Nainen, aloittaisitko suhteen, jos tietäisit, ettei sinuun voi ihastua?
Olen kaveriporukkani rumin nainen ja en ole koskaan saanut ystäviäni ymmärtämään suhtautumistani parisuhteisiin. Koska minuun ei voi ihastua, eikä kukaan voi haluta minua seksuaalisesti, olen päättänyt, etten aloita suhdetta ollenkaan. Kauniit ystäväni, joista miehet ovat aina olleet aidosti kiinnostuneita, eivät pysty ymmärtämään päätöstäni. Heidän mielestään minun "pitäisi edes kokeilla!"! Olen yrittänyt kysyä, että kokeilisivatko he minun asemassani, mutta en saa selkeää vastausta.
Nyt galluppina; jos olisit asemassani, ottaisitko miehen vain siksi, että sinullakin olisi joku vai olisitko yksin?
Kommentit (390)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:38"]
En minä suhtaudu vihamielisesti mihinkään, kärsivällisyyteni tyhmyyttä kohtaan vain on aika alhainen.
[/quote]
Miten jaksat itseäsi?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:40"]Hmm jotenkin keskustelutyyli on hyvin samanlainen kuin eräällä miespuolisella trollaajalla eräällä toisella palstalla. Siinäkin tapauksessa jos tunnistin oikein, suosittelisin sitä ammattiauttajaa vanhojen tietojeni perusteella.
[/quote]
:D kiinni jäi
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:44"]
Ai niin, 38 unohti vastata kysymykseen. Kyllä, kyllä minä aloittaisin suhteen, sillä haluaisin antaa miehelle mahdollisuuden osoittaa, että hän on tosissaan ja aidosti kiinnostunut. Mistäpä minä voisin heti ensi tapaamisella tietää, mitä miehen päässä liikkuu. Annan ajan näyttää.
Tuli muuten mieleeni, että et suinkaan kierrä totuutta eli sitä, että ne miehet, jotka ovat sinusta kiinnostuneita, eivät kiinnosta sinua, koska he ovat mielestäsi alle sinun tasosi (sivistys, varallisuus, yhteiskunnallinen asema tms.)
[/quote]
Minun ei tarvitse kokeilla, minulla on peili.
Osa on ollut sellaisia, etten olisi itsekään huolinut, osa on ollut ihan ok. Olisin jopa kerran saanut miehen, johon olin itse ihastunut. Tai no, "saanut" koska tuskin se olisi kauaa kestänyt.
[/quote]
Et voi tietää olisiko kestänyt siis, koska et edes uskaltanut koittaa.....
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:45"]
Hei trolli, mene vaikka uimaan.
[/quote]
Uitu jo tänään. :) Jännä nähdä, miten monella naisella ei ole mitään käsitystä miesten ajatusmaailmasta. Mutta ei se minun dissaamisellani trolliksi mihinkään muutu.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"]
Miten te naiset olette täällä näin pihalla?
Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis.
[/quote]
Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään.
[/quote]
No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"]Miten te naiset olette täällä näin pihalla? Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis. [/quote] Tunnen todella tavallisia naisia, jotka ovat parisuhteessa eikä kyseessä ole mikään vähempään tyytyminen kummallakaan suhteen osapuolella. Kaikki ne naiset ovat kyllä fiksuja ja mukavia.
[/quote]
Miten ihmeessä sinä sen voisit tietää? Oletko kysellyt heiltä aidoista tunteistaan, kun he ovat olleet magneettikuvattavana? Koska se on edelleen ainoa keino tietää varmaksi, sanoahan voi mitä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:50"]
Miks pitää korostaa omaa rumuuttaan olemalla vielä henkisestikin ruma??
[/quote]
Kysy vaikka mieheltäsi, hän varmaan osaa vastata. ;)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:38"]
En minä suhtaudu vihamielisesti mihinkään, kärsivällisyyteni tyhmyyttä kohtaan vain on aika alhainen.
[/quote]
Miten jaksat itseäsi?
[/quote]
Erittäin hyvin. Itse asiassa juuri nyt tunnen suurta ylemmyyttä ja suunnatonta myötähäpeää muiden naisten puolesta. Ei ihme, että miehet nauraa naisten huijaamisen helppoudelle selkämme takana!
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"]Miten te naiset olette täällä näin pihalla? Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis. [/quote] Tunnen todella tavallisia naisia, jotka ovat parisuhteessa eikä kyseessä ole mikään vähempään tyytyminen kummallakaan suhteen osapuolella. Kaikki ne naiset ovat kyllä fiksuja ja mukavia.
[/quote]
Miten ihmeessä sinä sen voisit tietää? Oletko kysellyt heiltä aidoista tunteistaan, kun he ovat olleet magneettikuvattavana? Koska se on edelleen ainoa keino tietää varmaksi, sanoahan voi mitä tahansa.
[/quote]
Oletetaan sitten, että sullakin on samanlaiset todisteet omille väitöksilles, eikö?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:51"]
[/quote]
Uitu jo tänään. :) Jännä nähdä, miten monella naisella ei ole mitään käsitystä miesten ajatusmaailmasta. Mutta ei se minun dissaamisellani trolliksi mihinkään muutu.
[/quote]
Miten sinulla voisi olla mitään käsitystä kaikkien miesten ajatusmaailmasta? Sinulla voi olla tieto korkeintaan yhden miehen ajattelusta. Tuolla logiigalla esim homomiehiä ei voisi olla olemassakaan, jos mies voi ihastua vain huippukauniiseen naiseen.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:46"]
[/quote]
Mutta mitäs ne kelpaamattomat tavisnaiset?
