Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?
Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.
Kommentit (930)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä jutut laittaa pohtimaan omaa suhdetta ja sitä millaiseksi mies on alkanut muuttuumaan. Halveksintaa, lyttäämistä, kaasuttamista, pikkuasioista räjähtämistä, kylmyyttä, itseä ei ihmetytä yksikään näistä oudoista kertomuksista kun on joutunut kaikkea kokemaan. Pahinta on se kun suhteesta on vaikea lähteä koska haluaa ajatella toisesta hyvää ja yrittää keksiä käytökselle syitä, sehän on vain työstressi...
Kuvittelee että se sama rakastava ihminen muuttuisi vielä samaksi kuin alussa. Pienet pilkahdukset tästä kaiken sonnan keskellä saa uutta toivoa aikaan, vaikka parasta olisi tehdä raskas ja kipeä ero..Käypä lukemassa Narsistin keskustelutyyli -ketjua, niin voit saada siitä paljon apua tilanteen ratkaisemiseen.
Mitä hittoa. Kannattaa mielummin ostaa iso kaktus kaveriksi sohvalle, kuin katsella kitisevää, väkivaltaista viisivuotiaan tasolle jäänyttä aikuista.
Jää enemmän rahaa säästöön, pyykkimäärä puolittuu, vessa pysyy pitempään siistinä. Jos kaipaatte viikottaista ivaamista, niin voinen perustaa palvelunumeron, josta sitä saa, noin niinkuin vieroitusoireisiin. Tosissaan, yhden kitisijän jätin lehdelle soittelemaan enkä päivääkään katunut.
Vierailija kirjoitti:
Kerran katsottiin jotain ohjelmaa tallenteena. Satuin paljastamaan, että olen jo katsonut ohjelman netistä."Sitten me ei katota tätä ollenkaan!" mies äsähti.
Tuosta muistui mieleen helmi, jonka seurassa katselin tv:tä.
Jos oli naisesiintyjä, niin muisti aina mainita ääneen että "onpa hyvännäköinen muija". Kyllä itsekin pystyn arvoimaan ja tunnustamaan erityisen kauniit, mut tarkoitus oli kiusaaminen. Itse olin nuorempana ihan nätti, lyönnit pyrki aina saamaan kasvoihin. Kadehti ilmeisesti, itse oli purentavikainen keskitason alle. Tun hyypiö.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla mun exillä on ollut isommat tissit kuin sulla. Niillä kaikilla oli valtavat tissit.
Naiseni pahoitti mielensä tuosta ja kertoi itsetuntonsa romuttuneen. Hänen itkiessä sanoin vielä että hänen pienet tissit ovat ihan hyvät, mutta nainen ei uskonut sitä.
Kaikenlaisesta turhasta sitä voikin mielensä pahoittaa.
M44
M44, oletko ihan varma että olet mies? Sinunlaisia naiset karsastavat, joten M-kirjaimen käyttöä miettisin ja erityisesti kukaan oikea mies moisia moukkamaisuuksia naisystävälle latelisi…
Mies 52
Ex-poikaystäväni yritti kontrolloida syömisiäni ja painoani. Hän mökötti kun ostin leffateatterissa popcornia itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä jutut laittaa pohtimaan omaa suhdetta ja sitä millaiseksi mies on alkanut muuttuumaan. Halveksintaa, lyttäämistä, kaasuttamista, pikkuasioista räjähtämistä, kylmyyttä, itseä ei ihmetytä yksikään näistä oudoista kertomuksista kun on joutunut kaikkea kokemaan. Pahinta on se kun suhteesta on vaikea lähteä koska haluaa ajatella toisesta hyvää ja yrittää keksiä käytökselle syitä, sehän on vain työstressi...
Kuvittelee että se sama rakastava ihminen muuttuisi vielä samaksi kuin alussa. Pienet pilkahdukset tästä kaiken sonnan keskellä saa uutta toivoa aikaan, vaikka parasta olisi tehdä raskas ja kipeä ero..Käypä lukemassa Narsistin keskustelutyyli -ketjua, niin voit saada siitä paljon apua tilanteen ratkaisemiseen.
Mitä hittoa. Kannattaa mielummin ostaa iso kaktus kaveriksi sohvalle, kuin katsella kitisevää, väkivaltaista viisivuotiaan tasolle jäänyttä aikuista.
Jää enemmän rahaa säästöön, pyykkimäärä puolittuu, vessa pysyy pitempään siistinä. Jos kaipaatte viikottaista ivaamista, niin voinen perustaa palvelunumeron, josta sitä saa, noin niinkuin vieroitusoireisiin. Tosissaan, yhden kitisijän jätin lehdelle soittelemaan enkä päivääkään katunut.
Niin, pointtihan tässä kyseisen ketjun ehdottamisessa oli se, että alkuperäisellä kirjoittajalla virisi vielä aina toivoa, vaikka hän alkoi jo ymmärtää, että ehkä ero olisi sittenkin paras ratkaisu. Sitä narsistiketjua lukemalla hänen silmänsä todennäköisesti avautuisivat vielä paremmin näkemään oma tilanteensa, ja hän ymmärtäisi, että ero on ainoa vaihtoehto. Ketjua lukemalla hän voisi myös nähdä, että hänen oman fiiliksensä vaihtelu on äärimmäisen tyypillistä narsistin uhreille ja tuo kumppanin käytöksen vaihtelu puolestaan tyypillistä narsistin toimintaa.
Söin purkillisen hapansilahkoja puolessa tunnissa seurustelun lomassa kun olisivat muuten menneet vanhaksi seuraavana päivänä enkä raskinut heittää pois vieraiden tuomia tuliaisia
Ex kilahti siitä, ettei veljeni puhelinnumero ollut tallennettuna muotoon "Veljeni Jesse" tai "Jesse-veli" tms. Pelkkä Jesse kun oli aivan liian epäilyttävää, eikä kuulema kukaan nimeä sisaruksiaan etunimellä omaan puhelimeensa..
Mies oli käymässä luonani. Aiemmin oli ollut puhetta, että menen samana iltana käymään veljeni luona. Laitoin veljelle whatsapissa ääniviestin, että tulen klo xx. Laitoin puhelimen pöydälle, menin vessaan, ja kohta mies alkaakin hakata täysillä vessan ovea, että kuka v*ttu on Jesse ja ootko menossa panemaan sitä?! Avasin vessan oven, ja samalla sekunnilla mies alkaa puhua puhelimeen, minun puhelimeeni. Tai oikeammin huutaa, että kuka v*ttu siellä on ja miks vokottelet mun muijaa jne. Veli oli siis vastannut viestiini yksinkertaisesti "Ok", mies oli nähnyt viestin, ja kun lähettäjänä totta tosiaan oli Jesse, eikä velipoika, se riitti räjäyttämään pankin. Vastaus viestiini oli tullut niin nopeasti, ettei puhelimen näyttö ollut ehtinyt mennä lukkoon, joten tämä riemuidioottihan toki päätti soittaa tälle "toiselle miehelle jota pyöritän."
Samana päivänä miehestä tuli ex. En edes halua ajatella miten pahaksi tilanne olisi voinut edetä. Epäonninen veljeni ei onneksi saanut pahemmin traumoja :D
Siitä kun halusin ostaa kirppikseltä Europen Greatest Hits -CD:n.
kullini, pienellä kirjoitettuna.
Puoliso kimpaantui kun en suostunut fistaamaan häntä nyrkkeilyhanskalla. Mielestäni se meni jo överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mies suuttui siitä etten valita työpaikastani/työkavereista kuten ”normaalit” ihmiset. Olisi tehnyt mieli valittaa MUTTA vihaan kuunnella kun muut ihmiset valittavat heidän työkavereistaan joita en edes tunne. Joten olen itsekin hiljaa. Vähän sama kuin pitäisi kuunnella jonkun unta - ei kiinnosta.
Kuulostaa mun exältä! Hän oli terapeutilleenkin valittanut ettei puoliso puhu kotona työasioistaan ja innoissaan kertoi että terapeutinkin mielestä työasioista pitää kotona puhua 😂
Täällä on tosi pahoja tarinoita, ja itselläkin on järkyttäviä kokemuksia. Mutta kun aloin miettimään mikä on pienin hermostuminen niin se on tämä, muutoin ihan ok exältä. En ollut tallentanut hänen nimeään puhelimeeni jollain kivalla lempinimellä! Mulla oli siis tapana ja yhä edelleen, että jopa äidin ja isän nimet on mallia etunimi ja sukunimi. Tästä hän hermostui, että miksei ollut joku hanikukkelikuu tai vastaava, en edes muista mitä lempinimeä käytin hänestä aikoinaan.
Exä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies suuttui siitä etten valita työpaikastani/työkavereista kuten ”normaalit” ihmiset. Olisi tehnyt mieli valittaa MUTTA vihaan kuunnella kun muut ihmiset valittavat heidän työkavereistaan joita en edes tunne. Joten olen itsekin hiljaa. Vähän sama kuin pitäisi kuunnella jonkun unta - ei kiinnosta.
Kuulostaa mun exältä! Hän oli terapeutilleenkin valittanut ettei puoliso puhu kotona työasioistaan ja innoissaan kertoi että terapeutinkin mielestä työasioista pitää kotona puhua 😂
Sotealalla ei saa edes kertoa, ketä on töissä samassa yksikössä. Sehän on ihan turvallisuustekijä. Olisikohan exäsi innoissaan, jos tuttu hoitaja kertoilisi innoissaan hänen terveystietojaan, työasioitahan ne meille on.
Vuoronperään syytettiin että pidän liikaa yhteyttä tai että en pitänyt tarpeeksi yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ex kilahti siitä, ettei veljeni puhelinnumero ollut tallennettuna muotoon "Veljeni Jesse" tai "Jesse-veli" tms. Pelkkä Jesse kun oli aivan liian epäilyttävää, eikä kuulema kukaan nimeä sisaruksiaan etunimellä omaan puhelimeensa..
Mies oli käymässä luonani. Aiemmin oli ollut puhetta, että menen samana iltana käymään veljeni luona. Laitoin veljelle whatsapissa ääniviestin, että tulen klo xx. Laitoin puhelimen pöydälle, menin vessaan, ja kohta mies alkaakin hakata täysillä vessan ovea, että kuka v*ttu on Jesse ja ootko menossa panemaan sitä?! Avasin vessan oven, ja samalla sekunnilla mies alkaa puhua puhelimeen, minun puhelimeeni. Tai oikeammin huutaa, että kuka v*ttu siellä on ja miks vokottelet mun muijaa jne. Veli oli siis vastannut viestiini yksinkertaisesti "Ok", mies oli nähnyt viestin, ja kun lähettäjänä totta tosiaan oli Jesse, eikä velipoika, se riitti räjäyttämään pankin. Vastaus viestiini oli tullut niin nopeasti, ettei puhelimen näyttö ollut ehtinyt mennä lukkoon, joten tämä riemuidioottihan toki päätti soittaa tälle "toiselle miehelle jota pyöritän."
Samana päivänä miehestä tuli ex. En edes halua ajatella miten pahaksi tilanne olisi voinut edetä. Epäonninen veljeni ei onneksi saanut pahemmin traumoja :D
Onkohan meillä yhteinen ex? Hermostui kun isäpuoleni puhelimessani on vain Ossi eikä isäpuoli-Ossi tms. En tiennyt että on tutkinut puhelintani, kunnes alkoi tivata että kuka on Ossi.
Seuraavalla, joka vitsikkäästi kirjoittaa tähän ketjuun ”pikku nakkini” tms., on oikeasti pieni!
Laurr kirjoitti:
Ex suuttui siitä että minä omassa kodissani kaadoin kahvia vahingossa omalle lattialleni.
Minun exä suuttui, kun omassa kodissani oman keittiön kaapin ovi oli auki. Eikä ollut mikään ruokakaappi.
Oli mustasukkainen koristeena tai muistona olevasta lapsuuden tavarasta. Muistutti aina aggressiivisesti, että se pitäisi heittää pois.
Mun ex on suuttunut ja alkanu raivoamaan vaikka mistä. Esimerkiksi minulla kesti kauppareissulla "liian kauan", joten hänen piti lähteä kävelemään vastaan, etten vaan olisi pettämässä?
Toinen naurettava juttu oli, kun hän keitti makkaroita, itse seisoin vieressä. Hänen taiteilun tulokseksi se makkara tipahti lattialle ja sehän oli mun syytä, kun oon niin vtuntyhmäpaskaläjä joka ei osaa edes ruokaa tehdä.. Herra itse ei kertaakaan päivän ruokia tehnyt, hyvällä ruokahalulla kyllä söi.