Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperheelliset, miten hoidatte lapsia kun kaikki paikalla?

Vierailija
12.02.2022 |

Meillä on 2 yhteistä, pientä lasta ja miehelläni lisäksi 2 edellisestä avoliitostaan. Aina kun miehen lapset ovat meillä, he haluaisivat jatkuvasti tehdä asioita, joihin pienimpiä ei voi ottaa mukaan, mikä tarkoittaa, että minun pitäisi sitten olla kahden pienen lapsemme yh ne ajat kun miehen lapset ovat meillä (ja ovat enemmän kuin joka toinen vkonl). Miten te muut uusperheelliset olette sumplineet nuo asiat?

Kommentit (333)

Vierailija
321/333 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hoidan omat lapseni ja naine  hoitaa omansa. Tämä järjestely lähti naisen toiveesta kun nainen ei halua hoitaa minun lapsia. Riitoja tulee kyllä koko ajan kun nainen olettaa että hoidan myös hänen lapset vaikka hän ei suostu hoitamaan minun lapsia

Sovitteko asiasta jo seurusteluaikana?

Vierailija
322/333 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas näitä uusperhehelvettejä. Ei ne vaan toimi, ei koskaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/333 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hoidan omat lapseni ja naine  hoitaa omansa. Tämä järjestely lähti naisen toiveesta kun nainen ei halua hoitaa minun lapsia. Riitoja tulee kyllä koko ajan kun nainen olettaa että hoidan myös hänen lapset vaikka hän ei suostu hoitamaan minun lapsia

Sovitteko asiasta jo seurusteluaikana?

no ei tietenkään koska oltiin niin rakastuneita

Vierailija
324/333 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI teillä on tuo tilanne???

Koska olen naimisissa mieheni kanssa ja hänen nuoruuden rakastettu tuli aikoinaan raskaaksi vaikka söi pillereitä.

Kaksi kertaa!! Miehesi ei taida olla kovin älykäs, jos ei kerrasta oppinut. 

Vierailija
325/333 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen naimisissa mieheni kanssa ja hänen nuoruuden rakastettu tuli aikoinaan raskaaksi vaikka söi pillereitä.

Kahesti?

Vierailija
326/333 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa siltä että hänellä on synnytyksen jälkeinen masennus, jota rokotekriittisyys syventää (miksi muuten enää pelätä koronaa noin?)

Minullekin tuli mieleen mahdollinen masennus. Vielä enemmän yksinäisyys. Nuori äiti kaipaa ystäviä ja jutteluseuraa. Juuri siksi on haitallista, jos mies jättää hänet pitkäksi aikaa yksin pienten kanssa, kun isot lapset ovat heillä. Tosielämässä moni avioero saa alkusysäyksen nimenomaan vauvan syntymän aikoihin, kun tuore äiti jää kotiin yksin vauvan kanssa,  väsyneenä ja vähän masentuneenakin. Ilman miehen tukea, vaikka lapsi on myös miehen lapsi.  Mies menee missä menee ja  nainen on lapsen kanssa. Lopullinen ero saattaa tapahtua  vasta pitkän ajan kuluttua. Tämä ilmiö oli tiedossa jo 80-luvulla. Luulisi, että miehet ottaisivat tämän huomioon elämässään.

Juu, mieshän voi vaikka peräti joutua käymään töissä?

Vierailija
327/333 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ydinperhe. Kolme lasta tiheään.

Harrastukset, pelit. Jompakumpa aina autossa kuljettamassa, toinen kotona tekemässä ruokaa yhden, kahden muksun kanssa.

Perhe-elämää.

Ap ei voi vaatia että vanhemmat lapset vaipuvat vauvan tasolle jotta perhe vois tehdä asioita yhdessä.

Isommat tarttee eri virikkeet.

Ap, mä taas luulen että oikeastaan haluaisit viettää perhe-elämää ukkosi ja biolapsienne kanssa, ja pistäisit käenpojat pesästä jos pystyisit.

Vierailija
328/333 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sen takia sinä synnytit kaksi lasta?

Perhehuonees ei viittiny nussii..

Vierailija
329/333 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ydinperhe. Kolme lasta tiheään.

Harrastukset, pelit. Jompakumpa aina autossa kuljettamassa, toinen kotona tekemässä ruokaa yhden, kahden muksun kanssa.

Perhe-elämää.

Nuo lasten kyyditykset joita nykyisin pidetään lähes pakollisina ovat lisänneet vanhemmuuden rasitusta valtavasti. Lähes kaikki vapaa-aika arki-iltaisin menee niihin.

Vierailija
330/333 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi siirtyisi jatkossa kohtaamaan oikeasti lapsensa.

Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.

Vierailija
331/333 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen vuosia sitten cosmopolitanin foorumilta lukemani juttu. Koski anaalipanoja. Yksi tyttö valitti että olivat olleet lähdössä illalla elokuviin ja kaupungille. Oli sitten antanut persettä mutta vannottanut poikaystävää että ei saa laueta suoleen vaan vetää ulos ajoissa. No ei se pojanketale sitten malttanut vetää ulos vaan pumppasi koko lastin perärööriin. Siinä oli sitten koko illan ollut tyttökullalla olo kuin ripuli olisi tulossa. Kiva ilta meni vähän pilalle. Joku ehdotti että käyttäisivät kondomia pepputouhuissa mutta tyttö vastasi se ei ole heidän mieleen, paljaalla vaan jatkossakin.

Vierailija
332/333 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mutta ei sen lapsettoman tarvitse joutua pyykkejä keräilemään ja pesemään jos ärsyttää, että vanhempansa eivät asiaa hoida tai opeta lapselleen. Vanhempien vastuulla asia loppukädessä kuitenkin, kenenkään muun ei pakko ole, jos tuntuu vaikealta.

Vierailija
333/333 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu oli helppo. Jätin sen sian!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi