Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei kampaajat voi ikinä tehdä mitä pyytää?!?!

Vierailija
23.06.2015 |

Menin tänään kampaajalle. Minulla oli aivan blondit hiukset, pyysin sellasta vähän lämpimämpää blondia väriä. Kampaaja kysyy, että käykö jos laitamme pari tummaa raitaa. Se oli minulle ok. Noh, lähdin sitten kampaajalta itkien MUSTILLA hiuksilla?! Missä on 4 ruskeaa raitaa. Kampaaja vaan tokaisi, että kyllä se siitä vaalenee ja vaihtelu virkistää. Oikeasti, ei niille makseta 130€ siitä, että tehdään mitä itse lystää.. :(

Kommentit (179)

Vierailija
81/179 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän kampaajan ettiminen on kyllä niin kivenalla, mutta kun sellaisen löytää niin siitä kannattaa sitten pitää kiinni! :D Asun Helsingissä ja käyn Lahdessa joka kerta uusimassa hiustenpidennykset, en vaan jaksa riskeerata sitä että joku laittaa ne taas päin vittua :D

Vierailija
82/179 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei ole oikeastaan koskaan käynyt noin. Ongelma mulla on päinvastoin se että ne tekee täsmälleen sen minkä pyytää, silti vaikkei se oikeasti sopisi pätkääkään naamaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/179 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja sanoo että kaksi raitaa ja sinä sanot kyllä. Lopputulos koko pää musta.
Kyllä jossain kohtaa keskustelua on tullut aika isoja väärinymmärryksiä. Sitä että kenellä, onkin eri juttu.

Vierailija
84/179 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole KOSKAAN lähtenyt kampaajalta tyytyväisenä. No ok, ehkä kerran tai kaks. Enää en viitsi edes vaivautua ku ei ne kerta osaa:(

Vierailija
85/179 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyysin vaalennusta ja vielä vaaleampia raitoja. Ei tullut yhtään mitään muutosta.

Vierailija
86/179 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja et sitten nostanut äläkkää asiasta. Oma vikasi

Vierailija
87/179 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös itse niin kyllästynyt tyhmään lopputulokseen kampaajalta ulos kävellessä. Olen vielä sellainen ihminen, etten kehtaa alkaa uikuttamaan kun hiukset ovat valmiit. Usein ongelma on:

- Liian lyhyet hiukset (joo tiedän, että huonot latvat leikataan pois, mutta jos annan maksimimitan paljonko saa lähteä niin miksi aina lähtee enemmän)

- Tummuus (aina on liian tumma aluksi, vaikka yritän sanoa, että EI tumman ruskeaa / suklaan ruskeaa niin sellainen siellä aina on ja sitten pestään toiveikkaana, että väri haalenisi)

- Kampaus: aina se sama kiharanuttura kun pyydän kampausta ja annan kampaajalle "vapaat kädet". Jos esitän toiveita tulee selitykset ettei tukalleni saa sellaista ja lopputulos on sama kuin ennenkin. Hiukseni ovat siis pitkät ja suorat.

Vierailija
88/179 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:48"]Kampaaja sanoo että kaksi raitaa ja sinä sanot kyllä. Lopputulos koko pää musta.
Kyllä jossain kohtaa keskustelua on tullut aika isoja väärinymmärryksiä. Sitä että kenellä, onkin eri juttu.

[/quote]
Niin ja ymmärsin, että mustat hiukset missä 4 ruskeaa raitaa. Ei ole kommunikaatio oikein pelannut näiden kahden välillä.

Vierailija
89/179 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et siinä tilanteessa tajunnut kampaajalle asiasta sanoa, niin mene ihmeessä huomenna käymään siellä! Pyydä rahasi takaisin tai pyydä ainakin, että korjaavat vahingon.

Vierailija
90/179 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kampaaja sössii kerran (ja miten muka voi tulla tuollainen ymmärryskatko?) joten kampaajat ei voi ikinä tehdä mitä pyydetään!

Vierailija
91/179 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:53"]Yksi kampaaja sössii kerran (ja miten muka voi tulla tuollainen ymmärryskatko?) joten kampaajat ei voi ikinä tehdä mitä pyydetään!
[/quote] No ehkä aloittajalla meinasi, että ikinä ei ole ollut tyytyväinen kampaamossa asioidessaan.

Vierailija
92/179 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:53"]Yksi kampaaja sössii kerran (ja miten muka voi tulla tuollainen ymmärryskatko?) joten kampaajat ei voi ikinä tehdä mitä pyydetään!
[/quote]no harvoin onnistuvat

Vierailija
93/179 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus nainen.

Vierailija
94/179 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:56"]Perus nainen.
[/quote] perus anonyymi

Vierailija
95/179 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:53"]Yksi kampaaja sössii kerran (ja miten muka voi tulla tuollainen ymmärryskatko?) joten kampaajat ei voi ikinä tehdä mitä pyydetään! [/quote]no harvoin onnistuvat

[/quote]

Minulla on elämäni aikana ollut kaksi kertaa, kun en ole ollut tyytyväinen kampaajan lopputulokseen.

Vierailija
96/179 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:22"]

Ite oon lähtenyt about aina kampaajalta pettyneenä. Siks oonkin viimiset 8 vuotta leikannu ja värjänny hiukseni ite. Paljon tyytyväisempi ollu joka kerta eikä maksa 130 euroa...

[/quote]

Sua ei haittaa että näytät variksenpelättimeltä?

[/quote]

Mua ainakin häiritsee ja siksi en enää partureilla käykään.

Vierailija
97/179 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajiin olen ollut suht. tyytyväinen yleensä, tosin kerran eräs kosmetologinainen aiheutti kyllä pettymyksen nuorempana kulmakarvoja siistiessä. Sanoin että haluan vain siistiä kulmat, eli odotin että siis ne hajakarvat nyppii ja aavistuksen ohentaa alhaalta päin eli että ovat muodossaan ja siistit. No tää nainen sitten päätti nyppiä sellaiset Pamela Anderson ysärikulmat, eli ohuet viivat. Ihmettelinkin vähän kun siinä kesti mutta enpä tajunnut että päätti sitten kokonaan luoda uuden mallin. No mies kyllä tykkäsi mutta itse en. Huomasin kyllä kun eräs toinen henkilö oli käynyt myös kulmat laittamassa että hänellekin oli sellaiset viivat laitettu vaikka oli aiemmin tuuheat kulmat.

Olisi tietty voinut kyllä silloin valittaa, mutta ei tullut tehtyä. Nykyään kyllä jos selkeästi poiketaan sovitusta niin saan kyllä suuni auki. Vaatisin kyllä rahat takaisin tai virheen korjausta jos oikeasti tehdään jotain aivan muuta kuin mitä on sovittu. Oma pettymys uuteen tyyliin ei ole kampaajan vika, mutta jos tekee omiaan niin se on.

Vierailija
98/179 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä mulle ikinä käynyt noin. Joko kampaaja kuuli väärin tai sinä et muista mitä tuli pyydettyä...

Kai sä nyt jotain sanoit?

Itse olen ollut jo vuosikymmeniä tyytyväinen kampaajaani. Ja kun tässä hiljan jouduin käymään vieraalla kampaajalla, kun tarvin äkkiä kampauksen, olin siihen vieraaseenkin kampaajan ihan tyytyväinen. 

Mutta täytyy sanoa, että kun mä menen kampaajalle, niin yleensä mietin valmiiksi mitä haluan ja esitän sen aika selkeäsanaisesti myös.

Vierailija
99/179 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kerran paukutti päähän kampaaja sillä hiustenkuivaajalla ja hiusharjalla, aika monesti ja lujaa. Ärsytti jälkikäteen kun en sanonut mitään, että voisiko olla läimimättä lujaa päähän niillä jutuilla heiluessaan...

Vierailija
100/179 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:45"]

Mä olen taas niitä ihmisiä, jotka tykkää, että kampaaja suosittelee jotain omaa juttua ja yleensä se on ollut erittäin onnistunut.

Tietyissä paikoissa asiakastahan ei edes kuunnella, vaan se stylisti tulee kertomaan jutun ja kampaaja tekee. Pitkät  hiuksetkin saattaa muuttua hetkessä siiliksi. Näitä alkaa löytyä jo Helsingissäkin muutamia.

Yleensä ulkopuolinen näkee paremmin. Ymmärrän APn murheen, kun muutos on ollut noin radikaali.

[/quote]

Mitvit? Missä paikoissa leikataan muuta kuin mitä asiakas haluaa? Nimiä esiin, niin voi välttää niitä. Mistä sen voi tietää etukäteen mikä on paikan toimintatapa? Miten tällaisessa paikassa voi toimia muuten kuin sanoa heti, että homma seis...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi