Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?

Vierailija
11.02.2022 |

Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.

Kommentit (930)

Vierailija
381/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sagittarius kirjoitti:

24/7 On/Off -suhde "Master" -miehen kanssa. Viestiteltiin ja mainitsin nimeltä erään miespoliitikon nimen samassa viestissä Hänen nimensä kanssa, vaikka en mitenkään edes kehunut tätä toista miestä Hänelle, ja Hän itsekin oli samoilla linjoilla poliitikon kanssa. Hän suuttui, haukkui lyttyyn ja katkaisi välit saman tien - jälleen kerran. Ei auttanut vaikka pyysin anteeksi moneen kertaan ja sanoin vielä ihmetteleväni, että jos hän on Master, jolla pitäisi olla valtavan hyvä itsetunto, miksi menettää malttinsa tuollaisesta asiasta. Vaikea edes kunnioittaa tuollaista ihmistä, joka ei kykene anteeksi antamaan.

Mikä hiton master?

Vierailija
382/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-mies aikoinaan kiukkusi, etten välitä ja kiinnostu yhtään hänen tekemisistään. Olin hämmentynyt, koska omasta mielestäni juteltiin miehen työasioista, harrastuksista ja muista asioista päivittäin ja paljon.

Selvisi, että miehen mielestä en tykännyt hänen somepäivityksistään tarpeeksi usein. Hän oli jopa seurannut muita tykkäyksiäni facebookissa ja vertaillut niitä. Joidenkin ystävien päivityksistä kuulemma tykkäilin aktiivisemmin ja se oli väärin häntä kohtaan!

Heh, minun tapailumies alkoi mököttämään ilman mitään selkeää syytä. Piitkäällisten selvitysten jälkeen sain tietää että mökötys johtui siitä kun en ollut reagoinut oikealla tavalla hänen fb-päivityksiin :D ilmeisesti olisi pitänyt kommentoida ja tykkäillä enemmän, että hänen kaverilistalla oleva ex-vaimo olisi nähnyt ne :D

Miehillä on yllättävän usein heikko itsetunto joka järkkyy todella pienistä asioista, jos sitä ei ole joka käänteessä tukemassa. 

Jep, on tapauksia joilla on yhtä huono itsetunto kuin naisilla. Vaikka harvinaista se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä kullistani.

Vierailija
384/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilin kun tulin kaupasta ulos, rakastin hänen mielestään lapsiani enemmän kuin häntä, hoidin lapseni isän perunkirjoitukset, vietin liikaa aikaa siskojeni kanssa (max kerran kuukaudessa), kävin äitini luona, siskoni seurusteli... olihan noita "syitä" monia, joskus otin jopa selkääni koska en vain osannut elää niin kuin parisuhteessa pitää, eli olla vain 24/7 hänen kanssaan.

Vierailija
385/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina meni kiukutteluksi kun ostimme kanansiipiä tai koipia. Ex suuttui kun söin kuulemma ne huonosti ja niihin jäi vaikka kuinka paljon syötävää. Itse pureskeli jopa niitä luita ja sylki sen ylijäävän luumössön lautaselle. En ole montaa kertaa ostanut kanaa eron jälkeen.

Vierailija
386/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostunut käymään vaa'alla ex-poikaystävän nähden. Minulla oli anoreksia joka edelleen oireilee ajoittain. En esim. syö muiden nähden kun nykyisen puolisoni. Hän ymmärtää, tukee ja rakastaa. Toisin kuin ex.

Kohtuu vakava jo tuo sinun sairaus. Kannattaisi jo mennä hoitoon.

Vierailija
387/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex suuttui, kun pidin itseäni hyvännäköisenä. En siis pitänyt itseäni miss maailmana, vaan tulin toimeen sen kanssa mitä luoja on suonut, mutta se on kuulemma k*sihattuilua. Hän seurasi silmä kovana kun meikkasin, etten meikkaa liikaa ja hän kontrolloi pukeutumistani. 

Hän pyrki kaikin tavoin korostamaan miten ruma olen, miten en koskaan tule saavuttamaan tietynlaista tasoa ja hän suhtautui kaikkeen ulkonäköruotimiseen todella oudosti. Kerrankin hän sanoi, että "olet sä hyvännäköinen", ja kun vastasin tähän huumorilla umpikyllästyneenä hänen juttuihinsa (maailmassa on sotia, nälänhätää ja tämä yksi painostaa minua kotona jostain ulkonäöstä?), niin hän äkkiä korjaa: "Joo, mutta et niin hyvännäköinen että voisit sillä juhlia!" 

Kerrankin sitten taas hänen johdattelemaan tämä todella suuresti puhuttu aihe kuin ulkonäköni tuli taas kerran esiin ja exäni suuttui minulle niin paljon, kun kehtasin puolustautua. Hän karjui minulle miten en ole vieläkään sinut itseni kanssa ja minulla on vielä paljon tehtävää, että alkaisin tajuamaan oikean tasoni. :D Kenellekään muulle asia ei ollut ongelma, ainoastaan hänelle.. 

Vierailija
388/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puoliso tekee monta kertaa viikossa saman: Haluaa äkkiä tehdä kupin kahvia ja voileivän tms. iltapäivällä ja äkkiä päästä jatkamaan etätöitä. Kun on pakko hätäillä ja tehdä äkkiä niin pudottaa jonku veitsen lattialle ja sit alkaa kiukkunen kiroilu. Veitsi ei hajonnu, lattia ei hajonnu, sen nostaminen kestäis kolme sekuntia. Mut kun pitää hermostua ja kiroilla ni asia sit hidastuu ihan vaan siitä syystä. En ymmärrä miksi pitää aina yrittää kauheella hopulla sählätä jotain ja sitten hermostua kun hosumalla ei tuu hyvää. Tai tuhlata aikaa hermostumiseen ja kiroiluun. Veitsi putos, nosta se ja jatka hommaa. Aika simppeliä :)

Taustalla on ilmiselvästi jotain stressiä, huolia tms. Ei tuollainen yksittäinen tapaus muuten aiheuttaisi tuollaista reaktiota.

Ah, kuulostaa niin tutulta. Veitsestä vielä voi vain kiroilla, mutta jos se pudonnut esine on jotain muuta. Niin sen voi potkaista nurkkaan tai poimia sieltä lattialta ja paiskata uudelleen lattialle kiroillen. Kun elämä potkii päähän.

Vierailija
389/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex suuttui, kun pidin itseäni hyvännäköisenä. En siis pitänyt itseäni miss maailmana, vaan tulin toimeen sen kanssa mitä luoja on suonut, mutta se on kuulemma k*sihattuilua. Hän seurasi silmä kovana kun meikkasin, etten meikkaa liikaa ja hän kontrolloi pukeutumistani. 

Hän pyrki kaikin tavoin korostamaan miten ruma olen, miten en koskaan tule saavuttamaan tietynlaista tasoa ja hän suhtautui kaikkeen ulkonäköruotimiseen todella oudosti. Kerrankin hän sanoi, että "olet sä hyvännäköinen", ja kun vastasin tähän huumorilla umpikyllästyneenä hänen juttuihinsa (maailmassa on sotia, nälänhätää ja tämä yksi painostaa minua kotona jostain ulkonäöstä?), niin hän äkkiä korjaa: "Joo, mutta et niin hyvännäköinen että voisit sillä juhlia!" 

Kerrankin sitten taas hänen johdattelemaan tämä todella suuresti puhuttu aihe kuin ulkonäköni tuli taas kerran esiin ja exäni suuttui minulle niin paljon, kun kehtasin puolustautua. Hän karjui minulle miten en ole vieläkään sinut itseni kanssa ja minulla on vielä paljon tehtävää, että alkaisin tajuamaan oikean tasoni. :D Kenellekään muulle asia ei ollut ongelma, ainoastaan hänelle.. 

Pakko jatkaa, mutta samainen ex oli kaiken aikaa todella kiukkuinen. Hän rähisi taukoamatta, suuttui pikku jutuista ja suhtautui kaikkeen kuin keski-ikäinen, elämäänsä kyllästynyt äijä. Mutta oli pakko vielä kertoa miten aggressiivisesti hän suhtautui minun tietynlaiseen itseohjautuvuuteeni ja miten häntä ärsytti, jos pidin oikeuksistani kiinni. Jos siis olin palauttamassa imuria, mistä oli varsi haljennut keskeltä, niin hän alkoi pää punaisena prisman palautusluukulla karjumaan miten hän ei sitä vikaa löydä (aspa lopulta näytti kohdan, ja mies oli maireana kuin mikä mutta huusi minulle). Samaten jos jätin kakusta syömättä ne ihmeelliset hillosipulin väriset karkit syömättä, niin hän pärisi siitäkin miten kaikki tarvitsee syödä ja mitään ei saa jättää. Jos purnasin ääneen jostain, että tentistä oli otettu virheellisesti pisteitä pois, sain liian vähän rahasta takaisin kaupassa tai halusin mennä keskellä viikkoa baariin opiskelutovereiden kanssa, niin tämä yksi sai aina syyn karjua kuin syötävä ja syytellä minua milloin mistäkin. 

Itseohjautuvuuteni ärsytti häntä myös. Eli jos meidän piti odottaa kauppakeskuksessa äitiämme, ja nousin hakeakseni ilmaisjakelulehden viihdykkeeksi, niin tämä yksi karjuu taas mihin olen nyt menossa (olisi kyllä tehnyt hyvää jättää se kilipää itsekseen). Hän koko ajan julkisilla paikoilla vahti minua ja ärisi koko ajan, vaikka käyttäydyin täysin normaalisti, mutta se hänen kontrollointinsa oli aika huvittavaa jopa. Parasta oli kun ihmiset katsoivat kun hän huusi miten minua saa aina hävetä, mutta ihmisten reaktiot taisivat kyllä osua häneen eikä minuun.. Samaten jos kotona ripustelin pyykkejä, ja mieleeni tulikin käydä sammuttamassa vaikka uuni, ja jos en erikseen kertonut tästä, niin ex karjui taas et mitä v..a olin tekemässä ja päläpälä. Todella raskasta koko ajan. 

Miehen ymmärtäjiä löytyi muuten paljon. 

Vierailija
390/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäin odottamaan vihreää valoa kadun ylittämiseen, kun exä ylitti punaisilla. Osoitin epäluottamusta hänen arviontikykyään kohtaan.

Tulipa oma exä elävästi mieleen tästä. Hän suuttui, kun kuuntelin itseäni koskevassa terveysasiassa lääkäriä enkä häntä.

Täälläkin exä, kaikki koulut kesken jääneet peruskoulun jälkeen, suuttui kun en luottanut hänen arviointiin tarvitsenko lääkäriä. Lyön jalkani johonkin ja hetken päästä tulee mustelma, ex raivosi kuinka en välitä itsestäni vaan pitäisi mennä lääkäriin, tuohan voi olla todella vakavaa. Epämääräinen patti tai tyylipuhdas veritulpan oireisto olivat hänen arvionsa mukaan sellaisia, ettei lääkäriin kannata mennä, nauravat vain ulos minut. Lääkärit olivat vakavalla naamalla ja toinen suuttuminen oli taattu jos sain jotain lääkitystäkin vaivaan, ex tiesi paremmin peruskoulupohjalla.

Varsinaisesti pienin asia, mistä suuttui säännöllisesti oli kompastuminen keskelle lattiaa itse jättämiinsä tarvaroihin, kuten kenkiinsä. Varsinkin silloin, kun en ollut edes paikalla. Ja kaikki muukin vastaava, milloin en ollut äitinä kävelemässä perässä ja ohjaamassa kuin taaperoikäistä.

Vierailija
391/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvateatteriassa katsoin sekunnin ajan muualle "mitäs mielenkiintoista siellä näkyy,joku mieskö!",muutenkin, piti tapittaa ja katsoa suoraan silmiin,jos erehtyi räpyttelemään tai kääntämään katseensa hetkeksi muualle tuli valitusta ja tuhinaa etten välitä hänestä, etten kuuntele häntä tms. Muutenkin ihmeellisistä asioista skitsosi ja valitti (vääränlaista maitoa, pölyä sängyn alla, nauroin liikaa/liian vähän, en vastannut heti johonkin kysymykseen ja jos en esim kuullut mitä sanoi heti niin tiuski et ei mitään senkin kuuro yms) onneks ei ollut sentään väkivaltainen mut just tuollainen mököttäjä,tiuskija ja lähes aina negatiivinen,,suhteen loppuaikoina en uskaltanut nauraa,en ole iloinen, ja silmiin tuijotin aina kun puhui ja koetin olla räpsyttämättä tai kääntämättä katsetta sekunniksikaan...

Vierailija
392/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei oo mikään raivoojatyyppi mut yhen kerran on tullu outoo "raivoomista" yhdestä asiasta. Silloin palaute ei tullut heti vaan tyyliin parin kk päästä ja ko iltana mies käyttäytyi täysin normaalisti.

Vietettiin juhannusta isohkolla porukalla ja kun tultiin paikalle, meillä oli kauheesti kantamuksia. Mulla oli semmonen olkihattu, jonka halusin mukaan, mut mulla oli just silloin nuttura niin se tippu silmille, niin heitin sen miehen päähän, että se tulis kuitenki mukaan. Myöhemmin mies sitten alkoi antaa palautetta, että miten olin nöyryyttänyt häntä laittamalla NAISTEN hatun hänen päähänsä, kun hän näkee mun ystäviä ensimmäistä kertaa, mitähän olivat ajattelet siitä että hänellä on naisten hattu päässä.

Mies ei huutanut eikä raivonnut, vaan vähän kiihtyneesti alkoi tosta puhua ihan puun takaa.

Mullakin on ollut ex joka suhtautui näin huumorintajuttomasti ja raivokkaan epävarmasti tällaisiin. Oli muuten raskasta ja mieheltä todella lapsellista ottaa tyttöystävä itsensä jatkeeksi niin, että yrittää määräillä ja hallita hänen käytöstään tällä tavalla. 

Vierailija
393/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi alkoi raivoamaan kun sanoin hänen siskoaan kauniiksi.

Vierailija
394/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee kommentit, ei voi kuin ihmetellä kuinka pipipäisiä ihmisiä on olemassa

Vierailija
395/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten jännä, että se ihmistyyppi, joka koko ajan häpeää kumppaniaan, hänen väärää kävelytyyliään, ilmettään, puheääntään ym. ei häpeä yhtään sitä, että aikamies polkee kiukuten jalkaa kassajonossa kun kumppani hymyili kassatyöntekijälle. SE on ihan ok eikä yhtään noloa, vaikka koko muu jono tuijottaa suu auki. :) 

Vierailija
396/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26 lisää että samainen ex sai kerran raivarin kun oli joutunut työtapaturmaan, rappunen oli hajonnut hänen altaan. Oli kuulemma minun syyni kun en antanut hänen nukkua tarpeeksi, minä kun jouduin heräämään aamulla töihin aikaisemmin kuin hän.

Kuulostaa samalta toimintatavalta kuin minun exällä oli

Vierailija
397/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sagittarius kirjoitti:

24/7 On/Off -suhde "Master" -miehen kanssa. Viestiteltiin ja mainitsin nimeltä erään miespoliitikon nimen samassa viestissä Hänen nimensä kanssa, vaikka en mitenkään edes kehunut tätä toista miestä Hänelle, ja Hän itsekin oli samoilla linjoilla poliitikon kanssa. Hän suuttui, haukkui lyttyyn ja katkaisi välit saman tien - jälleen kerran. Ei auttanut vaikka pyysin anteeksi moneen kertaan ja sanoin vielä ihmetteleväni, että jos hän on Master, jolla pitäisi olla valtavan hyvä itsetunto, miksi menettää malttinsa tuollaisesta asiasta. Vaikea edes kunnioittaa tuollaista ihmistä, joka ei kykene anteeksi antamaan.

Mikä hiton master?

Bdsm-seksi suhde heillä lienee ollut. Eli toinen alistuu ja toinen alistaa. Master se joka alistaa.Googletappa jos et tiedä😉

Alkuperäisen viestin kirjoittajalle: Ei sun varmaan enää tarvi käyttää iso kirjainta ukosta.

Vierailija
398/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin voin liian aikaisin jääkaappiin ja autossa laitoin radion hiukan hiljaisemmaksi :D 

Vierailija
399/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva jos ulkopuoliset puuttuisi siihen jos mies räyhää ja retuuttaa julkisella paikalla kumppaniaan,mutta ei Suomessa, täällä tuijotetaan zombina ja hoomoilasena,edes hätäkeskukseen ei soiteta! Jotkut jopa kuvaavat! Hei haloo ihmiset, te voitte vaikka pelastaa sen naisen hengen!

Vierailija
400/930 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai raivarit, kun keittiön kaapissa oli liian montaa eri riisilaatua ja ei sillä sekunnilla löytänyt karkkipussiaan vaan joutui kaivelemaan... Siinä samalla haukkui äitivainaani maailman laiskimmaksi ihmiseksi (joka kasvatti 7 lasta ja teki kahta työtä maanviljelijänä ja kauppiaana). Vieläkin jaksan ihmetellä miksi hän äitivainaan sotki koko asiaan, mutta se satutti! Itse kun en tähän päiväänkään asti ole törmännyt niin ahkeraan ihmiseen kuin hän oli.