Miksi ei kampaajat voi ikinä tehdä mitä pyytää?!?!
Menin tänään kampaajalle. Minulla oli aivan blondit hiukset, pyysin sellasta vähän lämpimämpää blondia väriä. Kampaaja kysyy, että käykö jos laitamme pari tummaa raitaa. Se oli minulle ok. Noh, lähdin sitten kampaajalta itkien MUSTILLA hiuksilla?! Missä on 4 ruskeaa raitaa. Kampaaja vaan tokaisi, että kyllä se siitä vaalenee ja vaihtelu virkistää. Oikeasti, ei niille makseta 130€ siitä, että tehdään mitä itse lystää.. :(
Kommentit (179)
No sanokaa te mikä väärinkäsitys tässä on käynnyt, keskustelu meni kutanuinkin näin:
Minä: Haluan yhä säilyttää vaaleat hiukset, mutta vain lämpimämmän sävyn (näytin sen sävyn siitä hiustupsu höskästä)
Kampaaja: Okei. Laitettaisiko muutama ruskea raita? (Näytti sen värin myös siitä hiustupsu höskästä)
Ja minä myönnyin.
Aikani siinä luin lehtiä kun hän laittoi väriä päähän, kun katsoin peiliin niin huomasin kuinka hiukset alkoivat olemaan ihan mustat. Aloin itkemään ja kysyin kampaajalta, että mitä hittoa hän tekee. Vastaukseksi sain, että vaihtelu virkistää. Ja kyllä, pyysin häntä pesemään sen pois
Joten pliis kertokaa mitä tein väärin :|
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:56"]Perus nainen. [/quote] Mistä tiedät, että hän on nainen? ;)
[/quote]
Parturi vs kampaaja. Oletko vähä-älyinen?
Ite oon lähtenyt about aina kampaajalta pettyneenä. Siks oonkin viimiset 8 vuotta leikannu ja värjänny hiukseni ite. Paljon tyytyväisempi ollu joka kerta eikä maksa 130 euroa...
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:56"]Perus nainen. [/quote] Mistä tiedät, että hän on nainen? ;)
[/quote]
Parturi vs kampaaja. Oletko vähä-älyinen?
[/quote] Öö tiedän montaki naispuolista, jotka käyttää sanaa parturi :D
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:16"]
Minullekin on muodostunut kampaajista sellainen käsitys, että he haluavat päästä itse mahdollisimman helpolla tutulla rutiinilla ja halvalla. En jaksa nähdä vaivaa hyvän hyvän ja sopivan kampaajan etsimiseen, joten en käy kampaajilla enää. Seuraavaksi ajattelin tehdä itse jotain tämäntyylistä
Kampaajat veäisivät heti foliot esiin ja raidat olisivat lian leveitä, luonnottomia ja tasaisia pituuksilta, jos vanhaan olisi luottaminen.
[/quote]
No jos menet bayalage-raitoja pyytämään niin kyllä ne pitäisi jokaisen kampaajan baybalage-tekniikalla tehdä, ilman mitään folioita. Tosin ei niitä myöskään tuolla tavalla sormilla hiuksiin söherretä. :)
t. ex-kampaaja
Terveiset landelle. Sisäsiittoisuus on erittäin paha asia.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:53"]Yksi kampaaja sössii kerran (ja miten muka voi tulla tuollainen ymmärryskatko?) joten kampaajat ei voi ikinä tehdä mitä pyydetään! [/quote]no harvoin onnistuvat
[/quote]
Minulla on elämäni aikana ollut kaksi kertaa, kun en ole ollut tyytyväinen kampaajan lopputulokseen.
[/quote]
Samaa luokkaa. Mutta olen uskollinen, kun löydän hyvän, en käy muilla jos ei ole välttämätön tilanne. Tässä nykyisessä vei kolme vuotta löytää, on keskimääräistä kalliimpi, mutta loistava ja jonkin oli yli viikon, joten jotain kertoo sekin.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:22"]
Ite oon lähtenyt about aina kampaajalta pettyneenä. Siks oonkin viimiset 8 vuotta leikannu ja värjänny hiukseni ite. Paljon tyytyväisempi ollu joka kerta eikä maksa 130 euroa...
[/quote]
Sua ei haittaa että näytät variksenpelättimeltä?
No minulta kampaaja nyppi kulmakarvat viivoiksi pari viikkoa sitten, kun värjäytin kulmakarvat ja ripset. Ensimmäinen ja viimeinen kerta... Nyt sitten koko kesän joudun kynällä korjaamaan kulmia, jotka ovat aivan järkyt. 60 päivää kestää uusien kasvaminen eli kesä tältä osin pilalla ja passi pitäisi uusia. Joka kerta, kun katsoo peiliin ottaa päähän. Asiakkaalta pitäisi oikeasti kysyä, ennen kuin radikaalisti nyppii...
Minulla myös useampi kokemus pitkän erilaisesta määritelmästä... Viimeisen kerran jlk jäi itsellekin fiilis, että koitan jatkossa hoitaa hiukset itse. Jos pakko mennä leikkuuttamaan, niin otan jonkun vahtimaan!
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:17"]
No sanokaa te mikä väärinkäsitys tässä on käynnyt, keskustelu meni kutanuinkin näin: Minä: Haluan yhä säilyttää vaaleat hiukset, mutta vain lämpimämmän sävyn (näytin sen sävyn siitä hiustupsu höskästä) Kampaaja: Okei. Laitettaisiko muutama ruskea raita? (Näytti sen värin myös siitä hiustupsu höskästä) Ja minä myönnyin. Aikani siinä luin lehtiä kun hän laittoi väriä päähän, kun katsoin peiliin niin huomasin kuinka hiukset alkoivat olemaan ihan mustat. Aloin itkemään ja kysyin kampaajalta, että mitä hittoa hän tekee. Vastaukseksi sain, että vaihtelu virkistää. Ja kyllä, pyysin häntä pesemään sen pois Joten pliis kertokaa mitä tein väärin :| Ap
[/quote]
Ja sitten maksoit kiltisti? Etkä reklamoinut että hän teki toimeksiannosta poikkeavan linjauksen, johon et ole laisinkaan tyytyväinen?
16
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:16"]
Minullekin on muodostunut kampaajista sellainen käsitys, että he haluavat päästä itse mahdollisimman helpolla tutulla rutiinilla ja halvalla. En jaksa nähdä vaivaa hyvän hyvän ja sopivan kampaajan etsimiseen, joten en käy kampaajilla enää. Seuraavaksi ajattelin tehdä itse jotain tämäntyylistä
Kampaajat veäisivät heti foliot esiin ja raidat olisivat lian leveitä, luonnottomia ja tasaisia pituuksilta, jos vanhaan olisi luottaminen.
[/quote]
Mun mielestä tuo lopputulos ei ollut erityisen onnistunut, olisi kiva ollut nähdä lopputulos suorana ja läheltä, kun kaukaakin näyttää hieman epäonnistuneelta.
Oikea puoli hiuksista on selkeästi vaalentunut enemmän, tätä ihmettelin jo videota katsoessa kun teki niin pitkään toista puolta, ainehan vaikutti melkein tupla-ajan toisella puolella ja sen vuoksi toinen puoli on vaaleamman näköinen ja sieltä erottuu selkeitä "liian vaaleita" raitoja.
Toinen "virhe" mielestäni on se että on vaalentunut kokonaisuutena epätasaisesti ja selkeästi liian erottuvasti. Lisänä vielä että ko. naisella oli unelmapohja raidoitukselle, auringon luonnollinen vaalennus omaan hiukseen, eli auttaa raitojen "sekoittumisessa" äärimmäisen paljon.
Liian vahva aine, ajankäyttö pielessä ja huono lopputulos, jos kampaajani tuollaisen tekisi niin vaatisin korjausta.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:17"]No sanokaa te mikä väärinkäsitys tässä on käynnyt, keskustelu meni kutanuinkin näin:
Minä: Haluan yhä säilyttää vaaleat hiukset, mutta vain lämpimämmän sävyn (näytin sen sävyn siitä hiustupsu höskästä)
Kampaaja: Okei. Laitettaisiko muutama ruskea raita? (Näytti sen värin myös siitä hiustupsu höskästä)
Ja minä myönnyin.
Aikani siinä luin lehtiä kun hän laittoi väriä päähän, kun katsoin peiliin niin huomasin kuinka hiukset alkoivat olemaan ihan mustat. Aloin itkemään ja kysyin kampaajalta, että mitä hittoa hän tekee. Vastaukseksi sain, että vaihtelu virkistää. Ja kyllä, pyysin häntä pesemään sen pois
Joten pliis kertokaa mitä tein väärin :|
Ap
[/quote]
Aloit itkemään:) Minkä ikäinen olet? Ehkä olisit ollut silleen aikuinen ja sanonut ettei tämä nyt ole sitä mitä pyysit ja pyytänyt korjausta. Sillä tavalla aikuiset toimivat.
Laita tukastasi kuva tänne? vaikka niin ettei kasvot näe, muuten on kyllä vaikea uskoa, että pisti mustan värin KOKO päähäsi
Tiedän tunteen! Kerrostettu polkkatukka=ylipitkä siili
Tee hiuksille mitä vain=tasoita latvat.
Vittu kun ei vaan osaa, kaksi ainoaa kertaa kun
olen käynyt kampaajalla. Nyt itseoppinut kaveri leikkaa hiukseni ja olen aina tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:38"]Laita tukastasi kuva tänne? vaikka niin ettei kasvot näe, muuten on kyllä vaikea uskoa, että pisti mustan värin KOKO päähäsi
[/quote] Voin laittaakkin, jos kerrot kuinka sen kuvan saa laitettua?
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:38"]Laita tukastasi kuva tänne? vaikka niin ettei kasvot näe, muuten on kyllä vaikea uskoa, että pisti mustan värin KOKO päähäsi [/quote] Voin laittaakkin, jos kerrot kuinka sen kuvan saa laitettua? Ap
[/quote]
Lataa kuva tänne: http://aijaa.com
Ja laita sitten linkki tähän ketjuun
Nyt on ihan pakko kysyä että mikä kampaamo ja missä?
Just tällaisten takia mulla on luottokampaaja, johon voi luottaa kun sanon mitä haluan. Suosittelen lämpimästi aka Luovaa, sijaitsee Helsingissä. Oma luottokampaajani on Harri.