveja naisia, että luulevat miesten oikeasti yrittävän naisia vain koska ovat ihastuneita?! Vau... Taidatte olla aika nuoria?

Vierailija
234/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:28"]

Joo en ottaisi miestä, joka haluaisi minut vain paremman puutteessa. Mutta se on ihan eri asia, kuin että olisit ihminen, johon ei voi ihastua. Ihan varmasti voi, ihmiset tykkäävät niin erilaisista jutuista. Lopeta pinnallinen ulkonäön vertailu. Sinussa on omat kauniit piirteesi, ja lisäksi oma ainutlaatuinen persoonasi.

[/quote]

Kaunis ajatus, mutta ei noin käy oikeassa elämässä. Vain saduissa. 

Vierailija
235/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:31"]

Onko muuten maailmassa oikeasti niin naiiveja naisia, että luulevat miesten oikeasti yrittävän naisia vain koska ovat ihastuneita?! Vau... Taidatte olla aika nuoria?

[/quote]

Näinpä. Suurimmassa osassa suhteista miesten syynä olla suhteessa on vakipillu. Ikävää, mutta totta.

Vierailija
236/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:29"]

[/quote]

[/quote]

Sähän olet pihalla kuin hevosenpaska kylätiellä. :D Aah ha hah. Mitähän paskaa olet oikein lukenut netistä ja omaksunut täysin suodattamatta. Sun jutut on niin ristiriitaa täynnä ja ei tästä maailmasta, että kannattais nyt vähän miettiä uudemman kerran.

[/quote]

Anna kun arvaan? Et ole kaunis ja aloit juuri pohtia, että miksiköhän miehesi on sinun kanssasi?

Vierailija
237/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:19"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:11"] Voi marttyyri vmp, ini ini, vali vali. Jos sinä et saa miestä, niin se voi mahdollisesti johtua tuosta masentavasta asenteestasi. Kuka tommosta jaksaa. Viimeksi kun otin pääni pois perseestäni ja katselin avoimesti maailmaa, näin aika montakin, no, suht ei-kaunista ihmistä, joilla näytti olevan kumppanit. [/quote] Missäköhän sanoin, etten saisi miestä? Tajusitko sanaakaan aloituksestani? [/quote] Siis täh!!?? Saisit miehen kumppaniksi muttet halua koska miehet ei ihastu sinuun ja siitä syystä et saa miestä????? [/quote] Miehet ihastuu vain kauniisiin naisiin, muut otetaan "kun ei parempaa saa". Minä en halua olla vain paremman puutteessa huolittu.    [/quote] Mistä sinä tiedät kaikkien miesten kauneusihanteet? Kuulostat siltä että jos joku mies yrittäisi kehua sinua aivan vilpittömästi niin et uskoisi häntä vaikka kuinka tosissaan olisi.

[/quote]

Kauneusihanteet viittaa siihen, että mies pitää tietyistä piirteistä, ei siihen, että jonkun silmissä joku tusinataviskin olisi kaunis. 

Vierailija
238/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi vain siksi.

Mistä tiedät ettei sinuun voi ihastua.  Joka pelkästään ulkonäköä tuijottaa voisitko itse pitää hänestä?  Mies voi pitää kauniita naisia kalseina.

[/quote]

Koska en ole minkään näköinen, ihan niin tavis kuin tavis voi olla. 

Vierailija
239/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:27"]

[/quote]

[/quote]

Niin tai näin, vaikka luulet sinä että ne jotka kanssasi haluaisivat seurustella ottaisivat vain paremman puutteessa eikä sinuun ihastuta, niin kaikesta huolimatta suosittelen sitä ammattiauttajaa. Kenenkään ei tietenkään tarvitse seurustella kenenkään kanssa jos ei halua. Kuitenkin tuo vihamielinen suhtautumisesi asiaan, sekä se että asia selvästi tuntuu sinusta pahalta, kyllä kertoo ettet ole kuitenkaan oikeasti vapaaehtoisesti ikisinkku, vaan sinulla on todella paha itsetunto-ongelma. Edelleen suosittelen sitä ammattiauttajaa, niistä saattaa oikeasti olla apua, eikä se ole mikään häpeä enää nykypäivänä käydä psykologilla.

Vierailija
240/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:32"]

[/quote]

Näinpä. Suurimmassa osassa suhteista miesten syynä olla suhteessa on vakipillu. Ikävää, mutta totta.

[/quote]

No niin juuri! Tätä olen yrittänyt ilmaista, mutta kukaan ei kai halua ajatella olevansa vain se vakipillu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi