Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?

Vierailija
11.02.2022 |

Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.

Kommentit (930)

Vierailija
641/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- kun en vastannut sekunnissa viestiin, "olitko panemassa vieraita miehiä", karjui kurkku suorana ja paiskoi tavaroita lattialle,rupesin itkemään peloissani niin tää vaan tokaisee: syyllinen siis!! Lähti ovet paiskoten ja minä jäin siivoamaan tavaroita lattialta.

- Kun en ehtinyt nopeasti kaupasta pois vaan jonotin kassalle, oli odottamassa parkkipaikalla ja sitten kun pääsin kassalta ja juuri kun olin aukaisemassa auton ovea,kaasutti pois,koetin soittaa muttei vastannut, kävelin sit 4 kilsaa painavien kauppakassejen kanssa,vastassa oli kiroileva ja pärräävä mies,ei auttanut sanoa että jonoa oli "no oisit vaan mennyt ekana kassalla", meni makkariin ja huuteli sieltä solvauksia.

Ja oli myös mustasukkainen lemmieläimestä "makkaraks toi piski" sanoi mulle jos silitin hänen läsnäollessa koiraa (oli mun koira, mut piti myydä se kun uhkas jossain vaiheessa tappaa sen,oli kova pala)

Ja joo en tiedä miksi en lähde tästä suhteesta,en kai parempaa ansaitse:(

Ansaitset parempaa. Ei kukaan ansaitse tuollaista.

Vierailija
642/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla mun exillä on ollut isommat tissit kuin sulla. Niillä kaikilla oli valtavat tissit.

Naiseni pahoitti mielensä tuosta ja kertoi itsetuntonsa romuttuneen. Hänen itkiessä sanoin vielä että hänen pienet tissit ovat ihan hyvät, mutta nainen ei uskonut sitä.

Kaikenlaisesta turhasta sitä voikin mielensä pahoittaa.

M44

"Kaikilla mun exillä on ollut isompi muna kuin sulla. Niillä kaikilla on ollut valtavan kokoinen jortikka. Noo, älä nyt pahastu, sinun pieni munasi on ihan hyvä"

Miltä tuo sinusta tuntuisi miehenä? 

Tuo on ihan samaa kieltä, mitä olen kuullut miehiltä. Miksi sulla ei ole isommat tissit? Etkö ajele alapäätäsi? Onpas sulla iso perse! Voisit olla vähän laihempi. Jne jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kikuli

Vierailija
644/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lones Jukka kirjoitti:

Mun kikuli

Joo, kerran oli hirvee raivoaminen kun mulla niin pieni kikuli. Pitäisi kuulemma alkaa reenaamaan. Aatttana!

Vierailija
645/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähdössä töihin pillifarkut jalassa. Exä suuttui kun miesasiakkaat kuitenkin katsovat takamustani.

Samaa miestä riepoi myös mun löysät verkkarit.

Vierailija
646/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kun en vastannut sekunnissa viestiin, "olitko panemassa vieraita miehiä", karjui kurkku suorana ja paiskoi tavaroita lattialle,rupesin itkemään peloissani niin tää vaan tokaisee: syyllinen siis!! Lähti ovet paiskoten ja minä jäin siivoamaan tavaroita lattialta.

- Kun en ehtinyt nopeasti kaupasta pois vaan jonotin kassalle, oli odottamassa parkkipaikalla ja sitten kun pääsin kassalta ja juuri kun olin aukaisemassa auton ovea,kaasutti pois,koetin soittaa muttei vastannut, kävelin sit 4 kilsaa painavien kauppakassejen kanssa,vastassa oli kiroileva ja pärräävä mies,ei auttanut sanoa että jonoa oli "no oisit vaan mennyt ekana kassalla", meni makkariin ja huuteli sieltä solvauksia.

Ja oli myös mustasukkainen lemmieläimestä "makkaraks toi piski" sanoi mulle jos silitin hänen läsnäollessa koiraa (oli mun koira, mut piti myydä se kun uhkas jossain vaiheessa tappaa sen,oli kova pala)

Oon aina kuvitellut olevani pitkäpinnainen. Minulla olisi kyllä ostokset jääneet kadulle ja olisin tilannut taksin ja mennyt hotelliin. Näin ne kuvitelmat rapisee.

Vierailija
647/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tiskirätin väärään paikkaan (hanan päälle) kuivumaan, tekee liikaa kalkkitahroja.

Vierailija
648/930 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kunnon miehiäkin löytyy.

Ei tuollaista tarvitse kenenkään sietää.

Vierailija
649/930 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelasi aina videopelejä ja söikin koneen ääressä, minulle irvisteli lukemisesta että vain  mummot lukee ja että pelejä kehitelleet sentään rikastuu, kirjailijat ei. Aloin nauraa että joo, Stephen Kingikin kituuttaa köyhyydessä josta mies tulistui niin että alkoi kutsua minua rouva Kingiksi todella v""seen äänensävyyn "keittäisikö Rouva King kahvia?" "Voisiko Rouva King siirtyä he""iin edestä?" 

Tahtoi aina seksiä ennen nukahtamista, minua väsytti enkä ollu fiiliksessä mistä sain haukkuja kun en unentokkurassa esim. alkanut ottaa suihin.

Nirsoili ruuan kanssa, aina olisi pitänyt  olla ranskalaisia ja nakkeja. Tai ranskalaisia ja kalapuikkoja.  

Hahah, mun ex oli kans mustasukkainen Stephen Kingistä. :D

King olis varmaan ollut tyytyväinen että naisia riittää joka sormella;D

Vierailija
650/930 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tuo 10 wee kikkeli jankkaaja mennä takas hiekkalaatikolle leikkimään, tää on aikuisten palsta.

Vierailija
651/930 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppani ärsyyntyy kun laitan leivän täytteet eri järjestyksessä kuin hän. Pitää kuulemmma olla salaatti, leikkele ja sitten vasta juusto. 

Mun exä veti kilarit samasta syystä, mutta leikeleen tuli olla päällä. "Opasti" mua muissakin asioissa siten kuin oli kotona oppinut.

Leivälle ensin margariini, sitten leikkele, sit juusto ja päälle vasta kasvikset.

Hyi, liha koskettaa margariinia. Mieluummin juusto siihen alle ensin.

Mitä ihmettä hyi, että liha koskettaa margariinia? Miksi se ei sitten haittaa, että juusto koskettaa margariinia tai miksi laittaa margariinia jos se on kamalaa?

Suussa pureskelet kuitenkin kaiken koskettamaan kaikkea.

Se on kato jotain tällaista aistiherkkää mystiikkaa, ilmeisesti olen jonkin sortin autisti kun mietin tuollaisia. Toisaalta taas jos laitan tomaattia leivän päälle niin sen on oltava juuston kaverina, silloin täytyy laittaa leikkele alimmaiseksi.

Olen autistinen ja ymmärrän tämän oikein hyvin. Etenkin juuston ja tomaatin, puistattaa ajatus mistään muusta järjestyksestä. 

Ja se on ihan ok, kunhan nämä neuroosit pysyttelevät siinä omalla lautasella, eikä laajenneta niitä muiden ruokatottumuksiin.

Tällaiseen autistisuuteen ei kuulu toisten tekemisiin puuttuminen. Sellainen on sitten ihan luonnevika. Itse sitä tässä joutuu kohtaamaan ennakkoluuloja ja ihmettelyä. Hyvä kumppani osaa ottaa huumorilla eikä tee siitä isompaa numeroa.

Vierailija
652/930 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meinasin alkaa itkemään kuullessani isäni joutuneen sairaalaan.

Vierailija
653/930 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaan väärin, imuroin väärin, pyykkään väärin.. onhan näitä

Vierailija
654/930 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiskaan väärin, imuroin väärin, pyykkään väärin.. onhan näitä

Erikoista mieltää, että vika ei olisikaan hänessä, joka ei tee oikeastaan mitään oikein. Voisiko olla, että tekemisiäsi kannattaisi itsekkin arvostella ja miettiä miten parantaa prosessinhallintaasi?

Vierailija
655/930 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sagittarius kirjoitti:

Aiempaan kommenttiini (Sagittarius 18.2.22) lisäys:

Kyseessä oli kyllä myös BDSM -suhde, mutta ei liittynyt ainoastaan seksiin, vaan yleensäkin koko yhteiselämään, jossa hän määräsi säännöt. Mies yhtäkkiä muuttui täysin, oltuaan suhteen alussa todella ihastuttava kunnes toi tämän Master - kuvion esille. Kertoi olevansa myös "seksiaddikti" mutta halusi sitten ensin "kokeilla" seksitöntä elämää, jolloin sääntöjä oli mm. että sain koskea vain kysymällä luvan ja yhteen paikkaan, olkapäähän. Ymmärrän, että hän kärsi riippuvuudestaan. Minulle se ei kuitenkaan ollut addiktio, ja suostuin kokeiluun, niinkuin BDSM - kokeiluunkin suhteen alussa. Mutta toki olisin halunnut hellyyttä, mutta minun ei ollut lupa sitä pyytää.

Tapahtui aivan käsittämättömiä asioita suhteen aikana, jopa vakaviakin, jolloin jouduin lähtemään omasta kodistani turvakotiin, tai muualle kun hän suuttui jostain käsittämättömän pienestä asiasta, milloin mistäkin,: uhkaili ja ahdisti nurkkaan, löi ja puristi käsivarret mustelmille. En vain taipunut ja pistin vastaan kun en päässyt tilanteesta pois. Tilanteet saattoivat kestää tuntikausia. Joskus ei päästänyt nukkumaan, vaikka aamulla oli aikainen herätys töihin. Hänellä oli lapsuuden traumoja takanaan, hylännyt lapsuudenperheensä kokonaan sekä kotimaansa vapaaehtoisesti. Tunnelukkoja ei ollut selvitellyt ja kovettanut itsensä, peittäen haavoittuvuutensa ja hylkäämispelkonsa.

Hän sai pitää muita naisia, joiden kanssa viestitteli, mutta minä en saanut edes jutella miesten kanssa, saati ystävällisesti hymyillä. Piti aina vannoa, etten ollut flirttaillut töissä miesten kanssa.

Olisin halunnut auttaa ja tukea olemalla mahdollisimman ymmärtäväinen ja kiltti, mutta ei ihmistä voi auttaa liian läheltä käsin. Lukuisien kipeiden erojen ja taas vaihteeksi mahdottoman yhteiselon myötä opin päästämään irti suhteesta ja hänestä vähitellen. Toivon vain hyvää hänelle kaikesta huolimatta. Mitäpä muutakaan voin. Usein lapsuuden traumat aiheuttavat luonnevikoja, heikkoa/olematonta itsetuntoa, jota ihminen yrittää pönkittää manipuloimalla ja käyttämällä valtaa. Hyvin surullista.

Näistä asioista ei vaan oikein voi puhua kenellekään, siksi tänne kirjoittelin..

Puhelimeeni jäänyt muistiin tuo iso M -kirjain 🙂

Nyt on kyllä jo palstan parhaimmistoa tämä suhde. 

Sitä saa, mitä tilaa. Tässäkin tapauksessa. Ja tuo nainen vielä jatkoi elämistään miehen kanssa.

Vierailija
656/930 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v""u kun nostaa verenpainetta muistella..

- Laitoin kyykit kuivumaan väärin

-Imuroin väärin

- Paistoin jauhelihan väärin

- Ulkoilutin kuulemma koiraa niin vammaisen näköisesti että hävetti katsoa ikkunasta

- Pukauduin  kuulemma kuin nolo saa tanpalvoja (mustat farkut  ja musta toppi, joskus. En pukeutunut koko ajan mustaan väriin)

2 vuotta asuttiin tämän helmen kanssa yhdessä, viimeisenä iltanani yhteisessä kodissa kerjäsi ensin pildeä ja kun ei saanut, lähti  loukkaantuneena baariin. Kun muuttoauto tuli klo 10 aamulla, pyöri tangat jalassa räyhäämässä kun hänellä oli krapula.

Vierailija
657/930 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin salaa astp.koneessa auton moottorin osia- männät ja kiertokanget kun parempi puolisko ei ollut kotona, ainoa vaan että unohdin ne sinne koneeseen. Voin kertoa että sanomista tuli !!

Vierailija
658/930 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi v""u kun nostaa verenpainetta muistella..

- Laitoin kyykit kuivumaan väärin

-Imuroin väärin

- Paistoin jauhelihan väärin

- Ulkoilutin kuulemma koiraa niin vammaisen näköisesti että hävetti katsoa ikkunasta

- Pukauduin  kuulemma kuin nolo saa tanpalvoja (mustat farkut  ja musta toppi, joskus. En pukeutunut koko ajan mustaan väriin)

2 vuotta asuttiin tämän helmen kanssa yhdessä, viimeisenä iltanani yhteisessä kodissa kerjäsi ensin pildeä ja kun ei saanut, lähti  loukkaantuneena baariin. Kun muuttoauto tuli klo 10 aamulla, pyöri tangat jalassa räyhäämässä kun hänellä oli krapula.

Onkohan meillä sama exä, kuulostaa niin tutulta 

Vierailija
659/930 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme menossa Ikeaan toiseen kaupunkiin. Laitoin päälleni legginsit, pitkän ja löysän  t-paidan sekä  tennarit. Semmoiset rennot mukavat vaatteet joissa on hyvä istua autossa ja kierrellä kaupassa. Mies kystyi miksi minulla on yöpaita, aloin nauraa mutta mies olikin tosissaan! Myöhemmin alkoi vielä motkottaa kampauksestani (ponnari) ja meikittömyydestä, olin kuulemma "kuin sängystä noussut".  Kiirehti sitten edelläni  koko Ikean  läpi sekä   meni ruokapaikassa eri pöytään, koska häpesi minua! Oli aika hiljainen kotimatka ja se tapailu oli sitten siinä.

Mulle sanottiin että pitäis laittaa farkut kun tuulihousut on niin nolot että joutuu mua häpeämään. Oltiin menossa Porissa Reposaaren vapaa-ajan asuntomarkkinoille...

Silloin nuorena olin niin tyhmä että suostuin vaihtamaan vaikken olisi millään halunnut laittaa kiristäviä farkkuja kesäkuumalla. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun mies on vaikuttanut siihen mitä puen päälleni!

No kyllä kesäkuumalla tuulihousujen pukeminen on noloa.

Vierailija
660/930 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautin kuulemma otsatukan vain vittuillakseni hänelle. Kyllähän minä tiesin että hän inhoaa otsiksia. Veti kyllä mielen maahan, itse tykkäsin tuosta lookista kovasti ja olin kampaajalta tullessani iloinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän