Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?

Vierailija
11.02.2022 |

Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.

Kommentit (930)

Vierailija
241/930 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies hermostuu joistakin tietyistä äänistä, vaikka hällä on kuulo niin huono, että pitäisi käyttää kuulolaitetta. Silti ärsyyntyy, jos syön näkkileipää tai rouskuttelen porkkanaa . Kuulemma ääni häiritsee

Taitaa olla kateellinen hampaistasi?

Vierailija
242/930 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin hänen äitinsä tuomat kukat vaasissa hyllyyn, enkä mihinkään näkösämmälle paikalle. Kyllä, vierailun jälkeen (ex-!)mies ihan tosissaan tiuski tästä asiasta. Laitoin sitten jopa miehen äidille viestin jossa pahoittelin asiaa ja kerroin etten tarkoittanut pahaa, jos pahana otti. Perustelin myös, että pelkäsin kissamme kaatavan hennon kimpun vaaseineen, jos olisin laittanut sen pöydälle, niin kuin asia olikin. Olin varma, että anoppi olisi vastannut tyyliin ”ei hätää, en loukkaantunut/huomannut asiaa”, mutta vastasinkin, että ”oma syyni oli, kun toin niin vaatimattoman kimpun.” Uskomaton mielensäpahoittajasuku!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/930 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttui, kun en innostunut samasta asunnosta kuin hän.

Vierailija
244/930 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin hänen äitinsä tuomat kukat vaasissa hyllyyn, enkä mihinkään näkösämmälle paikalle. Kyllä, vierailun jälkeen (ex-!)mies ihan tosissaan tiuski tästä asiasta. Laitoin sitten jopa miehen äidille viestin jossa pahoittelin asiaa ja kerroin etten tarkoittanut pahaa, jos pahana otti. Perustelin myös, että pelkäsin kissamme kaatavan hennon kimpun vaaseineen, jos olisin laittanut sen pöydälle, niin kuin asia olikin. Olin varma, että anoppi olisi vastannut tyyliin ”ei hätää, en loukkaantunut/huomannut asiaa”, mutta vastasinkin, että ”oma syyni oli, kun toin niin vaatimattoman kimpun.” Uskomaton mielensäpahoittajasuku!

Eli vastasit itse itsellesi. Onneksi sentään tunnustit kyseessä olevan keksityn tarinan.

Vierailija
245/930 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni suuttui kun katsoimme luonto-ohjelmaa jossa kerrottiin etelä-Amerikassa elävästä lintulajista jonka naaraat jättävät poikasensa urosten hoidettaviksi synnytyksen jälkeen. Totesin että "Onpas nykyaikainen lintu". Sen jälkeen hän piti mykkäkoulua pari päivää.

Vierailija
246/930 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuasiat kirjoitti:

Eksäni suuttui kun katsoimme luonto-ohjelmaa jossa kerrottiin etelä-Amerikassa elävästä lintulajista jonka naaraat jättävät poikasensa urosten hoidettaviksi synnytyksen jälkeen. Totesin että "Onpas nykyaikainen lintu". Sen jälkeen hän piti mykkäkoulua pari päivää.

Tajusi, miten tyhmä olet. Alkoi jo silloin suunnitella eroa.

Vierailija
247/930 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisinä yhteiselomme kuukausina ärsytin häntä tahallaan laulamalla dramaattisia lauluja kovaa ja korkealta, kun en enää jaksanut mennä riitoihin mukaan. Ultra bra oli/on hänen inhokkinsa.

Nykyään me ollaan tosi hyviä ystäviä.

Vierailija
248/930 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri illalla katsoin dokumentin niin kutsutusta hammasmur/haajasta, hänhän vaimonsa listi koska tämä joi viiniä pullon suusta eikä käyttänyt lasia. Se on aikas pieni syy päättää jonkun elämä...

Taustalla on yleensä tuollaisessa tapauksessa (ja näissä muissakin) jo paljon enemmän alla mitä emme tiedä ja tuollainen näennäinen pikkuseikka on vain viimeinen pisara.

Vierailija
249/930 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex räyhäsi mulle, koska höyläsin juustoa väärin. Sanoin, että mulle ei tuohon sävyyn puhuta, tai tuossa on ovi. Ei räyhännyt enää olemattomista sen jälkeen. Ero tuli myöhemmin muista syistä.

Vierailija
250/930 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex räyhäsi mulle, koska höyläsin juustoa väärin. Sanoin, että mulle ei tuohon sävyyn puhuta, tai tuossa on ovi. Ei räyhännyt enää olemattomista sen jälkeen. Ero tuli myöhemmin muista syistä.

Ero tuli just tuosta höylä-casesta. Alkoi suunnitella eroa heti, mutta ajatteli höylätä sua niin kauan, että löytää uuden höylättävän.

Vierailija
251/930 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

exäni sai raivarit siitä, etten koskaan saa raivareita. Hänen exänsä kun oli ollut vallan ihana raivotar, oli viskellyt lautasia seinään ja huutanut.

Mutta tämä on totta, ihminen joka ei osaa edes tarvittaessa suuttua ja raivota, ei yksinkertaisesti ole psyykkisesti terve. Eikä edes kovin kiinnostava. Minäkin olen opettanut mieheni suuttumaan ja ärjymään ja hän on sen itsekin huomannut, miten paljon parempaa elämä on, kun näyttää tunteensa, eikä pienet asiat ala kasautua isoiksi möykyiksi mieleen.

Samoin parisuhteet, joissa ei koskaan olla eri mieltä eikä riidellä, eivät todellakaan ole hyviä suheita, eivätkä voi mitenkään perustua rehellisyydelle ja avoimuudelle, vaan molemmat teeskentelevät.

Miksi tällä on niin paljon alapeukkuja? Tämä on fakta eikä mielipide, ihan psykologiasta peräisin. Menkää ja kysykää vaikka parisuhdeterapeutilta.

Vierailija
252/930 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penikseni.

Vierailija
253/930 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä eksäni oli tunnevammainen yksinhuoltajaisä, joka pahoinpiteli minua. Minä siitä lähdin. Siinä mielessä olin tyhmä että aloin edes olla tuollaisen ihmisen kanssa. Taidat itse olla jätetty, joten kommenttini kirpaisi.

Vierailija
254/930 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero tuli just tuosta höylä-casesta. Alkoi suunnitella eroa heti, mutta ajatteli höylätä sua niin kauan, että löytää uuden höylättävän.

Aika kauan suunnitteli, koska olimme vielä 20 vuotta yhdessä sen jälkeen.

Vierailija
255/930 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex räyhäsi minulle kerran siitä, että oli baarissa tavannut jonkun ventovieraan joka oli (minua tuntematta tai tapaamatta) kutsunut minua lehmäksi. Jonkinlainen heitto kai tyylillä ”mee kotiin lehmäs luo”. Ex tirvaisi miestä ja mökötti mulle kotona kun vieraat miehet pitää lehmänä.

Vierailija
256/930 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin minkä leffan olin katsonu edellisenä päivänä, ja että se oli mun mielestä ihan ok. Exä myös oli joskus saman katsonut ja yltyi raivoamaan kuinka huono se leffa on. Käski googlettaa arvosteluja, että ymmärtäisin miten paska leffa kyseessä, oli kuulemma saanut vain huonoja arvosteluja... haukkui näyttelijät ja kertoi kuka olisi sopinut mihinkin rooliin paremmin ym. Pidin kokoajan pintani, että MINUN mielestä se oli ihan hyvä.

Vierailija
257/930 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, muillakin on ollut näitä vainoharha-raivoajia, luulin että mun nuoruuden exä oli ainoa laatuaan.

Suuttui pahasti, kun olin lähdössä tyttöjen iltaa viettämään, ihmetteli kovasti miksi pitää laittautua. Verkkareissa olisi pitänyt mennä.

Siis eihän se laittautuminen voi tarkoittaa mitään muuta kuin munanhakureissua.

Raivokohtauksia tuli säännöllisesti miespuolisista kavereista, enkä saanutkaan pitää heihin yhteyttä. Hän raivosi silti, vaikken pitänyt heihin yhteyttä, kun oli ilmeisesti väärin että minulla oli edes koskaan ollut vastakkaista sukupuolta kavereina.

Sama koski myös aiempia parisuhteita, minun olisi jotenkin mystisesti pitänyt tuntea että tämmöinen helmi kävelee elämääni kaksvitosena ja säästää itseäni hänelle.

Hän itse kertoili avoimesti aiemmista suhteistaan, enkä minä saanut niistä suuttua, päinvastoin.

Leffoja oli pelottavaa katsoa, sillä sieltä löytyi myös aina se mies jonka kanssa haluan harrastaa seksiä, joskus hän oli varma että olen jo harrastanut.

Loppu alkoi häämöttä, kun menimme kaverilleni ja hänen miesystävälleen kylään. Exäni ei tervehtinyt ollenkaan kaverini miesystävää, mulkoili vaan oudosti.

Minua hävetti ihan älyttömästi, enkä tajunnut mistä on kyse.. Exäni sitten lähti vaan ykskaks ovesta ulos 10minuutin vierailun jälkeen ja lähtiessäni perään hän raivosi ihan sekopäisenä kuinka kuulemma panen kaverini miestä. Heitti mua vesipullolla päähän ja tyrkkäs melkein kaupan ikkunasta läpi.

Raivoamisen yhteyteen liittyi yleensä vahvasti jonkun asian heittäminen mun päähän, mitä nyt sattui olemaan lähettyvillä.

Hulluskohtaukset vain pahenivat, mikä tahansa vastaantulija tai samassa tilassa oleva oli potentiaalinen panokaveri, ja ne kanssaihmiset saivat myöskin sen kuulla.

Muutaman kerran vartija saatteli meidät kaupasta ulos, halusin kuolla häpeästä.

Jännää miten sitä suostuukin kaikkeen paskaan, nyt kun jälkeenpäin muistelee tätä.

Huhhuh, enää en kattelis päivääkään tommoista psykopaattia o.O

Joskus eron jälkeen sain tietää että tämä raivoaja oli itse pettänyt mua aika monen kanssa, ne ei varmaan voi ymmärtää että kaikki ihmiset ei petä.

Vierailija
258/930 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paremman höylättävän löytäminen kesti aikansa.

Vierailija
259/930 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä heitti mun puhelimen leivinuuniin kun luin viestiä. En huomioinut häntä tarpeeks.

Vierailija
260/930 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paremman höylättävän löytäminen kesti aikansa.

No, jos se sieltä hoitokodista jonkun löytää, niin hienoa. Minä höylään uuden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi