Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, aloittaisitko suhteen, jos tietäisit, ettei sinuun voi ihastua?

Vierailija
28.06.2015 |

Olen kaveriporukkani rumin nainen ja en ole koskaan saanut ystäviäni ymmärtämään suhtautumistani parisuhteisiin. Koska minuun ei voi ihastua, eikä kukaan voi haluta minua seksuaalisesti, olen päättänyt, etten aloita suhdetta ollenkaan. Kauniit ystäväni, joista miehet ovat aina olleet aidosti kiinnostuneita, eivät pysty ymmärtämään päätöstäni. Heidän mielestään minun "pitäisi edes kokeilla!"! Olen yrittänyt kysyä, että kokeilisivatko he minun asemassani, mutta en saa selkeää vastausta.

Nyt galluppina; jos olisit asemassani, ottaisitko miehen vain siksi, että sinullakin olisi joku vai olisitko yksin?

Kommentit (390)

Vierailija
1/390 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Pitää olla Miss Universumi tai kaksi Miss Suomea. Eikö niin ap?

Vierailija
2/390 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvaama käsitys on varmasti mahdollinen, jos tapaa vain baarissa yhden illan juttuja etsiviä miehiä. Mutta väittäisin, että suuri osa miehistäkin osaa ajatella tätä pidemmälle. Ainakin itse olen kuullut lukuisilta sinkkumiehiltä kommenttina kauniista naisista tyyliin: "Onhan se kaunis, mutta ei sitä pidemmän päälle kestäisi." Eikä siksi vaivauduta edes yrittämään. Todellinen ihastuminenkin vaatii aina myös ulkonäöstä riippumatonta kemiaa kahden ihmisen välillä. Täytyy myös muistaa, että se, mitä miehet puhuvat keskenään kaveriporukalla, voi myös olla ihan yhtä kaukana totuudesta, kuin se, mitä nainen ajattelee miehen rakastumisesta. Ja korostan myös, että jokainen ihminen siis todellakin on yksilö.

Olen myös melko vakuuttunut, että ap todellisuudessa on mies. Sen puolesta puhuu sekin, kuinka määrittelee taviksen harmaavarpuseksi, jolla vähän kaikki ulkoiset piirteet repsallaan. Itse tuollaisia ihmisiä näen todella harvoin, taviksillakin lähes poikkeuksetta on useampi kaunis piirre, kuten upeat silmät ja pitkä, hyvinvoiva tukka. Itsekin luulin olevani tavis, mutta tämän keskustelun perusteella olenkin varmaan sitten oikeasti kaunis. Kiitos vain. ;)

Niin ja kyllä minäkin katselen hyvännäköisiä ihmisiä kadulla ja miehenikin saa nauttia naiskauneudesta niin halutessaan; enhän minä häntä omista. Ei katselu tarkoita, että se johonkin johtaisi tai että mies heitä pitäisi minua parempina. Jos haluaa minut vaihtaa, niin on vapaa niin tekemään, mutta eipä vielä viiden vuoden suhteen aikana ole siitä ollut pelkoa, tulevaisuutta vain kanssani suunnittelee. Pitkässä suhteessa on vakipanon lisäksi sekin etu, että kiintyy toisen kanssa arjen elämiseen, toisen tapaan osoittaa hellyyttä jne. Myös miehille voi näin käydä. Joku tietenkin voisi sanoa, että "tottuu" toiseen, mutta ainakin meillä se on aktiivista välittämistä, jossa koetaan aina uudelleen ihastumisen tunteita toisiimme. Enpä usko, että nämä olisivat yksinomaan ulkonäöstä kiinni. Kaikillehan silti pitkät parisuhteet ei sovi, sitä en kiistä. Varsinkaan, jos haluaa kokea vain loputonta alkuhuumaa.

En oikein jaksa tajuta, miksi hakeutua noin ulkonäkökeskeiseen sosiaaliseen ympäristöön, jos vielä pitää itseään susirumana. Siinähän vain koko ajan vahingoittaa omaa itsetuntoaan lisää. Se on ihan itsestä ja omista valinnoista kiinni, tekeekö tästä itselleen ongelman. Koskaan et voi olla 110 % varma, että suhde tulee kestämään. Koskaan et voi olla jokaiselta ominaisuudeltasi se paras ja ainoa, mihin mies on aina mieltynyt. So what? Jos on halua sitoutua, antaa pitkä suhde paljon lämpöä ja mahdollisuuksia kehittyä ihmisenä. Jos annat epävarmuuksiesi mennä edelle, olet yksinäisyytesi valinnut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan niitä nättejä kauneudestaan tarkoin huolehtivia harvemmin rakastetaan "oikeasti." Minä ainakin laitoin diettisivustoille aina kauheimmat kuvat, joissa näytin mahdollisimman rumalta ja lihavalta pitääkseni pinnalliset idiootit kaukana.

En edes huolisi sellaista miestä, jonka ykköskriteeri on ulkonäkö.

Vierailija
4/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:17"]

Ap-rakas, pikkuteini, paikkasi on tuolla Demin puolella. Mikä mahtaakaan olla ikäsi? Olet niin SAMANLAINEN kuin kaikki teinit. Jos olet yli kolmekymppinen niin ihme on, keehittymisesi on tyssännyt ja jämähtänyt sinne nuoruusaikoihin. Suoraan sanottuna, vaikutat hyvin tyhmältä, nuorelta, keskenkasvuiselta.Jos olet nuori niin ei hätää, tuo vaihe menee viiden vuoden sisällä pois. Jos olet jo vanhempi, mene hoitoon.

[/quote]

Ja sinun miehesi rakastui sinuun ihan hirveästi, eikös vain? :D Otan osaa, että noin kirpaisi, se on näet paha merkki... Jos olisit varma, että sinuun on ihastuttu, puheeni eivät olisi haitanneet sinua yhtään. :)

[/quote]

Ihan sinua Ap säälin, ellet sitten ole vaan provo. Sanopa vaan ikäsi niin päästään eteenpäin?

[/quote]

Ei se mitään, minäkin säälin sinua. Olen 27. 

Vierailija
5/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:09"]

Ap, typerästi ajateltu, että kaikilla miehillä on sama naisihanne ja sinuun ei voi ihastua. Itsetunto ainakin on pohjalukemissa ja vaikutat sika hankalalta. Oma mieheni ei todellakaan vastaa naisten mielestä komeaa miestä, saati seksikästä. Minut hän hurmasi loistavalla asenteella ja herskyvällä huumorintajulla. Näen hänet ihan eri tavalla kuin muut. Olisi kamalaa, jos hän kuvittelisi, että tyydyin häneen, kun muuta en saanut. Kauneus on katsojan silmässä.

[/quote]

Edelleen, kuvaat hyvin naisen ihastumista. Miehet on erilaisia. 

[/quote]

Jos ihan tosissasi kuvittelet, että miehet ovat jokin yksi ja samanlainen homogeeninen ryhmä, et ole pelkästään kapeakatseinen, vaan myös yksinkertainen. Ihmiset, joihin miehet siis lukeutuvat, ovat yksilöitä. Ihmisiä on erilaisia. Niin miehistä kuin naisistakin löytyy yksilöitä, jotka voivat aidosti ihastua "rumempaankin" (sekin katsojan silmässä) henkilöön. Jos et uskalla heittäytyä suhteeseen miehen kanssa, vaikka olisit häneen ihastunut ja hänkin haluaisi sinua, niin kyse on silloin ihan omista peloistasi ja riittämättömyyden tunteistasi. Jos olet onnellinen yksin, niin mitä sen väliä. Parempi kai silloin onkin olla riskeeraamatta mitään. Jos et kuitenkaan ole onnellinen, kannattaa ymmärtää, että voit omien pelkojesi vuoksi menettää jotain hyvin ainutlaatuista.

[/quote]

No kuule ihan yliopistotasoiset tutkijatkin tekee tutkimuksia oletuksella, että miehet ja naiset ovat erilaisia. 

Mies nimenomaan ei halunnut minua, olisi vain huolinut, kun ei saanut sitä, jonka halusi. 

[/quote]

Niin, tutkimuksissa tutkitaan tosiaan jotain. Alkuoletuksethan voivat olla mitä tahansa ja tutkimus sitten näyttää, päteekö se oletus. Sen lisäksi, tutkimustulokset ovat yleistyksiä. Yksilön kohdalla totuus voi olla toinen. Esimerkki: tutkimusten mukaan 40-vuotiaiden naisten voi olla vaikea tulla raskaaksi. Kuitenkin monet sen ikäiset tulevat vielä helpostikin raskaaksi. Ja toiset taas eivät voi siinä iässä tulla ollenkaan raskaaksi. Se on yksilöllistä. Ymmärrätkö?

Vierailija
6/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:58"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:56"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:51"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:42"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"] Miten te naiset olette täällä näin pihalla? Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis. [/quote] Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään.  [/quote]   No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin. [/quote] Se, että on ottajia on aivan täysin eri asia kuin olisi ihastujia. Olisi minullakin ottajia, mutta ei ihastujia.  Ja jos ette minun sanaani usko, niin katsokaa, mitä miehet kirjoittaa näissä keskusteluissa naisista. He itsekin kertovat, että tavis otetaan vakipilluksi, mutta kauniita halutaan oikeasti.  [/quote] Eli mieskäsityksesi perustuu av:n trollailijoiden kirjoituksiin. Olishan tää pitänyt arvata!  [/quote] Ei perustu. Kerroin jo, että elämääni kuuluu paljon miehiä, koska minulla on vain veljiä ja vain miespuolisia serkkuja, joiden kautta tunnen paljon muitakin miehiä.    [/quote] Ne eivät varmaan halua fyysistä suhdetta kanssasi. En itse pysty ainakaan katsomaan veljeäni "sillä silmällä", mutta kihlattunsa näkee hänet eri tavalla.

[/quote]

No ei varmasti (toivottavasti ainakaan! :D), mutta olen kuunnellut niin kauan heidän puhuvan naisista yleensä, että siksi minulla on hyvä käsitys miesten ajatusmaailmasta. 

[/quote]

Jos te kaikki olette yhtä rakkaudettomia kuin sinä, niin se, mitä veljesi puhuvat on vahingoittuneiden miesten puhetta. 

[/quote]

Olen nähnyt kahden veljistäni rakastuvan aivan silmittömästi. Vanhimman veljeni vaimo ja nuorimman tyttöystävä ovat molemmat aivan mielettömän kauniita. 
[/quote]

Teidän perheessä pinnallisuus ainakin loistaa. Sinä et ole koskaan seurustellut, mutta olet niin miesten asiantuntija, koska sinulla on veljiä! Justiinsa joo. Onneksi kaikki miehet eivät ole yhtä tunneköyhiä, kuin lähipiirisi miehet.

Vierailija
7/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:09"]

Ap, typerästi ajateltu, että kaikilla miehillä on sama naisihanne ja sinuun ei voi ihastua. Itsetunto ainakin on pohjalukemissa ja vaikutat sika hankalalta. Oma mieheni ei todellakaan vastaa naisten mielestä komeaa miestä, saati seksikästä. Minut hän hurmasi loistavalla asenteella ja herskyvällä huumorintajulla. Näen hänet ihan eri tavalla kuin muut. Olisi kamalaa, jos hän kuvittelisi, että tyydyin häneen, kun muuta en saanut. Kauneus on katsojan silmässä.

[/quote]

Edelleen, kuvaat hyvin naisen ihastumista. Miehet on erilaisia. 

[/quote]

Jos ihan tosissasi kuvittelet, että miehet ovat jokin yksi ja samanlainen homogeeninen ryhmä, et ole pelkästään kapeakatseinen, vaan myös yksinkertainen. Ihmiset, joihin miehet siis lukeutuvat, ovat yksilöitä. Ihmisiä on erilaisia. Niin miehistä kuin naisistakin löytyy yksilöitä, jotka voivat aidosti ihastua "rumempaankin" (sekin katsojan silmässä) henkilöön. Jos et uskalla heittäytyä suhteeseen miehen kanssa, vaikka olisit häneen ihastunut ja hänkin haluaisi sinua, niin kyse on silloin ihan omista peloistasi ja riittämättömyyden tunteistasi. Jos olet onnellinen yksin, niin mitä sen väliä. Parempi kai silloin onkin olla riskeeraamatta mitään. Jos et kuitenkaan ole onnellinen, kannattaa ymmärtää, että voit omien pelkojesi vuoksi menettää jotain hyvin ainutlaatuista.

[/quote]

No kuule ihan yliopistotasoiset tutkijatkin tekee tutkimuksia oletuksella, että miehet ja naiset ovat erilaisia. 

Mies nimenomaan ei halunnut minua, olisi vain huolinut, kun ei saanut sitä, jonka halusi. 

[/quote]

Niin, tutkimuksissa tutkitaan tosiaan jotain. Alkuoletuksethan voivat olla mitä tahansa ja tutkimus sitten näyttää, päteekö se oletus. Sen lisäksi, tutkimustulokset ovat yleistyksiä. Yksilön kohdalla totuus voi olla toinen. Esimerkki: tutkimusten mukaan 40-vuotiaiden naisten voi olla vaikea tulla raskaaksi. Kuitenkin monet sen ikäiset tulevat vielä helpostikin raskaaksi. Ja toiset taas eivät voi siinä iässä tulla ollenkaan raskaaksi. Se on yksilöllistä. Ymmärrätkö?

[/quote]

Raskaaksi tuleminen ja aivokemia ovat kaksi täysin eri asiaa. Ja kuten olen jo monta kertaa sanonut, ne yksilölliset mieltymykset ovat sellaisia, että toiset tykkää tummista ja toiset vaaleista. Ei sellaisia, että yhden mielestä suohirviö onkin toisen mielestä kaunotar. 

Vierailija
8/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:10"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:24"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:58"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:56"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:51"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:42"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"] Miten te naiset olette täällä näin pihalla? Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis. [/quote] Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään.  [/quote]   No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin. [/quote] Se, että on ottajia on aivan täysin eri asia kuin olisi ihastujia. Olisi minullakin ottajia, mutta ei ihastujia.  Ja jos ette minun sanaani usko, niin katsokaa, mitä miehet kirjoittaa näissä keskusteluissa naisista. He itsekin kertovat, että tavis otetaan vakipilluksi, mutta kauniita halutaan oikeasti.  [/quote] Eli mieskäsityksesi perustuu av:n trollailijoiden kirjoituksiin. Olishan tää pitänyt arvata!  [/quote] Ei perustu. Kerroin jo, että elämääni kuuluu paljon miehiä, koska minulla on vain veljiä ja vain miespuolisia serkkuja, joiden kautta tunnen paljon muitakin miehiä.    [/quote] Ne eivät varmaan halua fyysistä suhdetta kanssasi. En itse pysty ainakaan katsomaan veljeäni "sillä silmällä", mutta kihlattunsa näkee hänet eri tavalla. [/quote] No ei varmasti (toivottavasti ainakaan! :D), mutta olen kuunnellut niin kauan heidän puhuvan naisista yleensä, että siksi minulla on hyvä käsitys miesten ajatusmaailmasta.  [/quote] Jos te kaikki olette yhtä rakkaudettomia kuin sinä, niin se, mitä veljesi puhuvat on vahingoittuneiden miesten puhetta.  [/quote] Olen nähnyt kahden veljistäni rakastuvan aivan silmittömästi. Vanhimman veljeni vaimo ja nuorimman tyttöystävä ovat molemmat aivan mielettömän kauniita.  [/quote] Teidän perheessä pinnallisuus ainakin loistaa. Sinä et ole koskaan seurustellut, mutta olet niin miesten asiantuntija, koska sinulla on veljiä! Justiinsa joo. Onneksi kaikki miehet eivät ole yhtä tunneköyhiä, kuin lähipiirisi miehet.

[/quote]

Veljeni eivät tosiaankaan ole tunneköyhiä, näkisitpä vain! Ja kuten kerroin, kaikki tuntemani miehet eivät ole minulle sukua. 

Vierailija
9/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:45"]

Kun sanot, ettei miehellä ole tunteita sinua kohtaan, niin miten syville kuvittelet omien tunteittesi nyt vaikuttavan miestä kohtaan? Miksi sulla ei tartte olla miehestä välittäviä tunteita, mutta toisin päin kyllä pitää olla?

[/quote]

Eihän minulla edes ole miestä! 

[/quote]

Sun on houkuteltava mies tunneasioilla itsellesi.

Vierailija
10/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sohaisi nyt ampiaispesää! :D Olisin voinut kertoa sinulle, että naiset ei kestä totuutta, mutta myöhäistä se nyt on! :D

Vierailija
11/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:49"]

Kun sanot, ettei miehellä ole tunteita sinua kohtaan, niin miten syville kuvittelet omien tunteittesi nyt vaikuttavan miestä kohtaan? Miksi sulla ei tartte olla miehestä välittäviä tunteita, mutta toisin päin kyllä pitää olla?

[/quote]

Eihän minulla edes ole miestä! 

[/quote]

Sun on houkuteltava mies tunneasioilla itsellesi.

[/quote]

Sellaisen olisi saanut, mutta en halunnut. Olisin halunnut aitoja tunteita, mutta niitä en saanut. Ei ole helppoa! :D

Vierailija
12/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:39"]

Ap sohaisi nyt ampiaispesää! :D Olisin voinut kertoa sinulle, että naiset ei kestä totuutta, mutta myöhäistä se nyt on! :D

[/quote]

Joo, HUOMASIN JO! :D 

Mutta en oikeasti tiennyt, ettei kaikki naiset tiedä tätä jo valmiiksi! 

Vierailija
13/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:32"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:31"] Missä minä sanoin, että minuun ihastutaan? Nimenomaan ei ihastuta! Onko muuten maailmassa oikeasti niin naiiveja naisia, että luulevat miesten oikeasti yrittävän naisia vain koska ovat ihastuneita?! Vau... Taidatte olla aika nuoria?   [/quote] Näinpä. Suurimmassa osassa suhteista miesten syynä olla suhteessa on vakipillu. Ikävää, mutta totta. [/quote] No niin juuri! Tätä olen yrittänyt ilmaista, mutta kukaan ei kai halua ajatella olevansa vain se vakipillu.  [/quote] Mn mies on mun kanssa siksi, kun meillä on yhteinen lapsi, olen vakipillu, kokki ja siivooja. Mä olen mieheni kanssa siksi, että se on mun lapseni isä. Saan seksiä lähes joka pv. Mulla on autonkorjaaja, lumenluoja, rännien putsaaja, lasten vahti, matkaopas, sekä kiva mökki Lisäksi on edullisempaa asua yhdessä, kun voi laittaa kulut puoliksi. Tää on todellista elämää. Missähän sadussa ap ja muut elää? Ihadtuminen sitäpaitsi kestää miehillä n. Puoli vuotta, että miksei siihen suhteeseen voi muuten alkaa, jos ei ole ihastunut tms.. jokainen suhde arkipäiväistyy ja jokainen kyllästyy kumppaniinsa välillä. En oikein mmärrä ap:n ongelmaa :-)

[/quote]

Sori, mutta... *puistatus*. Huh, onneksi en halua parisuhdetta tai lapsia niin ei tarvitse tuollaiseen ryhtyä. Että sinänsä ymmärrän ap:ta tässä asiassa, kyllähän se vaan on niin että yhteiskunnan paineiden yms. vuoksi monet ryhtyy suhteeseen "että olis edes joku".

Vierailija
14/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että luulet noin! Uskon oikeasti, että joku mies voi ihastua ja rakastua sinuun aivan oikeasti!! Minulla on eräs ystävä, joka on objektiivisten kauneusihanteiden mukaan ruma tai ainakin rumahko (erikoinen ulkonäkö), mutta jonka mies on todella rakastunut häneen. Hyvä avioliitto ja isot lapset jo.

Eli uskon, että sinuun voi ihastua ja rakastua. Mutta sitä ennen sinun pitäisi itse ajatella itsestäsi positiivisemmin!

Vierailija
15/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:10"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:24"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:58"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:56"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:51"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:42"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"] Miten te naiset olette täällä näin pihalla? Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis. [/quote] Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään.  [/quote]   No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin. [/quote] Se, että on ottajia on aivan täysin eri asia kuin olisi ihastujia. Olisi minullakin ottajia, mutta ei ihastujia.  Ja jos ette minun sanaani usko, niin katsokaa, mitä miehet kirjoittaa näissä keskusteluissa naisista. He itsekin kertovat, että tavis otetaan vakipilluksi, mutta kauniita halutaan oikeasti.  [/quote] Eli mieskäsityksesi perustuu av:n trollailijoiden kirjoituksiin. Olishan tää pitänyt arvata!  [/quote] Ei perustu. Kerroin jo, että elämääni kuuluu paljon miehiä, koska minulla on vain veljiä ja vain miespuolisia serkkuja, joiden kautta tunnen paljon muitakin miehiä.    [/quote] Ne eivät varmaan halua fyysistä suhdetta kanssasi. En itse pysty ainakaan katsomaan veljeäni "sillä silmällä", mutta kihlattunsa näkee hänet eri tavalla. [/quote] No ei varmasti (toivottavasti ainakaan! :D), mutta olen kuunnellut niin kauan heidän puhuvan naisista yleensä, että siksi minulla on hyvä käsitys miesten ajatusmaailmasta.  [/quote] Jos te kaikki olette yhtä rakkaudettomia kuin sinä, niin se, mitä veljesi puhuvat on vahingoittuneiden miesten puhetta.  [/quote] Olen nähnyt kahden veljistäni rakastuvan aivan silmittömästi. Vanhimman veljeni vaimo ja nuorimman tyttöystävä ovat molemmat aivan mielettömän kauniita.  [/quote] Teidän perheessä pinnallisuus ainakin loistaa. Sinä et ole koskaan seurustellut, mutta olet niin miesten asiantuntija, koska sinulla on veljiä! Justiinsa joo. Onneksi kaikki miehet eivät ole yhtä tunneköyhiä, kuin lähipiirisi miehet.

[/quote]

Veljeni eivät tosiaankaan ole tunneköyhiä, näkisitpä vain! Ja kuten kerroin, kaikki tuntemani miehet eivät ole minulle sukua. 
[/quote]

Aika tunneköyhän kuvan olet heistä täällä antanut. Millaiset veljet arvostelevat siskon ulkonäköä ja sanovat, ettei kukaan mies voisi ihastua? Ei ainakaan normaalit ja selväpäiset. Otan osaa, että veljesi ovat pilanneet itsetuntosi, toivottavasti he eivät ole käyttäneet sinua seksuaalisesti hyväksi, koska jotain ongelmia sinulla selvästi on.

Vierailija
16/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:45"]

Harmi, että luulet noin! Uskon oikeasti, että joku mies voi ihastua ja rakastua sinuun aivan oikeasti!! Minulla on eräs ystävä, joka on objektiivisten kauneusihanteiden mukaan ruma tai ainakin rumahko (erikoinen ulkonäkö), mutta jonka mies on todella rakastunut häneen. Hyvä avioliitto ja isot lapset jo.

Eli uskon, että sinuun voi ihastua ja rakastua. Mutta sitä ennen sinun pitäisi itse ajatella itsestäsi positiivisemmin!

