Nainen, voisitko olla vuosikausia suhteessa jossa mies ei tiedä haluaako sitoutua vai ei?
Eli ns. situationship. Ollaan tavallaan yhdessä, mutta sitten ei kuitenkaan.
Kommentit (14)
Olin sellaisessa suhteessa seitsemän vuotta. Kun tapasin nykyisen mieheni, tajusin että molemmat kyllä ymmärtävät hyvin nopeasti kun ollaan kohdattu jotain ainutkertaista.
Jos molemmat ovat vähän puolivaloilla suhteessa niin mikäs siinä sitten. Mutta jos vain se toinen on, sellaisessa vain rikkoo itsensä.
Miehille vinkki: älkää helvetissä sitoutuka parisuhteeseen. Siinä voi mennä rahat ja jopa terveys.
Parisuhde on aina riski miehelle.
Jos itse haluaisin sitoutua niin en. Mies todennäköisesti lähtee kun löytää jonkun josta on oikeasti kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Miehille vinkki: älkää helvetissä sitoutuka parisuhteeseen. Siinä voi mennä rahat ja jopa terveys.
Naisille sama vinkki paitsi naisella voi lähteä myös henki.
Vierailija kirjoitti:
Voi kultapieni, älä ole noin katkera.
En. Muuttaisin tuollaisen suhteen satunnaiseksi tapailuksi eli fwb-suhteeksi, joka voisi mahdollisesti toimia vaikka kuinka hyvin vanhemmalla iällä. Riippuu tietty olisiko mies siihen sopiva. Eräs ystäväni elää tuollaisessa suhteessa ja toimii erittäin hyvin. Tapailevat ja viettävät iltaa kahdestaan silloin tällöin kun molemmille sopii. Ovat tosi vanhoja tuttuja vuosikymmenten takaa jo nuoresta, molemmat eronneita. Siis ystävyyttä ja seksiä ja hyvin matala profiili. Tosin en itse tiedä ketään tuollaista omasta vanhasta tuttavapiiristäni. Suoraan sanottuna eivät ole mulle tarpeeksi komeita :D
Oon ollut sellaisessa suhteessa parikin kertaa, mutta nykysin ene enää tuohon suostuisi. Haluan suhteen jossa ollaan täysillä mukana alusta loppuun asti, mennään naimisiin ja perustetaan perhe.
Olin haluamattani situationshipissä koska mies valehteli elämäntilanteensa vakavuudesta. Mies valehteli, että haluaa kihloihin ja sitoutua. Paljastui pettäjäksi ja alkoi puhua tilanteista eli tilannemies. Ei kiitos enää koskaan.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Olin haluamattani situationshipissä koska mies valehteli elämäntilanteensa vakavuudesta. Mies valehteli, että haluaa kihloihin ja sitoutua. Paljastui pettäjäksi ja alkoi puhua tilanteista eli tilannemies. Ei kiitos enää koskaan.
Harmillinen tilanne, mutta tilannenaisia riittää myös nykyään paljon.
En. Joko ollaan tai sitten ei olla. Mihinkään muuhun en suostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Taasko olet päässyt kotilomalle?
Suhteeni menee omalla painollaan. Tyylimme on kahdenvälinen, muita ei kuviossa pyöri.