[/quote]
Jos näyttää tavallisella ja hygienia kunnossa niin syy on jossain muussa kuin ulkoisissa asioissa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:44"]
Ai niin, 38 unohti vastata kysymykseen. Kyllä, kyllä minä aloittaisin suhteen, sillä haluaisin antaa miehelle mahdollisuuden osoittaa, että hän on tosissaan ja aidosti kiinnostunut. Mistäpä minä voisin heti ensi tapaamisella tietää, mitä miehen päässä liikkuu. Annan ajan näyttää.
Tuli muuten mieleeni, että et suinkaan kierrä totuutta eli sitä, että ne miehet, jotka ovat sinusta kiinnostuneita, eivät kiinnosta sinua, koska he ovat mielestäsi alle sinun tasosi (sivistys, varallisuus, yhteiskunnallinen asema tms.)
[/quote]
Minun ei tarvitse kokeilla, minulla on peili.
Osa on ollut sellaisia, etten olisi itsekään huolinut, osa on ollut ihan ok. Olisin jopa kerran saanut miehen, johon olin itse ihastunut. Tai no, "saanut" koska tuskin se olisi kauaa kestänyt.
[/quote]
Et voi tietää olisiko kestänyt siis, koska et edes uskaltanut koittaa.....
[/quote]
En niin, mutta sen tiesin, ettei mies tunne mitään minua kohtaan, enkä halunnut sellaista suhdetta.
Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis.
[/quote]
Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään.
[/quote]
No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin.
[/quote]
Se, että on ottajia on aivan täysin eri asia kuin olisi ihastujia. Olisi minullakin ottajia, mutta ei ihastujia.
Ja jos ette minun sanaani usko, niin katsokaa, mitä miehet kirjoittaa näissä keskusteluissa naisista. He itsekin kertovat, että tavis otetaan vakipilluksi, mutta kauniita halutaan oikeasti.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Älä nyt sekoita sitä, että miehet haluaa panna sua siihen, että ne olisi ihastuneita.
Mäkin nuorena kuvittelin, että miehet olis ihastuneita mutta kokemuksesta opin, että se "ihastuminen" oli pelkästään seksuaalista halua ja vetovoimaa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:46"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä jos molemmat osapuolet tuntee hyvin ja on keskustellut rakkausasioista niin kyllä tällaisetkin asiat selviää.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:52"]
[/quote]
[/quote]
Oletetaan sitten, että sullakin on samanlaiset todisteet omille väitöksilles, eikö?
[/quote]
Minä en ole niin naiivi, että uskoisin prinsessasatuihin. Eikä kieltämättä olisi rahaakaan magneettikuvauksiin. Mutta sellainen "todiste" minulla on, että kaksi minua yrittäneistä miehistä on kysyttäessä jälkikäteen myöntänyt, että eivät tunteneet mitään, mutta pitivät minusta ihmisenä, eivätkä saaneet oikean ihastuksensa kohdetta, joten siksi yrittivät.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:56"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Se, että on ottajia on aivan täysin eri asia kuin olisi ihastujia. Olisi minullakin ottajia, mutta ei ihastujia.
Ja jos ette minun sanaani usko, niin katsokaa, mitä miehet kirjoittaa näissä keskusteluissa naisista. He itsekin kertovat, että tavis otetaan vakipilluksi, mutta kauniita halutaan oikeasti.
[/quote]
Eli mieskäsityksesi perustuu av:n trollailijoiden kirjoituksiin. Olishan tää pitänyt arvata!
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:54"]
[/quote]
[/quote]
Miten sinulla voisi olla mitään käsitystä kaikkien miesten ajatusmaailmasta? Sinulla voi olla tieto korkeintaan yhden miehen ajattelusta. Tuolla logiigalla esim homomiehiä ei voisi olla olemassakaan, jos mies voi ihastua vain huippukauniiseen naiseen.
[/quote]
Minulla on veljiä, serkkuja ja miespuolisia kavereita. Jotka ovat muuten kaikki, ihan jokainen, jolta olen kysynyt, myöntänyt minun olevan oikeassa. JA suorasanaisimmat (eli veljeni...) jopa myönsivät, että ovat samaa mieltä, ettei ulkonäköni riitä oikeaan kiinnostukseen.
Ja homoseksuaalisuus on eri asia, mutta ainoa homokaverini kyllä valittaa, miten suuret ulkonäköpaineet miehillä on, joten kai se heidän keskuudessaan on samoin.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:46"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"]Miten te naiset olette täällä näin pihalla? Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis. [/quote] Tunnen todella tavallisia naisia, jotka ovat parisuhteessa eikä kyseessä ole mikään vähempään tyytyminen kummallakaan suhteen osapuolella. Kaikki ne naiset ovat kyllä fiksuja ja mukavia. [/quote] Miten ihmeessä sinä sen voisit tietää? Oletko kysellyt heiltä aidoista tunteistaan, kun he ovat olleet magneettikuvattavana? Koska se on edelleen ainoa keino tietää varmaksi, sanoahan voi mitä tahansa. [/quote] Kyllä jos molemmat osapuolet tuntee hyvin ja on keskustellut rakkausasioista niin kyllä tällaisetkin asiat selviää.
[/quote]
Ja sinä itse et pystyisi valehtelemaan kenellekään mistään, varsinkaan sellaisesta asiasta, jonka myöntämistä pidetään vähän kyseenalaisena ja josta olisi yksityiselämääsi katastrofaaliset seuraukset?
Miks pitää korostaa omaa rumuuttaan olemalla vielä henkisestikin ruma??