Nainen, aloittaisitko suhteen, jos tietäisit, ettei sinuun voi ihastua?
Olen kaveriporukkani rumin nainen ja en ole koskaan saanut ystäviäni ymmärtämään suhtautumistani parisuhteisiin. Koska minuun ei voi ihastua, eikä kukaan voi haluta minua seksuaalisesti, olen päättänyt, etten aloita suhdetta ollenkaan. Kauniit ystäväni, joista miehet ovat aina olleet aidosti kiinnostuneita, eivät pysty ymmärtämään päätöstäni. Heidän mielestään minun "pitäisi edes kokeilla!"! Olen yrittänyt kysyä, että kokeilisivatko he minun asemassani, mutta en saa selkeää vastausta.
Nyt galluppina; jos olisit asemassani, ottaisitko miehen vain siksi, että sinullakin olisi joku vai olisitko yksin?
Kommentit (390)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:32"]
Olisipa kamalaa elää, jos kuvittelisin että maailamassa on vain kaksi ihmsityyppiä: ne jotka ovat samaa sukupuolta kanssani ajattelevat totta kai kaikki juri niin kuin minä kaikista asioista, ja ne toiset jotka ovat sitä toista sukupuolta ovat nettipalstojen perusteella tekemäni stereotyyppisen irvikuvan kaltaisia. Mitään yksilöllisiä eroj ei tietenkään voi olla olemassa, koska olemassa on vain MIES ja NAINEN.
[/quote]
Ja ne naiset ovat hirveitä olentoja koska niillä on se kiehtova mutta pelottava pyvä vulva, jonka avulla ne koko ajan pyrkivät loisimaan lompakolleni. Onneksi minä olen niille liian nokkela ja turvaudun aina pelkästään nyrkkikyllikkiini, se ei vielä koskaan ole pyytänyt palveluksistaan rahaa. ;)
Hyvä ap.
Olet nyt nukkunut yön yli. Tahdoin sanoa jo eilen, että ainakin meilläpäin kiusattiin kaikkia tyttöjä, vanhemmat naiset olivat mustasukkaisia. Joten kärsit alitajuisesta häpeästä, ongelma on sinun, ei miehen. Mutta se ei ole ulkonäössä.
Tähän tyyliin: kukaan ei ikinä sinua huoli, alkoi uskoa itsekin.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:19"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:13"]
Eli teistä suurinta osaa ei haittaa, jos miehellä ei ole mitään suurempia tunteita? Olenko nyt jotenkin prinsessa, jos sanon, että minua se vaivaisi kovastikin. Olen vasta 19, enkä ole koskaan seurustellut, mutta toivoisin saavani kumppanin, joka olisi ihastunut juuri minuun. Onko se lapsellinen toive?
[/quote]
Riippuu sinusta, oletko sellainen, johon miehet ihastuu. Meidän on sitä täällä vaikea tietää.
[/quote]
Aiemmin sanottiin, että naisella riittää jos on normaalin näköinen ja hygienia kunnossa. Nauran.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:28"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:22"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:13"]
Eli teistä suurinta osaa ei haittaa, jos miehellä ei ole mitään suurempia tunteita? Olenko nyt jotenkin prinsessa, jos sanon, että minua se vaivaisi kovastikin. Olen vasta 19, enkä ole koskaan seurustellut, mutta toivoisin saavani kumppanin, joka olisi ihastunut juuri minuun. Onko se lapsellinen toive?
[/quote]
Ei ole lapsellinen toive. Ihan normaaliälyistä toivoa niin. Se on nyt vaan kuitenkin täysin turha toive.
Ei sillä ettetkö olisi kaunis, mukava, hauska ja ihana. Fakta nyt vain on se ettei miehille riitä mikään nainen. He haluavat aina jotain parempaa.
Mies jos on jonkun kanssa, hän on alussa voinut olla todella ihastunut. Tieteellinen tosiasia on kumminkin ettei se ihastumisen oksitosiini huuma kestä paria kuukautta kauemmin yleensä. Joskus lähelle vuoden ääritapauksissa.
Tuon ihastumisen jälkeen mies joko tyytyy naiseensa ja tottuu häneen. MUTTA haikailee kumminkin jotain uutta nussimisreikää itsellensä.
[/quote]
Ja naiset ei ymmärrä sitä, että mies on mies ja hänen tunnemaailmansa on ihan täysin erilainen naisten tunnemaailman kanssa. Sinä voisit olla täydellinen, mutta silti mies haaveilee muista naisista, silti hän haluaa aina jotain parempaa. Nainen voi tavata jo nuorena kumppaninsa ja olla tyytyväinen valintaansa, mies taas kyllästyy aina. Sellaisiksi evoluutio on meidät kehittänyt.
[/quote]Jahas, evoluutio-kortti lyöty pöytään.
Tässähän nyt menee taas ihan ristiin. Aiemminhan sanottiin, että ne ihastuttavat naiset ovat niitä ykkösvaihtoehtoja ja nyt sitten sanotaan, että mies haluaa aina jotain parempaa. Eli jos mies saisikin sen Miss Suomen, niin hän silti halajaa jotain vielä parempaa. Eihän se Miss Suomikaan sitten ykkösvaihtoehto ollut eikä mies ihastunut edes häneen. Tai jos ihastui, niin eipä se mitään taannutkaan.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:45"]
Outoa oikeasti, jos kelpuuttaminen ei riitä.
Loput suhteen eteen kun voi tehdä itse. Valitsee vaan ensin miehen, jonka eteen kannattaa tehdä. (Siis jolta saat samaa hyvää kohtelua takaisin, jota itsekin annat.)
[/quote]
No jos vähäänkään kunnioittaa itseään, niin ei tasan tarkkaan riitä se että joku kelpuuttaa sinut, kun ei paremaakaan saa.
En minä ainakaan voisi alkaa palvelemaan ja mielistelemään sellaista miestä joka ei minua pyyttettömästi ihailisi.
En osaa tätä asiaa teille selittää. Te ette ole kykeneväisiä käsittelemään mitään infoa, joka voisi mullistaa teidän elämän valheellisia rakenteita.
[/quote]
No hei jos sä kaipaat pyyteetöntä ihailua, niin on ehkä parempi, että oletkin yksin, kuka mies nyt sellaista jaksaa? Tuskinpa säkään jaksaisit vuodesta toiseen antaa miehelle pyyteetöntä ihailua? Ei ole kyse mistään valheellisissa kuvitelmissa elämisestä, vaan että mun onneni ei tarvitse satua tuekseen.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:22"]
Loput suhteen eteen kun voi tehdä itse. Valitsee vaan ensin miehen, jonka eteen kannattaa tehdä. (Siis jolta saat samaa hyvää kohtelua takaisin, jota itsekin annat.)
[/quote]
No jos vähäänkään kunnioittaa itseään, niin ei tasan tarkkaan riitä se että joku kelpuuttaa sinut, kun ei paremaakaan saa.
En minä ainakaan voisi alkaa palvelemaan ja mielistelemään sellaista miestä joka ei minua pyyttettömästi ihailisi.
En osaa tätä asiaa teille selittää. Te ette ole kykeneväisiä käsittelemään mitään infoa, joka voisi mullistaa teidän elämän valheellisia rakenteita.
[/quote]
No hei jos sä kaipaat pyyteetöntä ihailua, niin on ehkä parempi, että oletkin yksin, kuka mies nyt sellaista jaksaa? Tuskinpa säkään jaksaisit vuodesta toiseen antaa miehelle pyyteetöntä ihailua? Ei ole kyse mistään valheellisissa kuvitelmissa elämisestä, vaan että mun onneni ei tarvitse satua tuekseen.
[/quote]
No kun nimen omaan olen seurustellessani ihastunut vaan siihen mieheen kenen kanssa olen ollut. En kai vaadi mitään mitä en itse pystyisi antamaan.
Joo kyllä olen mieluummin yksin.
Vai on sinun mielestäsi liikaa vaadittu jos miehesi pyyteettömästi ihailisi sinua.
Minusta tuo on todella huolestuttavaa.
Jos tuollainen asenne on yleisempää, niin en ihmettele miksi puolet naisista tulee petetyksi ja hakatuksi sekä jätetyksi.
Myönnä jo että olet kynnysmatto.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:22"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No kun nimen omaan olen seurustellessani ihastunut vaan siihen mieheen kenen kanssa olen ollut. En kai vaadi mitään mitä en itse pystyisi antamaan.
Joo kyllä olen mieluummin yksin.
Vai on sinun mielestäsi liikaa vaadittu jos miehesi pyyteettömästi ihailisi sinua.
Minusta tuo on todella huolestuttavaa.
Jos tuollainen asenne on yleisempää, niin en ihmettele miksi puolet naisista tulee petetyksi ja hakatuksi sekä jätetyksi.
Myönnä jo että olet kynnysmatto.
[/quote]
No en ole. Olen se, joka saisi mennä luvalla vieraisiin ja tulla takaisin. Pitääkin kysyä mieheltä, mikä on hänen mielipiteensä tuohon, ihaileeko hän minua pyyteettömästi vai miten, mutta on pakko odottaa hieman, koska hän nukuttaa just vielä lapsia.
Miehen vastaus: ehkä ne miehet, jotka pyyteettömästi ihailee naista, ovat niitä syrjäytyneitä, sekä naisen elämästä että muutenkin, kun ovat pyyteettömiä, niin eivät ole saaneet mitään. He eivät silloin edes odota saavansa mitään, koska ovat pyyteettömiä.
Mieheni mielestä ihailla saa, mutta ei hänkään kuulemma aivan pyyteetön ole. Ja kun kysyin, että kuuluisiko naisen ottaa tämmöinen pyyteettömästi ihaileva mies, niin miehen vastaus oli: jos haluaa.
Ihailu ei tuo mieheni mukaan vielä kuulemma yhtään mitään.
Eli sinne vain toivonsa naisrintamalla menettäneitä metsästämään. Sieltä löytyy helmi, jos vain huolit.
389
Olisipa kamalaa elää, jos kuvittelisin että maailamassa on vain kaksi ihmsityyppiä: ne jotka ovat samaa sukupuolta kanssani ajattelevat totta kai kaikki juri niin kuin minä kaikista asioista, ja ne toiset jotka ovat sitä toista sukupuolta ovat nettipalstojen perusteella tekemäni stereotyyppisen irvikuvan kaltaisia. Mitään yksilöllisiä eroj ei tietenkään voi olla olemassa, koska olemassa on vain MIES ja NAINEN.