[/quote]

Omasta mielestäni olen ihan ok, mutta en tosiaan kauneudella pilattu. Ja 30kin alkaa lähestyä, joten kun ei tähän ikään mennessä, niin enpä oikein usko. 

Vierailija
17/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:47"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:35"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:10"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:24"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:58"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:56"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:51"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:42"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"] Miten te naiset olette täällä näin pihalla? Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis. [/quote] Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään.  [/quote]   No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin. [/quote] Se, että on ottajia on aivan täysin eri asia kuin olisi ihastujia. Olisi minullakin ottajia, mutta ei ihastujia.  Ja jos ette minun sanaani usko, niin katsokaa, mitä miehet kirjoittaa näissä keskusteluissa naisista. He itsekin kertovat, että tavis otetaan vakipilluksi, mutta kauniita halutaan oikeasti.  [/quote] Eli mieskäsityksesi perustuu av:n trollailijoiden kirjoituksiin. Olishan tää pitänyt arvata!  [/quote] Ei perustu. Kerroin jo, että elämääni kuuluu paljon miehiä, koska minulla on vain veljiä ja vain miespuolisia serkkuja, joiden kautta tunnen paljon muitakin miehiä.    [/quote] Ne eivät varmaan halua fyysistä suhdetta kanssasi. En itse pysty ainakaan katsomaan veljeäni "sillä silmällä", mutta kihlattunsa näkee hänet eri tavalla. [/quote] No ei varmasti (toivottavasti ainakaan! :D), mutta olen kuunnellut niin kauan heidän puhuvan naisista yleensä, että siksi minulla on hyvä käsitys miesten ajatusmaailmasta.  [/quote] Jos te kaikki olette yhtä rakkaudettomia kuin sinä, niin se, mitä veljesi puhuvat on vahingoittuneiden miesten puhetta.  [/quote] Olen nähnyt kahden veljistäni rakastuvan aivan silmittömästi. Vanhimman veljeni vaimo ja nuorimman tyttöystävä ovat molemmat aivan mielettömän kauniita.  [/quote] Teidän perheessä pinnallisuus ainakin loistaa. Sinä et ole koskaan seurustellut, mutta olet niin miesten asiantuntija, koska sinulla on veljiä! Justiinsa joo. Onneksi kaikki miehet eivät ole yhtä tunneköyhiä, kuin lähipiirisi miehet. [/quote] Veljeni eivät tosiaankaan ole tunneköyhiä, näkisitpä vain! Ja kuten kerroin, kaikki tuntemani miehet eivät ole minulle sukua.  [/quote] Aika tunneköyhän kuvan olet heistä täällä antanut. Millaiset veljet arvostelevat siskon ulkonäköä ja sanovat, ettei kukaan mies voisi ihastua? Ei ainakaan normaalit ja selväpäiset. Otan osaa, että veljesi ovat pilanneet itsetuntosi, toivottavasti he eivät ole käyttäneet sinua seksuaalisesti hyväksi, koska jotain ongelmia sinulla selvästi on.

[/quote]

Rehelliset, meillä on vähän sellainen sukuvika! Ja itse kysyin, eivät he kysymättä sanoneet. 

Ja jotain rajaa nyt niihin kommentteihin, vaikka kuinka ärsyttäisin, veljeni ovat kuitenkin hyviä miehiä! 

Vierailija
18/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:44"]

Ai niin, 38 unohti vastata kysymykseen. Kyllä, kyllä minä aloittaisin suhteen, sillä haluaisin antaa miehelle mahdollisuuden osoittaa, että hän on tosissaan ja aidosti kiinnostunut. Mistäpä minä voisin heti ensi tapaamisella tietää, mitä miehen päässä liikkuu. Annan ajan näyttää.

Tuli muuten mieleeni, että et suinkaan kierrä totuutta eli sitä, että ne miehet, jotka ovat sinusta kiinnostuneita, eivät kiinnosta sinua, koska he ovat mielestäsi alle sinun tasosi (sivistys, varallisuus, yhteiskunnallinen asema tms.)

[/quote]

Minun ei tarvitse kokeilla, minulla on peili. 

Osa on ollut sellaisia, etten olisi itsekään huolinut, osa on ollut ihan ok. Olisin jopa kerran saanut miehen, johon olin itse ihastunut. Tai no, "saanut" koska tuskin se olisi kauaa kestänyt. 

[/quote]

Et voi tietää olisiko kestänyt siis, koska et edes uskaltanut koittaa.....

[/quote]

En niin, mutta sen tiesin, ettei mies tunne mitään minua kohtaan, enkä halunnut sellaista suhdetta. 

[/quote]

Mitenköhän syviä tunteita ap oikein odottaa? Mikset voinut jatkaa niitä kohti, vai onko tyylisi Play hard to get?

[/quote]

Jatkaa mitä kohti? Minä en siis halunnut suhdetta, koska mies ei ollut ihastunut minuun. Ja osinhan minua yritetään juuri siksi, että miehet kuvittelee minun ulkonäköni takia olevan helppo saalis. 

[/quote]

Suhdetta kohti. Sanoit, että olisit saanut miehen, johon olit ihastunut. Miksi sun ois pitänyt antaa seksiä? Miksei voi vain viettää kivaa aikaa, vaikkei toinen olekaan sinuun ihastunut? Mä en oo saanut koskaan sitäkään miehen kanssa.

Vierailija
19/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:39"]Ap sohaisi nyt ampiaispesää! :D Olisin voinut kertoa sinulle, että naiset ei kestä totuutta, mutta myöhäistä se nyt on! :D
[/quote]

Ai totuus on että kaikki miehet ovat samanlaisia ja kiinnostuvat samanlaisista naisista?

Vierailija
20/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:44"]

Ai niin, 38 unohti vastata kysymykseen. Kyllä, kyllä minä aloittaisin suhteen, sillä haluaisin antaa miehelle mahdollisuuden osoittaa, että hän on tosissaan ja aidosti kiinnostunut. Mistäpä minä voisin heti ensi tapaamisella tietää, mitä miehen päässä liikkuu. Annan ajan näyttää.

Tuli muuten mieleeni, että et suinkaan kierrä totuutta eli sitä, että ne miehet, jotka ovat sinusta kiinnostuneita, eivät kiinnosta sinua, koska he ovat mielestäsi alle sinun tasosi (sivistys, varallisuus, yhteiskunnallinen asema tms.)

[/quote]

Minun ei tarvitse kokeilla, minulla on peili. 

Osa on ollut sellaisia, etten olisi itsekään huolinut, osa on ollut ihan ok. Olisin jopa kerran saanut miehen, johon olin itse ihastunut. Tai no, "saanut" koska tuskin se olisi kauaa kestänyt. 

[/quote]

Et voi tietää olisiko kestänyt siis, koska et edes uskaltanut koittaa.....

[/quote]

En niin, mutta sen tiesin, ettei mies tunne mitään minua kohtaan, enkä halunnut sellaista suhdetta. 

[/quote]

Mitenköhän syviä tunteita ap oikein odottaa? Mikset voinut jatkaa niitä kohti, vai onko tyylisi Play hard to get?

[/quote]

Jatkaa mitä kohti? Minä en siis halunnut suhdetta, koska mies ei ollut ihastunut minuun. Ja osinhan minua yritetään juuri siksi, että miehet kuvittelee minun ulkonäköni takia olevan helppo saalis. 

[/quote]

Suhdetta kohti. Sanoit, että olisit saanut miehen, johon olit ihastunut. Miksi sun ois pitänyt antaa seksiä? Miksei voi vain viettää kivaa aikaa, vaikkei toinen olekaan sinuun ihastunut? Mä en oo saanut koskaan sitäkään miehen kanssa.

[/quote]

En nyt ihan ymmärrä, mitä tarkoitat? Kyseinen mies on yhden veljeni ystävä ja edelleen osa elämääni, joten vietän hänen kanssaan aikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme